Skoči na vsebino

'Vrtenje v obrate!!'


pero

Priporočene objave

Sam osebno zelo redko pridem do rdečega polja (ni potrebe :lol: ) - običajno max. do 6-7000 obr/min.

Poraba olja na menjavo 0,00 ml :!: :lol:

Poznam pa pripovedovanja na temo:

- ga skozi tišim na rdeče, gre ko raketa, gas do daske, rdeče polje to je brez veze, rdeče polje in prekinjalec obratov sta na motorju zato, da jih uporabljaš .... ..... in zatem čez čas sledi: ja mi pije olje - kadi plavo kot star FAP, so ventili zgoreli, sem moral verigo zamenjati že na 8 - 10 kkm ....

Vse je stvar okusa, predvsem pa denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest še nimam izpita :( (sem pa zaenkrat na dobri poti) pa se vozm malo (NSR 125) tle po okoliških hribih, kjer je cesta zlo vijugasta itd in morem reč, da jo mam kr skoz tam okrog al pa nad 7500 rpm. Nevem še za mesto, bomo pa vidl spomladi. :P Seveda pa jo prej doma segrejem in pol ene 3 km ne tiščim preko 5000 rpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj čem tesna prehitevanja zahtevajo vseh 60km .:oops: :wink:

Ciao,by Pero

60KM, vrh glave preveč :wink: :lol:

Nebi reku da je 60 km za avto veliko!! :? :? :cry:

Je treba kar neprestano obrate šopat in vrtet menjavno ročico zelo spretno!Neverjetno kaj vse se da!In nakonc poraba vsega 6.3l zelo zelo zadovoljivo!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam osebno zelo redko pridem do rdečega polja (ni potrebe :lol: ) - običajno max. do 6-7000 obr/min.

Poraba olja na menjavo 0,00 ml :!: :lol:

Poznam pa pripovedovanja na temo:

- ga skozi tišim na rdeče, gre ko raketa, gas do daske, rdeče polje to je brez veze, rdeče polje in prekinjalec obratov sta na motorju zato, da jih uporabljaš .... ..... in zatem čez čas sledi: ja mi pije olje - kadi plavo kot star FAP, so ventili zgoreli, sem moral verigo zamenjati že na 8 - 10 kkm ....

Vse je stvar okusa, predvsem pa denarja.

Neki sm ugotovu in tega se držim!Motorji večinoma preživijo vozilo z manjšimi popravki torej ne jih preveč šparat!!Ko je zadeva ogreta vozi energično vendar elastično, kaka ketna te ne sme odvrnit od užitkov k drgač če gledaš se motor finančno itak ne splača!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

60KM, vrh glave preveč :wink: :lol:

Nebi reku da je 60 km za avto veliko!! :? :? :cry:

Je treba kar neprestano obrate šopat in vrtet menjavno ročico zelo spretno!Neverjetno kaj vse se da!In nakonc poraba vsega 6.3l zelo zelo zadovoljivo!!

Ciao,by Pero

Še na motorju je 60KM moč, oziroma nemoč da te sili v vrtenje do blokade, oz. vsaj do blizu blokade če hočeš da kam gre sploh :)

Vozil GPZ 500 in ima ravno ene toliko moči in brez večnega tiščanja ne gre nikamor :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tko. Buhvari čez 4000rpm, ko je še mrzel. Ko se ogreje pa postopoma do 5000, 6000, 7000,... Moči imam (zda zdaj) zadosti tko da mi ni treba nikoli it nad 10,11k rpm. Jst dost dajem na zvok, zato kadar se mi da (ponavadi po mestu) je med 5k in 8k rpm. Zvok je takrat fenomenalen. :multi:

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot nekateri veste je imel Hanzi ponavadi gas na pozicijo 1! Seveda ko je bil ogret! Če je bilo treba tudi po pol ure nepretrgoma! Upam da bo kdaj v prihodnosti še kdaj sposoben - (motor) malo zapokat :D , ker moj motor je samo še zato in nič drugega baje :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pogosto se poigravate v praksi na cesti s polnim pospeševanjem motorja!Ali pospešujete zmerno ali vam veselje dela vrtenje motorja v max obrate?Koliko km naredite preden si dovolite motor zavrteti do konca(beri ogrevanje motorja)?Ali vozite motor v max še možni prestavi ali si puščate malo rezerve za prehitevanje?

Naj vsk napiše svoje misli in ugotovitve!!

Ciao,by Pero

I preffer "Cruise Missile Mode"(TM by ICE) ... constant RPM, constant Power, constant Torque, constant Speed ... a lot of curves :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pogosto se poigravate v praksi na cesti s polnim pospeševanjem motorja!Ali pospešujete zmerno ali vam veselje dela vrtenje motorja v max obrate?Koliko km naredite preden si dovolite motor zavrteti do konca(beri ogrevanje motorja)?Ali vozite motor v max še možni prestavi ali si puščate malo rezerve za prehitevanje?

Naj vsk napiše svoje misli in ugotovitve!!

Ciao,by Pero

I preffer "Cruise Missile Mode"(TM by ICE) ... constant RPM, constant Power, constant Torque, constant Speed ... a lot of curves :)

Včas pa vseen paše zadevo mal pospešit, hočko mislim da tebi tudia??

Drugač pa lepo na izi okolco gledat pr 5000vnm!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pogosto se poigravate v praksi na cesti s polnim pospeševanjem motorja!Ali pospešujete zmerno ali vam veselje dela vrtenje motorja v max obrate?Koliko km naredite preden si dovolite motor zavrteti do konca(beri ogrevanje motorja)?Ali vozite motor v max še možni prestavi ali si puščate malo rezerve za prehitevanje?

Naj vsk napiše svoje misli in ugotovitve!!

Ciao,by Pero

I preffer "Cruise Missile Mode"(TM by ICE) ... constant RPM, constant Power, constant Torque, constant Speed ... a lot of curves :)

Včas pa vseen paše zadevo mal pospešit, hočko mislim da tebi tudia??

Drugač pa lepo na izi okolco gledat pr 5000vnm!!

Ciao,by Pero

Noben ni rekel da se vozim 60 ... Cruise Missile pomeni povprečna hitrost prek 100km/h (brez avtocest) , kdor je kdaj preračunaval je to precej hitro povprečje in zahteva 130% koncentracijo na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noben ni rekel da se vozim 60 ... Cruise Missile pomeni povprečna hitrost prek 100km/h (brez avtocest) , kdor je kdaj preračunaval je to precej hitro povprečje in zahteva 130% koncentracijo na cesti.

Torej nekako tako kot za 1. maj po HR do Sicilije :D 8) :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J valda sej to je najbol cool!Zato pa monstri sploh nimajo obratomera k ga pr tej filozofiji ne rabš!!Al se motm pa ga sam 600ccm itzvedba nima??

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J valda sej to je najbol cool!Zato pa monstri sploh nimajo obratomera k ga pr tej filozofiji ne rabš!!Al se motm pa ga sam 600ccm itzvedba nima??

Ciao,by Pero

od 2002 letnika imajo vsi obratomere ... ne potrebuje ga zato, ker mašine ne moreš prevrtet, da bi bilo nevarno za ventile ... desmodronicvalvesystem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J valda sej to je najbol cool!Zato pa monstri sploh nimajo obratomera k ga pr tej filozofiji ne rabš!!Al se motm pa ga sam 600ccm itzvedba nima??

Ciao,by Pero

od 2002 letnika imajo vsi obratomere ... ne potrebuje ga zato, ker mašine ne moreš prevrtet, da bi bilo nevarno za ventile ... desmodronicvalvesystem :)

Praktično ni kaj!!! :D :)

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

no pa dejmo tole temo mal oživit :)

torej, najprej je treba seveda segret mašino, pol pa čist odvisno, včasih zmerna pospeševanja s tekočim prometom, včasih je pa treba še 2. polovico obratomera uporabit, ampak v rdeče polje pa nikdar, se raje kakšen 1k rpm prej ustavim oz. šaltam.

Vozim pač tako, kot mi tisti trenutek paše. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js pa pod 45°C do 5000 rpm, pr 55°C do 7000 rpm, ko pride na 60 (preko ne gre) pa gas do daske. seveda ce se mi da. da se mi pa v 95% primerov. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako dolgo ogrevat motor?

Ko se temperatura vode dvigne na delovno temperaturo, je priporočljivo prevozit še 2X toliko, preden lahko vrtiš do konca. Torej: če se voda segreje na 60'C v petih km, je priporočljivo prevozit 15 km preden lahko "tiščiš". (VIR: MO Motorradmagazin)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst pa ga ponavad pustim da se na standgasu segreje na 60, pol se pa še pelem in ko je tm okol 75 zacnem v bistvu normalno pelat ksnih 2,3 km,

pol pa itak gas do konca v glavnem v območju okoli 10krpm :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz svojo krosko na mesu en casa ogrevam. Prvo minuto pod stant gasam poj pa se en casa dodajam gas. Poj se peljem ene 2km. Zatem pa daska. Je nic ne sparam. Sej je zato narjena. :D :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja glede ogrevanja je pa tko pri meni; npr. zutri, ko se odpravljam, prižgem motor, potem pustim, da par minut (npr. 3 minute) laufa, vmes si nataknem čelado, jakno, rokavice, ledvični pas itd., pol pa odpeljem, pazim, da obrati ne grejo čez 4-5k. Ko pride temperatura hladilne temp. do 60°C (zutri ko je hladno, traja to kake 5 - 10km, odvisno kolk cajta sem ga ogreval preden sem odpeljal), vozim še nekaj časa pod istim tempom ali malce hitreje, čez nekaj km pa pač še druga polovica obratomera, če mi že zapaše :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jes pa ene 3 km nardim da se mal ogreje pol pa kr pogosto do 12.000 obratov. pod 9000 pa malokdaj ker tam tko ni nobene moci.

eni tle piseste da od 2500 do 3000 obratov??

pr men v navodilih pise da ne smem vozi pod 3500 obratov. Seveda me je zanimalo zakaj ne in sem probal. motor je takoj zalilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!