Jump to content

Aprilia 1000 RST Futura


DAMI34
Message added by DAMI34,

viber_image_2022-05-04_16-41-57-108.jpg.09a506f2dfb7a578484747433793100d.thumb.jpg.d61b965ac63ec93faf6354ca90a2f105.jpg

Recommended Posts

Posted

ko sem jo ulavfawov je pila nekaj pod 5. ob normalni vožnji v dvoje med 6 in 7. ob preganjanju na avtocesti 12 :whistle: (sam sva bla pa hit doma)

nikoli nisem nalil notri več kot 17l, ker mi gre lučka za rezervo na k...c. največ prevozil 290km. se pa 95% časa voziva dva ne prow lahka.

Posted
7???

Jaz sem se že bal, da je z mojo Futurco kej narobe (Primerjal sem s TDM 900 od očeta, ki pije SLABIH 5 - okoli 4,8)

Hvalabogu :kva2:

Glede tankanja pa tudi js tankam 100 oktanskega, ker ko tankam 95 motor ne prede tko lepo, vsaj tak občutek imam.

Mimogrede, a pri vaših Futurah števec goriva pada od samega začetka? Ker meni kaže FULL do enih 130km, pol pa pada po 2L na vsakih 10 km. No ko pade na 12L natankam v rezervoar 9 litrov, kar se nekako ujema s polnim tankom a vseeno me mal moti začetno odštevanje in pol pride dokaj hitro do rezerve.

Dr.Jakob: Kolko pije tvoja?

1. Dvovaljniki pac pijejo tolk. Nimas kaj.

2. Jst sm nekaj casa tankal 95, pa me je minilo. 100 je zakon!

3. ja, stevec ni bas neki vzor natancnosti. Sam ni tok panike. Glavno je, da se nisem zasledil, da bi se kdaj resno pokvaril.

4. Nikol nisem sel resno racunat, sam tankam ponavadi okoli 18 litrov pa naredim 255 km...7l/100km... Uuuu, pol bi se pa dal tank se bolj spraznit. Lusno.

Ej, sam tok; ko vam zacne lucka svetit, sploh ni panike ... Lj-Ce brez pene sploh, torej ~85km.

Lp j

p.s. poglejte "RST furo".

Posted
1. Dvovaljniki pac pijejo tolk. Nimas kaj.

2. Jst sm nekaj casa tankal 95, pa me je minilo. 100 je zakon!

3. ja, stevec ni bas neki vzor natancnosti. Sam ni tok panike. Glavno je, da se nisem zasledil, da bi se kdaj resno pokvaril.

4. Nikol nisem sel resno racunat, sam tankam ponavadi okoli 18 litrov pa naredim 255 km...7l/100km... Uuuu, pol bi se pa dal tank se bolj spraznit. Lusno.

Ej, sam tok; ko vam zacne lucka svetit, sploh ni panike ... Lj-Ce brez pene sploh, torej ~85km.

Lp j

p.s. poglejte "RST furo".

Torej z rezervo (od kar se vžge lučka) naj bi blo 85km??? Ok, za sigurno 70km :D

21.6. se namreč odpravljamo v Črno Goro, pa se je dobro prej mal pozanimat, da ne bomo kje v Črni Gori sredi ničesar v uni vročini moped porivali :D

Posted

He,he...sej imajo še oslevske vprege v ČG, če ne drzga pazi na njih ker se po avtocesti vozijo nasproti!!!! Dokumentirano!

Drugače pa problem imam ne...Ko sem imel sedaj pri sodelavcu motor v garaži ko sem čakam na homologacijo, ga je ta skušal prestavil in ga je prevrnu...jebem...

Zvil mi je zadnjo zavoro oziroma tačko za zadnjo zavoro v iber...A ima kdo pojma kje bi jo najhitreje in najceneje dobil..Ter če kdo priporoča mehanika? Prav tako je nekaj pritisnilo na konektor za zadnjo stop luč, in mi ta skoz gori kakor da zaviram...??? Prav tako bi rabil rumeno plastiko za prvi smernik....Pizda, naredu mi je škode za popizdit...Kar znoru bom, še peljal se nisem pa je bil na tleh...

No takole potem so mi na tehničnem za silo tačko zravnali, luč pa je kolega ki se je pelajl zadaj vsake toliko časa pri zaviranju pravilno delovala...tačko bi rabil definitivno zamenjati, ker je dobro zvita...

Kakšen predlog, glede na to da nas je samo 7 po dr. navodilih upam na pametne predloge..

Aja...Am....motor je vrhunski!!! in za peljat in vozne lastnosti, potegne..skratka..priporočam!

Posted

em, sedaj, ko je omenil smernik sprašujem ostale: ali komu poka rob plastike smernika od silnih tresljajev kandelabra? tako, da ko se pripelješ domov (če ne prej) opaziš golo žarnico, namesto stekla pa samo vijak in nekaj oranžnega okoli..... men je odpadlo vse skupaj ene 3x potem sem nabavil ogledala od mile in sedaj je mir. nazaj vidim še manj kot prej ampak, hebat ga, tud prej ni blo bogve kwa

kar se pa rezerve goriva tiče: če ne poznam terena in nimam nobene dobre mape in računam na to, da je lahko tudi narisana črpalka zaprta je moj postopek pri avtu in motorju enak: po polovici porabljenega goriva se ustavim na prvi odprti črpalki. do sedaj se mi je še vedno izšlo.

Posted
He,he...sej imajo še oslevske vprege v ČG, če ne drzga pazi na njih ker se po avtocesti vozijo nasproti!!!! Dokumentirano!

Drugače pa problem imam ne...Ko sem imel sedaj pri sodelavcu motor v garaži ko sem čakam na homologacijo, ga je ta skušal prestavil in ga je prevrnu...jebem...

Zvil mi je zadnjo zavoro oziroma tačko za zadnjo zavoro v iber...A ima kdo pojma kje bi jo najhitreje in najceneje dobil..Ter če kdo priporoča mehanika? Prav tako je nekaj pritisnilo na konektor za zadnjo stop luč, in mi ta skoz gori kakor da zaviram...??? Prav tako bi rabil rumeno plastiko za prvi smernik....Pizda, naredu mi je škode za popizdit...Kar znoru bom, še peljal se nisem pa je bil na tleh...

No takole potem so mi na tehničnem za silo tačko zravnali, luč pa je kolega ki se je pelajl zadaj vsake toliko časa pri zaviranju pravilno delovala...tačko bi rabil definitivno zamenjati, ker je dobro zvita...

Kakšen predlog, glede na to da nas je samo 7 po dr. navodilih upam na pametne predloge..

Aja...Am....motor je vrhunski!!! in za peljat in vozne lastnosti, potegne..skratka..priporočam!

Men je ze (nepovemkolikokrat) dol padu. Tacko zadnje zavore SEGREJES in zakrivis nazaj. pejt na en avtoservis da ti jo z acetilenom segrejejo in zakrivijo nazaj. ni najbolj lepo, ampak meni drzi. ce pa mislis ponavljat vsake tolk, se ti pa splaca novo nabavit. Jo imajo pri avto triglavu za 50€. Za lucko pa verjetno gori, ker je tacka skrivljena. Jah, ce pade, je kurc. Plastike so na Ebayu?

em, sedaj, ko je omenil smernik sprašujem ostale: ali komu poka rob plastike smernika od silnih tresljajev kandelabra? tako, da ko se pripelješ domov (če ne prej) opaziš golo žarnico, namesto stekla pa samo vijak in nekaj oranžnega okoli..... men je odpadlo vse skupaj ene 3x potem sem nabavil ogledala od mile in sedaj je mir. nazaj vidim še manj kot prej ampak, hebat ga, tud prej ni blo bogve kwa

kar se pa rezerve goriva tiče: če ne poznam terena in nimam nobene dobre mape in računam na to, da je lahko tudi narisana črpalka zaprta je moj postopek pri avtu in motorju enak: po polovici porabljenega goriva se ustavim na prvi odprti črpalki. do sedaj se mi je še vedno izšlo.

Men se nobena plastika ni kar tako odpadla... Umm.. guma pa super lepilo?

Posted

Thx...50eu je zadovoljivo!

He,he,he..jakob...ja kok ti lahko pade...??? sej je res težak ko svinja ampak vseen...Bo treba mal fitnesirat:=)

Ma, plastike so rekli mi lahko prebarvajo..zdej glede na to da je mat črn..no...bomo videli..

Aja..pa nekdo je kritiziral ogledala ki pri 140 ali 160 mislijo odpadet..He,he,he...Ja, lahko rečem da ni tako kritično, pri 240km/h sta oba še gor, celo pogledal sem v njih in se vidi če kaj uzadi prihaja..Tudi ne tresejo tako da bi rekel da je brez veze sploh da so..Mislim da so ogledala na mestu in čisto v redu..kaj me moti je edino to, da bi lahko bila za malenkost večja!

Posted

240??? Hmm, a je pol v meni in mojih kilah problem??? :)

Meni do 200 pride zelo hitro, do 220 se mal namuči, 240 pa mi še ni uspelo it. Je pa res da sem imel veedno avte na cesti...

Posted
240??? Hmm, a je pol v meni in mojih kilah problem??? :)

Meni do 200 pride zelo hitro, do 220 se mal namuči, 240 pa mi še ni uspelo it. Je pa res da sem imel veedno avte na cesti...

sam gor (po števcu) nekaj čez 260. dva gor: težko 230. zamenjal prvi verižnik na manjšega: sam gor :245, dva gor: 240

tolk, da boš mu za orientacijo kolk približno naj bi motor šel. sam kupil pa ga nisi zaradi končne hitrosti a, ne?

Posted

Ah..ma kje...Če bi kupil motor zaradi hitrosti ne bi kupil FUTURE...

ja, kolega ma vtrrko...in jaz lepo po avtocesti in vidim njega mimo mene leži na tanku...itak..pognal sem po gasu...jah...do 200 je blo takoj noter...potem pa sem na 240 zmanjšal...to je po števcu...dejansko ne vem kolk je to ampak se da obvladati in ni nemiren pri takšni hitrosti...Je pa pravi užitek ko pod ritjo čutiš 2valjca pri nizkih obratih ko začne nabirati hitrost..ma ta motor je res bomba...

Drugače pa me malo moti ker ima ročico za gas iz mesta ko nič ne priviješ in da požene malo lufta..se pravi če zaviraš in potem dodaš ima malo lufta..upam da razumete...a se da to kje nastavit da bi ta luft zminimaliziral?

Pa še to bi vpršat...Gume...kakšne imaste vi gor? Predvsem model in firma me zanima, kajti jaz imam sedaj gor Michelin Pilot..a to so original že gor ali??

Zaradi kilaže..huh..ne verjamem...jaz imam okol 95kil...

Posted

Aja...pa zadnjo bremzo sem dobil...okol 30eu...huh..bomba... :naughty:

Oproščam se mojim nestrokovnim izrazom..

Posted
Pa še to bi vpršat...Gume...kakšne imaste vi gor? Predvsem model in firma me zanima, kajti jaz imam sedaj gor Michelin Pilot..a to so original že gor ali??

metzeler mez6 roadtec

Posted

Glede hitrosti, verjetno ima veze tudi moja teža 100kg...

Glede gasa pa je tko, da dvigneš rezervoar in tam kjer gresta zajli na loputo od zraka to naštimaš... ti pa priporočam mal lufta / mrtvega hoda, ker tko je tudi prau.

Posted
240??? Hmm, a je pol v meni in mojih kilah problem??? :)

Meni do 200 pride zelo hitro, do 220 se mal namuči, 240 pa mi še ni uspelo it. Je pa res da sem imel veedno avte na cesti...

sam gor (po števcu) nekaj čez 260. dva gor: težko 230. zamenjal prvi verižnik na manjšega: sam gor :245, dva gor: 240

tolk, da boš mu za orientacijo kolk približno naj bi motor šel. sam kupil pa ga nisi zaradi končne hitrosti a, ne?

Morm rec, da je se nikol nisem gnal preko 210km/h in je niti ne mislim. Ker je pac brezveze. Mi je pa prejsnji lastnik povedal, da s tremi kufri, tank torbo in zeno zadaj sta sla po autobahnu neki okol 240, sam brez vsega pa preko 260.

Drugače pa me malo moti ker ima ročico za gas iz mesta ko nič ne priviješ in da požene malo lufta..se pravi če zaviraš in potem dodaš ima malo lufta..upam da razumete...a se da to kje nastavit da bi ta luft zminimaliziral?

Pa še to bi vpršat...Gume...kakšne imaste vi gor? Predvsem model in firma me zanima, kajti jaz imam sedaj gor Michelin Pilot..a to so original že gor ali??

Ce mi ze gre kaj na zivce pri Fut, je to ogromen torque speed, ko rahlo zapres rocico gasa pa silno hitro pade hitrost, pol pa ce dodas majcken gasa spet culne... ampak je pac dvovaljnik. Mors s tem zivet.

gume?

Odkar sem probal, ne grem na nobene druge:

METZELER Z6 ROADTEC. NAAAAAJBOLJSE EVER! Ostalo je kr klump.

Posted
Odkar sem probal, ne grem na nobene druge:

METZELER Z6 ROADTEC. NAAAAAJBOLJSE EVER! Ostalo je kr klump.

Klump? :? Katere si osebno probal in napiši primerjavo.

najboljše zakaj?

veliko km, drža v ovinku, cena,...razloži

Men se D Roadsmart čist fajn pelje. V ovinkih ne zdrsuje do nagiba drsanja z centralnim v 2. Obraba-jo radira , nekako sem pričakoval ker se mi je to dogajalo pri vsaki gumi doslej :yes: . Pričakujem z mojo vožnjo cca 7 kkm z zadnjo gumo, odvisno koliko si bom dal duška v dolomitih. Splošen vtis :OK: na futuri. cena 250 € zmontirane

To je moj prvi komplet na futuri, bom probal tudi METZELER Z6 ROADTEC. NAAAAAJBOLJSE EVER pa bom lahko primerjal :yes: .

Moje mnjenje je, da za T vožnjo ne rabiš nekih oh in sploh gum, za ST in SS je pa že fajn če ti grejo gume na roko, pa čeprav je obraba večja.

@tito jaz prakticiram tako, da če je le možno nikjer oz redko spustim gas do kraja, glih tolk da vleče.

Špegli mi (še) ne razpadajo, in kljub kritikam sem osebno kar zadovoljen z razgledom nazaj. Mogoče sem pričakoval slabše in sem zato zadovoljen.

A komu pušča v kufre ko ga perete? Men jih zalije - stranske.

lp

Posted
Klump? :? Katere si osebno probal in napiši primerjavo.

najboljše zakaj?

veliko km, drža v ovinku, cena,...razloži

Men se D Roadsmart čist fajn pelje. V ovinkih ne zdrsuje do nagiba drsanja z centralnim v 2. Obraba-jo radira , nekako sem pričakoval ker se mi je to dogajalo pri vsaki gumi doslej :yes: . Pričakujem z mojo vožnjo cca 7 kkm z zadnjo gumo, odvisno koliko si bom dal duška v dolomitih. Splošen vtis :OK: na futuri. cena 250 € zmontirane

To je moj prvi komplet na futuri, bom probal tudi METZELER Z6 ROADTEC. NAAAAAJBOLJSE EVER pa bom lahko primerjal :yes: .

Moje mnjenje je, da za T vožnjo ne rabiš nekih oh in sploh gum, za ST in SS je pa že fajn če ti grejo gume na roko, pa čeprav je obraba večja.

@tito jaz prakticiram tako, da če je le možno nikjer oz redko spustim gas do kraja, glih tolk da vleče.

Špegli mi (še) ne razpadajo, in kljub kritikam sem osebno kar zadovoljen z razgledom nazaj. Mogoče sem pričakoval slabše in sem zato zadovoljen.

A komu pušča v kufre ko ga perete? Men jih zalije - stranske.

lp

Ne se razburjat. Moje mnenje pac.

Probu sem Michelin Power Pilot, Dunlop Roadsmart, gor so ble pa se ene "kajpajstvemkere inmetutnebriga".

Vse gume razen Meztic so se VIDNO obrabljale na vsaki furi. VIDNO. Da ne omenjam kolk km imam ze zdej na zadnji gumi pa mi bo vsaj se 3000km zdrzala (na gumi mam ziher 9000+km). ZATO metzice. Drzijo pa se tut tok dobr k se nobene do zdej. Najprej me je blo strah ko sem slisal kako jih nic ne pobira, da bodo trde in da bo sam cel cas zdrsovalo, ampak POZABI. Sem se velikokrat vozil v snegu, po cobodri, itd.. niti enega zdrsa vrednega omembe.

Cena? 300€ minus merverstojr, pa sem naracunal na 240€, z menjavo seveda. (ce te zanima kje jih dobit, PM).

Lih za touring voznjo rabis ohinsploh gume. SS gume morajo bit super na stezi, zdrzat dez in prenest par tisoc km. To je vse. Enduro gume morjo bit dobre na terenu, jebes cesto. Sport touring gume pa morjo zdrzat vsaj 10.000km na zadnji gumi s 115 konji brez zdrsa. Morjo zdrzat tudi velikokrat 2 potnika, cel kup prtljage in hude hitrosti z vsem skup. Morjo pa tud drzat na dezju, snegu, listju, blatu itd. Ti je kaj znano? Ja, to so ceste. Tam je Futura doma. ZATO na Futuro LE najboljse.

Stranske kufre mi je zalilo je enkrat (ko je bilo v hisi pol metra vode -septembrske poplave- takrat sem iz njih zlil par litrov. Me je izucilo). Drugace mi jih pa nikoli, ker se pac ne vozim z njimi. Bi pa znalo bit, ker ko jih zapres, vidis razpoke. Daj cote v vrecke za vsak slucaj.

Posted

O....to sem hotel slišati takšne debate.. :worship: :worship: :worship: Hvala vsem za odgovore..

ja..me moti to da potem cukne ko hočeš pospešiti..mogoče se ga morem samo še navaditi...Ne vem..od kolega vtrrka ki je tudi dvovaljc se prav lepo da peljat z njo..ne vem..

Jah...gume bom pa vzel potem te ki priporočate..

Posted
O....to sem hotel slišati takšne debate.. :worship: :worship: :worship: Hvala vsem za odgovore..

ja..me moti to da potem cukne ko hočeš pospešiti..mogoče se ga morem samo še navaditi...Ne vem..od kolega vtrrka ki je tudi dvovaljc se prav lepo da peljat z njo..ne vem..

Jah...gume bom pa vzel potem te ki priporočate..

Sej bos dobil obcutek.

Men je izredno pomagal nasvet ene motoristke: Easy on the brakes, easy on the gas, easy in the corners, easy all the way.

Posted

Glede gum:

Imel Dunlop 208 RR, ko so se po dolgem ogrevanju segrele na delovno temperaturo so držale res lepo, nimam pripomb. A vseeno rabijo preveč časa da se ogrejejo. Obraba je visoka kar je za tako gumo normalno (4000km). V dežju pa je samo ena beseda: KATASTROFA.

Zdej sem pa Dunlop SM RoadSmart dal gor. Zaenkrat prevoženih 1500km, zelo zadovoljen, guma se hitro ogreje, drži pa čisto do roba, okretnost v ovinkih je večja kot s prejšnjim kompletom. Obraba ni očitna saj se komaj pozna. Upam na dobrih 10000km (glede na to da gremo na dolgo turo). Oče ima pa na TDMki Metzeler, sicer točnega modela nevem, vem da so ble lani novi model (Sport Touring). In je nekako razočaran z obrabo gume po sredini saj je po dobrih 5000 km dobro zdelana. Je pa res, da je to drugi motor, mogoče bi na Futuri zaradi razporeditve teže ta guma delovala boljše.

Posted
Oče ima pa na TDMki Metzeler, sicer točnega modela nevem, vem da so ble lani novi model (Sport Touring). In je nekako razočaran z obrabo gume po sredini saj je po dobrih 5000 km dobro zdelana. Je pa res, da je to drugi motor, mogoče bi na Futuri zaradi razporeditve teže ta guma delovala boljše.

Sredina gume je zelo odvisna od nacina voznje. Ce fotr vozi na ravnini poln sus, na oviknu pa pocasi, potem se seveda sredina bolj nuca k rob. Jst sm na zacetku tut tku vozu, pa je blo joj.

Pol sm si pa za vzor vzel soseda (vozi capota), ki vozi na ravninah relativno pocasi, ko pa pridejo ovinki, pa kr pade mimo. In morm rect, da take lepe izrabljenosti gume se v zivljenju nisem videl... tocno iste oblike kot kupljena je.

Posted
Upam na dobrih 10000km (glede na to da gremo na dolgo turo).

Kam pa greste brez mene, barabe?! :D

Posted
Sredina gume je zelo odvisna od nacina voznje. Ce fotr vozi na ravnini poln sus, na oviknu pa pocasi, potem se seveda sredina bolj nuca k rob. Jst sm na zacetku tut tku vozu, pa je blo joj.

Pol sm si pa za vzor vzel soseda (vozi capota), ki vozi na ravninah relativno pocasi, ko pa pridejo ovinki, pa kr pade mimo. In morm rect, da take lepe izrabljenosti gume se v zivljenju nisem videl... tocno iste oblike kot kupljena je.

Nene, fotr gre tudi po ovinkih in to kar fajn... je pa res, da se večinoma vozi s sopotnico (mamo), tko da igra tudi teža in sama razporeditev teže na motorju veliko vlogo...

Posted

ej, lih zdaj enkrat sem videl reklamo za komplet sprednja in zadnja metzica 240€. se splaca.

sam se moje poklicem na hrvasko, da vidim, ce so tam se kaj cenejsi.

Posted
ej, lih zdaj enkrat sem videl reklamo za komplet sprednja in zadnja metzica 240€. se splaca.

sam se moje poklicem na hrvasko, da vidim, ce so tam se kaj cenejsi.

Računaš ti tudi stroške do hrvaške? :closedeyes:

Posted
Računaš ti tudi stroške do hrvaške? :closedeyes:

racunam 20€ za benz za prelepo voznjico v karlovac in nazaj. Mimo NM, cez goro in po ovinkih na hrvasko. Itak bi se sel nekam pelat, pa pase, da vmes naredis se en pit stop pa gume menjas :D

sej je itak sam 150 v eno smer. Kaj je pa to za nas, futuriste?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!