Skoči na vsebino

Honda VTR proti Aprili Falco


pjotr

Priporočene objave

Ima kdo konkretne izkuanje z obema motorjema?

Zanima me moc, prolnost, navor, daljae volnje, vzdrlevanje,...

Iacem nekaj konkretnega aportno tourning volnjo.

Zna bit, da je bil le opravljen kakaen primerjalni test - kje?

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VTR: motor ok,samo pri vecjih obratih ZERE ko za stavo.tank premajhen (16 l) in pri prvih letnikih se teh 16 ne mores do konca porabiti (napaka pri napeljavi/konstrukciji).

sasija ok.

falco se nisem vozil.

-----------

at 200 mph you have no friends

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podatki za VTR 1000F: 110KM, 97Nm

SL 1000 Falco: 118KM, 95Nm

Vozil nisem se nobenega, samo glede na podatke se mi osebno zdi boljsa VTR, je dosti lazja in od Falcota.

O porabi sem bral test VTR-ke pa je bila povprecna poraba 7,7L/100km, posoda za gorivo pa drzi 19L, od tega 3,5L rezerva. Vsi podatki so za novo VTR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VTR nisem vozil, z falco pa sem kar enih 3000 km nafural , ampak po izkusnjah primerjalnih testov je falco premagal VTR.

je super za vozit, lahkeh in vodljiv pa tudi moci ti ne zmanjka hitro. ob menjavi zdaj razmisljam samo se med falcotom in ZX 12-R.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Lastnih izkusenj zal nimam, imam pa kolega, ki ima VTR 1000, model 1999, pa je z njo ZELO zadovoljen (razen s premajhnim, le 16 litrskim tankom).

V letosnji 15. stevilki (6 julij 2001) revije Das Motorrad je bil objavljen primerjalni test med Hondo VTR 1000 F (zbrala 646 tock), Aprilio Falco (614), Ducati ST 4S (600) in Voxan Cafe Racerjem (587). Pri Apriliji so predvsem kritizirali nemiren in zoprno vibrirajoc motor.

Zagotovo pa je najbolje, da pred nakupom preizkusis oba motorja, ce le imas to moznost. Le kdaj bo to pri nas postalo tako samoumevno, kot npr v Nemciji! Ne pozabi tudi izvedeti cim vec o vzdrzevanju - kako se zadeve obnasajo cez nekaj let. Motorji so (vsaj zame) predrage zadeve, da bi jih kar napocez menjavali...

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam VTR in sem kar zadovoljen.Drugace pa to ni ravno sport-turing motor.Je bolj sport ker me po daljši vožnji boli rit,patudi zašcita pred vetrom je bolj slaba.Še cbr900 ima boljšo!CE hoceš imet pravi sport-touring motor je to vfr800.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Billy ima prav glede udobja na VTRki, je bolj sport kot touring. Polozaj je neprimeren za pocasno voznjo. Odlicna masina pa tudi sili k hitri voznji. Mene so malo razocarale edino zavore (l.98).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

falco je dovolj sport-tourer udoben, zascita je OK (za pol-oklep). vibracije motorja pa niso nic posebnega, oz se jim lahko izognes ker ima zelo siroko polje obratov kjer vlece.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hola!

Lastnih izkusenj zal nimam, imam pa kolega, ki ima VTR 1000, model 1999, pa je z njo ZELO zadovoljen (razen s premajhnim, le 16 litrskim tankom).

V letosnji 15. stevilki (6 julij 2001) revije Das Motorrad je bil objavljen primerjalni test med Hondo VTR 1000 F (zbrala 646 tock), Aprilio Falco (614), Ducati ST 4S (600) in Voxan Cafe Racerjem (587). Pri Apriliji so predvsem kritizirali nemiren in zoprno vibrirajoc motor.

Zagotovo pa je najbolje, da pred nakupom preizkusis oba motorja, ce le imas to moznost. Le kdaj bo to pri nas postalo tako samoumevno, kot npr v Nemciji! Ne pozabi tudi izvedeti cim vec o vzdrzevanju - kako se zadeve obnasajo cez nekaj let. Motorji so (vsaj zame) predrage zadeve, da bi jih kar napocez menjavali...

LP suzuki

No tle sem pa jest, kolega od Suzukija k ma VTR. Sem ZELO zadovoljen z njo, se pa strinjam z Billyjem o VFR (imel sem jo letnik 86, 170.000 km brez generalne, olja skor ni pila, poraba pa cca 6l, skratka udoben in izjemno kvaliteten motor).

Hja poraba VTR proti VFR je ob enaki vožnji za cca. 1,5 litra vecja.

Tkole zgleda po mojih izracunih.

-Potovalna voznja z dvema od 6-6,5 l/100

-Hitrejša voznja skozi ovinke v glavnem do hitrosti 160 km/h je cca. 6,5-7,5l/100 (obrati do 7000)

-Hitra voznja nad 200 km/h, obrati vecina nad 7000 pa kot pravijo kolegi tudi do 10 l/100

Pri novi je poraba nizja, pa se tank ma vecji.

Falco se nisem vozil.

No, sej se itak vidmo na Zbiljah.

Lep pozdrav

Hondas Andro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v nekem nemškem katalogu sem primerjal dva podatka, ki mi zelo veliko povesta o prožnosti. Pospešek od 60 do 140km/h v najvišji prestavi.

VTR : okrog 9,5 sekund

Falco : skoraj 13 sekund

Razlika se mi zdi, glede na enako prostornino in podobno moc ter navor, res prevelika.

Že moj SV650 ima 10,5 sekund od 60 do 140 v šesti prestavi.

lp , Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisto o 13 sec se mi zdi malo dolgo za falcota, je pa mogoce razlika v koncni prestavi zaradi menjalnika in ne masine. no vglavnem falco pri pospesevanju lepo dvigne sprednje kolo pa tudi do 240 km/h ni problema (gre ZELO!!! hitro) tako da ne verjamem da bi ti bilo premalo moci ali pospeska.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ob menjavi zdaj razmisljam samo se med falcotom in ZX 12-R.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Mislim, kaj te je tu za razmisljat?

Kawa! Jasno

Fenomenalna masina,zavore, vse.

-------------------------

Ma... boli me....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po testih v tujih revijah sodec, nov Kawasaki ni izpolnil pricakovanj.

Hayabusa ostaja še vedno najboljša v tem razredu. (bolj okretna in hitrejša - pri hitrostih cez tristo je res pomembno ali gre 310 ali 305).

Sicer mi je pa Kawl velik bolj všec (eden najlepših plasticarjev zadnje case meni nasploh).

Zanima me pa ce se bodo kdaj uresnicile napovedi o CBX 1600 XX V6 s preko 200 konji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Hja, glede na to, da je Honda naredila 5-valjni V-motor za novi GP-1 razred, bo verjetno iz tega naredila tudi "cestno" verzijo. Vse drugo bi bilo potratno, al kaj ze pravijo...

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Po testih v tujih revijah sodec, nov Kawasaki ni izpolnil pricakovanj.

Hayabusa ostaja še vedno najboljša v tem razredu. (bolj okretna in hitrejša - pri hitrostih cez tristo je res pomembno ali gre 310 ali 305).

NI IZPOLNIL samo tistih ki so pricakovali enterprise.

po VSEH testih je hayabusa dosti bolj okorna in tezje vodljiva, kawa je baje poezija.

o motorju pa tako ali tako samo najboljse.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz sem tako prebral v treh magazinih.

Kaj je pa res pa ne vem.

VTR vs. Falco:

Falco je boljši (vozne lastnosti,...).

VTR udobnejši in dosti lepši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

No jaz sem tako prebral v treh magazinih.

Kaj je pa res pa ne vem.

VTR vs. Falco:

Falco je boljši (vozne lastnosti,...).

VTR udobnejši in dosti lepši.

Kje si bral te teste? me zanima kaj in kako so primerjali.

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Kot sem napisal ze v postu za FZS 600 (in upam, da mi tega ne bo potrebno kar naprej ponavljat), en pogled na dobre in slabe strani motorjev so testi najvecje nemske revije za motorje Das Motorrad (www.motorradonline.de). Na Net so dali tudi celoten katalog, ki ga izdaja ta revija vsako leto, kjer lahko hitro najdemo tehnicne podatke in sliko motorja, ki nas zanima (in se prodaja v Evropi). Potem so tu se potovanja, srecanja, dirke, novice, net-trgovina itd, pa tudi arhiv starih izvodov revije, kar nas ta hip najbolj zanima.

Torej: gres na HP, izberes Archiv, nato Fahrzeuge, izberes tovarno in model itd. Pri vseh tistih, ki imajo zraven napisan , lahko kliknes gor in potem vidis samostojni test(T), primerjalni test (VT), test vzdrzljivosti (LT), predstavitev modela (KV in V) in seveda na kaj je treba paziti pri nakupu rabljenega motorja - za vsak model posebej kaj so opazili da je dobro ali slabo, kaj se kvari in kaj ne, cene servisov in popravil. Gor je prakticno vse, kar leze in gre, od letnika (mislim da) 1996 naprej.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale stran je pa zelo uporabna, če kupujete rabljeni motocikel.

Opisujejo dolgoletne izkušnje z določenimi motorji. Od zelo starih pa do novejših. Pa še v Angleščini je.

Če koga kaj zanima: http://www.umgweb.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule mam najnovejše podatke iz revije Motorrad od 6.julija 2001.Primerjalni test Honde vtr1000f,Ducati st4s,Aprilia falco in Voxan cafe racer:1 mesto za hondo,drugo aprilia,tretje za ducati in zadnji voxan.Točkovali so približno 30 stvari za podrobnejše analize pa se obrnite na moj mail!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Tule mam najnovejše podatke iz revije Motorrad od 6.julija 2001.Primerjalni test Honde vtr1000f,Ducati st4s,Aprilia falco in Voxan cafe racer:1 mesto za hondo,drugo aprilia,tretje za ducati in zadnji voxan.Točkovali so približno 30 stvari za podrobnejše analize pa se obrnite na moj mail!

Hola!

Tudi ta primerjalni test je v arhivu revije Motorrad (kot sem opisal, na www.motorradonline.de).

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sej dobro da reklamiraš MOTORRAD, sam vedi, da nas večina ne zastopi nemško ravno najbolje (kljub 5 letom učenja le te)

Hola!

Ja, kako da ne razumete nemsko - kurbelvela, sraufciger, ventili... same lepe domace besede... hehehe... ceprav po petih letih, khmmmm...

Malce resneje: tole nikakor ni misljeno kot reklama za Motorrad, zato pravim, da je to EN POGLED na zadevo, a ne. Meni so se vedno najvec vredne izkusnje cloveka, ki tak motor ima. A vsaj uvrstitve oz vrstni red v primerjalnih testih lahko vsak pogleda - mnogim je ze to dovolj (se posebno, ce je zmagal njihov motor, hehe). Sicer pa teste lahko tudi sprintate in jih pokazete komu, ki zna nemsko - ko gre zares, gre zares (oz ko ponujas naokoli tudi vec kot 20 kDEM je vsaka informacija dobrodosla!).

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede testov v motorrad-u: mam narocenega in ga redno prebiram. nedvomno so ful kvalitetni in strokovni ampak tudi malo cudni. treba je gledat posamezne sklope ocenjevanja in se pol odlocit.

npr. lahko se zgodi da bi npr. bmw f 650 gs premagal yama FJR al pa R6 al pa goldwinga ker ocenjujejo vse - motor, zmogljivost, udobje,...

zato je koncni sestevek nepomemben.

ce kupujes supersport te bo verjetno zanimala primerjava moci, navora, diagrami, casi na cesti-progi,... v tem primeru te ne bojo motile ocene udobja sopotnika.

ali pa seveda obratno. no pa teste bmw-jev je treba z rezervo jemat, isto kot pri ameriskih testih redno zmagujejo harley in honda.

money talks!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!