Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
biker77

KTM 1190 Adventure in R

Recommended Posts

biker77

Novi Adventure. 1200 ccm mašina iz RC8R. 150 konj. 230 kilogramov s tekočinami. ABS (vključno z off-road funkcijo ki izklopi abs na zadnji zavori), kup elektronike, 24 litrov tank, menda bo boljši od vsega kar smo al pa še nismo probal. Dve izvedbi - navaden z 19 col gumo spredaj in R z 21 colsko in daljšim hodom vzmetenja.

Zna bit hudo tole..

KTM 1190 Adventure

2015-KTM-1190-Adventure3.jpg

KTM 1190 Adventure R

KTM 1190-Adventure-R.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Hmmm, ampak nov izgled je pa katastrofa no. Sej vem da so cifre najbolj pomembne ampak mater, prejšnji model je bil nekaj posebnega tole ta novo pa je kr nekaj :S

Mi deluje bolj kot nadgradnja SMT-ja kot pa Adventure-ja.

Edited by KeC

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Da bi imel saj auspuhe tako kot stari model, ne vem kaj so spet začeli s temi enojnimo stranskimi auspuhi, ki so zelo nepripravni za namestitev kufrov pa še zgledajo GRDO

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Ma meni zgleda ful podobno ko honda crossdresser.

KTM-i so mi vedno bili nekaj posebnega ker je tudi njihov izgled odražal neko brezkompromisnost, ki se je nato kazala tudi v tehničnih in voznih lastnostih.

Tole sedaj pa je malo bledo. Res preveč mainstream in brez karakterja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Lepota je relativna zadeva,sam prisegam na vozne lastnosti kar pa pri KTM-mu ni bilo nikoli dileme.Vseeno pa mi je lepši stari model,ampak ta motor na sliki je še v pripravi in bo dobil zagotovo še preobleko za trg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Upajmo samo da ne bo šlo vse skupaj v smer še ene kopije GS-a

Se mi zdi,da se tega pri KTM ni za bat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

Upajmo samo da ne bo šlo vse skupaj v smer še ene kopije GS-a

kaj ste ljudje cisto zboleli...

vsi novi modeli so sedaj ze kopije GS......

:grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
CeneR

lp

upam,da je v živo lepši,karakteristike pa niso slabe.

Motorrad :prva vožnja in ocena.

post-5502-0-19739600-1347959173_thumb.jpg post-5502-0-33661000-1347959188_thumb.jpg

post-5502-0-80020800-1347959250_thumb.jpg post-5502-0-76519200-1347959271_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Ravno to... Ne nasprotujem samemu sebi, ampak to izpostavljam... MM ima tam prednost, po ovinkih pa slabost... In če spodaj odgovorim obema, tudi Damiju... Zakaj noben ne reče, kako je to brezveze, ker Yamaha leti tako dobro po ovinkih... Zakaj vsi vedno v motociklu vidijo samo HP in top speed? To je najmanj pomembno... Govora je o tem, kako se je Rossi Doviju smilil? Pa je res problem v motorju? Dej me spomni katero mašino je vozil zmagovalec tiste dirke? Hm... Zanimivo ane... Ja če bi Rossi izkoristil cel potencial motocikla, bi se Dovi lahko smilil samo sam sebi... Tako pa skozi celo progo ni pridobil kaj dosti in, Dovi pa je skočil mimo na ravnini... Res je, da na ravnini si težko slab ali dober, ker "samo gas odpreš", zato včasih zgleda, kot da ima tisti na ravnini večjo prednost... Ampak če Ducatija skozi hitre ovinke ne morš dobit, pol si pač prepočasen, to je dejstvo... In enako je z MM... On rabi močno mašino, ker v ovinkih že pohendla... Če ne drugače pa po rami in komolcu z drsečo prvo gumo... Na ravnini pa odpre gas in švigne mimo... Verjetno je taka želja zrasla v času, ko je borbal z Ducatijem, ki je bil po ravnini zelo hiter, medtem ko je v ovinkih po zaslugi majhne porabe gum, v zaključku dirke brez težav držal Hondo. Sedaj je zgodba malo drugačna in mogoče sploh ne bi bilo take potrebe, je pa MM tega vajen, na takem motorju uživa, tudi manj dolgočasno mu je in želi iti v tej smeri... Slej ko prej ga bo pa Fabio ali pa kdo drug v ovinkih taktično dobil in mu niti HP ne bo več pomagal... Potem bo pa spet kriza in bentenje... Fabio je že sedaj blizu, samo malo mu še manjka v direktnem boju... Predvsem izkušnje... Premalo možnosti za zmago je imel c preteklih letih in se mu pozna.  Koga si pa s tem učem gledal? MM? Ja on res ne izgublja... Si gledal ostale? Poglej jih... Pa še bova strinjala, da MM ne izgublja zaradi sebe in ne zaradi Honde... Zato ni videti na uč...  Če dobro pogledaš zadnji krog v PI boš videl, da je sprednje kolo cel krog drselo, da je v LH prišel že napol na tleh in MV niti po hitrejši zunanji liniji niti blizu ni bil...  Zato pa majo ostali težave.. V ovinkih izgubijo precej preveč, da bi lahko na ravnini to dobili nazaj... In definitivno tak razvoj motorja ni ok... Ne samo zato, ker MM ni večen... Tudi zato, ker MM ne bo mogel ves čas na zrak način zmagovat... Ampak kaj pa je to problem... Honda bo v primeru slabe prve polovice sezone vzela stvari v svoje roke in konec sezone bo na testiranjih za prihodnjo že čist drug moped... Tako pač je... Bilo... In bo... 
    • VS800
      AUč, dej mal pohit NO
    • VS800
      pol va šla pa loh ribe luvit....
    • ligenjček
    • krucymucy
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!