Skoči na vsebino

Honda CX 500


JezniPohorc

Priporočene objave

Zdravo, si bom kar to temo izposodil, saj si lastim podoben motor ze skoraj 10 let (honda cb400n). Imam par vprasanj....moram zamenjati izpuh, trenutna sta ze malo prepareta na spodnji strani, kje jih lahko dobim...rad bi pridobil malo bolj globok zvok....kam se naj obrnem glede tega? 

Prosim za info,kaj mi se priporocate, da naj na motorju pregledam oziroma zamenjam, da ne bo tezav na cesti....zamenjal sem gume,akumulator,olje,oljni filter, zracni filter,svecke.....kaj se? ....vziga vredu...zaznal nisem nobenih vecjih napak.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na angleškem Ebayu prodajajo nove za cca 60 funtov/komad, kar je kar ugodno za kromiran izpuh, ki je replika originala. Če misliš imet motor dlje časa in originalen izgled je to kar vredu varianta. Če ti je to pa samo prehoden motor, pa samo tankaj vozi. Pa če je kakšna manjša luknja samo na spodnji strani, tako, da se iz strani ne vidi, se lahko čez da kakšna manjša zaplata in vse skupaj fiksira z kakšno slepo kovico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kje pri nas kakšna trgovina kjer bi imeli vse dele za oldije na enem mestu za spodobno ceno? Rad bi naročil par stvari, ampak nebi ravno naročal pri 10ih ponudnikih iz tujine in dal za poštnino še enkrat toliko.

 

En paket s stranskimi pokrovčki so mi poštarji iz nemčije do slovenije nekje uspeli izgubiti. Čakam že 20 dni in počasi izgubljam upanje :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem ugotovil, da nimam več pojma katere svečke gredo notri ker je 10 različnih po različnih virih.

 

NGK DR8ES-L je prava?

 

Kje v LJ bi imeli na zalogi oljni in zračni filter oz. kje so najbolje založeni? Mislim da je Hiflo HF 111 ustrezen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem oljni in zracni filter...plus olje narocil vse skupaj na ebayu...hiflo vredu...sem ze montiral....rabim pa tudi jaz pomoc....delam cafe racer....ampak bolj povrsinsko v detajle se ne bom spuscal.....menjal sem krmilo, smernike, izpuh....zadaj sem pa odstranil zadnji del motorja....sedaj rabim se sedez....tu je pa tezava...kaksnega narociti, da bo pasal na moj motor....na kaj moram biti pozoren...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Vidim, da se vas je že par ukvarjalo s predelavo tega motorja. Pred kratkim sem kupil 80letnik.
Od prodajalca sem dobil vse papirje od prejšnjih lastnikov, on je tudi uredil certifikat starodobnika ipd. Sem pa opazil, da je bilo v nemški prometni vpisanih 20kw, nova slovenska pa je, verjetno izbrano iz tabele, dobila ponovno 37kw. Ker bi mi bilo v interesu, da je motor vozen tudi z a2 me zanima, če lahko to uredim na podlagi te stare prometne? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Climber116 pravi:

Vidim, da se vas je že par ukvarjalo s predelavo tega motorja. Pred kratkim sem kupil 80letnik.
... Ker bi mi bilo v interesu, da je motor vozen tudi z a2 me zanima, če lahko to uredim na podlagi te stare prometne? 

Probaj tule kontaktirat. On se ukvarja z motorji iz 80ih. Morda ti lahko kaj pomaga...

Analogmotors.thumb.jpg.b7d5bc4595e243a24b1f6c10d1e5e14b.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Climber116 pravi:

Vidim, da se vas je že par ukvarjalo s predelavo tega motorja. Pred kratkim sem kupil 80letnik.
Od prodajalca sem dobil vse papirje od prejšnjih lastnikov, on je tudi uredil certifikat starodobnika ipd. Sem pa opazil, da je bilo v nemški prometni vpisanih 20kw, nova slovenska pa je, verjetno izbrano iz tabele, dobila ponovno 37kw. Ker bi mi bilo v interesu, da je motor vozen tudi z a2 me zanima, če lahko to uredim na podlagi te stare prometne? 

Nihče ne more spreminjati podatke, ker se je tako spomnil. V tvojem primeru je tuje prometno dovoljenje listina o motorju, kjer so vpisani vsi zahtevani podatki. Vprašaj na upravni enoti, kdo in zakaj je spremenil moč motorja in na podlagi katere uradne listine. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Pozdravljeni, 

pred kratkim sem postal  lastnik Honde CX 500 letnik 1981. Po nekaj vožnaj sem mi je pripetila težava in sicer mi je sprednja zavora dokonca zablokirala. Po nekaj prebranih foromih sem se odločil da bom zamenjal  komplet zavornih čeljusti (brake caliper ) z vsemi tesnilami, komplet zavorne cevi ter zavorne obloge  glavni cilinder sem pa samo očistil. Sedaj ko sem vse skup nazaj naredil se mi je ta težava ponovno naredila, po drugi vožnji mi je spet sprednja zavora zablokirala. Ko pa motor nekaj časa stoji se pa zavorna sproti (kolo še zmerja ni samovrteče). A ima kdo kakšen nasvet kako odpraviti to težava? Hvala že v naprej.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, Inspire said:

Pozdravljeni, 

pred kratkim sem postal  lastnik Honde CX 500 letnik 1981. Po nekaj vožnaj sem mi je pripetila težava in sicer mi je sprednja zavora dokonca zablokirala. Po nekaj prebranih foromih sem se odločil da bom zamenjal  komplet zavornih čeljusti (brake caliper ) z vsemi tesnilami, komplet zavorne cevi ter zavorne obloge  glavni cilinder sem pa samo očistil. Sedaj ko sem vse skup nazaj naredil se mi je ta težava ponovno naredila, po drugi vožnji mi je spet sprednja zavora zablokirala. Ko pa motor nekaj časa stoji se pa zavorna sproti (kolo še zmerja ni samovrteče). A ima kdo kakšen nasvet kako odpraviti to težava? Hvala že v naprej.  

Rocko preveri, da ima kak mm prostega hoda. Bere se, kot da ti rocka ne sprosti batka v masterju, pa se pritisk nabije....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!