Skoči na vsebino

Kawasaki Z 800


KilleRBee
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

post-34898-0-88964600-1432474762.thumb.jpg.26a701a38076d1f269f2a0be86f66e53.jpg

Priporočene objave

po mojem bo enak problem kot pr FZ8 v primerjavi s FZ1. Preveč denarja in premal motorja. Večina raje potem poseže po 1000ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, tako je to. To je pač tvoje mnenje, kot si poudaril. Moje je pa sledeče: za nekoga, ki se vozi solo, brez ne vem kakšne prtljage obešene na motor, okoli po naši domovini in mogoče še malo čez mejo na jug, ki ga ni veliko videti na AC, je pa tudi tistih 100+ KM dovolj. Jaz namreč ne vidim smisla naked koncepta in 150 KM. Če bi bilo tako, potem bi bil Suzukijev B-king razgrabljen pa ni (v oglasih se ponujajo malo rabljeni po prav dostopnih cenah). Ampak kot že velikokrat rečeno: vsakemu svoje.

PS: vidiš, meni pa ne bo nikoli čisto jasno, zakaj si potovalo usmerjeni motoristi ne kupijo GW, FRJ, GTR, RT ali GTL pač pa iz svojih športnih motorjev delajo potovalnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, tako je to. To je pač tvoje mnenje, kot si poudaril. Moje je pa sledeče: za nekoga, ki se vozi solo, brez ne vem kakšne prtljage obešene na motor, okoli po naši domovini in mogoče še malo čez mejo na jug, ki ga ni veliko videti na AC, je pa tudi tistih 100+ KM dovolj. Jaz namreč ne vidim smisla naked koncepta in 150 KM. Če bi bilo tako, potem bi bil Suzukijev B-king razgrabljen pa ni (v oglasih se ponujajo malo rabljeni po prav dostopnih cenah). Ampak kot že velikokrat rečeno: vsakemu svoje.

PS: vidiš, meni pa ne bo nikoli čisto jasno, zakaj si potovalo usmerjeni motoristi ne kupijo GW, FRJ, GTR, RT ali GTL pač pa iz svojih športnih motorjev delajo potovalnike.

Daleč, da bi jaz čez tvoj moped udrihal. Še sam sem kolebal med fz8 in fz1...pa je na koncu vedno prevladala kalkulacija v prid fz1, in to ne zaradi konjev ampak navora, nastavljivih vilic,....če pa pogledaš, da je malo rabljen fz1 tolko kot nov fz8, ja potem se vprašaš, kaj bi vzel.

To je splošen problem 800takov

Za solo vožnjo, pa mi je čisto odgovarjala xj6. :D

p.s. ne vzem vsega napisanega toloko osebno, ker potem bi se jaz že zdavnaj moral samomorirati in s kamnom touč po glavi, ker vozim KAWO :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, jaz ne bi toliko primerjal med seboj 800 in 1000ccm3.

Prej bi primerjal 750 in 800 v tem primeru Z. Nevem če je boljši Z800 za tistih 2000€ razlike v ceni med modeloma . Dvomim, da ima toliko več napredne tehnike kot "švohnejši brat"

Ob izboru med Z800 in Z1000, je potrebno vštet začetno razliko v ceni novega motorja+dražja registracija pri modelu Z1000.

Ampak v vsakem primeru bi jaz osebno vzel Z1000...zgleda lepše, pa tudi verjamem da se pelje lepše.

čao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu so trgovci pogruntali novo tržno nišo "kako oskubiti kupca", s tem da ukinjajo oziroma prenehajo z izdelavo 750ccm, ali pa navitih 600ccm in začenjajo izdelovati vstopne švohnejše modele, za sprejemljiv denar, nato 800take za kakega jurčka dražje kot je bila 750tica in nato še malce dražje jurjake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, tako je to. To je pač tvoje mnenje, kot si poudaril. Moje je pa sledeče: za nekoga, ki se vozi solo, brez ne vem kakšne prtljage obešene na motor, okoli po naši domovini in mogoče še malo čez mejo na jug, ki ga ni veliko videti na AC, je pa tudi tistih 100+ KM dovolj. Jaz namreč ne vidim smisla naked koncepta in 150 KM. Če bi bilo tako, potem bi bil Suzukijev B-king razgrabljen pa ni (v oglasih se ponujajo malo rabljeni po prav dostopnih cenah). Ampak kot že velikokrat rečeno: vsakemu svoje.

PS: vidiš, meni pa ne bo nikoli čisto jasno, zakaj si potovalo usmerjeni motoristi ne kupijo GW, FRJ, GTR, RT ali GTL pač pa iz svojih športnih motorjev delajo potovalnike.

od viška ne boli glava.

tudi v neki drugi temi je veliko razpravljanja o razlikah med 600/750 in 1000. sam sem bil proti 1000 (ampak samo zaradi "strahospoštovanja" do 1000) vse dokler nisem sam kupil 1000. zdaj vidim, da 1000 ni tak bavbav, če maš poštimano v glavi. zdaj pravim: NIKOLI VEČ MANJ KOT TISOČ. če in ko rabiš pač izkoristiš. če nikoli ne rabiš pač ne izkoristiš (pa ne samo konjev/navora, pač pa tudi vse ostalo, kar je boljše na 1000-vzmetenje, zavore,...). če seveda finance dovoljujejo 1000, potem vsekakor 1000. kateri razred motorja pa si kupiš je pa odvisno tudi od izgleda. meni osebno potovalni motorji niso všeč, nekomu drugemu pa nakedi niso. ampak to še ne pomeni, da se zdaj z nakedom ne smem/morem peljat 600km na dan. vsi smo primorani delati kompromise in izbor mopeda je le eden izmed njih. da o izboru gum: ss ali st ne začnem govorit.

no, čaknoris pa ne dela kompromisov.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z 800 e - kaj pa pomeni "e" in posledično manjša cena?

pa nekaj vizuelnih razlik na račun e (nima kao "bug"-a)

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Evo še z Akrapovičem

Kr zanimivo ja.....se jim je končno v Ivančni odprlo nebo, da moraj lonec skrajšati...Na Z750 je obsolutno predolg dimnik...

Ampak ker je Z800 že tko ena žvau, bi si lahko privoščli, pa ga skrajšali še za kakšen centimeter...nevem česa se bojijo..

p.s. čeprav men ta maska spredaj še zmeraj ne potegne čist... :S

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Si že zmontiral, je hudobija?!? :grim

ja pred kratkim sm zmontiru je kr  orng zvoh , bolanija  :grim  pa zadn blatnik sm dol vrgu pa spredn vizir original od kawe sm gor fliknu tko da je zdej ustiman samo se zmigovci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!