Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

Motorji so predragi to drži,vendar tudi pri konkurenci z primerljivimi komponentami ne boš ustvaril neke občutne razlike v ceni.

ja, za dobrh 20k€ ok, 25..... mam alfo giulietto1750 tbi za 5 ljudi (ok 4)/pod streho/klimo in vsemi pritiklinami, ki jih pač ima..... zakaj bi dal toliko za motor?

(ja, tud nekej prtljažnika ma, več, recimo, kokr 3 giviji pa 6 nadstropna tank torba skupaj pa še mao plastificiranih torb na moto-poltovornjaku......)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, za dobrh 20k€ ok, 25..... mam alfo giulietto1750 tbi za 5 ljudi (ok 4)/pod streho/klimo in vsemi pritiklinami, ki jih pač ima..... zakaj bi dal toliko za motor?

(ja, tud nekej prtljažnika ma, več, recimo, kokr 3 giviji pa 6 nadstropna tank torba skupaj pa še mao plastificiranih torb na moto-poltovornjaku..... .)

Zakaj pa imaš sploh motor ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 30+ letih ne zato, da bi me na njemu lupli.........

kako veš da te pri alfi niso olupili

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako veš da te pri alfi niso olupili

no, hotu sm vrečt dnar stran za multistrado....... pol pa........

primerjam kaj dobim za 16k osnove + tist kar 'kao rabiš' = ~20k (motor) s tistim, kar dobiš za 25k(avto)

(ja, so me olupl, pa spet ne tolk, kokr me (katerakoli) znamka motorjev hoče olupit z 20k+ vrednostjo motorja)

ne ga biksat...... 20k+= 40k dem; tko k @bambi: si sanjov bimoto v dnevni pred 20-30 leti?.....

pa še nekej ne pozabte....... e-motor gre v smer..... da nam bodo prodajal vse....... po cenah kakršnih so si zamislili.....

(tud olje ne boš zamenjov sam doma....... brez da bi znow (zmogu?) resetirat računalnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zadeva ni najbolj za potovanje v dvoje, ciljajo bolj na soliste....oblika mi na brzino delujejo znano, kot da sem že nekje drugje videl, ko zagledaš orange okvir veš kje si...... :yes:

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zadeva ni najbolj za potovanje v dvoje, ciljajo bolj na soliste....oblika mi na brzino delujejo znano, kot da sem že nekje drugje videl, ko zagledaš orange okvir veš kje si...... :yes:

ne vem zakaj ne? a ker zgleda da mogoče ni? SMT naprimer res ne zgleda da bi bil za v dvoje pa je zadej prov fajn..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ga hotel že vplačat,samo sem k sreči zadnji trenutek zvedel da nima osnovnega Nuvija z Adrijo že serijsko.Naročilo sem preklical,pravijo pa da bojo zadevo uredili že pri dvolitrskem modelu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo telelever bom pogrešal.... :music4:

To BMW-jevo vzmetenje, skupaj z nizkim težiščem mašine je zame ena najboljših stvari na bokser BMW-jih. Se pa strinjam z Bambijem, cene so šle absolutno predaleč. Ne razumem v čem je fora, a je po splošni stagnaciji trga in uspehu prestižnih (beri dragih, kar je posledica dejstva, da ima čedalje več ljudi manj denarja in čedalje manj ljudi več denarja) modelov BMW-ja, vsa konkurenca odločila zaplavati v isti bazen?

Dizajn je dizajn a ne razumem vztrajanja pri teh čudnih in enojnih lučeh. Ena najboljših stvari pri velikih endurah z dvojnimi močnimi lučmi, katere zagotavljalo dobro vidljivost ponoči je tudi to, da se ponoči lahko suvereno pelješ in vsaj meni to veliko pomeni.

Na splošno pa mi je tale KTM zelo všeč, s kolesoma 19/17 so omogočili pestrejšo izbiro pnevmatik, to da ima V2 mašino (lahko bi bila tudi V4) pa je samo plus :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kašn adventure pa je to, k ima deljen zic?? Takoj oznako dol zbrisat. Beh.

Kopiral so... :lol1:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa mislm, da je kar good tole z deljenim zicom .... Pri tapravi avanturi, zna to pridet še prav .... Sicer mi je pa tale oranžkar kar všeč .... Mislm, da če bi nemci čist nehal s svojimi "avanturami",. bi pa znala bit tole naslednja varijanta za tišat ..... no, mogoče celo tud po kakšnem bolj necestnem terenu .... ):):

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj se toliko propelermoped farerov vtika v KTM temo?? Kaj mislijo vsi končno na prave motorje prešaltat?

Vesel sem edino da jim KTM ni všeč! To dokazuje pomanjkanje okusa. Zato so tudi kupili to kar imajo :smoke: .

Na avanturah pa sem dosedaj videl samo "plačance" s spremstvom. Amaterji pa so jih imeli v vrečkah.Mopede mislim! Pa ne oranžne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definicija besede Adventure: http://en.wikipedia.org/wiki/Adventure

:whistle: Sej sem sam malo dregnil, ker sem vedu, da bo takoj ene par "tajeznih"

Drgač pa mi gre itak ta moped v nos. Opustili so 640 Adventure, zdej bodo še 990 Adventure in nam ponujajo to kravetino. Nimam pojma od kod pobirajo ideje za te blaznosti. Kot sem že parkrat rekel: bolje da bi naredli 800 Adventure, pa bi bil taprav dual sport. Pa naj bo še 1200 zraven, da bodo pokrili povpraševanje tistih, ki morjo met jurja iz kakršnih koli razlogov že. 990 je blo še sprejemljivo, gume so ble še terenske velikosti in kolkr tolk robusten, 1200 je pa sam še... beh.... U glavnm, če kdaj mojga 640 vrag vzame, nimam več kaj kupit od KTM (novega).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj se toliko propelermoped farerov vtika v KTM temo?? Kaj mislijo vsi končno na prave motorje prešaltat?

Vesel sem edino da jim KTM ni všeč! To dokazuje pomanjkanje okusa. Zato so tudi kupili to kar imajo :smoke: .

Na avanturah pa sem dosedaj videl samo "plačance" s spremstvom. Amaterji pa so jih imeli v vrečkah.Mopede mislim! Pa ne oranžne.

Prva dva vprašanja v tvojem postu,si prvo odgovori sam ti pa še ene par riderju,ki ste več v temah BMW kot pa v temah v katerih se gre o vaših motorjih :P

Ne vem ,mogoče vas mika nazaj,pa ne veste kako bi to povedal :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:whistle: Sej sem sam malo dregnil, ker sem vedu, da bo takoj ene par "tajeznih"

Drgač pa mi gre itak ta moped v nos. Opustili so 640 Adventure, zdej bodo še 990 Adventure in nam ponujajo to kravetino. Nimam pojma od kod pobirajo ideje za te blaznosti. Kot sem že parkrat rekel: bolje da bi naredli 800 Adventure, pa bi bil taprav dual sport. Pa naj bo še 1200 zraven, da bodo pokrili povpraševanje tistih, ki morjo met jurja iz kakršnih koli razlogov že. 990 je blo še sprejemljivo, gume so ble še terenske velikosti in kolkr tolk robusten, 1200 je pa sam še... beh.... U glavnm, če kdaj mojga 640 vrag vzame, nimam več kaj kupit od KTM (novega).

Se absolutno strinjam s tabo posebej glede 800 + 1200 ! Ker sedaj ko ni več 990 ,ni več hard endurota .Govorim seveda za popotovanja ne za v "gošo".

Popravljeno . Popravil bambi61
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene v ita..

1190 Adventure base: 13.990 euro

1190 Adventure: 14.870 euro

1190 Adventure R: 14.970 euro

To "gre vun" ! Ker v Italiji so bili stalno malo dražji kot pri nas, tako da bodo sedaj verjetno v istem razmerju ne pa 16.000 kot je bila ena informacija?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!