Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


janezzz

Priporočene objave

QŠ  za civilno uporabo je super zadeva. Govorim za moj model motorja, za druge ne vem.

Ob prestavljanju s QŠ namreč motor popolnoma nič ne "cuka", v trenutku, ko prestaviš, ni pojemka.

To je za sopotnico zelo dobrodošlo, ni butanja s čelado, še bolj dobrodošlo je pa zame, ko sem sam, saj ob pretikanju pride do prekinitve vžiga in posledično do čudovitega poka iz Akrapota!!!:OK::OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/27/2019 at 6:25 AM, Snečer said:

...da ne gre za sekvenčni menjalnik...

A da ne? ?

On 5/28/2019 at 5:17 PM, DAMI34 said:

mašine ki imajo velike kubike in v spodnjih obratih velik navora, bo vsaj občutek da rukne menjalnik tudi večji in bo manj uglajeno kot nekateri 4 valni motorji.

Glede na video posnetke vidim, da ima tvoj nastavljeno kar dolgo prekinitev, v tem primeru se mora sunek cutiti. Ce je le ta manj kot 100 ms, sunka prakticno ni, ga kar nekako pobere veriga, pa gumi zglob...

Nekaj domacih poskusov izpred nekaj tednov... ...mesecev? Jutri nadaljujem z delom. :blush:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Zok pravi:

A da ne? ?

Glede na video posnetke vidim, da ima tvoj nastavljeno kar dolgo prekinitev, v tem primeru se mora sunek cutiti. Ce je le ta manj kot 100 ms, sunka prakticno ni, ga kar nekako pobere veriga, pa gumi zglob...

Nekaj domacih poskusov izpred nekaj tednov... ...mesecev? Jutri nadaljujem z delom. :blush:

 

tak je original, prav sedaj je KTM izdal posodobitve softverja in je baje tudi manj cukanja v spodnjih obratih, mehkejši kviki, izboljšano semiactive vzmetenje. Tisti, ki so že opravili posodobitev pravijo, da se občutno pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ne rabim pojasnila offroaderjev, ker sem to sam. Več kot 30 let. In "quickshifter" ves ta čas uporabljam na vseh mojih kros, hard enduro pa tudi na 30 let starem DR BIG. Sem pa tja, ko sem bil razposajen, tudi na starem GSA. Čeprav ga v resnici noben od teh motorjev nima.

Zanima me tvoj argument.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Joker pravi:

Ne rabim pojasnila offroaderjev, ker sem to sam. Več kot 30 let. In "quickshifter" ves ta čas uporabljam na vseh mojih kros, hard enduro pa tudi na 30 let starem DR BIG. Sem pa tja, ko sem bil razposajen, tudi na starem GSA. Čeprav ga v resnici noben od teh motorjev nima.

Zanima me tvoj argument.

sem ga zapisal, enako mi je reku Miličič ima 790adv, ko se veliko vozi po terenu, tule je veliko njegovih objav https://www.facebook.com/groups/283836302544316 , pa tule je v tej temi zapisano 

 

DEfinitivno me pa zanima kako uporabljaš kvikija, če pa pišeš, da ga nimajo?

Simuliranje kvikija ni isto, kot imeti ali uporabljati kviki. Občasno pri visokih obratih butniti gor, trzniti z gasom, ali nabiti dol z blipanjem je eno, uporaba kvikija je drugo. Je res da smo pri simulaciji počasnejši, delamo pa bolj z občutkom kot dela elektronika.

Vozim celo življenje brez uporabe sklopke za gor, razen med 1 in 2go brzino. Za dol je pač blip.

Na nizkih obratih je pa kviki itak nikakav.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da veš, kako quickshifter deluje pa vseeno. Da lahko prestaviš pod polnim plinom brez uporabe sklopke, je treba menjalnik razbremeniti. To na cesti opravi elektronika s prekinitvijo vžiga. Se pa menjalnik razbremeni tudi, ko sodoben motor zavrtiš do limiterja, na terenu pa ga razbremeni tudi vrtenje zadnjega kolesa v prazno. In ravno to offroaderji in motokrosisti izkoriščamo že veliko dlje časa, kot pa obstajajo quickshifterji, kot jih poznamo danes. 

In zato ni potrebno zapirati plina niti za milimeter. Zanimivo ali pa prej žalostno pa je, da je prestavljanje v takih pogojih bolj tekoče, kot ga premore npr. super duper BMW-jev veliki GS. 

Skratka, po mojih dolgoletnih izkušnjah v motokrosu in hard enduru, je quickshifter še kako uporaben ravno v offroadu in seveda v tekmovalnih pogojih na asfaltiranih stezah. Na cesti pa je zgolj odvečna navlaka.

Še vedno pa me zanima TVOJ argument oziroma TVOJE izkušnje, zakaj v offroadu ne bi bil uporaben.

Seveda pa bi bilo najbrž treba tudi razčistiti kaj je za koga terenska vožnja. Kajti svaljkanje po makadamu s četrt plina, v tej debati, to zagotovo ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Joker pravi:

Vem da veš, kako quickshifter deluje pa vseeno. Da lahko prestaviš pod polnim plinom brez uporabe sklopke, je treba menjalnik razbremeniti. To na cesti opravi elektronika s prekinitvijo vžiga. Se pa menjalnik razbremeni tudi, ko sodoben motor zavrtiš do limiterja, na terenu pa ga razbremeni tudi vrtenje zadnjega kolesa v prazno. In ravno to offroaderji in motokrosisti izkoriščamo že veliko dlje časa, kot pa obstajajo quickshifterji, kot jih poznamo danes. 

In zato ni potrebno zapirati plina niti za milimeter. Zanimivo ali pa prej žalostno pa je, da je prestavljanje v takih pogojih bolj tekoče, kot ga premore npr. super duper BMW-jev veliki GS. 

Skratka, po mojih dolgoletnih izkušnjah v motokrosu in hard enduru, je quickshifter še kako uporaben ravno v offroadu in seveda v tekmovalnih pogojih na asfaltiranih stezah. Na cesti pa je zgolj odvečna navlaka.

Še vedno pa me zanima TVOJ argument oziroma TVOJE izkušnje, zakaj v offroadu ne bi bil uporaben.

Seveda pa bi bilo najbrž treba tudi razčistiti kaj je za koga terenska vožnja. Kajti svaljkanje po makadamu s četrt plina, v tej debati, to zagotovo ni.

ti bom pa enostavno povedal:

če vozilo nima kvikija, ga ne uporabljaš.

 

Zakaj ga nekateri izklopijo, sem tudi zapisal. In to je to. In ne primerjam krosa in težke krave..ne obvladam offroada, sem pa vozil kros in znam menjat na krosu, ker pač zabiješ. No 790ka tega ne zmore..kot si opazil / zapisal tudi GS s kvikijem ne

Prepucaval se ne bom, ker vem kam pes taco moli..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem kvikija, da še dodam na terenu:

1. poleg tega, da ga po nerodnosti aktiviraš, če z nogo udariš po vzvodu

2. za dol rabi imet spuščen gas, meni nenaravno ali dodatno gibanje z ročico plina

3. za gor, rabi sprejemljive obrate

4. občasno jo zagode, če slučajno z nogo narahlo držiš vzvod menjalne ročice, takrat ne bo prestavil

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Joker pravi:

Vem da veš, kako quickshifter deluje pa vseeno. Da lahko prestaviš pod polnim plinom brez uporabe sklopke, je treba menjalnik razbremeniti. To na cesti opravi elektronika s prekinitvijo vžiga. Se pa menjalnik razbremeni tudi, ko sodoben motor zavrtiš do limiterja, na terenu pa ga razbremeni tudi vrtenje zadnjega kolesa v prazno. In ravno to offroaderji in motokrosisti izkoriščamo že veliko dlje časa, kot pa obstajajo quickshifterji, kot jih poznamo danes. 

In zato ni potrebno zapirati plina niti za milimeter. Zanimivo ali pa prej žalostno pa je, da je prestavljanje v takih pogojih bolj tekoče, kot ga premore npr. super duper BMW-jev veliki GS. 

Skratka, po mojih dolgoletnih izkušnjah v motokrosu in hard enduru, je quickshifter še kako uporaben ravno v offroadu in seveda v tekmovalnih pogojih na asfaltiranih stezah. Na cesti pa je zgolj odvečna navlaka.

Še vedno pa me zanima TVOJ argument oziroma TVOJE izkušnje, zakaj v offroadu ne bi bil uporaben.

Seveda pa bi bilo najbrž treba tudi razčistiti kaj je za koga terenska vožnja. Kajti svaljkanje po makadamu s četrt plina, v tej debati, to zagotovo ni.

Meni je QS uporaben of road, če imam lepo hitrost, moment in obrate. Problem pri moji adventure vožnji je, da se 80% časa vozim po terenih, ki jih prvič vidim. Lovim linijo, motor, trakcijo... včasih več prehodim kot prevozim, da vidim kak je teren 100m naprej. V tem primeru mi je QS odveč, oziroma prej nadloga kot nekaj koristnega.  Priznam pa, da ga pa na terenih, ki jih vozim recimo tedensko ne izklapljam. Ker točno vem kje je treba več, kje manj gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Ob 8. 11. 2020 ob 10:19, Joker pravi:

 

Skratka, po mojih dolgoletnih izkušnjah v motokrosu in hard enduru, je quickshifter še kako uporaben ravno v offroadu in seveda v tekmovalnih pogojih na asfaltiranih stezah. Na cesti pa je zgolj odvečna navlaka.

Še vedno pa me zanima TVOJ argument oziroma TVOJE izkušnje, zakaj v offroadu ne bi bil uporaben.

Seveda pa bi bilo najbrž treba tudi razčistiti kaj je za koga terenska vožnja. Kajti svaljkanje po makadamu s četrt plina, v tej debati, to zagotovo ni.

sedaj, ko sem mal bolj nadrkal "easy ofroad vožnjo" in občasno kaj tehničnega, ti lahko podam moje mnenje (ki je samo moje, torej kako sem zaznal in videl zadevo).

Definitivno ti lah kot začetnik povem, QŠ mi ni bil v pomoč, kvečjemu moteč. Moje (ne)znanje, ni bilo v primernih obratih za uporabo QŠ stoje in pri skakajoči kuzli pod nogami. Sedaj, ko mal bolj obvladam in si dovolim nekaj več, se strinjam s tabo. QŠ je kul tudi pri soft ofroadu (beri povprečnem znanju). Ga uporabljam in ga znam, ter mi pride prav. Je pa res, da ga ne uporabljam vedno. Samo takrat ko so obrati optimalni za uporabo. 

Tako da za tvoj point of wiew imaš 100% prav, za moj point, mam kar jaz :D Včasih (tudi jaz) pozabimo kako začetnik zakomplicira pri nečem in mu nekaj, kar je nam čista logika in uporabno, njemu moteče in ni sposoben niti izvest operacije, ki je nam samoumevna. 

V tej točki lahko povem QŠ je fajn, ampak zlahka živim tudi brez njega, seveda spet jemljem predpogoj, da sem leta in leta vozil brez QŠ, menjavanje navzgor je bilo itak brez sklopke, dol pa blip.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!