Skoči na vsebino

Začetnik na 125 ccm motorjih


tomos racer

Priporočene objave

pfpfpfp ja če voziš downhill

moj prijatelj jo ma pa mu grem max. 115kmh če maš srečo da je klanc navzdol 120kmh ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pfpfpfp ja če voziš downhill

moj prijatelj jo ma pa mu grem max. 115kmh če maš srečo da je klanc navzdol 120kmh ja

Mogoče mu bremza blokira?

Dokaz da gre po tamalem 120. Čeprav boš najbrž začel nabijat o vetru v hrbet al pa nekaj podobnega.

[media=]

Popravljeno . Popravil MožatiMiha
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče mu bremza blokira?

Dokaz da gre po tamalem 120. Čeprav boš najbrž začel nabijat o vetru v hrbet al pa nekaj podobnega.

[media=]

suh poba na motorju hahah sej ne. je pa res da je prjatu mal bo :afro1: big

pa nč nebom nabijau o vetru LOL

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor jaz vem so razlike med števcem in realno hitrostjo cca. 5-6 morda 7 km/h torej , če gre po števcu 120, gre realno 113-115 km/h morda kakšen kilometer več ali manj. z nečem takim bi bil sam kar zadovoljen, ker itak bom če bo denar dal gor še en soliden avspuh in bo še to nekaj dodalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam Cagivo Raptor, cena 1800€, oz. se da zmenit. Več na ZS...mater kam smo prišli s to recesijo...prodati motor za realno ceno enostavno ni več mogoče :SS:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam Cagivo Raptor, cena 1800€, oz. se da zmenit. Več na ZS...mater kam smo prišli s to recesijo...prodati motor za realno ceno enostavno ni več mogoče :SS:(

Kolega je prodal svojo Varaderco 2003 letnik (50000 km) za 1550 € pa je imel ceno 1700 € tako, da ne vem kak to da ne moreš prodat.... Šla je po kakem tednu, dveh.... Mogoče je krivo to da je 2T :whistle: :wacko: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni škoda kupovat auspuhe za te prdulje 125/250, ko že itak v osnovi ni zvoka???

močnejšega motorja pri šestnajstih pač ne smem vozit tako da bom zadovoljen s po tvoje prduljo. zvoka pa niti nimajo tako slabega, ampak res da se pa z r1 ne morejo primerjati. pa tudi avspuh se splača ker da nekaj na moči, in na izgledu, pa tudi zvok je bistveno boljši kot z originalom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

močnejšega motorja pri šestnajstih pač ne smem vozit tako da bom zadovoljen s po tvoje prduljo. zvoka pa niti nimajo tako slabega, ampak res da se pa z r1 ne morejo primerjati. pa tudi avspuh se splača ker da nekaj na moči, in na izgledu, pa tudi zvok je bistveno boljši kot z originalom.

Na zvoku in izgledu ti da kar nekaj, ampak na moči ti da pa tako malo da boš komaj opazil (če sploh boš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš potovati rabiš 4t za norije 2t (čeprav je TDM tudi fajn za potovanja)... to je prvo, s tem da ima 4t manjšo porabo, ampak servise dražje, 2t je pa lažje popravljat, lahko tudi doma :)

če hočeš potovati ne dajaj gor kitov, ker se boš ustavljal na vsaki drugi bencinski črpalki in tudi obraba bo večja, torej, več zabave za manj časa

visok si 182cm, priporočal bi ti enduroja, ampak ne vem kaki stil vožnje imaš rad... sport ti ne bi priporočal... s CBR (podobna višina, sicer naked bike ampak pustimo malenkosti) sem delal izpit za A1, visok sem 185cm in me je križ kar močno bolel ker sem moral biti naslonjen naprej (mogoče sem pa ravno izjema, govorim iz svojih izkušenj), pri enduro/supermoto si lahko lepo zravnan :) če hočeš po cesti norije delat, potem 2t supermoto (zelo super je DT125X, končne dosegajo 140km/h če je pravilno nastavljen, moj DT125R nese 120, imam 95kg, menjan je bil le izpuh, pa še to imam rahlo narobe naštiman YPVS se mi zdi, prejšnji lastnik trdi da je vozil 130, ampak sem ga sfukal očitno ko sem brckal po YPVS-u, sem vprašal prejšnjega lastnika, njemu se je zgodilo isto, potem je šla na profi nastavljanje k serviserju)

prdule 125ccm pa itak nimajo zvoka (kot sem moral ugotoviti na moto srečanjih :D ), razen 4t imajo potem tisto malenkost rjovenja, razen če seveda volno v izpuhu vzameš ven, potem breči...

če greš pogledat malo posnetke o XT125 boš videl veliko komentarjev, večina v nemščini, da XT ne bo nikoli polovica DT-ja itd (XT je naslednik DT)... Nimam izkušenj z XT ampak vem da je zelo nizek motor (en na šoli ga ma), pa tudi dejstvo da je 4t mi ni preveč všeč, sem bolj zvest 2t, ker so enostavno zverine in tudi več zabave imaš z 2t (po mojem mnenju in mnenju veliko lokalnih motoristov, serviserjev iz moje okolice)

letnik tako daleč po mojem mnenju nima veze dokler je bil vzdrževan, raje bom kupil starega 2000 letnika ki je solidno ohranjen kot pa slabo negovanega 2008 letnika npr... zato še lahko tu in tam srečaš tistih par redkih starih mašin po cesti za katere je lastnik dobro skrbel in delajo ko urice... če ti ni všeč starejši videz, za enduroje in supermotoje se dobijo kupi univerzalnih plastik ki ti ga olepšajo

realno hitrost je najbolj natančno ugotoviti če se pelješ mimo tistih opozorilnih radarjev okrog šol in naselij in ti potem napiše prehitro ali pa hvala... tako ugotoviš koliko ti odstopa, pri meni je čisto točno (na srečo)

izbira je pa še vedno tvoja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala ti za pomoč. sicer pa, ja v poštev pridejo 4t, ker bom delal tudi daljše ture, žal pa bo malo manjša končna, verjetno pa naked ali supermoto oz. enduro, ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najmanj domžale>obala>domžale. če bo pa več časa pa tudi dalmacija,avstrija, italija... med tednom pač v šolo in nazaj, pa v trgovino... med vikendi na obalo, ali malo po sloveniji, počitnice in če bo več časa pa potem dalmacija in daljše ture, večdnevne. torej daljše ture bi bile torej tam, najmanj 140-150 km v eno smer.

Popravljeno . Popravil tomos racer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak, hyosung je kitajc, in tudi če ti nimaš težav jaz tem motorjem ne zaupam. raje kupim 10 let staro yamaho kot novega kitajca, res pa je da je cena novega hyusunga verjetno veliko nižja od npr. yamahe.

Hyosung je napram kitajcem dokaj zanesljiva zadeva. Naj te ime ne zavede. Pa še 2 cilindra ima, če se ne motim.

GT_125_R__06-07_2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj sem potem bolje se pozanimal, tako da vem da je korejec, in da ima podobne materiale kot suzuki (40 let so imeli pogodbo s suzukijem), sicer pa so baje zelo zanesljivi in dosežejo lepo končno (za 125ccm). tako da če bom kupoval nakeda bo to hyosung, problem je le ker se jih bolj malo prodaja.

aja, dva cilindra ima ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi to ti odsvetujem. Izpit A1 kategorije je namreč do 15 KM. In če ma motor tok že v originalu, potem ti da pa še izspuh nekaj moči boš presegel teh 15 KM. Brezveze raskirat, ker te da modri mož brez problema na test. Pa tudi če ne bi presegel 15 KM rabiš homologacijo.

pa mi povej kje si vidu/zaslediu da so koga policaji ustauli in kaznovali ki se je furau s 125-ko več kot 15km npr rs-ka in mito ki jih mata tam do 35 al pa razni supermototi in endurci tudi do 40

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa mi povej kje si vidu/zaslediu da so koga policaji ustauli in kaznovali ki se je furau s 125-ko več kot 15km npr rs-ka in mito ki jih mata tam do 35 al pa razni supermototi in endurci tudi do 40

:eek: to pa nisem vedel da imajo, lahko 125 ccm motorji do 40 konjev, daj mi povej, kateri so to oz. iz katerih se da stisnit toliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak, tukaj je potem že govora o tistih najbolj navitih oz. tekmovalnih motorjih. kakšnega nakeda, sporttourerja... verjetno ne najdeš med njimi ali pa vsaj kakšnega supermotota (malo bolj potovalnega).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!