Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


janezzz

Priporočene objave

... Če se vozim počasi, počasi tudi prestavim, če pa gre vse bolj na hitro, tudi prestavim bolj na hitro. Pri prestavljanju navzdol pa uporabljam sklopko pri nižjih obratih, pri srednjih pa samo prestavim, vmes si pa pomagam še z vmesnim plinom - s sklopko ali brez...

Kako pa zgleda vmesni plin pri prestavljanju navzdol brez sklopke ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti ki ve kako je menjalnik narejen in kako deluje in koliko dela je za zamenjat zjebane zobnike od šaltanja z neuporabo sklopke, bo najbrž čimvečkrat sklopko uporabljal.. za navzgor in navzdol.

Čudno potem, da sam nikoli ne uporabljam sklopke, pa sem v svoji "hobi šraufarski" karieri podrl že kar nekaj mašin in menjalnikov :) Nazadnje mašino pri kateri se ni nikoli šaltalo s sklopko, je bila precej vožena na polno na dirkališču, pa so zobniki vseeno bili kot da bi ravnokar prišli iz fabrke. Če znaš šaltat brez sklopke to nima motorju kej škodit!

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na youtube je marskaj, pa tut šaltanje motorja je lepo prikazano...seveda je potrebno znati malce razbrati kaj je začetniško šaltanje, kaj pa šaltanje pri bolj agresivni vožnji. Če poenostavim, sklopka ne škodi, brez sklopke navzgor pa tut ne škodi, ob pravilnem prestavljanju.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa zgleda vmesni plin pri prestavljanju navzdol brez sklopke ?

Čisto na kratko trznem z ročico plina, saj ni razlika v obratih velika med samimi prestavami. Med samim gibom ročice navzdol dodam plin. Se pa da prestavit tudi tako, da prestavno ročico samo nabiješ navzdol, samo se mi takrat smili menjalnik in se zato tega izogibam.

LP Robert

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto na kratko trznem z ročico plina, saj ni razlika v obratih velika med samimi prestavami. Med samim gibom ročice navzdol dodam plin. Se pa da prestavit tudi tako, da prestavno ročico samo nabiješ navzdol, samo se mi takrat smili menjalnik in se zato tega izogibam.

LP Robert

trzaj imenovan "BLIP" :D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ga ne poznam in ne vem kako mu je ime :grrr , samo uporabljam ga :grim .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha..pol pa ti ne blipneš ampak počiš po gasu :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja .. tako imenovani vmesni gas, sem leta 1990, uporabljal pri TAM190, za šaltanje navzgor in navzdol ... tehnologija se je malenkost spremenila .. na motorju vmesnega gasa, med recimo 3 in 4 šaltngo, ne morš dat, ker bi moral vmes v neutral prestavit.. to se je pa dogajal kakšnim hondam :lol: ... mislim, da med 4 in 5 :?

je pa priporočljivo pri šaltanju navzdol, med tem ko stisneš sklopko, dodati gas, da ne spodrsava zadnje kolo, pri višjih obratih ... recimo nad 5000 pri mojem ... čeprav imam "antihopping sklopko" , to delam avtomatično.

brezveze se je kregat, kdo pravilno šalta ... (itak, da js ... :lol: )

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism najdu, da je dovoljeno kolenčkanje .. pa sm pol kr nehu brat :P ... marsikaj piše, da se zavarujejo pred odškodninskimi tožbami, med drugimi tudi to, da če imaš ABS, lahko vseeno padeš ... ;) ... še dobro, da nimam na špeglih napisano, da razdalja v ogledalu, ne odraža dejanskega stanja ... že tko komaj kj nazaj vidm :lol:

Poglej si Owner's manual pod npr. "shifting gears", sicer pa to praktično že v avtošoli spoznaš :)

Kolenčkaš pa lahko, če ne zmanjšuješ s tem stabilnosti vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil bavarca, GS-a in sem takoj, ko sem speljal iz druge v tretjo in naprej navzgor prestavljal brez sklopke. Pri nobenem prestavljanju ni menjalnik niti enkrat škrtnil, vedno je gladko prestavil. Če bi imel Kmet2 kaj občutka, bi tudi njemu uspelo :grim , tako je pa navajen na tovornjak in mu to ne gre :P .) .

LP Robert

:lol1: Kmetu uspeva vse,sam noče,ker bi bil potem predober že skor kičast :P

To ti je isto ko na plaži,zanalašč se ne slečem,ker so potem vsi zakompleksani okrog mene :lol: :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej si Owner's manual pod npr. "shifting gears", sicer pa to praktično že v avtošoli spoznaš :)

Kolenčkaš pa lahko, če ne zmanjšuješ s tem stabilnosti vozila.

huala za nasvete :) ... verjetn se bom po 30-letih še nauču vozt :D ... leta 1980 mi tega v avtošoli ni noben pokazu :blush:

a kolenčkanje je tut u maualu :? ...

v teh 30 letih in od tega 20 let na japoncih in nekaj italjanov ... prevoženih ... cca na palac, pa raj več kot 500000 km ... se mi niti enkrat ni menjalnik razpadu ... ni kaj .. srečo mam ...

pa kljub vsem tem dobronamenskim nasvetom .. naum s sklopko šaltu :P ...

PIKA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolenčkanje lahko najdeš na plačilnem nalogu :)

Ne gre za to, kako zna ali pa ne zna kdo voziti, ampak nasvet, kjer vedno lahko najdeš osnovna navodila, še preden vprašaš na forumu = navodila, hehe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolenčkanje lahko najdeš na plačilnem nalogu :)

Ne gre za to, kako zna ali pa ne zna kdo voziti, ampak nasvet, kjer vedno lahko najdeš osnovna navodila, še preden vprašaš na forumu = navodila, hehe.

Ne boš ga prepriču smo že probal pa je trmast :kva2:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na vso vročo debato sm ugotovu naslednje-povzetek:

najbl se splača sklpko prtisnt do polovice..vouk sit koza cela :ninja:

kwak!

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na vso vročo debato sm ugotovu naslednje-povzetek:

najbl se splača sklpko prtisnt do polovice..vouk sit koza cela :ninja:

kwak!

Sploh če ti sklopka pr koncu grabi :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh če ti sklopka pr koncu grabi :D

ja, sploh če ne veš na kermu koncu grabi :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi prejšnji lastnik uporabljal kuplungo, bi se jaz sedajle vozil, ne pa da je moped že dva meseca v Drešij Ves.

P.S.:Kupim mašino RS 125, rotax 122, čimbolje ohranjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi prejšnji lastnik uporabljal kuplungo, bi se jaz sedajle vozil, ne pa da je moped že dva meseca v Drešij Ves.

P.S.:Kupim mašino RS 125, rotax 122, čimbolje ohranjeno.

Če si tolko mehanika, da veš, da je to, kar se ti je zgodilo, ratalo izključno od neuporabe sklopke, bi moral tut mašino sam znat popravit.

Drugače pa gor v večini brez, dol pa v večini z. Matr sm en povprečnež :P

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si tolko mehanika, da veš, da je to, kar se ti je zgodilo, ratalo izključno od neuporabe sklopke, bi moral tut mašino sam znat popravit.

Če sem pošten, zadeva ni tako zapletena pri cvajtakterjih, sam preprosto nimam časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jawe, vsaj 350 imajo ˝polavtomatsko˝ sklopko. :) Ko prestaviš vzvod stisne sklopko.

Drugač pa-na prejšnjem (gsxr 1100) sem občasno šaltal brez sklopke, na tejle zverini stare šole jo pa kr uporabljam. Če gre gladko komot brez sklopke šaltaš.

Daj opiši malo tole polavtomatsko sklopko namreč v mojih 40-tih++ letih mehankovanja še nisem slišal za tako sklopko ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moje besede ste tako zgrabli "ko pes ježa".

Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore).

Je namenjena in to predvsem za speljevanje ! ! za šaltanje pa ni nujna tudi spelješ lahko berz sklopke daš v 1-vo prestavo vžgeš motor in se normalno pelješ to je dobro vedet kajti zelo rada se strga pletenica ali crkne hidravlika kje napoti in tako kot sem napisal se brez kakršnih koli problemov in škode na motorju pripelješ domov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja .. tako imenovani vmesni gas, sem leta 1990, uporabljal pri TAM190, za šaltanje navzgor in navzdol ... tehnologija se je malenkost spremenila .. na motorju vmesnega gasa, med recimo 3 in 4 šaltngo, ne morš dat, ker bi moral vmes v neutral prestavit.. to se je pa dogajal kakšnim hondam :lol: ... mislim, da med 4 in 5 :?

je pa priporočljivo pri šaltanju navzdol, med tem ko stisneš sklopko, dodati gas, da ne spodrsava zadnje kolo, pri višjih obratih ... recimo nad 5000 pri mojem ... čeprav imam "antihopping sklopko" , to delam avtomatično.

brezveze se je kregat, kdo pravilno šalta ... (itak, da js ... :lol: )

Ti moraš šenkrat v avtošolo (za Tama) tudi Tama in VSE stare tovornjake brez sinhronov se NAVZGOR šalta BREZ vmesnega plina navzdol pa z vmesnim plinom !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj joj joj joj :whistle: !

Ali vas stari očetje niso nič naučili...to so že rimljani vedeli, da se vse športne motorje prestavlja brez sklopke. Najlepše se vidi razlika pri kros motorju, če prestavljaš s sklopko se pelješ, kot pijanec na kolesu... IN SE SKLOPKA UPORABLJA, samo pri speljevanju, zaviranju in pa za potrebe v ovinkih. Ostalo pretakanje je pa brez sklopke.. Ali je že kdo videl dirkača, na ravnini ko stiska sklopko med tem ko prestavlja :grrr.

In zaradi, tega se zobniki nič bolj ne obrabljajo ali kakorkoli poškodujejo......več škoda naredite, ko pri 11.000 obr/min stisnete sklopko, da bi prestavili....ko se pri takih obratih stisne sklopka in se vse zavrti v prazno :kva1: ..... ali slišite razliko (brez sklopke) bruuuuum, bruuuuum, bruuuuum, bruuuuum .....ali pa (s sklopko)bruuuuum TK, bruuuuum TK, bruuuuuuum TK, bruuuuum TK...

Sploh pa cestaki in kroske niso mišljene nedeljski vožnji........zato se pričakuje od teh motorjev, da se jih goni do konca....saj so temu primerno konstruirani.....in je tudi mišljeno, da se pretaka brez sklopke....

Ko pa je govora o "normalnih" motorjev, tam pa je uporaba sklopke smotrna... ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to sem še pozabil omeniti, da me ne boste narobe razumeli........mislim sem o prestavljanju v višjo prestavo.....pri pretakanju v nižjo prestavo pa je spet druga pesem odvisno od oprijema terena na asfaltu zabijanje v nižjo bolj obremenjuje menjalnik...pri krosu pa je tega trpljenja manj.

Pa tudi, pri nižjih hitrostih in obratih je sklopka tudi, kar priporočljiva če ne kar obvezna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!