Skoči na vsebino

Začetnik na 125 ccm motorjih


tomos racer

Priporočene objave

kupi si supermoto yamaha dt125. se prodaja en dobro zrihtan sicer za 1800 na autonetu..to je vzdržljiv motor in se ti ne bo pokvaru, gre tut do 140 in več, pospeške ima dobre in še izgleda dobro. nevem kolko konjev ima verjetno okoli 25? vseeno to je za začetnika čisto dovol. če si pa bol za hitrost pa kupi tastaro rs-ko al pa mito 7 speed. ampak ker si že na začetku rekel da bi rad imel supermoto ki se ti ne bo kar tako pokvaril pa da je malo močnejši je yamaha moj predlog. tukaj imaš link http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=6250596 (0 spremeni v o).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: to pa nisem vedel da imajo, lahko 125 ccm motorji do 40 konjev, daj mi povej, kateri so to oz. iz katerih se da stisnit toliko.

seveda lahko imajo. 125 cross imajo tudi do 45 in več do 40 konjeu pa majo honda hm 125 tm smr 125 ktm exc 125 jih ma blizu pa tut husqvarna wr 125 pa gas gas supermoto 125 in mogoče še kakšen..se jih da use registrirat pa to sam to niso lih motorji za vsakdan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo te dal na test ker za merit moč motorja rabiš valje in le teh ni prav dosti v slo ;)

ja se mi zdi da jih majo u kopru pa u ljuljani..ma policija nobenega ne jebe s tem ki če ne se nebi noben furau z 2taktnimi prdulami.

večja je šansa da te dobijo na odprtem skuterji kot na odprti 125-ki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo te dal na test ker za merit moč motorja rabiš valje in le teh ni prav dosti v slo ;)

Dokler se ne poklopi slab dan :grim , pa slab dan pri policaju pa še najslabše možna situacija- slab dan policajke :eek: , si ga najebal, garantirano, proti domu boš šel peš z položnico zraven :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dt125 hands down, če bi kdaj spet kupoval 125-ko, bi verjetno spet vzel dt :) to je kot tomos med 125... gre dovolj (beri 130-140km/h), moči ima dovolj, daš gor nov izpuh, par konjev več, je še bolše...v 1. po zadnjem ni niti najmanjši problem (brez sklopke, samo gas) poraba je zmerna (na rezervo preklopim po 120km teren-cesta vožnje)... nekateri so v tank za olje celo vlivali že olje za žage, celo kosilnice, a motor je zdržal... dokler ne boš šel na progo z njim, bo zdržal vse kar mu boš dal, moj osebno ima po 35000km, še zmeraj notri original bat, ta prvi! in ne, nisem fuknjen.. spomladi smo ga odprli, menjali obročke, a znotraj bat in cilinder skoraj nimata sledi uporabe, tu in tam kaki manjši, plitek ris, čeprav se pričakuje katastrofa po taki kilometrini... vse je odvisno od tega kako ga vzdržuješ, če boš ti rad mel motor, bo on tudi tebe mel in me do zdaj še ni nikoli razočaral, ne po cesti in ne po terenu, vse da skoz

glede predelav pa je tak... s 50cc malaguti xtm nisem mel sreče... VEDNO ko je bila kjerkoli kontrola prometa so me ustavili, čeprav sem imel vso potrebno opremo... verjetno zaradi zvoka, bol breči z visoko frekvenco, hujše je, zato zdaj niti nočem dajati volne iz dušilca, čeprav se mi vsi smejijo da brni ko moped... zdaj z yamaho se niti ne zmenijo dosti... tolko da me pogledajo, niti ne ustavijo, kot so rekli, večja verjetnost je da te dobijo na predelani 50cc prduli kot na 125 z novim izpuhom.

če boš vzel dt, ti ne bo žal, lahko me kontaktiraš ker ga bom počasi začel prodajati, ker prihaja na vrsti nekaj iz kategorije A2 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za nasvete.

@lipek: glede tvojega motorja, pa jaz ga bom kupoval šele jeseni ali pozimi, ker moram nprej še dokončati izpit. kater letnik pa je? malo me metijo samo kilometri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že zaradi tega ker je XT 4t, DT pa 2t, ne moreš na tak način primerjat teh dveh motorjev. Ko si boš pri seb razčistil kaj ti je bolje, 2t ali 4t, boš vedel kateri motor ti je 'boljši' in kateri 'slabši' :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je kakšen lastnik yamahe xt 125, naj pove koliko je realna najvišja hitrost tega motorja, v originalu in z akrapovičem ali leo vince-jem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za nasvete.

@lipek: glede tvojega motorja, pa jaz ga bom kupoval šele jeseni ali pozimi, ker moram nprej še dokončati izpit. kater letnik pa je? malo me metijo samo kilometri.

je 2000 letnik, model DE03, to je tista zadnja serija ko še niso meli blokiranih YPVS oz. si ga lahko štelal kolko si ga hotel ... jas ga bom tudi verjetno komaj jeseni prodajal ker se potem več vozil ne bom pa tudi kot ti moram izpit narediti :D tak da mava podobno situacijo ^^ glede kilometrine pa je tak, servisna knjiga je potrjena, motor dela v nulo, dokler ni mrzlo kresne v prvo... kompresijo ima še vedno dobro, zdaj pa sploh ki ma nove batne obročke... bat nima sledi extremne uporabe prav tako pa cilinder ker sva ga jas in prejšnji lastnik kolko vidim šparala... on je v njo nalival tts jas pa zdaj motul 710... mogoče ima malenkost razštelan YPVS ker gre 120 (ko je vroče, sicer 105), pa zavorne obloge nisem dal gor originalne in mi je krepko žal zdaj (cvilijo ko svinja na kolinah)... servisni interval pa ma na 6000km... če maš še kakšnokoli prašanje glede motorja me kontaktiraj na zs da ne bova smetila foruma ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že zaradi tega ker je XT 4t, DT pa 2t, ne moreš na tak način primerjat teh dveh motorjev. Ko si boš pri seb razčistil kaj ti je bolje, 2t ali 4t, boš vedel kateri motor ti je 'boljši' in kateri 'slabši' :P

2t 125 in 4t 125 res ne moreš primerjati :D zato pa na kros dirkah dirkajo 2t 250 proti 4t 450...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, torej je dt 2t. jaz bom kupil 4t tako, da potem dt ni zame.

zakaj pa si proti 2t motorjem? sej so čisto fajn. grejo bolše, kvarijo se tut ne če delaš redne servise pa dobro olje uporabljaš, glede unih 15KM pa sm ti že povedau da ti ne bojo težili če se furaš z odprto 2takterco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne, jaz bi motor pač potreboval (med vikendi, počitnicami) tudi za daljše ture 150-200 kilometrov in več v eno smer, in kolikor vem 2t motorji niso ravno za take ture. pa še več stvari je treba pri 2t menjat in na manj časa, 4t pa samo dolivaš bencin, ga pelješ na redne servise, zamenjaš le kaj manjšega če je potrebno. pa tudi da bi ga gnal 130 km/h po avtocesti npr. od ljubljane do kopra, ne bi šlo z 2t, 4t so pa bolj vzdržljivi in trpežni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se pelješ 100 je čist dovolj pa na vsaki postojanki se ustaviš pa malo počakaš da se motor ohladi pa to... pri 4t je servis bistveno dražji pa še motorji so dražji, prav tako pa lahko pri 2t stvari popraviš doma, ker so bistveno bolj enostavno zgrajeni kot 4t...

pa če 2t ne bi bili za ture, potem ne bi TDM prišel do bosne itd. ki je 2t, malo preberi po forumu pod temo TDM kje so že vse bili z njimi ;)

Popravljeno . Popravil Lipek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2t sportiv (RS 125), ti za potovanja odsvetujem.

evo glede, 2t, sem dobil v tej temi to informacijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Razne 2t mašine, kot je npr. Aprilia RS, tako ali tako ne smeš predolgo turirat na take obrate da bi se nekako spodobno vozil po avtocesti, kaj 4t pa že težko doseže 130km/h.

evo pa še tale info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je aprilia rs sport motor, da se ga predelati v racing varianto, medtem ko to s TDM ni možno... že sama oblika TDM je potovalnega značaja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aprilia ni dobra za potovanja ker je supersport in te bo hrbet in roke bolele in ni važno če je 4t al 2t.. raje 2t ker ga odpreš pa se 130 po ac voziš z 8k obrati z 4t pa ga je treba nabijat do konca. z 2t komot telaš potovanja tudi po več kot 300km u eno smer. sej izbira je tvoja, mi ti samo svetujemo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako kot je napisal 2pack2... že sama oblika motorja in kako se na njem sedi (zravnan ali pa skrčen dol) ti pove za kaj je namenjen, prav tako moraš tudi gledat kolko si visok, če si nad 180cm, se na tvojem mestu ne bi spravljal na neke sport motorje (visok sem 185cm, izpit sem delal s honda CBF 125 in sem na koncu vožnje po 2 urah čutil samo še križ)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se pelješ 100 je čist dovolj pa na vsaki postojanki se ustaviš pa malo počakaš da se motor ohladi pa to... pri 4t je servis bistveno dražji pa še motorji so dražji, prav tako pa lahko pri 2t stvari popraviš doma, ker so bistveno bolj enostavno zgrajeni kot 4t...

pa če 2t ne bi bili za ture, potem ne bi TDM prišel do bosne itd. ki je 2t, malo preberi po forumu pod temo TDM kje so že vse bili z njimi ;)

Eden boljših komentarjev v zadnjem času, glede razlike med 4t in 2t.

Če ti bo vtrgal 2 taktni, boš za 250€ naredil komplet generalko, če ti vtrga 4t...no ja...odvisno kaj vse bo, vendar bo ziher več, kot pri 2t.

Pač jebiga...stari 2 tatkeri res veliko pijejo, novi pa so veliko veliko bolj ekonomični, nekatere spraviš tudi na 5 litrov. Olje pač moraš točit noter.

Kilometrino, ki jo lahko delaš? Odvisno od tega, koliko si upaš. Slabo vzdrževan 4t lahko na polnih obratih pri 1 uri vožnje enako vtrga, kot 2 taktni. S tem, da boš lahko aprilijo pri 120 vozil na dost dost nižjih obratih, kot kšno CBR 125 ( ki načeloma sploh ne gre 120 ).

Na letni ravni imaš nekje 40% stroškov razlike med 2t in 4t. Če si ekonomik in ziheraš, torej kvečjemu za prevozno sredstvo od točke A do točke B...4t. Če bi rad tu pa tam prehitel kak avto s 100 konji in več...2 takt. Imel 4t, imel 2t. Z obojem bil zadovoljen, ne perforiram ničesar.

Napiši pluse in minuse, zračunaj si stroške, razmisli koliko časa boš imel motor, koliko km misliš letno delat ( okvirno )...vsedi se na kak kolegov motor in ga sprobaj. Na forumu boš res težko najdel motor, ki ti bo najbolje sedel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako bo najlaže ja kot je napisal budacki... če se hočeš zabavat zraven vožnje po cesti (beri voziti enduro po brezpotjih) ali pa res, cesta in fertik... veliko komentarjev maš na yt pod posnetki XT125, da XT ne bo nikoli polovica DT, verjamem to... Že okvir sumim da je boljši pri DT, XT se mi zdi neki spužvast, kot da bi bil premehak, kot da je res soft enduro pri katerem je limit makedamska cesta in fertik pa še neki nizek je (pač, moderen 125 soft enduro), jaz osebno ga ne bi vzel... jas sem DT vzel da se vozim po cesti (50km v eno stran sem se do zdaj najdlje peljal) in potem če vidim kje kako pot v hosto si rečem: zakaj pa ne? :D in grem brez problema... sem si rekel: mel ga bom dokler ne dobim A2 motorja (2-3 leta) in to je to, in mi ni žal ker me še res nikoli ni razočaral in nočem hvaliti svoje robe ker jo pač mam, povem kot je... če mi ne bi bil všeč bi rekel

že dejstvo da je 125 4t in nima niti približno toliko energije kot 2t (kot sem že napisal, na tekmovanjih rabijo 450 4t da so kos 250 2t, kar že veliko pove) moraš si zračunat kolko km boš naredil približno, kako boš vozil, kje... in to... tistih par litrov bencina in olja ki jih boš prišparal na 4t lahko 4t hitro zasenči s svojo ceno in z dragimi kompliciranimi servisi, ker se verjetno doma ne boš upal spravljat šraufat 4t, že razni serviserji so mi rekli da je 4t k***c od motorja itd, zato krepko iščem 2t enduro iz A2 kategorije (če ma kdo kaki predlog ali pa znanca ki prodaja mi naj javi prosim)

vse kar moraš popazit da bo motor dolgo držal ko voziš po terenu je, da ga temeljito opereš ko prideš domov, spihaš vodo in gibljivih delov s kompresorjem (potem ko se ohladi izpuh seveda), gibljive dele podmažeš in je to to, napake pa čimprej odpraviš (beri raztrgana guma pri vilicah, slaba kompresija, najedena veriga in zobniki itd...) in bo zdržal veliko stvari dokler ne pretiravaš s kakim erzberg style endurotom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem je ker noben prijatelj nima, takega motorja (supermoto, enduro, naked...), imajo yzf 125r, cbr 125... vsi majo sporte, in zato ne morem sprobat tega kar bi jaz imel, njihove sporte sem že sprobal in mi je všeč (še najbolj yamaha), ampak pač na dolge relacije verjetno ne bo šlo. velik sem cca. 182, tako da so nekateri motorji mi kar malo majhni. odločam se itak samo med supermotom in nakedom, vozil bom pa 99% po cesti. pač pri 2t se bojim da če bi ga preveč tiščal v obrate da bi kaj šlo v k.... .

štiritaktni so pa bolj trpežni, a bolj "leni".

bolj se nagibam k 4t nakedu, ali supermotu, ki je izrazito za cestno vožnjo. od nakeda že vam kaj bi, od supermota pa mi je v oči padel le XT, ampak sedaj imam filing da ni najboljši, glede na vaše izkušnje. kaj pa yamaha wr, ali kaj podobnega XT. aja pa pogoj je da je max. hitrost v original stanju vsaj 115-120 km/h, pa seveda raje 4t kot 2t, bolj za cesto, in da je res znan po tem da se ne kvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si že pogledal za yamaho wr x ali r?

Motor je eden izmed višjih med 125, je 4t, pa dobiš ga že za okol 2200€, pa še lep je povrhu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!