Jump to content

Yamaha YZF R125


Recommended Posts

14 hours ago, Pobaliinka said:

dosežeš, sama sem velika 163cm in dosežem tla z obema nogama. Sicer ni celo stopalo na tleh vendar je dovolj da sem stabilna. Samo za it v rikverc je bulše če grem dol z motorja

lp

Saj je po dveh letih sigurno že malo zrasel... :smoke: Pa zdaj že doseže do tal :P

Lep dan je danes... pa moram bit doma :(

Srečno na cesti vsem!

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Replies 6.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ervin93

    549

  • juree

    449

  • budacki

    307

  • biker666999

    258

Top Posters In This Topic

Popular Posts

-click-

To ni normalno. Vsak, ki ti je pred menoj rekel, da je normalno, laže. Zadeva je zelo uničena in bi na tvojem mestu prodal motor po neki normalni ceni. Da ti rešim problemov se ti sam ponujam za 500€.

pizda si zabit, ta ecastig je itak nateg.

Posted Images

Doma imam Yamaho, ki je že 4 leta odjavljena iz prometa. Letnik 2009, črne barve.

Gume so nove, zamenjane vse tekočine in filtri, vse kar je pač potrebno. Motor vžge v prvo, dela tekoče .

Če se moje zdravstveno stanje ne izboljša, bo motor naprodaj. Motor ima manj kot 15.000km. Za kilometre garantiram, če ni res, ga dam zastonj! Lahko kontakt na 040656138 ali na simon.budacki@gmail.com

Link to post
Share on other sites
pred 48 minutami, budacki pravi:

Doma imam Yamaho, ki je že 4 leta odjavljena iz prometa. Letnik 2009, črne barve.

Gume so nove, zamenjane vse tekočine in filtri, vse kar je pač potrebno. Motor vžge v prvo, dela tekoče .

Če se moje zdravstveno stanje ne izboljša, bo motor naprodaj. Motor ima manj kot 15.000km. Za kilometre garantiram, če ni res, ga dam zastonj! Lahko kontakt na 040656138 ali na simon.budacki@gmail.com

O stari ded...včasih non sto v temi 125 javite se...zdaj pa nič na MS...kaj te jebe zdravje?

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, budacki pravi:

Zlomljena hrbtenica na dveh mestih /vrat in ledveni del, potrgane noge, roke, popolnoma vsi notranji organi, možgani,....

Bed...sva bla podobno strupana...

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, budacki pravi:

Upam, da si se pobral Šešir.

 

Dej mi najd nekoga za moped kupit, rabim kšnega jurja, dva.

Pač penzionista...dnar buš sam zapravil...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Majster je pac majster

Dober dan! 

Mene zanima ce je pri starih kroserah kaj vec problemov(vzmetenje, bat, sraufi...).

Jaz bi si kupu yamaho yz 125 2 taktno letnik pa je 1996... ce kdo ima kaj izkušenj mi naj prosim pojasni kako je kaj z vzdrževanjem in s temi zadevami...

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, Majster je pac majster pravi:

Jaz bi si kupu yamaho yz 125 2 taktno letnik pa je 1996... ce kdo ima kaj izkušenj mi naj prosim pojasni kako je kaj z vzdrževanjem in s temi zadevami...

Sem ti prestavil vprašanje v primerno temo. Malo tole prebrskaj... pa mogoče ti kdo odgovori. Načeloma pa je pri tako starih kros motorjih bolj kot ne pogreb, če ni bil res dobro in dosledno vzdrževan. Ponavadi več stvari narobe kot prav.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 9 months later...

Hej!

Počasi bom na moji kadetski kroski malo pokukal bat in ga mogoče menjal. Bat že imam nekaj časa kupljen na zalogo. Imam sicer dinozavra 2001, ampak za ta denar krasna uživancija in vse je ok, kar ni bilo, pa je že urejeno. 

Vprašanje: kaj je nujno in kaj je dobrodošlo menjati še zraven menjave bata, ker bom ravno nekaj drugega še naročal, pa bi še kake dihtunge itd. Predvsem me zanima glede tesnil?. (Ojnica je menda bila nedolgo nazaj menjana, leažj ne vem ostalo pojma nimam). Sem sicer mehanični teleban in youtube mojster. Mogoče še najlažje če dam za pomoč link s številkami kosov. Ful hvala vsem za pomoč upam, da bo kdo videl, ker vem, da gre za 'legacy' mašino in da sem umestil kolikor toliko prav :]

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

Vprašanje:

letnik 2012, nikakor, ampak res nikakor ne spravimo motorja čez 120 km/h, niti po avtocesti navzdol.

Tko, po ravnem neka normalna brzina 100-105. Pri pospeševanju ga stegnem z mojo napiljeno štirko.

Kaj hudiča je narobe?

Nov luftfilter, novo olje, nov olni filter.

 

Zgleda da smo se mal razvadl brzine  pri 125, ker RS-ka je šla 150+.

Edited by Buschi
Link to post
Share on other sites

@Buschi 125 kubičen 4T (to pomeni on F v YZF) ima lahko največ nekih 15HP (11kW) po zakonodaji. Lih neke hude končne iz tega spravil ne boš. Vsi oni ~ 30HP 125 cvajerji so pa totalno nelegalni za A1 al kaj je že ustrezna kategorija za te mopede. Sej gre, sam tisto je po trenutni zakonodaji kr bolj A2 al pa celo A neomejeno.

Link to post
Share on other sites

Lahko da se motim ampak mislim da je za normalno 125 4T nekje 120km/h ze maksimum. Večinoma grejo do 100, kar je več je muka. Aprilia RS tudi napiljena 50cc 2T gre več, 125 2T je pa itak že preko 20 konjev (ker itak da noben ne ostane na blokirani). Glavna lastnost takih 125 4T je servisni interval (motor naj bi zdržal tudi 50 000km) in za birokracijo tako pomembne emisije. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!