Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mopedfan

APRILIA 1000 RST Futura

Recommended Posts

Ni3ous

O luknji med 7 in 8.5 000 RPM...

Prodal Bandita 1200 01letnik....

Gledam namrec po sport touring motorjih in so mal nedoseglijivi(FJR, GTR,) ... so pa na avtonetu 2 future, pa mi je ta srebrna bolj všeč zaradi nižjih km... če so realni...

Je kaj takega za kupit..?

Nimam pa izkušenj z dvocilindraših pa ne poznam razlik...

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER
O luknji med 7 in 8.5 000 RPM...

Prodal Bandita 1200 01letnik....

Gledam namrec po sport touring motorjih in so mal nedoseglijivi(FJR, GTR,) ... so pa na avtonetu 2 future, pa mi je ta srebrna bolj všeč zaradi nižjih km... če so realni...

Je kaj takega za kupit..?

Nimam pa izkušenj z dvocilindraših pa ne poznam razlik...

imam malo manj kot 25k km, do sedaj brez problema (je pa letnik 2001 kupljen 2002). malo je živčna pod nizkimi obrati kar pomeni, da je potrebno kako zaprto serpentino zvoziti s sklopko. luknja pri nižjih prestavah ni moteča, sam sem pa že enkrat napisal, da je v 6. polno naložena ni uspela premagati. zato sem dal spredaj manjši verižnik in sem zadovoljen. poleg tega se pozna tudi pri zaprtih ovinkih na manjši živčnosti. (ker je nekaj obratov več) na končni hitrosti je izgubil ene 15km/h kar pa, kadar se vozim sam, ni problema: prej je šla nekaj čez 260, sedaj 245. (po cagarju, de me naw kdo po buč) se pa v glavnem voziva dva, tako, da sem na končni v bistvu pridobil. prej je šla s težavo 230, sedaj gladko 240. navor je dober...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Kolko se je pa poraba povečala z menjavo zobnika? A verigo in ploščice zavor imaš še originalne?

Za primerjavo ....

Edited by Ni3ous

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

mah, moja baba je cist stock... pa morm rect da sm full zadovoljen. Ja, res moras kdaj pa kdaj uporabit sklopko na kakem ostrem ovinkecu, ampak ni pene. kar se tice koncne hitrosti, je popolnoma stock sposobna 2 osebi + 3 kufri polno nalozena potegnit do kakih 230. Res pa je, da jo nekje vmes malo zmanjka.

p.s. Ce zelis, da se ceste dobro drzi, potem si nabavi Metzeler Z6. totalna razlika med obnasanjem in da sploh ne omenjam izrabe. Prej sem mel zadaj michelin pilot roa, pa se mi je po vsaki furi vidno tanjsala, zdaj pa sploh ne opazim skoraj nobene razlike.

lp j

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Pred kratkim sem naredil precej veliki servis na 28000, ... ketna + zobniki, ploscice sprednje so ble okej, zadnje menjal, tekocine in filtri...

kar se tice potrosnega materjala tice... ne uradnih seriserjev matrat k so smotani, ampak si raje preko neta nabavi. vecina stvari je cenejsih in se takoj dobis.

taglavni so AF1 racing.

aja... pa ce mislis dober deal iskat, pejt v nemcijo.. tam najdes future s kufri letnik 2004 ... precej poceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER
Kolko se je pa poraba povečala z menjavo zobnika? A verigo in ploščice zavor imaš še originalne?

Za primerjavo ....

poraba: manj kot 6.5 ne pokurm. zobnik ni bistveno vplival na to....

veriga je original, ploščice menjal.....

(verigo bom verjetno menjal zimos... )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Jaz bi že šel v nemčijo iskat, ko bi našel nekoga ki se s tem ukvarja in bi šla skupaj.

Motor je res pravi koncept kt ga iščem. Takega ni drugje. Edino kar je zame neznanka je vzdržljivost v primerjavi z japonci!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

nc skrbet kar se tega tice... futura is made to last.. malo precekiraj Af1 forum o futurah pa ti vse jasno lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

a ma se kdo od futura ownerjev probleme s hladnim vzigom? jst mam nov akumulator pa je vseeno nisem mogu vceraj prizgat... pol je pa prisel fotr in sva jo vzgala na kleme... za popent

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER
a ma se kdo od futura ownerjev probleme s hladnim vzigom? jst mam nov akumulator pa je vseeno nisem mogu vceraj prizgat... pol je pa prisel fotr in sva jo vzgala na kleme... za popent

moja vžge na prvo po zimskem spanju.

res pa je, da ko je bil prvi akumulator pred izdihom, starter ni zmogel premakniti zadeve, ko se je bat ustavil na mrtvi točki. takrat sem mu moral malo pomagati s prestavo in zagujsati naprej-nazaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

ma jst tuhtam da bom menjal starter kit v celoti pa da bo ze enkrat mir..

btw: a bomo enkrat nardil fut furo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
suhi

Prlimam not od moto-pulsa skeniran test, pa da vidmo kaj bojo zdej popravili ne-futurovci

Ja pa da še vprašam kako je kaj potem s temi servisi - kam torej vozite, da ni prehude krvi, kako je z deli avgusta...vse enako kot pred leti?

post-14218-1195805354_thumb.jpg

post-14218-1195805422_thumb.jpg

post-14218-1195805439_thumb.jpg

post-14218-1195805479_thumb.jpg

aja pa še tole me zanima - a je res, da je tale mat barva prišla leta 03 ven?

post-14218-1195805503_thumb.jpg

hvala vam pa lp

Suhi

Edited by suhi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Kar se tice servisa, jst najraje narocim del iz anglije ali US preko neta pa pol al sam zmontiram al pa peljem v velenje al pa v zalec k majo eni od yamahe servis... pravzaprav pa bi lahko peljal tudi v avto commerce, ker so nesposobni samo dele zrihtat, zmontirajo pa popravijo pa tko k je treba. deli so problem, ne delo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ROBČEK

Futurca, kar se tiče agregata je izreden motor. Ima enak agregat (Rotax) kot ostale 1000 ccm Aprilije. Dvomim, da sploh lahko kaj crkne.

Edited by ROBČEK

Share this post


Link to post
Share on other sites
raceaprilia

No pa sem. Novopečeni lastnik future namreč:). Siva, z kufri, letnik 01, uvožena z dobrih 13000 km po števcu(pomojem vsaj x2 glede na izkušnje in zanemarjeno stanje). No, 3050€ kolikor sem plačal je vredna. Ko sem jo do potankosti podrl sem videl da pušča tesnilo pokrova ventilov prednjega cilindra. Ali je že imel kdo od lastnikov podobne probleme? Vijaki niso še bili videti tikani, zatisnjeni komaj kaj. Pokrov zadnjega cilindra o.k. tesni in privit. No, ta problem je rešen, motor je sestavljen in ima zamenjane gume, svečke, olje in filtre ter čaka na reg. Čaka še na izdelavo nosilca kufra ko bo čas in to je to. Testno vožnjo je opravila z odliko. Je izredno lepo vozen motor, še malo da se spet privadim na čar vožnje z 2 valjnikom. Rele zaganjača je menjan, problematična cev goriva tudi, prosim lastnike za izkušnje kaj se mi še splača narediti pred sezono, da bom potem brez skrbi užival? Še nekaj me zanima. Akumulator je nov ampak mrzla obrača izredno počasi, ko vžge jo zavrti na cca 3K obratov, nato pada. Pri 3K se mi mrzla kar zasmili, a je to pri vseh lastnikih isto, ali zunanje temperature pripomorejo k temu? Topla vžiga odlično.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Hello!

Vidim, da si ze not padu :D

hehe

Kar se tice pocasnega vziga, se kar navadi. Fut elektrika je pac bl tk-tk. Nc novga. Ponavadi mi v prvo parkrat obne, pol pa crkne... sej se nasledjnic zbudi.. ni pene.

Kaj zdej, gremo na furo al kaj? Jst sm v nedeljo ze naredu ene 500 km, pa se kr se furam...

Aja, a si porihtal sprednji lezaj? kok je kostalo?

lp j

p.s. KJE SO FOTKE!!!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Hello!

Vidim, da si ze not padu :D

hehe

Kar se tice pocasnega vziga, se kar navadi. Fut elektrika je pac bl tk-tk. Nc novga. Ponavadi mi v prvo parkrat obne, pol pa crkne... sej se nasledjnic zbudi.. ni pene.

Kaj zdej, gremo na furo al kaj? Jst sm v nedeljo ze naredu ene 500 km, pa se kr se furam...

Aja, a si porihtal sprednji lezaj? kok je kostalo?

lp j

p.s. KJE SO FOTKE!!!?!

Živ!

Glede nato da si iz mengša se vam pridružim z mojo milko ;)

Kar se pa tiče tebe raceaprilia pa samo uživaj in vozi :)

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Raceaprilia čestitke ob novi pridobitvi in srečno vožnjo.

Js sem sicer malo skeptičen glede tehnike, vendar je tole vsekakor lušn in zelo lep motorčk.

KJE SO FOTKE??? :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
raceaprilia

Hvala za spodbudo.

Ležaj še ni prišel na vrsto, bo pa pred registracijo zrihtan, tud za furo se potem zmenmo.

Pa še par fotk za neučakance:)

post-13241-1202919966_thumb.jpg

post-13241-1202920023_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Lepo. Drugače je pa Futura lep praktičen in dobro odmerjen motorčk nasploh, original kovčki pa itak bolj pašejo kt katerikoli drugi. Enojna nihajka mu seveda tut pristaja,pa šđe kak plus bi našel. Da bi ti čimboljš služila.

Js sem jo skoraj kupil, vendar sem se potem odločil za XX-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Hitr jo registriraj, mulc pa da gremo Futkarji mal se pokazat..

p.s. Lusno, lusno, ampak moja je lepsa :naughty: .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Kaj a falcota pa nima nben da bi se mal gor čiču da bi vidu če mi sploh paše?

Futuro sem nazadnje peljal eno testno, pa mi ni preveč sedla... sem že pozabil zakaj, nisem pa kaj več peljal kot malo po parkingu...

Ima kdo kakšne pametne izpuhe gor? 2v2 se najbrž malo bolje sliši...

Pa čestitke pa veliko varnih km btw.... :)

Edited by strom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!