Jump to content

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Recommended Posts

a ne..misliš da če oba naenkrat naročiva da dobiva kej popusta? tko ene 50% bi mel pasal :D

baje bo 11.000 funtov v GB

Hitro v vrsto, baje bo čakalna doba kar dolga, tako da na popust ne računat... :grim

Link to comment
Share on other sites

- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches

- Power: 110 kW/150 hp, Torque: 125 Nm, maintanance every 15,000 km, low fuel consumption

- Weight: 230 kg in running order

- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC), electronically programmable WP suspension (EDS)

- New off-road mode for ABS and MTC

- Tubular light chrome-molybdenum steel.

- Spoke wheels with tubeless tires (120/70-19 front, 170/60-17 rear)/Spoke wheels with tubeless tires Enduro (90/90-21 front, 150/60-18 rear)

- Footrests, seat height, handlebar position and adjustable windscreen

- WP USD telescopic fork adjustable in compression and rebound separately.

- Shock postriore WP fully adjustable.

- Footrests, handlebar position and adjustable windscreen

Link to comment
Share on other sites

Hitro v vrsto, baje bo čakalna doba kar dolga, tako da na popust ne računat... :grim

Ja, v Sloveniji je že več tisoč prednaročil tako da..........!

Saj nea vem kam bi sploh šou z njim :( .Mogoče Uzbekistan ?

Link to comment
Share on other sites

pri prodajalcu na obali:

"Predvidena okvirna cena z vsemi dajatvami in DDV 15.750,00 Eur

Cena je informativna za osnovno različico"

No če je tako bom pa še celo jaz BMW-ja kupil !! Ker ko prištejem še kovčke in ostalo že dosegam ali celo presegam njegovo ceno.Od propelermopeda namreč!

Edited by bambi61
Link to comment
Share on other sites

Očitno so KTM-a bolj prilagodili Multistradi in Triumphu kot pa (prejšnjim) bolj direktnim konkurentom ala GS, Super Tenere... Ne dvomim v vozne lastnosti, vsekakor je pa skoraj 16000€ bistveno preveč za osnovno verzijo (po moje katerega koli) motorja... Škoda KTM

Link to comment
Share on other sites

Očitno so KTM-a bolj prilagodili Multistradi in Triumphu kot pa (prejšnjim) bolj direktnim konkurentom ala GS, Super Tenere... Ne dvomim v vozne lastnosti, vsekakor je pa skoraj 16000€ bistveno preveč za osnovno verzijo (po moje katerega koli) motorja... Škoda KTM

lp

Na splošno so vsi motorji(ne glede na proizvajalca) predragi, vendar je pri 1190 vsa oprema zajeta tudi pri "osnovni" verziji.

primeljivo z max. opremo Multistrade ,Gs-a............................ops, gretja ročk pa ni :(

glede na KTM 990 ADVENTURE 2012 ABS 13.990 € naj bi bila razlika cca 1760 ( "Predvidena okvirna cena z vsemi dajatvami in DDV 15.750,00 )

- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches

- Power: 110 kW/150 hp, Torque: 125 Nm, maintanance every 15,000 km, low fuel consumption

- Weight: 230 kg in running order

- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC), electronically programmable WP suspension (EDS)

- New off-road mode for ABS and MTC

- Tubular light chrome-molybdenum steel.

- Spoke wheels with tubeless tires (120/70-19 front, 170/60-17 rear)

- Footrests, seat height, handlebar position and adjustable windscreen

- WP USD telescopic fork adjustable in compression and rebound separately.

- Shock postriore WP fully adjustable.

- Footrests, handlebar position and adjustable windscreen

Mogoče pa 990 ostane še v proizvodnji in jo cenovno malo olajšajo. :)

Link to comment
Share on other sites

lp

Na splošno so vsi motorji(ne glede na proizvajalca) predragi, vendar je pri 1190 vsa oprema zajeta tudi pri "osnovni" verziji.

primeljivo z max. opremo Multistrade ,Gs-a............................ops, gretja ročk pa ni :(

glede na KTM 990 ADVENTURE 2012 ABS 13.990 € naj bi bila razlika cca 1760 ( "Predvidena okvirna cena z vsemi dajatvami in DDV 15.750,00 )

- LC8 two-cylinder V-engine with dual ignition, electronic engine management system of the latest generation Keihin electronic injection with drive-by-wire and slipper clutches

- Power: 110 kW/150 hp, Torque: 125 Nm, maintanance every 15,000 km, low fuel consumption

- Weight: 230 kg in running order

- ABS BOSCH multi-level, multi-level traction control BOSH (MTC), electronically programmable WP suspension (EDS)

- New off-road mode for ABS and MTC

- Tubular light chrome-molybdenum steel.

- Spoke wheels with tubeless tires (120/70-19 front, 170/60-17 rear)

- Footrests, seat height, handlebar position and adjustable windscreen

- WP USD telescopic fork adjustable in compression and rebound separately.

- Shock postriore WP fully adjustable.

- Footrests, handlebar position and adjustable windscreen

Mogoče pa 990 ostane še v proizvodnji in jo cenovno malo olajšajo. :)

Kolko jaz vem 990 več ne bo!

Zdi se mi kot da nekako opravičuješ visoko ceno z :

ABS (ga ima tudi 990)

za tubeless gume mi je vseeno oziroma so za teren slabše

štel je lahko zaradi mene iz manganotitana

šipo si lahko sam zašraufam v drug položaj,fusrasterji pa itak ostanejo evig na svojem mestu ali jih kdo spreminja med vožnjo

protizdrs imaš izklopljen -stalno

električno nastavljanje "feder" bo pa itak samo crknilo

in zakaj naj dam toliko za motor pri katerem ne smeš spustiti balance pri 40 na uro (kot pri 990?),ki ruka cuka in pije 8 do 10 litrov (990) ?

Je pa res da zažiga! Ampak za 16 "jurjof" zažigajo tudi drugi ala ......

Link to comment
Share on other sites

Kolko jaz vem 990 več ne bo!

Zdi se mi kot da nekako opravičuješ visoko ceno z :

ABS (ga ima tudi 990)

za tubeless gume mi je vseeno oziroma so za teren slabše

štel je lahko zaradi mene iz manganotitana

šipo si lahko sam zašraufam v drug položaj,fusrasterji pa itak ostanejo evig na svojem mestu ali jih kdo spreminja med vožnjo

protizdrs imaš izklopljen -stalno

električno nastavljanje "feder" bo pa itak samo crknilo

in zakaj naj dam toliko za motor pri katerem ne smeš spustiti balance pri 40 na uro (kot pri 990?),ki ruka cuka in pije 8 do 10 litrov (990) ?

Je pa res da zažiga! Ampak za 16 "jurjof" zažigajo tudi drugi ala ......

Samo navajam,da ima 1190 bistveno več opreme kot pri 990,pač sledijo ponudbi ostalih proizvajalcev .

Kaj komu odgovarja in za koliko € naj vsak sam razčisti.

Bambi imam občutek,da je Ktm že ta druga firma katera te je razočarala,se motim?

lp Cene

Link to comment
Share on other sites

Če bi kupoval tak moped rabim na njemu od elektronike samo izklopljivi ABS, uro, stopinje Celzija, števc za količino goriva od ostale opreme pa najmanj 24 litrski rezervar, ročno nastavljivo vzmetenje z najmanj 20 cm hoda, centralno stojalo, servis na 10.000 km in veliko navora, ne pa brezvezne neuporabne elektronske navlake in neuporabnih 150 konjev

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Samo navajam,da ima 1190 bistveno več opreme kot pri 990,pač sledijo ponudbi ostalih proizvajalcev .

Kaj komu odgovarja in za koliko € naj vsak sam razčisti.

Bambi imam občutek,da je Ktm že ta druga firma katera te je razočarala,se motim?

lp Cene

KTM me ni razočaral! Do sedaj še nikoli.

Razočarala pa me je cena.Če bo res takšna kot piše bom pogledal drugam! Ker dobim za ta denar kaj drugega pa še pot v Mongolijo imam plačano :grim

Preračunaj si ceno v DEM!! To je 32.000 DEM,a veš kaj si za časa marke dobil za to?! No, pa verjetno plače niso v tem času šle za "duplo" gor, ali pač?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

KTM me ni razočaral! Do sedaj še nikoli.

Razočarala pa me je cena.Če bo res takšna kot piše bom pogledal drugam! Ker dobim za ta denar kaj drugega pa še pot v Mongolijo imam plačano :grim

Preračunaj si ceno v DEM!! To je 32.000 DEM,a veš kaj si za časa marke dobil za to?! No, pa verjetno plače niso v tem času šle za "duplo" gor, ali pač?

L.2005 je bil 950adv 2.860.000,00 Sit (cca 11900,00 € ) tudi tvoj modri S je bil tam nekje.

Motorji so predragi to drži,vendar tudi pri konkurenci z primerljivimi komponentami ne boš ustvaril neke občutne razlike v ceni.

Imaš idealno priliko da kupiš 950 adv z malo km(na netu)pa še uplinjače ima.

Idealno za tvoje podvige.

Glede na trenutno stanje bom mojega še dolgo "trajbal" in upam,da mi bo dobro služil še naprej(trenutno79k km)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!