-
Zadnje objave na forumu
-
By amateur · Posted
A ti dela števec kilometrov na motorju? Koliko si jih že prevozil od doma? Srečno nadaljevanje poti! -
By DAMI34 · Posted
v zimskem času je več pasti na cesti. Samo to, torej večja pozornost in koncentracija je potrebna pri skeniranju podlage. Od mrzlega asvalta in posledično slabšega oprijema, do vlage, mastnih in umazanih delov, več je senc, sol v kombinaciji z vlago naredi tudi lepo drsečo podlago, slana, listje itd..Ni isto kot poleti, a se da. Vse ostalo je pa predhodnik povedal. Sicer pa smo zašli od naslova teme. Če malo pobrskaš po MSju je nekaj tem od nasvetov za začetnika, do nakupa motorja, do pasti na cesti itd.. -
By Kugelschreiber · Posted
Mi gre mal na qurc njegovo obnasanje, ampak zadeva se je vmes ful spremenila. Podpisoval je bol z Ducatijem kot z Avintio. Ekipa je napredovala iz customer statusa v satelite team, dobi sodobnejse stroje ki jih bodo tudi med sezono nadgrajevali, nekaj Ducatijevih inzinirjev in dostop direkt do reparto corse. Do sedaj so Ducatiju odkartali za opremo, in snadžite se. -
By Snečer · Posted
če imaš pravo motoriko, očitno jo imaš, bo vožnja netežavna danes ni prenevarno, je pa neprijetno nizke temperature pač niso prijetne, te prezebe do kosti ipd., vse živo je treba oblečt, debele rokavice za astronavte (če nimaš gretja), rosenje pod čelado... se boš pol ure oblačil in pripravljal, da se pripelješ do kafiča, tam spet malo slečeš in nazaj mogoče ti je na začetku še zanimivo in imaš celo leto sezono, ko je suho, a kaj kmalu spoznaš, da je vreme kar odločujoč faktor pri motorizmu, ne glede na gostilniške nauke, da ni slabega vremena, samo slabo oblečen motorist tako je poleti, ko je nad 30+sonce+čelada itd. vse prej kot prijetno za vožnjo in enako ko padejo temperature in še dodatno drsi + kakšen dež motor je praviloma za hobi, razen za tistih par fanatikov in mazohistov, ki kao uživajo v slabem vremenu -
By twom · Posted
Delamo za dva, plačani smo za pol, davkov plačamo za štiri, zmatrani smo za pet. Kle neki ne štima.
-