Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
farech049

Servisiranje - vzdrževanje - nasveti enduro - cross - 2 taktni - 4 taktni

Recommended Posts

zuz3k

ma gre se samo al se da 3 deci na 10 litrov, al 2,5 al 2

se pravi slabe 3 dl se da, razen če piše na kantici drugače

 

ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
electricJuice

Zdravo, z enim vprašanjem naproti. 

Imam Yamaho YZF 250 na katero razmišljam da bi montiral ventilator na hladilno rebro ampak me zanima na katero napajalno enoto preklopiti? Ima kdo izkušnje s tem v povezavi s motocross motorji? Razmišljal sem vezati na neko zunanjo baterijo oziroma ali ima motor dovoljšno električno kapaciteto, da bi se to dalo brez dodatne zunanje baterije?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuz3k

pozdravljeni forumaši

 

če mi lahko lepo prosim pomagate rešit to zadevo glede puše za zobnikom

rad bi uštimal cross motor

 

kako imate drugi to narejeno oziroma kako je prav?

 

zadeva je takšna, menjat moram nov semering 

puša ki pride pa se ne sme vrtet, ker bi zbrusila semering

 

sneta je matica, podložka, zobnik, puša in pa semering in izgleda tako

ko ni puše je pač samo notranji ležaj

693526144154217026620324.jpg

 

ko se da pušo, ki ima dva robčka en ima malo manjši rob je verjetno tista stran prav, izgleda tako

zdaj ta puša SE NE SME VRTET ampak ko vse skupaj stisnem se vrti in bo pojelo semering, to je problem

685429135063177634367836.jpg

 

ko se da semering, sicer ni zabit da ga ne dobim ven pride zadeva tako

694601574210073218742853.jpg

 

potem gor ko se da zobnik, ki pa ne pride podložka čez tiste zobke, kako to

kolikor sem gledal poravnavo je prava stran izbočen zobnik vn? pri obeh ne pride čez zobke 

da gre potem še podložka

695625303646967978051559.jpg

697738965146104693485703.jpg

 

in pa vse skupaj zašravfano

693323191269903569858695.jpg

 

kako to da zobnik stisne pušo, fixiral sem jo in stisnil pa se vrti in bo pojedlo semering,

 

kako imate drugi narejeno? ker puša se ne sme vrtet

 

lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
NX650

Puša se mora vrtet, ker ko zategneš zobnik z matico ti pritisne pušo na ležaj in se vse skup vrti. Tako tesni potem, ker bi ti olje puščalo pri ležaju če nebi bila puša stegnjena na ležaj. Semering potem tesni med ohišjem in pušo, tak je tudi namen semeringa. Nič ti ga ne bo pojedlo... če nima ležaj luftta bo ok. Če ima pa ležaj na osi luft ti ga bo pa ''steplo'' in bo začel puščat. Moje mnenje....

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuz3k

Pozdravljen in ostali

 

A je še kdo tu ki ima krossa, da bi pogledal in povedal kako ima narejen ta del? Kako imate ostali narejeno to

Ležaj nima lufta, os ne levo desno

 

jaz sem si ta del pušo in semering podrobno pogledal

Pusa se pomojem nikakor ne more vrtet na semeringu, vrti se na trdo motor pa ne sme nič blokira, zlajfat, če bi bilo narejeno za bi bil za pušo se en ležaj 

Se pravi ko se vse skp sestavi, zobnik ne bi smel stistnit puse, se pravi ni zobnik pravih dimenzij prave širine

Lp

Edited by zuz3k

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuz3k

Hvala za še eno mnenje.

Ne vem če imaš prav. 

Os se normalno vrti okoli puše je nima kaj pojest, medtem ko se puša na tesneje vrti okoli semeringa. Prej bo pojelo gumo, pa še zavira motor, motor se mora prosto vrtet. 

 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
hribuc

Mojster če ne poznaš osnov strojništva pust zadeve pri miru ,ne pa traparij spraševat🔨🔧🛠️:yea1:             

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
Ob 4. 8. 2019 ob 22:02, electricJuice pravi:

Zdravo, z enim vprašanjem naproti. 

Imam Yamaho YZF 250 na katero razmišljam da bi montiral ventilator na hladilno rebro ampak me zanima na katero napajalno enoto preklopiti? Ima kdo izkušnje s tem v povezavi s motocross motorji? Razmišljal sem vezati na neko zunanjo baterijo oziroma ali ima motor dovoljšno električno kapaciteto, da bi se to dalo brez dodatne zunanje baterije?

Lp

ne potrebuješ dodatne napajalne enote, predlagam pa, da ga vežeš na termostat, ali pa stikalo, da ga lahko sam vklapljaš in izklapljaš, ker ni potrebe, da ti ves čas dela.

pred 1 uro, zuz3k pravi:

Hvala za še eno mnenje.

Ne vem če imaš prav. 

Os se normalno vrti okoli puše je nima kaj pojest, medtem ko se puša na tesneje vrti okoli semeringa. Prej bo pojelo gumo, pa še zavira motor, motor se mora prosto vrtet. 

 

Lp

glede na zgornje komentarje, bi ti tudi jaz predlagal, da ti vsaj prvič pomaga nekdo, ki ve kaj dela....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
1 hour ago, zuz3k said:

Ne vem če imaš prav.

Zakaj potem sprasujes?

Semering = radialno gredno tesnilo. Gred je del stroja za prenašanje vrtilnega gibanja. 1+1=?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 5 urami, zuz3k pravi:

Hvala za še eno mnenje.

Ne vem če imaš prav. 

Os se normalno vrti okoli puše je nima kaj pojest, medtem ko se puša na tesneje vrti okoli semeringa. Prej bo pojelo gumo, pa še zavira motor, motor se mora prosto vrtet. 

 

Lp

Buh pumagi b rjekl pr ns...:headbang: :wallbash:

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuz3k

sprašujem za ziher

hvala za vse odgovore

nisem strojnik

 

se pravi se usi strinjate da je semering temu namenjen, ok.

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 9 urami, zuz3k pravi:

se pravi se usi strinjate da je semering temu namenjen, ok.

Kolker jaz vem se semeringi, ki recimo tesnijo ležaje na kolesih veselo vrtijo okoli akse, ki je fiksna. Če se ne vrtijo... pol maš zanimiv problem al pa tri. In glede na one fotke tam gor mi ni jasno kako se ona puša ne bi vrtela, če je pa direkt na akso nataknjena. Stvar je zgolj distančnik...

In še en nasvet. Ko naslednjič sprašuješ kaj pa kako daj napisat model in letnik motorja. Ko pol se da precej enostavno v kaki kosovnici delov za ta motor preverit, kako bi naj tole bilo sestavljeno. In če je tista puša tam not tovarniško al pa je to kako domače 'popravilo', ker original kosi manjkajo. In tam se pol tudi vidi a si zobnik prav obrnil al je. Na splošno je to dober nasvet za domače mojstre - najprej si omisli uporabniški priročnik, pol katalog delov in na koncu (če se ga le da kje izbrskat) še servisni priročnik. S tem lahko doma narediš marsikaj če nimaš lih dveh levih rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuz3k

Samo zakaj pa ni tako narejeno, da bi se vrtelo z manj upora. Semering je original kupljen, ko se vrti okoli puše se vrti z nekim srednjim uporom, 

Četudi mora stvar tesnit, nebi smela zavirat motorja med vožnjo oz. bi se morala puša nažje vrtet okoli semeringa. Razen če mi na uradnem servisu niso dal čisto točnih dimenzij semeringa.

 

lp

 

 

kdo od vas je tukaj mehanik iz tega področja, pa ga (me) kontaktira preko ZS

 

lp

Edited by zuz3k

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred eno uro, zuz3k pravi:

 

 

 

kdo od vas je tukaj mehanik iz tega področja, pa ga (me) kontaktira preko ZS

 

lp

Prepričanega v svoj prav tudi doktor znanosti ne razsvetli. In potem takega pacienta dobiš v delavnico...….bi takoj obrt dal nazaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahahahahahah

Zdravo , zanima me , če je mogoče kdo naročeval rezervne dele za gasgas ec300 2008 , ker ne najdem nobene slovenske strani in trgovine , ki bi imeli na spletu dele.

Hvala za pomoč.

Edited by Hahahahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Hahahahahahah pravi:

Zdravo , zanima me , če je mogoče kdo naročeval rezervne dele za omenjen motor , ker ne najdem nobene slovenske strani in trgovine , ki bi imeli na spletu dele.

Hvala za pomoč.

ni potrebe po odpiranju nove teme, bo kar tule primerno za vprašanje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker
pred 6 urami, Hahahahahahah pravi:

Zdravo , zanima me , če je mogoče kdo naročeval rezervne dele za gasgas ec300 2008 , ker ne najdem nobene slovenske strani in trgovine , ki bi imeli na spletu dele.

Hvala za pomoč.

V Sloveniji bo težka. Sam sem za svojega vedno naročal tule. Vedno hitro in brez pripomb.

Relativno blizu pa je trgovina v Udinah. Tam sem med drugim kupil tudi en EC300...

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma verjetno industrija že razvija boljše akumulatorje, samo je treba izkoristit obstoječe miljonske tovarne.  Kar se tiče prej omenjenega polnjenja kolesa in motorji niso tak problem kot večja vozila in včasih se mi zdi da ljudje ne razumeji da ni tako enostavno samo uštekat elektručni avto doma, da pi eu direktivah je oocija 16A ali 25A pi fazi če se prav spomnem in brez trofaznega štroma v hiši je polnjenje avta bolj bogo. 
    • krucymucy
      Aha se ena, meni najljubsa. Zavirat ne rabis z elektricnim mopedom. Zaviranje sovrazim, zato tudi vozim tako, pocasi, da zaviram samo ce je res potrebno. Pred kaficem.
    • krucymucy
      Razlozi malo kako si predstavljas to. Kaj bo napredovalo? elektromotorji so razviti do popolnosti, izkoristki zelo visoki, Zero ne rabi niti aktivnega hlajenja, energica sicer ima oljno hlajenje, ampak bolj kot preventiva. Kar se samega elektromotorja tice je ze tako dalec naprej od motorja z notranjim izgorevanjem da niti smesno ni vec. Elektromotorji niso nekaj novega, od vceraj. Kar se same elektronike tice, doziranja "plina" deluje veliko bolj natancno in predvsem enakomerno. Baterije si mislil verjetno. Tukaj v naslednjih letih ne bo kaj novega, dela se na Al-ion, ampak do serijske proizvodnje, da bo dejansko uporabno in da bodo sposobne prenasat visoke tokove praznjenja in polnjenja je se dalec. Se kar nekaj casa bo litij kar ostal. Kaksna druga alternativa? warp? pogon na mlade device? ne bo je.
    • krucymucy
      Energica ima CCS combo prikljucek. DC polnjenje s 24kW. Baterija je 13,4kWh. Tole je v pol ure polno in gres dalje. Na obicen type2 AC polnjenje traja pa kako uro.  
    • Kričač
      Vidim, da nekateri uživate še na polno na jadranki …. bo treba mal skočit dol v kolikor bo še vreme zdržalo, čeprav menim, da ni slabega vremena za motorista, je samo slabo oblečen motorist.  Hehehe, izjave  nekaterih so pa na nivoji vrtca.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!