Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Fadil

Vožnja v dežju (oprijem, tehnike vožnje, nagib, pnevmatike)

Recommended Posts

DAMI34
pred 9 urami, ftp pravi:

S to razliko, da ste vi šli z zimsko opremo (obleko), nas pa je zajelo v poletni opremi brez podlog. Še prejšnji dan v kratkih rokavih.  :ras:

samo 1x in nikoli več, sem plačeval svojo neumnost, da sem v dežju vozil samo z zgornjim delom dežjaka. Kljub temu, da je posijalo sonce že v Zagrebu, sem bil do Kladova še vedno moker in ker je bilo še vroče tudi dodatno razkuhan :(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

samo 1x in nikoli več, sem plačeval svojo neumnost, da sem v dežju vozil samo z zgornjim delom dežjaka. Kljub temu, da je posijalo sonce že v Zagrebu, sem bil do Kladova še vedno moker in ker je bilo še vroče tudi dodatno razkuhan :(

 

 

js sm parkrat to reku ... ampak ... sj se posušiš med vožnjo ... nič kolikokrat sm to naredu ... je pa zajeban k se spozabiš in u dežkotu, ko se cesta posuši, mau pokolenćkaš :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, maus pravi:

js sm parkrat to reku ... ampak ... sj se posušiš med vožnjo ... nič kolikokrat sm to naredu ... je pa zajeban k se spozabiš in u dežkotu, ko se cesta posuši, mau pokolenćkaš :P 

Ker usnje redno mažem, mi kak manjši dežek zdrži, recimo kake pol urce do urce, če ne zliva preveč, razen tekstilni del, ampak tisti se hitro posuši, ko je pa 1x premočeno je pa groza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 27 minutami, gusar pravi:

V hudem nalivu so najbolš kopalke :lol1:

Ker nisi poizkusil...

Sam nekoč le od pivnice v Portorožu do kempa v Lucijo...pa veš kuk bolijo kapljice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman AT
Ob 14. 12. 2017 ob 9:18, sesir pravi:

Ker nisi poizkusil...

Sam nekoč le od pivnice v Portorožu do kempa v Lucijo...pa veš kuk bolijo kapljice

Sploh če probaš kolenčkat ... adijo pamet :lol1::photo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

je zmrznu :P

 

posle dežja nema kajanja :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 31 minutami, maus pravi:

 

kje je pa dž :huh:

tu se je tak vlilo, da ni blo nič jasno in nikamor za spiz...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman AT
Ob ‎28‎. ‎01‎. ‎2018 ob 19:27, Snecer pravi:

tu se je tak vlilo, da ni blo nič jasno in nikamor za spiz...

 

Uživancija ... sej kasnej si se pa posušu in kakšen protistrup ruknu :yea2::OK::panic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
twom

Sem zadnjič, na odsekoma mokro suhi cesti na Rakitno iz smeri Cerknice, iskal mejo zdrsa...

Glede na to, da imam še 2 cm pussy štrajfna, sem domneval, da grem lahko v ovinke z istim nagibom kot po suhem, če grejo nekateri do roba :). V enem ovinku mi je rahlo spodneslo zadnjo gumo... Seveda sem šel bolj previdno kot po suhi..., po zdrsu pa seveda na ziher. Ampak... kje je meja... ;) 

Stari mački... koliko manj oprijema nudi (spran) moker asfalt, oziroma koliko manj nagiba še dopušča?

Lp, Peter

p.s. še to počakam, potem se pa spet odstranim za ene dve leti s tega foruma...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kje je meja? Dobro vprašanje. 

Ko si na meji je prepozno, potrebno je čutiti, kje začne drseti. Dobra guma ne odnese, ampak umirjeno odnaša.

Ps. Spran asfalt ima zelo visoko postavljeno mejo, da težko toliko zaupaš gumi, pa drži, hudič je ker ni povsod enak oprijem in na mokrem to tudi težko ocenimo.

Jaz večkrat preverim podlago z nogo, pa občasno na polno odprem naravnost, da dobim filing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry

Najvecji problem je, ker se podlaga vseskozi spreminja. Ko že misliš, da prime, oz.veš kje je meja, zdrsne... tako je to na cesti, moras scanirat podlago kar naprej. Edino odseki, kjer je enaka podlaga nekaj časa. Ampak tega je malo, sploh ovinkastega v Sloveniji

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

kje je meja .. to je vprašanje za miljon dolarjev .. tudi za dirkače moto GP-ja ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Za gume vemo koliko so sposobne. Vsaj zame velja, da ga ne upam nagniti niti po suhem - kolikor dopuščajo  - no niti želje nimam.

Edini faktor, ki se spreminja je kvaliteta asfalta. Moker, spran, gladek, zamaščen od raznih starih avtov ...

Jaz spremljam kvaliteto asfalta in molim, da sem jo pravilno ocenil. Narobe ocenjena kvaliteta - pomeni adijomare.

Lahko te zjebe majhen oljni madež, ki ga sploh nisi opazil. Ali pa mokra talna oznaka.

Občutki in še enkrat občutki in predvidevanja ter rahlo po bremzi, kot da voziš pozimi ma poledenelem cestišču.

Jaz ne iščem mej, so me pa na začetku tudi zanimale - da bi se bolj varno počutil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 56 minutami, twom pravi:

Ok, če se nagnem pol toliko kot ponavadi, sem na varni strani?

Po nagibu ocenjuješ oprijem?...srečno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Varen si vselej dokler ne zdrsne, potem si pa toliko varen, kot uspeš nadzirati in rešiti situacijo.

Moj moto, po dežju raje kot pussi in cel. Predvsem pa: mehka in sproščena vožnja, brez nenadnih gibov. Zaenkrat mi Špila dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Raje vidim, da me burja premetava po cesti, kot da dežuje.

Ampak vozim tudi v dežju, velikokrat. Grem pa še kar na lagano in raje ne bremzam.

V bistvu se v dežju nagibam toliko, kolikor sem se, ko sem delala izpit. To je nekaj več, od skoraj nič.

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

Nimam pretirane želje, da bi iskal mejo še posebej ne po mokrem. Peljem se po občutku, če opazim, da je guma na meji in bi zdrsnila zmanjšam in se peljem počasneje. Bolj kot na mokrem asfaltu, me spodnaša na črtah, ki označujejo cestišče. Ne vem kiri bedak se je spomnil dati barvo, ki v mokrih pogojih drsi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Po mokrem cim bolj pokonci, pa cimprej na suh. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček

Če iščeš mejo v dežju moraš odgovoriti na naslednji vprašanji: kako močno dežuje in kako dolgo že dežuje

najbolj nevarna in spolzka je cesta takoj ko začne deževati, ker se iz asfalta prikažejo vsa olja in ostala svinjarija in je zato cesta zelo nevarna in spolzka, zato ko se ulije kakih 15-20 minut zelo previdno, ko pa voda spere to svinjarijo iz ceste pa bo dobra guma imela zelo dober oprijem, tako da če maš 2cm kokošješpure ne vrjamem da bo guma zatajila... seveda pa se pazi črt in zalivk, te so pa spet druga zgodba ;)

Seveda v hudem nalivu prilagodiš hitrost vidljivosti zato o tem ne bom izgubljal besed :)

Drugače pa je vožnja po mokrem kot vse ostalo - treniraj, preizkušaj, vozi... brez prakse teorija ne velja nič :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Moram? Ok. Skoraj vse. A je veriga 520/525/530 nima nic z mocjo. Dirka se s 520. Tud wsbk vozijo s 520. Redko kateri motor ma na izbiro vec razlicnih sirin. Moja Honda je mela 525, Aprilija, z vejo tezo, vecjo nosilnostjo in samo 3kwmanj, pa 520. 92bhp/68kw gpz750, letnik 1985 ima pa, ugani, 530. Tisto, za 220 kojnske. Kaksn material je Sprox? Beseda pomeni verižnik. A nadaljujem? 
    • Akito
      ...a je kdo vprašal za mnenje... 😂
    • damjandugi
      Prva slika 👌👌 Druga slika 👇👇
    • Zivnorc
      .... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...in na to sluz se lepi prah s ceste, ki je črn...in v kombinaciji s to sluzjo vse to skup izgleda kot saje. ...tudi, če jo mažeš s Hidraol..ali Scottoil, bo veriga malo črna od finega prahu..... ...ne bo pa na verigi finega peska...in debelejšega prahu, ki ga lepijo nase razni spreji ala Motul ...dry lube...itd..... ki so mnogo gostejši od olja in limajo nase ves ta abrazivni material. ... če mažeš z oljem, se to ne dogaja, ker je olje redko in ti skupaj s tem prahom leti dol z verige....
    • Scarabeo 500
      Mažem nekje na vsakem postanku , na okoli 200 - 400 kilometrov. Ročno, s plastično flaško 1 dcl kapnem, nekje od 5 - 8 kapljic na verigo na zadnjem zobniku.   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!