Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
JezniPohorc

Honda CX 500

Recommended Posts

trojan69

Hmm pri nas ga boš pomoje težko dobil. 

Kar se pa tiče vožnje starih mašin pa poglej moj post na prejšnji strani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
branko1

Poglej na ebay-ju ali pa na mobile.de - teh motorčkov j tam ogromno

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonk

Poglej na ebay-ju ali pa na mobile.de - teh motorčkov j tam ogromno

 

Saj vem, bi ga pa raje kupil v Sloveniji če je možno. Glede na to, da se cene gibljejo med 1000-2750 EUR se nekam podajat ne splača.

 

Sem pa v preteklosti že uvažal oz. "pridobival" razne stvari kot se to v EU uradno reče in nimam nekih problemov s tem.

 

Drugače tourerja s polnim oklepom bi si res želel. Sem imel priložnost zadevo preskusit in zaščita pred vetrom, udobje, predalčki itd. so me prepričali. Moti me, da so večinoma 1000+ ccm in relativno težki. Obstaja še kakšna alternativa manjšega turerja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Tam okoli pol litra je izbira omejena. Od starejših imaš kakšnega BMW R65 z oklepom,  Honda NTV 650, tamala CBX, Silverving pa kakšna xy diversion. Meni osebno je bila najbolj posrečena Yamaha XZ 550. Lahko pa kupiš nakeda, kjer je bila izbira veliko večja in potem dodaš oklep. Včasih je obstajal kup proizvajalcev aftermarket oklepov (Krauser, Rickman, Pichler, Panther....).

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

ELO, pred časom si napovedal predelavo svoje CX500? A si to potem dokončal, se da kakšne slike videt? lep pozdrav.

Edited by izibajker

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

zdravo!

lepo da si se spomnil name in cx500 :)

 

ne, motor je nepredelan in se prodaja: ----> http://www.kmc.si/si/honda-cx-500-i26950.shtml

 

enostavno nismo našli časa in energije za projekt predelave. pa tudi sicer; v celem letu smo z njim naredili mogoče 300km, pa še to ne...

otroci, posel, družina,... saj si lahko predstavljaš, kajne?

 

l.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

@Elo..tale mi je kr všeč..če si predstavljam da nima tiste grde maske in luči..kaj so mislili ko so to risal res ne vem..

a pa lepo dela mašinca?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klemmy

Ne... 1400, pa ne okoli govorit... :) :) :)

Hm, meni je pa všeč originalna :blush:  Kot kakšna grda račka. Mogoče pa bo kdaj našla kakšna prostor pri meni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

jaz sem si v ponedeljek kupil nov motor in mora cx500 nujno od hiše.

če koga zanima mi lahko pošlje ponudbo na sms 041-395-352.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Hm, meni je pa všeč originalna :blush:  Kot kakšna grda račka. Mogoče pa bo kdaj našla kakšna prostor pri meni.

 

 

jaz sem si v ponedeljek kupil nov motor in mora cx500 nujno od hiše.

če koga zanima mi lahko pošlje ponudbo na sms 041-395-352.

 

klemmy - ekološko plačanje ..na solarni način ..daj pare na sonce...

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 30 minutami, HiM pravi:

Je morda uporabnik JezniPohorc še aktiven? Bi imel par vprašanj v zvezi s hondico. Si jo morda še kdo lasti?

Če ga ne najdeš, lahko probaš dobit njegov kontakt tule: 

7sevencustoms@gmail.com

Tista Honda CX500 je morda tale:

http://7seven.si/custom-motorcycles-4sale/

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 16 urami, HiM pravi:

Je morda uporabnik JezniPohorc še aktiven? Bi imel par vprašanj v zvezi s hondico. Si jo morda še kdo lasti?

Pa @trojan-a sem ti prej pozabil omenit (medtem se ti je že tudi sam javil). Je tapravi mojster za take zadeve...

Share this post


Link to post
Share on other sites
HiM
pred 21 urami, trojan69 pravi:

Jst sem jih previjačil en kup. Kaj te zanima?

Trenutno še nimam veliko vprašanj, ker sem ga doma praktično samo sparkiral in se ga podrobneje lotim ob naslednji priložnosti.

Zanima me kateri izpuhi imajo najboljši zvok, globok in ne prevec glasen? Bi bilo najbolje narediti po meri 2 posamezna izpuha, xpipe ali 2v1? V primeru 2eh posamičnih rorov me zanima če so potrebne spremembe na uplinjaču?

kje kupovati dele kot so naprimer seti za obnovo čeljusti, uplinjačev,...

Je bila nasploh kakšna stvar, ki bi jo bilo vredno postoriti? Če se bo izkazalo da je zanič alternator (CDI vžig) je vrjetno smiselno zamenjati verigo?

Trenutno še ni vžgal, razen na start sprej je nekaj zakašljal, tako da bom takrat ko uredim spuščanje iz frgazerjev potreboval še več informacij.

Ali mi lahko kdo zaupa če je čiščenje  uplinjača v vrelem limoninem soku lahko škodljivo? Bi moral pred tem pobrati vse gumjaste dele stran, eni delajo tako eni drugače.. Ali obstaja kakšna bolj enostavna in učinkovita metoda..

O homologaciji je bilo sicer napisano veliko, pa vendar sem zmeden ker ga bom zaradi uvoza homologiral kot oldija in ne vem kako se potem tolerira kakšno lažjo predelavo (sedež, luč)?

Edited by HiM

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Če izpuhi niso res kratki ni potrebno menjat diz v uplinjaču. Če se boš odločil še za kake pod/konusne filtre pa je kar priporočljivo.

Verigo odmičnih gredi menjaš samo če je raztegnjena, če boš že jo premeri in preglej še vodila. Boš videl, če se jo kaj sliši. Alternator lahko pomeriš brez razdiranja - navodila so v servisnem priročniku. Menjava alternatorja je namreč kar poseg..demontirat agregat, bloke narazen...

.

Limonin sok? jaz uporabljam namensko čistilo za uplinjače, ponavadi dobiš v sprayu v vsaki malo bolje založeni železnini. DIY trik - namoči jih v alkoholni kis, ampak prej poberi vse niklane in bakrene delce vn...

Manjše predelave se zaenkrat še tolerirajo, vsaj na večni tehničnih. Če bi jih pa hotel homologirat pa izgubiš status starodobnika. 

 

 

Edited by trojan69

Share this post


Link to post
Share on other sites
HiM

Evo, hondica je zarohnela. Zanima me katero olje bi vlil notri? Veliko kje sem bral da uporabljajo poceni mineralna olja, ker so taksna bila takrat. Ubistvu bi res zdaj najraje notri vlil neko poceni olje, ker bo vecino casa stal in ne bom veliko laufal motorja, v kratkem pa bo potrebno odpreti motor zaradi alternatorja. Torej kaj zlijem notri? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!