Skoči na vsebino

Aprilia Atlantic 500


Priporočene objave

Zdravo. Morda kdo ve, kolikšna je dolžina pogonskega jermena za Atlantic 500, letnik 2002? Je okoli 1040mm, ali ...?

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Živjo,

ravnokar sem kupil atlantica 500 l.2004. Ko smo ga pripeljali domov in hoteli prižgati, je samo 2x malo zaverglal, potem pa nič. Akumulator naj bi bil nov. Vseeno smo ga vzeli ven in ga dali polniti. Nato sem ga ponovno vstavil in obenem naredil neumno napako, ko sem ga seveda narobe obrnil in priklopil narobe (zasmrdelo ali zakadilo se ni nič). Potem sem ga takoj odklopil in ponovno pravilno priklopil. Ko sem dal kontakt, je vse delovalo normalno, samo ko pritisnem start gumb, se ne zgodi nič, niti enega klika ni. Potem sem pregledal sprednje varovalke, ki s vse cele. Ko sem hotel pregledati še zadnji dve varovalki, sem opazil, da jih sploh ni (verjetno je prejšnji lastnik to zvezal direktno??). Sem malo poslikal vezje pri akumulatorju (slike v prilogi). Ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko najprej skurilo? Upam samo, da ni kaj dragega :D ....v vsakem primeru pa mislim, da ga bo moral pregledati nekdo, ki se spozna malo na elektriko, ker jaz se žal ne.. Hvala za kakšen odgovor in LP.

20180204_111139.jpg

20180204_111149.jpg

20180204_111205.jpg

20180204_111213.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, ZED said:

Ko sem dal kontakt, je vse delovalo normalno, samo ko pritisnem start gumb, se ne zgodi nič, niti enega klika ni.

Kill switch morda? Stikalo stranskega stojala? Amaterske napake, ne bi bil prvi in ne zadnji s to težavo. :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, 

stikalo za tačko deluje normalno, za kill switch pa nisem pogledal. Ne vem pa ali bi motor vseeno verglal, ali potem ne da nobenega klika ali zvoka od sebe. Sem ga pa peljal do avtoelektričarja in upam, da bo ugotovil napaka (pa da ne bo draga :) )... hvala vseeno za potencialne napake :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj samo čundo zgleda na sliki ali je tista kislina v akomulatorju precej nizka?

Kaj tam pot distim izolir trakom so bile varovalke včasih? morda je tam slab kontakt če ni več varovalk?

Če bi se res želel grdo igrati, najdi selenoid za štarter in če tam dobi elektriko, ga premostiš,  zagotovo začne verglat, če je to pametno ali ne se pa sam odloči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdradravljeni,

Včeraj sem tudi jaz odločil da je čas za otvoritev sezone. Montiram nov akumulator vžge v prvo, se peljem tehničnega ki ga opravim brez problema. Se pripeljem domov in zaslišim glasen ropot (na začetku sem mislim, da sosed brusi ali reže v rezalko kje v bližini) se normalno pripeljem v garažo vgasnem motor takrat ugotovim, da je ta zvok prihajal iz zadnjega dela motorja. Ko še enkrat obrnem ključ, pa ni bilo kontatka. ne prižge se niti ena lučka. Odprem predel pri akumulatorju in vidim, da se mi je začel luščit rele, kot da bi pregorel. (tega sem menjal lani preventivno) Ker ni kontatka predvidevam da je kriv rele, ampak zanima pa me, kaj bi lahko bil ta zvok, ki je prihajal izpod motorja? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaganjac, katerega vklaplja rele.

Nekateri releji imajo tudi podnozje za glavno varovalko.

Ce se imas starega, ga poskusi zamenjati.

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, zamenjal sem rele raganjalca, napolnil akumulator, preventivno zamenjal varovalke in motor normalno vzge.. upam, da je stvar resen- in  je to to.. na servisu so mi rekli, da je prisla voda v prostor z akumulatorjem in oksidiral rele.. ampak se vedno se mi zdi cudno da rele lahko spusti taksen zvok..

 

no, upam da bo svar sedaj delovala

Popravljeno . Popravil teuton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, teuton pravi:

ampak se vedno se mi zdi cudno da rele lahko spusti taksen zvok..

ČE je rele ostal v kontaktu še med vžganem motorju je vrtel štarter. Od tukaj čudni zvoki. Če vse dela si imel srečo, da ni štarterja uničlo in še kaj za povrh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

Spet jaz, aprilio atlanticom. Rele menjan, motor dela kot urca. Pojavila pa se je nova napaka. in sicer lućka EFI. Mogoče že ta tema kje obstaja in se opravičujem če sprašujem na novo. Motor občano ima težave z vžigom, kot da ne dobi dovolj goriva, ampak to se mi dogaja cca. mesec dni in sem se kar privadil. Zdaj pa so težave vedno hujše, obačno se mi motor vstavi ob vožnji, z malim pritoskom na gas se sicer spet prižge ampak je že kar moteče. Zanima me, kaj bi lahko bilo, Efi rele?, svečka?.. hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

Ali ve kdo, kjer bi lahko dobil cev zračnega filtra. (na sliki pod številko 12) namreč moja je postala porozna in je počila na rebrastem delu, zato tudi težave z EFI.  zalepil sem jo z izolir trakom, ampak je luknja po celi dolžini in drži samo cca. 100km. Poskušal se kupiti novo ampak jih aprilia več ne izdeluje. Zanima me, če ima kdo kje staro ampak celo, ali pa kakšna bi bila lahko alternativa?

AP_AT3_BU.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

hehe...da ne bo pomote....Jaz sem imel problem z elektriko že v štartu (sam zajebal) + napeljava je bila narejena nekaj po svoje pri prejšnjem lastniku. Ko je bilo to vse porihtano, sem naredil še en malo večji servis in do sedaj (3000km prevoženih) bp... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Nobenih problemov več, predvsem z elektriko? Škoda, da niste napisali, kako ste jih rešili. Jutri bi pogledal eno 500 Sprint, pa me kar malo mine, ko berem o teh italijanskih muhah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Tako, sem tvegal in nabavil AA Sprint 500, 2007 z 21500 km. Naj bi bil narejen velik servis pri cca 19 000. Opažam, da cankne kaplja olja, najbrž vodna črpalka. Včeraj mi je celo, pri pospeševanju, na kratko zasvetil osovraženi EFI in čez 10 sekund ugasnil. Sledi kontrola pri X-rider in postavitev diagnoze, potem menjava vsega potrebnega, gum, podaljšanje registracije, potem ga bom imel za na plažo čez poletje, pa še malo dlje. Za doma se peljat, zaenkrat, ostaja CBF 1000. 

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes porihtal mopek pri X-rideru. Kaj naj rečem? Veliko vas ga že pozna. Tip je čarovnik. Tako, kot mi je rekel. On ne  rabi probne vožnje, da ve, kaj mora naredit. In jaz ga ne rabim preizkusit, predem mu plačam storitev. Pelji se domov in me potem pokliči. Že pri štartu je bila razlika, kako prede, kako speljuje, kako potegne, milina. Cenovno pa tako, da sva oba zadovoljna in vi boste. Priporočam vsakemu, celo sovražniku. :)

Popravljeno . Popravil motofil
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Naredil do zdaj 2000 km, kar že dolgo nisem s CBF 1000, na koncu sem jo celo prodal, spremembe načrtov pač. AA 500 ostaja, gre lepo, potegne tudi fajn za te konje. Opažam da števec precej laže, že pri 50 cca 6-7 km/h. Končna naj bi bila 160, torej bi moralo kazat do 170. Danes sem malo preizkusil, po števcu še do 150 nisem prilezel, tako da, Italijani kot Italijani, vedno pretiravajo. Bo treba še kdaj ponovit vajo, v "boljših" pogojih mogoče. :)

Popravljeno . Popravil motofil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...
Ob 6. 6. 2018 ob 10:17, teuton pravi:

Pozdravljeni,

Spet jaz, aprilio atlanticom. Rele menjan, motor dela kot urca. Pojavila pa se je nova napaka. in sicer lućka EFI. Mogoče že ta tema kje obstaja in se opravičujem če sprašujem na novo. Motor občano ima težave z vžigom, kot da ne dobi dovolj goriva, ampak to se mi dogaja cca. mesec dni in sem se kar privadil. Zdaj pa so težave vedno hujše, obačno se mi motor vstavi ob vožnji, z malim pritoskom na gas se sicer spet prižge ampak je že kar moteče. Zanima me, kaj bi lahko bilo, Efi rele?, svečka?.. hvala za odgovore

Pozdravljeni zanima me kako ste odpravili napako z EFI lucko?

Ko otripa motor ne vzge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni,

Po letih divjanja z raznimi čebelicami, ATX-i, kroskami in tudi kakšnim nakedom, se odločam za nakup nekaj bolj udobnega. Malo sem se zagledal v Aprilio Atlantic 500, saj so dokaj cenivno ugodne.

Se splača kupiti AA500, letnik okrog 2005, z nekje 35.000 prevoženimi kilometri? Naj bi bili zanesljivi motorji, ampak so res?

Namen nakupa je iti na kakšno 3-5dnevno potovanje, mogoče dvakrat na leto? Morda sam, morda z ženo.

Je morda kak drug maxi skuter, ki bi bil bolj primeren zame, oziroma bolj zanesljiv?

Hvala za vse informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na cene AA500 je to eden najboljših nakupov, saj eni biseri zahtevajo enako ceno za 125 do 300 ccm čebelice. Motor je Piaggio, preverjena zadeva. Visok sem 192 in imam malce problema s koleni, ampak, tako je skoraj pri vseh maxijih pri meni. Sva šla z ženo tudi na daljše ture, brez problema. Če misliš potovati, potem samo 500+ pride v poštev, oziroma vsaj 30 KM, še posebej če sta dva. Z zanesljivostjo je pa tako, boljši so letniki od 2005 naprej (Sprint), ampak vedi, mopek ni nov, zato bo treba preverit gume, bremze, valjčke, jermen, ali kje pušča dihtunga... temeljit servis, pa bo. Kakšna druga znamka za manj kot 2000 evra, predvidevam? Hm, pod 500 ccm (eventualno 400) ne bi gledal, potem ostane Honda SW 400, 600, Burgman 400, 600, Yamaha Tmax 500.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen, sam imam Atlantica 500 sprint že od leta 2010. Naredil z njim trenutno 66000 kilometrov. Malo nagaja zadnja leta elektrika. Potrebno je pogledati pod akomulator, odviješ plastiko pa preveriš, če ni že vse zoksidirano..drugače pa razen občasne lučke EFI, ki je posledica oksidacije kablov pod akomulatorjem ni nobenih težav. reden servis na 5000-8000 km oziroma enkrat na sezono...to je pa to...Res me ni nikoli pustil na cedilu vsa ta leta. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Saj imaš vsaj 3 spodobne na avto netu za spodobno ceno 1600-1700 evra in relativno malo kilometrino. Cena je pravzaprav smešna, če znaš primerjati s ostalo ponudbo podobne kubikaže. Celo 125-.300 ccm imajo podobno ceno, pa ni primerjave v zmogljivosti. Saj nimaš kaj dosti falit, nekaj bo vedno za vložit. Tudi sam premišljujem, ali bi jo prodal. Temno modra, 2007, mislim, da ima cca 26 500 km. Kupil sem je pri 21 500 leta 2020. Zamenjal sem nek senzor, aku., obe gumi, valjčke, naredil par rednih servisov, vse pri X-rideru iz Mislinje. Trenutno ne potrebuje vlaganj, boš pa sigurno, čez čas kaj moral zamenjat. Če ne najdeš kaj boljšega, se mogoče slišiva. Cena, podobna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!