Skoči na vsebino

Honda CX 500


JezniPohorc

Priporočene objave

Super motorček. Nikol si ga nisem lastil, tko da lastnih izkušenj nimam. Sem pa pred kakima dvema letoma spoznal možaka, ki z njim že nekaj let potuje po svetu. Pravi da ni imel nikoli nobenih težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info. Veliko ljudi iz tujine hvali in pravi, da kaj več kot redni servis ne potrebuje, kljub starostim krepko preko 20 let.

Imaš morda kontakt od tega možaka, da bi lahko dobil informacije s prve roke?

Zanima me ali bi tak motor lahko bil dober za začetnika, če bi se našel kak dober ohranjen ali bi bilo mogoče smiselno za začetek kupiti kaj novejšega in potem preiti na starodobnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nimam osebnih izkušenj, ampak kolikor vem, naj bi imeli visoko težišče in zato ne najbolj primerni za začetnika.

Poleg tega, tako kot vse Honde (razen 5th Gen VFR hihi) imajo problem z napenjalcem verige od odmičnih gredi. Če ima tri zvezdice/pikce pred serijsko številko, potem je bila napaka že odpravljena, sicer je potrebno vzeti mašino ven in jo podreti ter zamenjati še tesnilo na vodni črpalki in pa stator.

Rada jih nažira tudi rja. Pa kar nujna je potrebna nadgradnja diskov, če ne že kar sprednjih vilic.

Sicer pa tak grd/zanimiv motorček, k' ga je treba 2x pogledat da se odločiš, če ti je všeč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa (srebrna perutnička) GL650 ccm varianta.

post-7865-0-09019200-1345662318_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info. Veliko ljudi iz tujine hvali in pravi, da kaj več kot redni servis ne potrebuje, kljub starostim krepko preko 20 let.

Imaš morda kontakt od tega možaka, da bi lahko dobil informacije s prve roke?

Zanima me ali bi tak motor lahko bil dober za začetnika, če bi se našel kak dober ohranjen ali bi bilo mogoče smiselno za začetek kupiti kaj novejšega in potem preiti na starodobnika?

Kontakta žal nimam. Glede teh starih motorjev je tko-z njimi je treba z ljubeznijo, jih vzdrževat in kdaj pa kdaj pošravfat, pa bodo brez težav nabirali kilometre (lahko krepko več kot njihovi moderni bratci). Imajo pa zagotovo slabše vozne lastnosti (zavore, okvir itd.), poleg tega to niso plug&play igračke. Jih je treba lepo ogret, redno kontrolirat tekočine, vijake itd. Skratka potrebno se jim je posvetit. Vsaj zame čisto drugačna izkušnja kot vožnja modernega motorja. Mene osebno so starejši jekleni žrebci vedno bolj provlačili od modernih z elektroniko prepletenih mašin, trenutno vozim 31 let starega Kawasaki Z-ja in ga nebi menjal za kaj novejšega. (je pa res, da se mi ni problem posvetit motorju pa ga mal pobožat vsake toliko časa ter da mi komfort bol malo pomeni :) )

O starodobnikih za začetek..kaj pa vem-jst sem začel z Jawo 350 (bremze vemo kakšne so na tej zadevi) se pa strinjam, da so starodobniki zagotovo bolj neprijazni začetniku kot novodobni motorji. Tko da odločitev leži na tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo prebiral po tujih forumih in jih precej priporoča za začetnike, saj pišejo, da se pelje lepo in da niso zahtevni za vožnjo. Ena izmed slabosti je pa visoko težišče, ki ga je že napisal suntrace14. Seveda pa ni primerjave z novejšimi.

Iščem pa dejansko nekaj takega, da bi se lahko ukvarjal z njim... Mogoče bi se tudi poigral kaj z zunanjostjo in poskušal narediti kaj takega...

bike-650x370.jpg

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo J.Pohorc.

Sem dobil na ušesa, da zverinica že stoji v garaži. Dobrodošel in veliko prijetnih in varnih kilometrov ti želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če rabiš kako pomoč, nasvet, dele itd. me kontaktiraj. Drugače pa čestitam za nakup!!!

P.S.-kje si jo pa kupu? (slučajno motospirit-sem vidu, da je meu eno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Zagotovo se bo našla kakšna zadeva, da bom potreboval pomoč, nasvet ali dele. :)

Kupil pa sem ga od fizične osebe v Grosuplju. Lepo ohranjen, za solidno ceno. Tistega, ki ga je imel Motospirit sem šel gledat, ampak je bil v izjemno slabem stanju. Hkrati pa mi ni ustrezal njihov pristop...

Trenutno sem v fazi izdelovanja skic za predelavo. Če te zanima, kako bi naj zadeva zgledala, me lahko kontaktiraš na PM in ti pošljem. Ti si tudi lastiš CX500-ko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nimam CX500, me pa zlo zanimajo tele oldskul motorčki, sploh mal bol nenavadni. Imaš PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

od tega petka je cx500 v domači garaži.

kupljen z istim namenom... da bomo preko zime imeli kaj za tuhtati glede predelave.

motor je l. 79, 50+kkm.

po zamenjavi svečk vžge v prvo. brez pikice rje.

zgleda pa, da je treba menjati vodno črpalko. cena nove na ebayu je 21 eur.

zgleda povsem vozna zadeva. so pa zavore definitivno podhranjene. sicer zaustavljajo, sem pa navajen dosti močnejših ugrizov... :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slike so v nadaljevanju...

predelava naj bi bila neki miks med kafanarjem in scramblerjem.

definitivno bodo gori enduro gume, nekaj v stilu: http://www.mojegume....me/trailmax.jpg

zadnji del izpuha naj bi bil nekako v stilu sidepipe-ov, nameščenih nekako kot na tej sliki : http://www.usabobber...Motorcycle.jpeg

p.s.: pozna kdo koga, ki bi naredil takšen izpuh? rabim od sredinske povezave naprej...

evo še drugi pogled onega od zgoraj, ki perdstavja eno všečno predelavo za osnovno idejo:

1978-honda-cx500.jpg

definitivno si želim krajši sedež, enojni seveda... da bo dama lahko z razlogom doma ;)

sicer pa, slike tega v domači garaži...

184402_4646572719550_11915619_n.jpg

20130113192605_2013-01-13-0231.jpg

20130113192609_2013-01-13-0233.jpg

20130113192614_2013-01-13-0235.jpg

aja, za vodno črpalko se je (trenutno) izkazalo da vseeno deluje... očitno se vklaplja glede na potrebo...

več sledi!

l.p.

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uauuuu Elo kej si pa dobil to zverino? ;)

kaj si vzel, da ne veš kje si bil???

še dobro da si bil z mojim avtom pa da ti lahko natančno odgovorim...

20130113205801_Corel.jpg

v dupleku si bil, čuj!

pri tej bajti si se ustavo, potem pa GPS kaže samo še na guncanje avta na mesti. 2minuti. če je kaki madež v notranjosti ----> gotof si!!! :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se še jaz malo oglasim. :)

S tem namenom sem pred slabe pol leta kupil enako mašinco. V vmesnem času sem ga že kar precej predelal. Tudi meni je osnova služila predelava, ki si jo prilepil. Trenutno se ubadam z izdelavo novega sedeža. V kolikor bo tapetnik delal po planu, bo groba osnova motorja končana do konca tedna... Nato pridejo še malenkosti: blinkerji, novi števci,...

@ELO, če te kaj zanima glede motorja oz. predelave se lahko oglasiš na Privatna sporočila...

https://www.dropbox.com/s/ygdsoa0e3sppz1w/Photo%2031.%2012.%2012%2015%2041%2042.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sta rekla, da so slikce zgolj za podlago da mal vidita kam se približno usmerit. Nek stil je dobro met za vodilo, sploh za nas amaterske predelovalce, ker drugače se hitro zgubiš in ustvariš kakšnega spačka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ELO, če te kaj zanima glede motorja oz. predelave se lahko oglasiš na Privatna sporočila...

zanima me glede sedeža...

kaj su uporabil kot osnovo, predvsem kar se pritrdilnih mest tiče?

kaj od obstoječega ali delaš vse na novo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S sedežem se ravno v teh dneh ukvarjam. Starega sem komplet zavrgel in odrezal nosilec in zadnji del okvirja. Zraven sem zavaril ploščice, da sem zaprl okvir. Nato pa sem še z zgornje strani zavaril ploščice kot nosilce oz. pritrditvene uhice. Ker sem želel ohranit blatnik, sem delal osnovo za sedež iz steklene tkanine in epoksija. Za to sem najprej okvir dobro zaščitil (navadni široki selotejp in nato še alu folija seltoejp). Nato pa pocarija. :) 1 sloj 200g/m2 tkanine, da se prilagodi obliki okvirja, nato pa 5 slojev 400g/m2 tkanine in spet en sloj 200g/m2. Nato pa še ojačitve na mestih kjer bodo pritrditve ter ojačitve zadnjega dela sedeža, ki je v ""zraku". Danes bom predvidoma dokončal pritrditvena mesta in pričel z lepljenjem pene za oblikovanje sedeža. Ko bo oblika končana pa k tapetniku...

Še slika, da ti bo jasno o čem govorim. :)

https://www.dropbox....13 20 23 56.jpg

https://www.dropbox.com/s/52u0vw8pcu5t1mu/Photo%207.%2001.%2013%2020%2018%2058.jpg

https://www.dropbox.com/s/1z1t0j7xpvxvs36/Photo%2013.%2001.%2013%2019%2015%2046.jpg

Popravljeno . Popravil JezniPohorc
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

 

Mene pa zanima, če kdo pozna kakšnega lastnika GL500, ki bi ga bil pripravljen prodati.

 

Motor mi je vsaj po videzu zelo všeč in hkrati je izbira nizko-kubikažnih turerjev dokaj omejena.

 

Vprašanje je le, kako je z lastništvom 30 let stare mašine (zanesljivost, dobavnost delov)...

 

Hvala in lep pozdrav vsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!