Skoči na vsebino

Aprilia 1000 RST Futura


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

viber_image_2022-05-04_16-41-57-108.jpg.09a506f2dfb7a578484747433793100d.thumb.jpg.d61b965ac63ec93faf6354ca90a2f105.jpg

Priporočene objave

4 hours ago, hy650 said:

Lepa  lepa :OK:....A prodaš komplet plastik, da svojo zrihtam...:)

Bom premislil. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Futura po dobrem tednu "trpljenja" v delavnici koncno doma.

Menjano:

  • veriga
  • zobnika spr/zad
  • olje + filter
  • svecke + ena kapica, ki se je pri odstranjevanju poskodovala
  • olje vilic
  • pnevmatike (nekaj sto kilometrov rabljene Pilot Power so sle iz Falcota na Futuro, Falco je dobil nove ContiSportAttack)
  • prednja kolesna lezaja in semeringa
  • namesto zadnjega lezaja z ABS ringom (500 eur :fyou:) se sedaj hitrost odcitava s pomocjo magnetov na pestu zadnjega zobnika, senzor je prestavljen, drzi ga na novo narejen jeklen nosilcek
  • tekocina sklopke
  • poravnano centralno stojalo
  • chip tuning
  • JayTune nalepke :smoke:

Cakam se vse zavorne cevi z rostfraj opletom, pa da menjam se zavorno tekocino. Prijeten hlod je tole. Tako flickable, priblizno 18x bolj, kot je bil prvi vtis. :D

53817043_10156655307683124_595017652427030528_n.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Eno hitro suho ciscenje in voskanje obeh mopedov + ciscenje in mazanje Futurine verige (Falco je bil vceraj delezen nove verige).

Zaradi napacnega stevila magnetov v zadnjem pestu je stevec kazal prevec, zato sem preprogramiral armaturno plosco, tako da "ve", da sedaj za en vrtljaj kolesa dobi s senzorja 36 impulzov, ne 32. Sedaj stevec deluje pravilno - tako glede hitrosti, kot glede razdalje.

Zadnja zavora je postimana - nova zavorna cev in zavorna tekocina. Resno razmisljam o vgradnji ABS sistema.

Manjkata se mazalca verige na obeh mopedih in TPMS na Futuri (ki pa bi ga rad integriral v armaturno plosco, zato se malo cvikam kako in kaj), pa bota oba mopeda postimana tako, kot je treba.:yea2:

viber image 2019-04-19 , 18.07.41.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

...in nadaljujem s svojim monologom (a sem res edini tu, ki redno vozi Futuro?)...

Spravil sem se k vgradnji 12 V vticnice. Mesto na plastiki je ze nakazano. Naredim luknjo, pritrdim vticnico z gumi pokrovom, razkopljem pol instalacije da bi zadevo priklopil, potem pa ugotovim, da ima Futura ze predpripravljeno instalacijo, in vse kar dejansko manjka je - vticnica.:hmm:

viber_image_2019-07-05_00-59-28.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hitro jo je zradiralo. :P

Dunlop Sportmax GPR300. Sicer dunlopa ne maram, ampak zaenkrat me preseneca samo pozitivno. Tako cenovno, kot glede ostalih lastnosti - do roba povsem zanesljivo dobesedno v prvem kilometru. ;)

67078688_10156960400043124_6837490533963661312_n.jpg

viber_image_2019-07-18_11-50-02.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne boš sameval tle gor...pripravlja se še moja Futurca :naughty:...Še malo, pa bo ready to race:quad:...če bo vse po sreči. Delam na tem :)....937056062_IMG_20190720_1514481.thumb.jpg.03c97df987c951fcc100a3ebdd200ba7.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si pravkar kupil? Moj dober kolega si jo je malo od dalec ogledoval, pa je izgleda predolgo cakal. :)

Kako je stanje z elektroniko? Si ze kaj ugotovil? Diagnostiko imas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Zok pravi:

To si pravkar kupil? Moj dober kolega si jo je malo od dalec ogledoval, pa je izgleda predolgo cakal. :)

Kako je stanje z elektroniko? Si ze kaj ugotovil? Diagnostiko imas?

Ja, pravkar sem jo nabavu. Še en APRILIA projekt. Komaj sem RSV-jko ME serije sestavil, mam že novga vraga na grbi....:D

Potencialne kupce je verjetno odvračal nakup, ker je prodajalec-diler trdil, da je fuč ECU...Stvar je v tem, da sem pred leti vozil FUTURO. Imel sem karambol in je moped obstal doma s poškodovanimi plastikami, lučjo armaturo...mehansko in elektrika pa je ostala dobra. Vrag je v rezervnih delih, ker je zlepa ne dobiš po kosih...In se je po treh letih pojavila ta. Je kompletna z vsemi plastikami in kovčki.Tako, da bo iz dveh nastala ena vozna, ni vrag....Nekaj dni borbe in mi trenutno laufa na mestu brez težav. ECU ni bil pokvarjen, je blo pa nekaj drugih težavic... Diagnostike nimam, delam na podlagi posluha-izkušenj, ker je to moja četrta V2 Aprilia....Trenutno čakam pogonsko verigo, da jo sprobam na cesti. Toliko na hitro. Če pa kolega zanima res dobra Aprilia, pa bi verjetno trenutno ljubitelju prodal Tuono V2, ki jo vozim. Res dela in se pelje vrhunsko. Vse poštimano in dodelano, kar je potrebno. V četrtek sem odpeljal Jadranko gor in dol. Vso pot z nasmeškom, kljub 30 plus po termometru....Mitaske so pošteno gagale....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta futura nama je padla v oci predvsem zaradi cene - je zaradi nedelujocega stanja ciljal se na dosti nizjo ceno od nastavljene. Je pa dejstvo, da ima okrog sebe zelo dober support - sam je odlicen tehnicar, jaz imam Futuro katera bi lahko zacasno donirala dele za iskanje napake, kar nekaj znanja okrog elektronike teh motorjev ze imam, pa se njegov oce je mehanik (pa sosed licar, ce bi ze bilo treba) - ni hudic, da ne bi za dostopno ceno (dobro) peljala po cesti in izgledala odlicno. ;) Ce bi bila slikana s kompletnimi plastikami in kovcki, bi verjetno bila pri njemu doma. Ali pa pri komu drugemu. Ali pa pri tebi kak teden prej kot sicer. :D

To, da je fuc ECU tudi jaz nisem verjel, bolj sem ciljal na kako pogostejso napako - tilt senzor, bencinska crpalka, injektor, regulator tlaka goriva, kak temperaturni senzor... Nisem se slisal, da bi komu ECU crknil. Ce pa ze, se pa tudi da dobiti drugega, saj nima imobilajzerja.

Ce bos potreboval diagnostiko, sporoci - cez kak teden, dva planiram kak celodnevni izlet, rade volje se oglasim, da vidim to cudo (pa kaj je od prejsnje Future ostalo). ;)

Tuono, sploh cipiran je za zacetnika kar prehud zalogaj - to bi bil njegov prvi motor. Futura res ni najlazja, je pa tako kultivirana, da mu ne bi delala preglavic. Tudi kolega - instruktor voznje je bil presenecen ko sem mu posodil svojo - da je ER6n glede mestne voznje pravi kramp v primerjavi s Futuro. No, res pa sem imel takrat ECU nastavljen malo po svoje, in je precej posnemal "frgazarca" (zmanjsano zaviranje motorja, pa to). :)

@Kugelschreiber, tudi to je gledal, ja. Sem mu pisal, pa da vidim kaj bo rekel.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj če ne bi imel delov, je ne bi niti pogledal....Bolj so me zanimale plastike, pa jih nisem nikjer našel....In sem jo vseeno vzel, ker je bila kompletna in tudi jaz nisem verjel, da je ECU šel...Problem je bil tilt senzor in vse cevke okoli vbrizga in prepereli gumi distančniki ali kako se že reče elementom med vbrizgom in glavo. In regler sem na novo zvezal....

Dobrodošel na obisk:). Sem v Kočevju. Lahko splaniramo kako furo naprej do Kolpe ali obale ali do Grobnika ali karkoli....Ali pa žar zakurimo:)....

Na telefonsko, ki si mi jo enkrat posredoval se ne javljaš? Ali imaš drugo?

 

lp

Popravljeno . Popravil hy650
popravek vsebine
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem najprej pomislil na tilt senzor. ;)

Meh, jaz mam tak poklic, da imam telefon 24/7 na do not disturb. :D Ja, sem vcasih rahlo neodziven.:blush:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Futka na  cesti, kamor sodi....Danes sem namontiral še novo verigo in naredil testno vožnjo. Kar nekako gre...:). Nisem pa nikjer okol Kočevja srečal Zoka s svojo lepotičko....:D

760210547_IMG_20190807_1442071.thumb.jpg.d8d36460822578683f95789359fd0637.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, zok je tvoje sporocilo prebral sele ko sem na postojnskem OMVju srebal cedevito, pa ce bi imel diagnostiko zraven, bi se morda s kolegom oglasila... Naslednji teden? Zenka me nekaj sili v Postojno na izlet, en dan pa bi se v Kocevje ali tja v blizino oglasil?

Mi je pa ze nekajkrat porinilo hladivo iz raztezne posode (ki je itak bila prepolna) in pri mestni voznji nabilo temperaturo cez 100 stopinj, in na zadnjih dveh voznjah (hrvasko primorje prejsnji teden in Pivka ter Cerknisko jezero ta teden - skupaj dobrih 900 km) sem dvakrat tankal vodo v hladilni sistem - je slo not vsakic slab liter.

Eh, preden izgradim motor in vzamem glavi dol, sem se odlocil vse skupaj dodobra preveriti (pi es: danes bi moral iti v Zeljavo, to sem se spravil delati v noci iz predvcerajsnjem na vceraj). Preveril sem stanje vodne crpalke, od znotraj sem opral hladilnika, preveril delovanje obeh temperaturnih senzorjev in obeh ventilatorjev, pozamenjal nekaj objemk, vse skupaj nazaj sestavil, naslednji dan pa kupil liter ustrezne hladilne tekocine, in ugotovil kje je jedro problema...
viber_image_2019-08-08_03-07-04.thumb.jpg.5a3096dd59afd69062f4b8672ecc5af4.jpgviber_image_2019-08-07_23-56-08.thumb.jpg.b66fd2213806a6fc7e78302d0f261dc2.jpgviber_image_2019-08-07_23-27-52.thumb.jpg.4625bc7abae2800718b1db08fa83744a.jpgviber_image_2019-08-08_00-08-37.thumb.jpg.fd6288bd7a986cdad3a1a0c807dd88b6.jpgviber_image_2019-08-08_10-42-58.thumb.jpg.e8165b83214d849570410831c909de40.jpg

 

A, tako. Tekocina curlja, cevi pa niso trde. Ocistil sem pokrovcek (ja, je bilo kar nekaj svinjarije v jetrih), zamenjal obe tesnili (Mercator tehnika - t.i. "Mega paket tesnil" za 6,50 eur, so 4 tesnila ustreznih dimenzij, da sem lahko postimal pokrovcka obeh mopedov), in zadeva je naenkrat ok. Pri 80-85 stopinjah porine nekaj tekocine ven (ne veliko - vidno na sliki), ko pade pod 65 pa jo lepo potegne nazaj not. To je to. Odzraceno je tudi OK - sem si vzel cas in motor 4x, 5x segrel in ohladil, prestiskal vse mozne cevi, in v "iberlaufu" ni vec vidnega zraka. Potem sem sistem malce na svoj nacin ponovno sestavil, in to je to - preizkus je opravila uspesno.

Ce bi prej vedel, bi si prihranil 8 ur sraufanja. Ampak ok - imam pa vsaj preciscen hladilni sistem in menjano hladilno sredstvo.

67783316_10157003881478124_4513438233509494784_n.jpg.0775171e977b602585eb29cccdad70a8.jpgviber_image_2019-08-08_11-27-33.thumb.jpg.8361c70755994773c4f6bf4d18277a08.jpgviber_image_2019-08-08_11-32-51.thumb.jpg.c4b046c52003f02118578b06d1981380.jpg

Zeljava pa je odpadla zaradi drugih razlogov - slaba organizacija soudelezencev. Meh, bo ze.

Aja, sem pa od prestavitve senzorja hitrosti naprej ostal z luknjo v riti... ..em... ...nihajki. Pa sem jo elegantno zaprl s 3D printanim cepom.

67464577_10157004123883124_3147777326465417216_n.jpg.2517f131502b2d73ee03ec6415217902.jpg67488041_10157004124188124_315091058671222784_n.thumb.jpg.b2da536aed02ca55680cc25f2fc36374.jpg68376243_10157004124333124_8997192994553593856_n.thumb.jpg.a62e67706d1f0e26d3ac3768be98e3b0.jpg

Prevezal sem regulator tlaka bencina na vakuum (tovarnisko je na tlak okolice, kar ni ravno pogosta resitev - bi rekel, da je celo napacna), mapo updateal na Map 05 z dolocenimi dodelavami (ignition map je od 05, ignition limit od 790412_Staintune_with_Baffles.hex, pa se par malenkosti), nastelal sem se AFR v prostem teku, nevtralno pozicijo ventila za prosti tek, in moped se vede veliko bolj kultivirano. Poraba zadnjih 400 km je bila 5,70 l/100 km. Pred predelavo je bila okrog 7 l - na podobno relacijo.

Dlje kot imam tele kolce, bolj so mi vsec. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

...po kar nekaj tednih mirovanja sem micno gospo zopet zapeljal...IMG-5bf0883ff61c817ffc647863ff0d8b9f-V.thumb.jpg.540d8623522f1fae5418b56ebf574eea.jpg

...na operacijsko mizo.IMG_20191217_121645.thumb.jpg.add5bae1f538d68e7709bb83889237a2.jpg

...menjava zavornih cevi (in seveda tekocine), pa zadnjih zavornih oblog - odzracevanje je slo presenetljivo brez kakrsnegakoli zapleta ali nevsecnosti...

IMG-9c2a62a37e56fd233b4dc04346ccdc20-V.thumb.jpg.0edfe6aeeb359f5676d48b50fbb24e44.jpg

...pa servis vilic - menjava tesnil in olja. Jaja, olje je bilo menjano 3000 km nazaj, ampak sta bili protiprasni gumici razpokani, tako da sem se stvari lotil se enkrat - tokrat temeljiteje. Olje je bilo zopet popolnoma crno, zato sem vsako komponento od znotraj prebrisal s pomocjo varilne zice in papirnate  brisace. Veliko nesnage se je v teh 15 letih nabralo v notranjosti.

IMG-432a77442207feda2095d60179e194f3-V.thumb.jpg.d95de2e7bef014aab6e8566965216426.jpg

Ah, privoscil sem ji/si se en bomboncek. Madona kak je fajn! :D

IMG-b4c57442d7562b3e2303ba0043b44cf1-V.thumb.jpg.5f6eb756a3f9a4a6a5d811a26a7a5c98.jpg

...tako, verjetno ji dam do februarja mir. Takrat pa planiram zopet en servisni poseg za pripravo na nove zmage (redni servis motorja, registracija,...). ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...

Puscala je cev za antifriz pri eni objemki (med valjem in kolektorjem antifriza - ne vidis, dokler je motor v okvirju). Na 1300 km turi sem menda 10x tankal, je antifriz tiscalo v overflow tank.

 

Motor je spet doma, zvecer bo dovolj hladen, da vidim ce se zracni zep ponovno pojavlja.

IMG-65c843a57e017538fb18fc14033896aa-V.jpg

IMG_20200923_131942.jpg

IMG_20200923_163354.jpg

IMG_20200925_120627.jpg

IMG_20200925_120641_1.jpg

IMG_20200923_115405.jpg

IMG_20200928_152315.jpg

IMG-69a416fd58320488da34ec9b6349b91d-V.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Srček 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nekaj slikic prejsnjega vikenda s Kozjanskega dirkalisca... ...da se. Krava gre na koleno vedno in povsod - tudi tam, kjer je to s Falcotom nemogoce. Ocena fun factorja 4 do 5. Ocena hitrosti -3. :)

119795678_10158257972533124_9125616779736467361_o.jpg

119826820_10158257972598124_7560084874157079715_o.jpg

119864759_10158257972388124_8566571691522326597_o.jpg

119884979_10158257972783124_4765302387347686136_o.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Fak jea. Vseeno je bila napaka na tesnilu prednje glave. Dodobra preizkusena na kozjanskem dirkaliscu - niti malo ne prdne vec v hladilni sistem.

Sem se pa spravil k enem malo bolj orto projektu. Pa da naredim vse skupaj malo bolj internacionalno - for d madr raša - zok in kvazi ingliš (verjetno najbolj teoreticna in najbolj dolgocasna epizoda - se pa ze nabira materiala za drugi del):

Pi es: do tega trenutka imam v rokah ze novo ABS enoto, s katero dobim na ABS senzorju pravilen pravokoten signal amplitude tocno 1 V,  preko BMW K+DCAN interfejsa sem pa tudi vzpostavil povezavo s kompjutrom. Jeeej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!