Skoči na vsebino

Aprilia 1000 RST Futura


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

viber_image_2022-05-04_16-41-57-108.jpg.09a506f2dfb7a578484747433793100d.thumb.jpg.d61b965ac63ec93faf6354ca90a2f105.jpg

Priporočene objave

Kupi uno baterijo od Pan European !! Pa bos mel mir. Stane pa cca 90€.

Pa sej ni problem v bateriji, po moje je problem v polnjenju... zdej bom prvo z eno staro zmeru polnjenje... mogoče pa (upam) da je biu samo defekten akumulator...smola pač...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če koga zanima; jest mam en regler od falcota (30.000 km bp), če kdo potrebuje.

ti javim konc tedna, ko prečekiram moje polnjenje...:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Futura je spet na kolesih z novim reglerjem, novim akumulatorjem in dosti šminke :naughty:.

Mimogrede naredu mod na senzorju za temperaturo vode, da ventilatorji prej vklapljajo (prej pri 94, zdej pri 88 oz. kolkr pač hočem). Če koga zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Futura je spet na kolesih z novim reglerjem, novim akumulatorjem in dosti šminke :naughty:.

Mimogrede naredu mod na senzorju za temperaturo vode, da ventilatorji prej vklapljajo (prej pri 94, zdej pri 88 oz. kolkr pač hočem). Če koga zanima...

Sminke? dej sliko!

uuu... dej povej kako si uspel mod narest...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slikce pridejo ko ozdravim (že ceu teden ležim zaprt doma, garažo imam pa par kilometrov stran tko da...)...

Mod, sicer po svoje pa sem naredu tko. Kupu trimer 0-4,7kOhm, vodoodporno stikalo, žica in prikljkučki so bli pri hiši...

No vzporedno s senzorjem temperature vode (tistim ki proži ventilator) sem vezau trimerski upor (nastavljen mislim da na 3200Ohm - to se že pol sam igraš odvisno kdaj hočeš da se ventilatorji prižigajo), vmes je še stikalo s katerim mod vklopiš in izklopiš po potrebi... stikalo sem montirau preprosto zraven ključavnice od sedeža.

Kako deluje: S tem ko upališ stvar teče skozi mali tok ki skuipaj s tistim skozi senzor da ravno dovolj velikega da sproži ventilatorje. Če hočeš da se ventilatorji palijo prej znižaš upornost upora in gre več toka skozi... preprosto. Je pa treba vedet še nekaj (zato pa sem dau stikalo vmes da ni vedno vklopljeno). Ta isti senzor daje ECUju podatke o tempšeraturi motorja in ta glede na te vrednostgi določa količina zraka/goriva v mešanici... Tko da ko je motor mrzu ne dela prau z modom. Osebno sem si zamislu tako, da ga vklopim če naletim na kšne gužve in ko se voziš počasi po mestu ko je zunaj vroče, drugače je izklopljen.

Ko je ON se ventilatorji prižgejo na 86°C (torej 7° prej). Ravno dovolj da temperatura ne naraste tko hitro na 110°.

Sej niti 110° ni kriza sam vseeno je lepše videt, da motor teče pri malo nižji temperaturi... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

lastnike futur prosim za pojasnilo::)

pod okvirjem na desni strani (bok motorja) je plastična posoda za neko tekočino , kaj se tam vliva noter?

in drugo kar me zanima:

na levi strani pod okvirjem ( na boku) je neka plastika, kakšno funkcijo ima , a se jo lahko odstrani da se vidi agregat?

mislim da so te zadeve ki me zanimajo tudi na apriliji tuono!

pa še nekaj, ima kdo kak link da si potegnem navodila za popravilo oz katalog delov...futura-tuono

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lastnike futur prosim za pojasnilo::)

pod okvirjem na desni strani (bok motorja) je plastična posoda za neko tekočino , kaj se tam vliva noter?

in drugo kar me zanima:

na levi strani pod okvirjem ( na boku) je neka plastika, kakšno funkcijo ima , a se jo lahko odstrani da se vidi agregat?

mislim da so te zadeve ki me zanimajo tudi na apriliji tuono!

pa še nekaj, ima kdo kak link da si potegnem navodila za popravilo oz katalog delov...futura-tuono

http://mcnamee.tzo.net/motorcycle/manuals/Aprilia/

precej reci ni istih, najlazje bos nasel VSA vprasanja o Tuoncku in Futuri tle: http://apriliaforum.com/forums/ tut online shop imajo.

na desni se vliva hladilna tekocina.

plastika na levi? nimam pojma katero mislis... ce je nasraufana na zunanje plastike, je samo zato, da umazanija ne pride do masine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://mcnamee.tzo.n...anuals/Aprilia/

precej reci ni istih, najlazje bos nasel VSA vprasanja o Tuoncku in Futuri tle: http://apriliaforum.com/forums/ tut online shop imajo.

na desni se vliva hladilna tekocina.

plastika na levi? nimam pojma katero mislis... ce je nasraufana na zunanje plastike, je samo zato, da umazanija ne pride do masine.

Hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@stasky

Kako ima aprilia elektriko vezano ne vem točno. Ampak kakor razumem si ti vezal upor vzporedno s temperaturnim tipalom. To pomeni, da "motiš" vrednost, ki jo oddaja in na prikazovalniku kaže drugačno temperaturo, kakor jo motor dejansko ima. Ventilator vedno vklaplja bimetal, ki pa še vedno deluje v enakem temperaturnem območju kot prej.

Se pravi motor je isto vroč ob vklopu ventilatorja, le na displeyu se ti izpiše nižja vrednost.

Prosim popravite me če se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

@stasky

Kako ima aprilia elektriko vezano ne vem točno. Ampak kakor razumem si ti vezal upor vzporedno s temperaturnim tipalom. To pomeni, da "motiš" vrednost, ki jo oddaja in na prikazovalniku kaže drugačno temperaturo, kakor jo motor dejansko ima. Ventilator vedno vklaplja bimetal, ki pa še vedno deluje v enakem temperaturnem območju kot prej.

Se pravi motor je isto vroč ob vklopu ventilatorja, le na displeyu se ti izpiše nižja vrednost.

Prosim popravite me če se motim.

Motiš se...

oz. delno...

Aprilie (Futura, RSV, Tuono,...) imajo ventilatorje vezane preko ECUja, tko da jih ne vklaplja bimetal...

Na motorju sta 2 tipala temperature, na vsaki glavi motorja po en...

ta prvi je vezan na armaturko in prikazuje temperaturo na displayu...

ta drugi pa je vezan na ECU in daje ECUju vrednost temperature...s tem ko se z višjo temperaturo niža upornost (običen NTC upor) tipala, ECU zaznava višanje temperature...

z uporom, ki sem ga vezau vzporedno "prinašam okoli" samo ecu in tako pri nižji temperaturi vklaplja ventilatorje...je pa tu ena slabost, iz te iste vrednosti temperature pol ECU uravnava vbrizgavanje oz. zmes zrak/gorivo...

ravno zato imam ta upor vezan preko stikala, ki ga vklopim samo ko se vozim poleti kje v naselju ali koloni, ko je hitrost nižja, da se ventilatorji vklopijo nekje pri 85° (upor je trimerski tko da si naštimam pri kateri temp vklaplja...)

Drugače pa je vse skupaj izklopljeno in motor dela kot da upora nebi bilo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lastnike futur prosim za pojasnilo::)

pod okvirjem na desni strani (bok motorja) je plastična posoda za neko tekočino , kaj se tam vliva noter?

in drugo kar me zanima:

na levi strani pod okvirjem ( na boku) je neka plastika, kakšno funkcijo ima , a se jo lahko odstrani da se vidi agregat?

mislim da so te zadeve ki me zanimajo tudi na apriliji tuono!

pa še nekaj, ima kdo kak link da si potegnem navodila za popravilo oz katalog delov...futura-tuono

Če misliš tisto ta črno plastiko ki povezuje spodnji oklep z motorjem je zaradi odvajanja toplega zraka iz ventilatorjev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdravljeni. sem novi član. vozim futuro - zelo za moje pojme lep in dober motor. imam pa že štiri leta eno težavo. ne polni mi dovolj baterije in me vsake tolko cajta pusti na cesti. enkrat sem se pred časom v trojanah pogovarjal - slučajno, z enim lastnikom future, povedal mi je za neko finto pri elektroniki, pa sem pozabil , kaj je že bilo. na apriliji ne znajo odpravit napake. sem menjal že dva akumulatorja in regler, pa je vedno isto. ali mi lahko kdo pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni. sem novi član. vozim futuro - zelo za moje pojme lep in dober motor. imam pa že štiri leta eno težavo. ne polni mi dovolj baterije in me vsake tolko cajta pusti na cesti. enkrat sem se pred časom v trojanah pogovarjal - slučajno, z enim lastnikom future, povedal mi je za neko finto pri elektroniki, pa sem pozabil , kaj je že bilo. na apriliji ne znajo odpravit napake. sem menjal že dva akumulatorja in regler, pa je vedno isto. ali mi lahko kdo pomaga.

Kupi tole: http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4113

in en velik akumulator Yuasa ytz 14 S ali BS

tale aftermarket regler pride z dostavo 160€ pa je veliko boljsi od OEM, velik akumulator pa ti bo pomagal pri lazjemu startanju, saj ima precej visje start Ampere. Pride pa cca 60€.

Ce bos to naredil, ti ni treba delat nobenih prevezav na elektroniki.

lp jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ce komu od vas vrlih lastnikov Future ali katerega koli motornega kolesa Rotax nagajajo vzigalne tuljave, po domace "cinkspule", imajo decki iz Benellija resitev, ki deluje in je precej cenejsa od OEM delov:

RESITEV ZA ROTAX CINKSPULE

V kratkem:

Gres do najblizjega servisa za Fiat, Alfa Romeo in Lancia, jim das tole stevilko dela: NO.# 9633001580, placas IZREDNO NIZKO ceno cca 46E, doma odzagas nosilce, ki so samo za avto in to je to. Namesto, da bi placeval cca 220E ali kolikor ze hocejo pri Aprilia dealerjih. Precej cenejse a ne?

LP Jakob

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni boljsi (da ne govorimo "pravilnejsi") izraz cinDspula (popacenka izvira iz nemske "Zündspule") ?

nekako dvomim, da je pretezni del tuljave iz cinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni boljsi (da ne govorimo "pravilnejsi") izraz cinDspula (popacenka izvira iz nemske "Zündspule") ?

nekako dvomim, da je pretezni del tuljave iz cinka.

Eeeee vis, vis.. SSKJ na dveh nogah pomaga :D Sej nisem bil siguren, kako je pravilno, hehe. Vedu pa sm, da je neka crka vmes.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi tole: http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4113

in en velik akumulator Yuasa ytz 14 S ali BS

tale aftermarket regler pride z dostavo 160€ pa je veliko boljsi od OEM, velik akumulator pa ti bo pomagal pri lazjemu startanju, saj ima precej visje start Ampere. Pride pa cca 60€.

Ce bos to naredil, ti ni treba delat nobenih prevezav na elektroniki.

lp jaka

mislim da ti to ne bo pomagalo dosti....problem je konstrukcijske narave (projektant napeljave zeznil stvar)in ta zadeva se reši samo z predelavo....preglej tole temo, drugače je pa to lepo pojasnjeno na aprilija forumih....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da ti to ne bo pomagalo dosti....problem je konstrukcijske narave (projektant napeljave zeznil stvar)in ta zadeva se reši samo z predelavo....preglej tole temo, drugače je pa to lepo pojasnjeno na aprilija forumih....

Se ne strinjam. Zakaj? Ker deluje. Na Aprilia forumu sem ze kar doloceno stevilo let in dejansko je edina zadeva, ki resnicno deluje, ta regler. OEM je total krš, zamenski so pa tako-tako. Odkar sem kupil tega in rahlo vecji akumuljator, nimam problemov vec SPLJOH, prej pa non stop.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne strinjam. Zakaj? Ker deluje. Na Aprilia forumu sem ze kar doloceno stevilo let in dejansko je edina zadeva, ki resnicno deluje, ta regler. OEM je total krš, zamenski so pa tako-tako. Odkar sem kupil tega in rahlo vecji akumuljator, nimam problemov vec SPLJOH, prej pa non stop.

matr, potem jest zadnjih 9let skoz šraufam, vozm se pa s skirco... jebat ga, tud sam sm mogu prevezat lajtngo po 8letih, acu je pa 2(original) in ne kaže, da bo crknu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

matr, potem jest zadnjih 9let skoz šraufam, vozm se pa s skirco... jebat ga, tud sam sm mogu prevezat lajtngo po 8letih, acu je pa 2(original) in ne kaže, da bo crknu...

Prevezava deluje samo na relativno krajsi rok (probal sem dve najbolj popularni varianti in nobena ni ravno super delovala). Ce pa zamenjas regler, pa sploh ne nucas prevezave delat. Samo to pa en rahlo vecji akumuljator pa si dober. Edina rec, ki ji potem se vsake toliko cekiras je slavni rjavi konektor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edina rec, ki ji potem se vsake toliko cekiras je slavni rjavi konektor.

ki ga pa od moje prevezave ni več... :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je prevezava dobro narejena deluje normalno tudi z original reglerjem... preverjeno, ker sem sam imeu težave s polnjenjem, naredu prevezavo (po svoje, ne po navodilih z AF1) in je polnilo ODLIČNO. Ko mi je pa regler crknu sem pa tega z AF1 naroču.

Glede AKUja...js sm vzeu original dimenzijo, original amperaža (po menjavi reglerja) sam da je biu GEL. In je biu štart kar v redu... Bol se mi meni zdi, da so zaganjači na teh motorjih po tolkih KMjih že mal utrujeni...

Aja, prva stvar za nardit (če še ni): Rjavi konektor stran, žice povezat skupaj in stvar rešena... Js sm vse 3 žice z reglerja spojil skupaj in naprej nadaljeval do akumulatorja z novim kablom dovolj velikega preseka (seveda tudi negativni kabel dodan)...Razultat: napeljava se ni več grela...

Popravljeno . Popravil Stasky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!