Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Priporočene objave

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

Jaz sem visok 175cm pa mi je 1190 previsok. Sem pa vozil Kmetovega 1050, ki je znižan in mi je 100% sedel.

Imam 178 in je nekje na meji kar se  višine tiče, meni je OK, čeprav nisem ravno z obema nogama na tleh, je pa vsekakor dobro imeti prej nekaj kilometrine, ne vem kako bi šlo, če bi bil to moj prvi motor.  Se pa vseeno ni preveč za zaletet z nižanjem, ko preideš s sportive je na začetku itak čuden občutek na endurcu, potem pa se privadiš in je sama vožnja bolj komot, če sediš nekoliko višje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, GoranP pravi:

hvala za odgovore. Sam sem dovolj velik (188), on je pa manjši od mene. In jaz imam varaderota in lepo dosežem s celim podplatom dol medtem ko on nima celega stopala na tleh. Sem pa po podatkih gledal da ima KTM višji sedež zato mu govorim naj prvo proba motor kako mu bo. 

Če mu je ta motor tako všeč, naj ga poskusi in bo ugotovil kako se počuti na njem in med vožnjo, voznikov sedež ima možnost dveh nastavitev višine, da se tudi kaj naredit s predelavo voznikovega sedeža (znižat), imamo dobre mojstre za to v Slo, prav tako pa se lahko spusti za 2cm križ prednjih vilic in se cel motor zniža, takega znižanega sem vozil testnega pri Selešu, so ga tam tako nastavili  in zelo enostavno se nastavitev vrne v prvotno stanje, se je super pelu.  Torej nekaj rešitev  vseeno je, če so želje  hude :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, Luka66 said:

Selešu, so ga tam tako nastavili  in zelo enostavno se nastavitev vrne v prvotno stanje, se je super pelu.  Torej nekaj rešitev  vseeno je, če so želje  hude :) 

Je Seles in ne Seleš, samo v vednost. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govora je bilo o tem, da so pri Selešu znižali testni motor............. glede servisiranja pa imam jaz zaenkrat dobre izkušnje z njim, pa sem precej "picajzlast" glede vsega.............. so pa serviserji samo ljudje z vsemi takimi in drugačnimi lastnostmi, pomembno je znanje in odnos, da se popravila čim prej rešijo v obojestransko korist ........ meni so na pooblaščenem servisu  pri novem A4 na prvem servisu enkrat pozabili pritegnit oljni filter in k se pripeljem domov zjutraj luža v garaži....in sedaj vedno po servisu preverim......     sam si želim serviserja videt 1x na leto, ko je redni servis in nič več, ko pa mine garancija pa še to, če se le da ne, ker si tisti osnovni servis pri motorju lahko in z veselje naredim sam, vem, da je dobro narejeno in kakšen material sem uporabil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1050 sem imel znižanega za 3.9cm  in je povsem enak motor kot 1190 . Motor se je po nižanju peljal še odtenek lepše. Nižanje so opravili pri Čarmanu in je za vrnitev v prvotno stanje potreben manjši poseg.

Če koga zanima kaj in kako ZS .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam Ktm adventure.Opazil sem funkcijo DRL ON in OFF.Mogoče kdo ve čemu služi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, sbp pravi:

Imam Ktm adventure.Opazil sem funkcijo DRL ON in OFF.Mogoče kdo ve čemu služi.

Daytime Running Lights

https://www.quora.com/Is-it-possible-to-turn-off-the-Daytime-Running-Lights-in-KTM-Duke-200-2016-models-manually-Will-it-bring-anyother-problem

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Google že ve.Mi pa noče povedati zakaj ima motor v mapi nastavitev možnost vklopa in izklopa in da ko premikaš nastavitev se nič ne zgodi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, sbp pravi:

Imam Ktm adventure.Opazil sem funkcijo DRL ON in OFF.Mogoče kdo ve čemu služi.

pridi do mene (sem Wajduc in imam KTM, telefon je v mojem profilu) pa ti pokažem. DRL ON pomeni da ti čez dan gorijo samo ledice, če maš pa na OFF, pa ti gori kratka in ledice z manj jakosti. To si določiš v meniju sam, tako kot ti ustreza. Vidi pa se šele ko motor prižgeš, če imaš samo kontakt ni nobene razlike.

 

A navodil nisi dobil z motorjem? V njih so napisane vse nastavitve menijev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Razmišljam, da bi nabavil 1190 adventure r in me zanima na kaj je treba biti pozoren pri nakupu (kaki znani problemi/šibke točke)? Glede na to, da ponudbe v SLO ni bo verjetno treba v Italijo...je pri uvozu rabljenega motorja potrebno plačati še kakšne dajatve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, greg570 pravi:

Razmišljam, da bi nabavil 1190 adventure r in me zanima na kaj je treba biti pozoren pri nakupu (kaki znani problemi/šibke točke)? Glede na to, da ponudbe v SLO ni bo verjetno treba v Italijo...je pri uvozu rabljenega motorja potrebno plačati še kakšne dajatve?

Imel vsaj 10 različnih potovalnih endur in ADV, do zdaj pri meni zmaga 1190 , ponavadi sem menjal motorje na 2 leti, ta je pri meni že četrto leto in bo še naprej.

Kaj je in kaj ni beri temo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 2. 2018 ob 15:11, DAMI34 pravi:

pridi do mene (sem Wajduc in imam KTM, telefon je v mojem profilu) pa ti pokažem. DRL ON pomeni da ti čez dan gorijo samo ledice, če maš pa na OFF, pa ti gori kratka in ledice z manj jakosti. To si določiš v meniju sam, tako kot ti ustreza. Vidi pa se šele ko motor prižgeš, če imaš samo kontakt ni nobene razlike.

 

A navodil nisi dobil z motorjem? V njih so napisane vse nastavitve menijev.

dobra zadeva ob vsaki slabši svetlobi,se ti kratke same prižgejo

Ob 22. 3. 2018 ob 13:59, Frenk 67 pravi:

Kmet...3dni pa 16 minut,pa 7 sekund......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mogoče kdo ve, so štarterje na modelih do 2015 menjali garancijsko? Tuje informacije so različne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 6. 2018 ob 15:21, NejcZ pravi:

Mogoče kdo ve, so štarterje na modelih do 2015 menjali garancijsko? Tuje informacije so različne..

Ne, so pa po letu 2014 zaradi naših pritožb začeli vgrajevat močnejše.

Že 1050 2015 ima močnejšega, kot 1190 2013.

Ampak ne priznajo svinje jodlarske.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sem videl "starega" in "novega" in je tut slišat čist drugače. Je pa nekaj dela če se spraviš to menjat :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, NejcZ pravi:

Ja, sem videl "starega" in "novega" in je tut slišat čist drugače. Je pa nekaj dela če se spraviš to menjat :O

Ne gre se mi za delo, gre se mi, ker se delajo prasci butle.

Motor imam v garanciji pa poslušam pravljice.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM štarterji je zgodba z zelo dolgo brado na njihovih offroad modelih, sploh 2T. Nisem vedel da imajo na večjih motorjih podobne kikse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/8/2018 at 8:51 AM, Kmet2 said:

Ne gre se mi za delo, gre se mi, ker se delajo prasci butle.

Motor imam v garanciji pa poslušam pravljice.....

Hm, verjetno jim "ni treba" menjat, saj zadeva vseeno dela, varnosti pa tudi ne ogroža?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je morda kdo na 1190 montiral kakšen fuel-dongle.. zdej ful berem po netu o raznih pasmah Rottweilerjev in podobno, gre pa se predvsem za lepše delovanje motorja, predvsem v nizkih obratih. Ima kdo kakšne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!