Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Frips

Yamaha YZF R125

Recommended Posts

Zok

Jaz bi za zacetek nataknil original ror, pa probal kaj da od sebe... ...euro norme, pa to. Novejse zadeve precej rade laufajo na suho, sploh s kakim odprtim rorom... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Imeti original !

Še tist k je bil, ga je vaš učenec šel neki krajšat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

@Buschi 125 kubičen 4T (to pomeni on F v YZF) ima lahko največ nekih 15HP (11kW) po zakonodaji. Lih neke hude končne iz tega spravil ne boš. Vsi oni ~ 30HP 125 cvajerji so pa totalno nelegalni za A1 al kaj je že ustrezna kategorija za te mopede. Sej gre, sam tisto je po trenutni zakonodaji kr bolj A2 al pa celo A neomejeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Lahko da se motim ampak mislim da je za normalno 125 4T nekje 120km/h ze maksimum. Večinoma grejo do 100, kar je več je muka. Aprilia RS tudi napiljena 50cc 2T gre več, 125 2T je pa itak že preko 20 konjev (ker itak da noben ne ostane na blokirani). Glavna lastnost takih 125 4T je servisni interval (motor naj bi zdržal tudi 50 000km) in za birokracijo tako pomembne emisije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Najvisja hitrost naj bi bila 125 km/h (vir). Razumem, da to testirajo pigmejci, a tudi z normalnim dedom bi morala iti vsaj zanesljivih 110 km/h. Stevec seveda navadno pokaze se (kar) nekaj vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!