Skoči na vsebino

Yamaha YZF R125


splash

Priporočene objave

14 hours ago, Pobaliinka said:

dosežeš, sama sem velika 163cm in dosežem tla z obema nogama. Sicer ni celo stopalo na tleh vendar je dovolj da sem stabilna. Samo za it v rikverc je bulše če grem dol z motorja

lp

Saj je po dveh letih sigurno že malo zrasel... :smoke: Pa zdaj že doseže do tal :P

Lep dan je danes... pa moram bit doma :(

Srečno na cesti vsem!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Doma imam Yamaho, ki je že 4 leta odjavljena iz prometa. Letnik 2009, črne barve.

Gume so nove, zamenjane vse tekočine in filtri, vse kar je pač potrebno. Motor vžge v prvo, dela tekoče .

Če se moje zdravstveno stanje ne izboljša, bo motor naprodaj. Motor ima manj kot 15.000km. Za kilometre garantiram, če ni res, ga dam zastonj! Lahko kontakt na 040656138 ali na simon.budacki@gmail.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, budacki pravi:

Doma imam Yamaho, ki je že 4 leta odjavljena iz prometa. Letnik 2009, črne barve.

Gume so nove, zamenjane vse tekočine in filtri, vse kar je pač potrebno. Motor vžge v prvo, dela tekoče .

Če se moje zdravstveno stanje ne izboljša, bo motor naprodaj. Motor ima manj kot 15.000km. Za kilometre garantiram, če ni res, ga dam zastonj! Lahko kontakt na 040656138 ali na simon.budacki@gmail.com

O stari ded...včasih non sto v temi 125 javite se...zdaj pa nič na MS...kaj te jebe zdravje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, budacki pravi:

Zlomljena hrbtenica na dveh mestih /vrat in ledveni del, potrgane noge, roke, popolnoma vsi notranji organi, možgani,....

Bed...sva bla podobno strupana...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, budacki pravi:

Upam, da si se pobral Šešir.

 

Dej mi najd nekoga za moped kupit, rabim kšnega jurja, dva.

Pač penzionista...dnar buš sam zapravil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Dober dan! 

Mene zanima ce je pri starih kroserah kaj vec problemov(vzmetenje, bat, sraufi...).

Jaz bi si kupu yamaho yz 125 2 taktno letnik pa je 1996... ce kdo ima kaj izkušenj mi naj prosim pojasni kako je kaj z vzdrževanjem in s temi zadevami...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Majster je pac majster pravi:

Jaz bi si kupu yamaho yz 125 2 taktno letnik pa je 1996... ce kdo ima kaj izkušenj mi naj prosim pojasni kako je kaj z vzdrževanjem in s temi zadevami...

Sem ti prestavil vprašanje v primerno temo. Malo tole prebrskaj... pa mogoče ti kdo odgovori. Načeloma pa je pri tako starih kros motorjih bolj kot ne pogreb, če ni bil res dobro in dosledno vzdrževan. Ponavadi več stvari narobe kot prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da gre za 2 taktni motro pa je vzdrževanje zelo poceni, saj generalna obnova motorja lahko stane manj kot 500€.

In potem imaš nadaljnih 80-100 ur ponovno mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

Hej!

Počasi bom na moji kadetski kroski malo pokukal bat in ga mogoče menjal. Bat že imam nekaj časa kupljen na zalogo. Imam sicer dinozavra 2001, ampak za ta denar krasna uživancija in vse je ok, kar ni bilo, pa je že urejeno. 

Vprašanje: kaj je nujno in kaj je dobrodošlo menjati še zraven menjave bata, ker bom ravno nekaj drugega še naročal, pa bi še kake dihtunge itd. Predvsem me zanima glede tesnil?. (Ojnica je menda bila nedolgo nazaj menjana, leažj ne vem ostalo pojma nimam). Sem sicer mehanični teleban in youtube mojster. Mogoče še najlažje če dam za pomoč link s številkami kosov. Ful hvala vsem za pomoč upam, da bo kdo videl, ker vem, da gre za 'legacy' mašino in da sem umestil kolikor toliko prav :]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu vidim, da je itak to kar iščem v kitih oz. setih.. Neumno vprašanje. Raje vprašam kako se obnesejo te 'tesnilne mase' v tubah in inekcijah?

Popravljeno . Popravil Hefic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Vprašanje:

letnik 2012, nikakor, ampak res nikakor ne spravimo motorja čez 120 km/h, niti po avtocesti navzdol.

Tko, po ravnem neka normalna brzina 100-105. Pri pospeševanju ga stegnem z mojo napiljeno štirko.

Kaj hudiča je narobe?

Nov luftfilter, novo olje, nov olni filter.

 

Zgleda da smo se mal razvadl brzine  pri 125, ker RS-ka je šla 150+.

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi za zacetek nataknil original ror, pa probal kaj da od sebe... ...euro norme, pa to. Novejse zadeve precej rade laufajo na suho, sploh s kakim odprtim rorom... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Buschi 125 kubičen 4T (to pomeni on F v YZF) ima lahko največ nekih 15HP (11kW) po zakonodaji. Lih neke hude končne iz tega spravil ne boš. Vsi oni ~ 30HP 125 cvajerji so pa totalno nelegalni za A1 al kaj je že ustrezna kategorija za te mopede. Sej gre, sam tisto je po trenutni zakonodaji kr bolj A2 al pa celo A neomejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da se motim ampak mislim da je za normalno 125 4T nekje 120km/h ze maksimum. Večinoma grejo do 100, kar je več je muka. Aprilia RS tudi napiljena 50cc 2T gre več, 125 2T je pa itak že preko 20 konjev (ker itak da noben ne ostane na blokirani). Glavna lastnost takih 125 4T je servisni interval (motor naj bi zdržal tudi 50 000km) in za birokracijo tako pomembne emisije. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najvisja hitrost naj bi bila 125 km/h (vir). Razumem, da to testirajo pigmejci, a tudi z normalnim dedom bi morala iti vsaj zanesljivih 110 km/h. Stevec seveda navadno pokaze se (kar) nekaj vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Iščemo spodnjo desno plastiko, letnik 12, črne barve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!