Skoči na vsebino

'Vrtenje v obrate!!'


pero

Priporočene objave

Kako pogosto se poigravate v praksi na cesti s polnim pospeševanjem motorja!Ali pospešujete zmerno ali vam veselje dela vrtenje motorja v max obrate?Koliko km naredite preden si dovolite motor zavrteti do konca(beri ogrevanje motorja)?Ali vozite motor v max še možni prestavi ali si puščate malo rezerve za prehitevanje?

Naj vsk napiše svoje misli in ugotovitve!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po terenu je to malo drugače, največ vozim v srednjem območju iz katerega, ko je potrebno skokovito naraste v "vrti sine vrti", to pa je dostikrat potrebno, seveda, bolj na kratek rok

na cesti, razen ob prebliskih, vozim zmerno konstantno

drugače je pa res bolj romantično vprašanje tole

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice-odkrito povedano malo pa!! :oops: :? :wink: Kej narobe!! :?: :P Veš mam dost cajta k sm študent!Še pol leta!Dej prvoš mi no!

No pa vseen me mal zanima! :wink:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest vedno počakam da se motor lepo ogreje pol pa ne šparam!Motor do rdečga pola sam vedno le za kratek cajt!Po avtovcesti pa gasa odvijem do konca in tako tudi do 15min skupaj vozim brez zmanjšanja obratov!

Nasplošno pa sem zmeren pri turiranju in tako izkoristim vse potenciale re pri prehitevanu!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim po načelu, vsaj v mestu, čim manj v obrate. Ker po mestu vozim nekako v ritmu prometa in omejitev, prestavljam čim prej. Mi je tudi všeč režim vožnje pod nizkimi in srednjimi obrati, res pa je da mi to tudi motor omogoča. Na Diversion 900 sem v mestu prestavljal nekje pri 2000 - 3000 obrati, drugače pa tam nekje okrog štiri. Pri športni ( hm, no ja :oops: )vožnji pa tja to 6000, več redkokdaj, morda pri kakšnih tesnih prehitevanjih. Kako bo pa pri novem ne vem, verjetno pa precej podobno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moped je napisal:

Jaz vozim po načelu, vsaj v mestu, čim manj v obrate. Ker po mestu vozim nekako v ritmu prometa in omejitev, prestavljam čim prej. Mi je tudi všeč režim vožnje pod nizkimi in srednjimi obrati, res pa je da mi to tudi motor omogoča. Na Diversion 900 sem v mestu prestavljal nekje pri 2000 - 3000 obrati, drugače pa tam nekje okrog štiri. Pri športni ( hm, no ja )vožnji pa tja to 6000, več redkokdaj, morda pri kakšnih tesnih prehitevanjih. Kako bo pa pri novem ne vem, verjetno pa precej podobno.

:P

Od mopeda bi blo dobro motor kupit, kaj pravite!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno kot moped. Po mestu menjam vozim med 2500 - 3300, tu pa tam ga spustim na cca. 4000. Po avtocesti pa ga ne šparam in gre včasih tudi do cca. 6800 obratov (7000 :oops: ) Kak dolgo čakam da začnem priganjat? Hja, kaj več kot 120, 130 pri solo vožnji niti ne vozim, to pa kar hitro izkoristim, recimo ko grem v službo...se ga pustim prej 2,3 minutke pod oknom sosede zalaufanega, ponavadi ob 5 zjutraj ali 10 zvečer :lol: :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz max pospeskov ne izkoriscam (call me chicken-ne upam (se)). vecinoma vozim v chopperskem stilu, se pravi na nizkih obratih (letos vidim, kako se obneseta K&N Filter in stage 1 kit).

Ce pa je treba prehitet, pa tako ali tako ni problema, moci vec, kot dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogosto pospešujem max, če je le prostor primeren :) (fazer600)

Motor pred vožnjo ogrejem, da se ne kadi več belo iz dimnika, potem mal vožnje po križiščih, če pa je priložnost na obvoznico ali kakšno odprto higway ---> v prvi na ene 4000 obratov, potem gas do daske, pri 7000 se mu začne cufat in hoče pri 8000-9000 dvigniti glavo, jaz ga z vso težo (130 kg) pritisnem ob tla in navijem do 10500, potem druga ---> podobno, medtem je hitrost še počasi taka, da hočem že potovati ---> prestavim v četrto, peto, in se lepo peljem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od razpoloženja. Včasih leno :( (do 3000 obratov)ali pa podivjano :x (v rdečo polje).Seveda vse to ,ko je že stroj ogred.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki takega kot Johan,včasih paše hit včasih pa počas :wink: Drugače pa nisem glih za teranje do blokade,se mi smili mašina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No moj blokade spjoh nima!!! :D :wink:

Ampak avto pa doskat pocuka pri blokadi!Kaj čem tesna prehitevanja zahtevajo vseh 60km .:oops: :wink:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kadar se vozim s kawo ga že mal bol prtisnem, nikoli pa čist v rdeče polje. Razen enkrat moram priznat, ko sem na križišču startal z eno XX hondo in me do 250 km/h ni mogel prehiteti. Največkrat se vozim z motorji tekoče okoli 120-140 km/h seveda izven naselja, skozi naselje pa se kar držim omejitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj ktm je tudi brez blokade tko da raje pazim da ne gre previsoko v obrate (ceprav vcasih uide), pa saj ze pri srednjih da dovolj od sebe :D

avto pa velikokrat do 6-7000 ali vec (ni blokade) -2. prestava gre tudi cez 100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za trenutek v rdeče polje valda ne more škodit!

Močnejša ko je mašina manj jo lahko vrtimo in posledično je bolj vzdržljiva!! :wink:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki takega kot Johan,včasih paše hit včasih pa počas :wink: Drugače pa nisem glih za teranje do blokade,se mi smili mašina.

Me too :!: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Max pa sej ti nimaš blokade!!Ali pač!! 8)

Ciao,by Pero

Neki takega kot Johan,včasih paše hit včasih pa počas :wink: Drugače pa nisem glih za teranje do konca, se mi smili mašina

Hmmmm... Je res. Evo. 8)

Sem se zdaj polj potrudu pa spremenu citat :roll: :oops: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest k sm imel Husqvarno sm jo vozu tam do 3000 obratov, ker je blo navora čez glavo, 120 se je blo pa tud muka vozit (zračni upor prevelik)...

če je bil pa kak semafor, pa pred mano prazna cesta sem pa šel na polno kolikor je motor pač dal :D ...

če pa sva bla s capiromziyem vštric ponavadi tudi ob kakem semaforju, pa je bila navada, da sva vedno nekaj prvih 10m peljala po zadnjem (torej tud do konca gas) :oops: ...

zdej k sm si kupu drug motor pa vidm da se tam do 7000 skorej nč ne dogaja, tko da bom mogu še mal stestirat stvarco :roll: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj čem tesna prehitevanja zahtevajo vseh 60km .:oops: :wink:

Ciao,by Pero

60KM, vrh glave preveč :wink: :lol:

Razen enkrat moram priznat, ko sem na križišču startal z eno XX hondo in me do 250 km/h ni mogel prehiteti.

po Črnuškem delu obvoznice?? :shock: :wink:

moj ktm je tudi brez blokade tko da raje pazim da ne gre previsoko v obrate (ceprav vcasih uide), pa saj ze pri srednjih da dovolj od sebe :D

kolega ima LC4 in zadeva ima blokado, mislim da nekje pri 7.000, ne vem točne številke :?: :D

Jest k sm imel Husqvarno...

...če pa sva bla s capiromziyem vštric ponavadi tudi ob kakem semaforju, pa je bila navada, da sva vedno nekaj prvih 10m peljala po zadnjem (torej tud do konca gas) :oops: ...

kje so slikce, k si jih enkrat oblubu :?: , čakamo, vsaj nekateri :oops: ,

magari v precej slikovno podprto

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...=2535&start=300 , ne ni peskovnik :lol: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za trenutek v rdeče polje valda ne more škodit!

Močnejša ko je mašina manj jo lahko vrtimo in posledično je bolj vzdržljiva!! :wink:

Ciao,by Pero

Rdeče polje ni zato,da bi se ustavil pred njim,temveč da se predolgo ne zadržuješ v njem! :lol: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enkrat dospel do blokade (cca.10.900/min) samo da vidim kje se nahaja - drugace med 2-6000/min,ko (ce) je nujno do 8000/min.kaj naj recem,traktor. :lol: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!