Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
farech049

Servisiranje - vzdrževanje - nasveti enduro - cross - 2 taktni - 4 taktni

Recommended Posts

farech049

Hallo

Ker sem nov v tem športu in se ne spoznam še tako dobro na te zadeve bi vas prosil če mi malo opišete kaj vse in na koliko časa je potrebno zamenjati določene stvari, da bo delovalo brezhibno?

Imam KTM 125 sx, 2-taktnega in za enkrat še nisem mel nobenih problemov z njim..

Hvala za odgovore!

Share this post


Link to post
Share on other sites
farech049

ne, tega žal nisem dobil zraven.. sem kupil rabljenega..

zanima me predvsem čez koliko časa menjat bat, motorno olje (tudi katero in koliko nalit) in takšne stvari..

Share this post


Link to post
Share on other sites
farech049

prav zato sem se obrnil na ta forum, z upanjem da mi en ki ima istega oz. podobnega odgovori, pomaga

Share this post


Link to post
Share on other sites
benny0104

prav zato sem se obrnil na ta forum, z upanjem da mi en ki ima istega oz. podobnega odgovori, pomaga

Svetujem ti, da se registriraš na THEF forum, kjer je več ljubiteljev offroada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
benny0104

benny0104 veš mogoče zakaj se mi ne gre registrirati na THEF forum-u ?

Ali si mogoče večkrat probal, ker je trenutno nekaj težav s serverjem in kdaj ne dela tako kot bi moral?

Share this post


Link to post
Share on other sites
farech049

ja sem preobal z 3-mi maili pa mi z nobenim negre.. mi vedno ven vrže da ta mail in uporabniško ime že obstajata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
benny0104

Kaj se dogaja s forumom THEF? So ga ugasnili? Al imajo sam težave s serverjem (spet)?

Tudi meni že kakšne tri dni ne dela....napiše mi, da je domena potekla...upam, da ni konec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuz3k

Zdravo

 

zanima me glede odzračevanje zraka pri hladilnem sistemu, če tega sprazniš in spet napolniš z antifrizom +

vodo za Cross 2 taktni motor, tipično 2 hladilnika brez ventilatorjev samo reže pri strani

 

in sicer kako se odrači sistem, a je zadosti da se pusti zgornji pokrovček odprt, vžge motor in spodaj

še spusti da gre voda skozi? Gre se za motor Yamaha YZ 250 ccm letnik 2000

 

lp

Edited by zuz3k

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK

naliješ do vrha, ko je motor ravno pokonci, zapreš z čepom, nagneš nekajkrat motor levo in desno do 45 stipinj, ponovno preveriš nivo in doliješ če je potrebno. Nato ga za eno minuto zaženeš in ponovno prekontroliraš nivo, ko se ohladi. Ekola ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
electricJuice

Zdravo,

Upam, da ne smetim v tej temi ampak imam prav vprašanj. Imam Yamaho YZF 250 2015 letnik in me zanima katero mazivo prioročate za ketno in katero olje za zračni filter. Pa kje vse to kupujete? Prav tako bi rad kupil še en zračni filter pa me zanima kje se to lahko kupi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Vse dobiš na vsakem Yamaha servisu, če ti ni do original delov, pa imaš na razpolago kar nekaj spletnih trgovin z robo za mx in enduro... Iskalnik Google verjetno znaš uporabljati?

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuz3k

ali pozna kdo na kak servis relacija (notranjska, GO, LJ) koncu poleg Yamaha servis, da bi od

Yamahe YZ 2 takt snel mašino od motorja in pripeljal samo mašino, da bi zamenjali tesnila na mašini

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hefic

Ker je malo izumirajoča vrsta, bi vprašal tiste, ki vseeno vozite kričače, ali kdo uporablja za mešanico Nils 2T (http://www.nilsyourbike.com/en/products/duo-synt-s)? Ali vsi striktno Motoul 800? Meni je motoul curljal od povsod, asupuh in blatnik sta bila po vožnji cela svinjarija totalno. Pri Nilsu pa je vse precej čisto. Kaj to pomeni ne bi ugibal, ampak a sumim prav, da je temu primerno manj tudi ostalih usedlin v motorju? Ima kdo kake bolj izdelane uporabniške izkušnje, predvsem kako vesele so mašine Nils olja? (Sicer nepomembno, ampak to je drugače uradni Gajserjev 'oljar').  Tema se lahko izkoristi tudi za ostale MX 2T debate. Če že obstaja se opravičujem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Jaz sem uporabljal (in za trial še uporabljam) GRO Offroad 1 olje za mešanico. Po mojih skromnih opažanjih je količina nezgorelega olja odvisna predvsem od nastavitve fergazerja, bolj kot od samega olja (če seveda ne pretiravaš z mešanco, že 2% je za sodoben 2T stroj skor pretiravanje). In seveda od načina vožnje - ropotanje naokoli z nizkimi in srednjimi obrati ti pusti v izpušnem sistemu precej ostankov, medtem ko na polno odprt gas na progi precej dobro popuca svinjarijo. Pri meni se je količina nezgorelega olja precej zmanjšala ko sem dal v fergazer JD jet kit... ki je lih obratno od original spodaj bolj reven, zgoraj bolj bogat.

Načeloma med sodobnimi sintetičnimi 2T olji ne bi smelo biti kakih velikih razlik v učinkovitosti mazanja. Motula nisem nikol uporabljal...

Btw, o katerem motorju je govora?

p.s. tema se seli v bolj primeren oddelek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hefic

Tale GRO izgleda precej eksotičen in tudi krepko drag, pri Nils in Motoul je vsaj to, da ga ima skoraj vsaka lokalna mesnica na zalogi stalno. 

Gre za nesodoben 2001 yz125, tako da je itak kolikor toliko samo no gas/full gas :P mešam 3,5% 

Računam pa tudi v prihodnje, ko oddelam vajenšitvo na tem, ostati na 2T, zato malo odpiram debato. Verjamem da je tale GRO dober, in verjetno imaš prav, da ni razlik vidnih iz avijona. Bolj me zanima, če pač kdo ve direkt, da je Nils 'slab'. Si s kakšnim posebnim razlogom pristal pri GRO? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
compaq

Ok, ne vem, kaksno naj bi bilo razmerje za yz125@2001, ampak, 3,5% se mi zdi mnogo prevec. Sam namrec uporabljam izkljucno Motula 800 na Beti 300RR in ni sledi o pacanju. Razmerje mesanja 1,85%

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, Hefic pravi:

Ker je malo izumirajoča vrsta, bi vprašal tiste, ki vseeno vozite kričače, ali kdo uporablja za mešanico Nils 2T (http://www.nilsyourbike.com/en/products/duo-synt-s)? Ali vsi striktno Motoul 800? Meni je motoul curljal od povsod, asupuh in blatnik sta bila po vožnji cela svinjarija totalno. Pri Nilsu pa je vse precej čisto. Kaj to pomeni ne bi ugibal, ampak a sumim prav, da je temu primerno manj tudi ostalih usedlin v motorju? Ima kdo kake bolj izdelane uporabniške izkušnje, predvsem kako vesele so mašine Nils olja? (Sicer nepomembno, ampak to je drugače uradni Gajserjev 'oljar').  Tema se lahko izkoristi tudi za ostale MX 2T debate. Če že obstaja se opravičujem. 

da ne boš iskal objave, je vse skupaj semle premaknjeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hefic
13 minutes ago, compaq said:

Ok, ne vem, kaksno naj bi bilo razmerje za yz125@2001, ampak, 3,5% se mi zdi mnogo prevec. Sam namrec uporabljam izkljucno Motula 800 na Beti 300RR in ni sledi o pacanju. Razmerje mesanja 1,85%

Po tovarniškem priporočilu: 

Mixing oil Recommended oil: Yamalube “2-R” (Yamalube racing 2-cycle oil) Mixing ratio: 30 : 1 If unavailable, use an equivalent type of oil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 1 uro, Hefic pravi:

Računam pa tudi v prihodnje, ko oddelam vajenšitvo na tem, ostati na 2T, zato malo odpiram debato. Verjamem da je tale GRO dober, in verjetno imaš prav, da ni razlik vidnih iz avijona. Bolj me zanima, če pač kdo ve direkt, da je Nils 'slab'. Si s kakšnim posebnim razlogom pristal pri GRO? 

Priporočila s parih strani. Res ni lih poceni, sam lej... ta šport ni poceni :) Drugače je menda Eni sintetika tudi dobra, pa precej cenejša od GRO. Sam tega ne vem, to je bolj rekla kazala. GRO je ziher ok pa lahko rečem iz lastnih izkušenj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Primctom
      Japnr1, čestitke in veliko srečnih kilometrov!!! Lep je, pa tudi dober, saj je V-strom!
    • nemo
      Tu nekje bi moral biti kapitan Kljuka
    • marincspeedshop
      Gas polne bombe v vseh prestavah do blokade pa bos zacutil. Ponavadi najrajsi v 3prestavi zadrsi.
    • nemo
      Gremo na ribolov...
    • Borutt
      Ker že omenjaš tisti zakon, si verjetno prebral, kakšne naloge so napisane. In so, na tvojo in še na čigavo žalost, poleg varovanja živega in neživega, predvsem takšne, ki vam ne pašejo. Poleg tega je tisto varovanje živega in neživega povezano z nalogami, ki se vam zdijo nepotrebne in odvečne, saj se pri tem varovanju zgodi, da povzročitelj gorja ali česarkoli drugega dobi kazen. In smo spet na začetku, kjer boš spet zahteval od mene, da naredim red pri neprilagojenih. Hkrati pa ne boš sprejel dejstvo, da je zelo malo potrebno, da se to sranje na cestah zmanjša, ker odpravilo se ne bo. In to potrebno je nekaj, kar ne more nihče dati neprilagojenim v njihove trde glave. Vsak pri sebi mora razčistiti, če je res potrebno ogrožati vse in vsakogar za vsako ceno. Zdaj je bilo na par straneh ugotovljeno, da je vozniška kultura na ničli. In? Naj to pomeni, da ni pameti? Imaš odgovor, kje naj jo ti neprilagojeni dobijo? Ker edino nova pamet za neprilagojene bi rešila zadevo, saj so kljub sankcijam še vedno neprilagojeni. Jih boš ti operiral in vsadil novo pamet? Ali mogoče misliš, da je vožnja v rdečo, vožnja kontra, pijani vozniki, prehitevanje v škarje, ..., pametno dejanje in ni potrebna nova pamet? Kazni so in so visoke, ampak je na cestah še vedno sranje. Si že ugotovil, da neprilagojeni nimajo čuta za druge, da jih boli q... za vse, da so najbolj sebični, da ...?  Kako takšne paciente ozdraviš? S kaznijo? In, ko jo plačajo, gredo še bolj sebični in ubijalski na ceste. Se ti res ne zdi, da je nekaj narobe s temi neprilagojenimi? Da potrebujejo pomoč na podstrešju v obliki  totalne adaptacije. Sedaj pa v tem istem zakonu, ki ga omenjaš, poišči adaptiranje podstrešja za neprilagojene. Ni, kajne. In kako potem ti od mene zahtevaš delanje reda, če pa po tem zakonu ne morem nekomu utrgati glavo, pogledati vanjo in zmetati ven tiste glupe možgane, ki ukažejo vožnjo v rdečo, sekanje ovinkov, prehitevanje v škarje, povoženje otrok na pločniku, ...? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!