Jump to content

KTM 1190 Adventure in R


biker77

Recommended Posts

Zdravo kolegi,

vidim sicer, da ni dosti prometa po tej temi, pa bom vseeno poskusil, pri nas parih, ki se prevažamo z 1190 Adventure R :)

Mučijo me nastavitve tovarniškega vzmetenja. Kako imate kaj to nastavljeno, da rit ne trpi preveč? Meni se zdi čez razdrapan asfalt zadeva obupna. Po parih urah prevažanja (v huliganskem stilu, sicer), sem ko cunja. Pretepen.

Najprej je bilo vzmetenje profi nastavljeno za kolega, od katerega sem nabavil motor, in ki je od mene konkretno težji. Pretrdo.

Nato sem poskusil z nastavitvijo pri profiču. Nastavili so izven vseh tovarniških parametrov, zelo proti mehkemu. Odvili prenapetost in dušenje/povrat. Kar se mi je sicer zdelo čudno, ker so tovarniške tabelice v priročniku za menda 85 kilogramov, sam jih imam pa z opremo bolj proti 100. Ampak še vedno je bilo zanič čez luknje. Ni požiralo kratkih neravnin, vse sem "kasiral" v hrbtenico in v roke.

Še nadalje sem nastavil na tovarniško "Standard" nastavitev. Tudi zanič, podobna zgodba kot zgoraj, marginalno bolje.

Še sem nastavljal... na Comfort. Pa sem se še malo zgubil potlej. Še vedno zanič. Se mi zdi, da me je tu še najbolj bolela rit.

Nazadnje sem nastavil po googlu, ki je iz nekega foruma potegnil tole:

1441856703_suspensionUK85kgdry01.jpg.0087b9e0b2a0a9664c8e60b0e7bf0503.jpg

Tole se sicer pelje zelo dobro po asfaltu, neravnine pa še vedno pobira zanič (malo bolje sicer), je pa čisto pretrdo za kakršenkoli teren, tudi lep makadam.

Ima pa motor za sabo 40.000 km, nikoli po kakšnem resnem terenu. A je že cajt za obnovo amortizerja?

A ima kdo še kakšno idejo kako in kaj? Vesel bom vsakega nasveta.

Link to comment
Share on other sites

mogoče @Menih-Andrej oz @menih. Če ni na štndardnih nastavitvah. 

Vendar, mi je čudno, ker sem vozil 1190 in je dovolj udoben (beri zame vajenega cestaka premehak), v štandard nastavitvah za mojih 85+kg

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, Blazheny pravi:

Niti ni toliko stvar v trdoti, ampak v dušenju.

Tega ne znam pogruntat.

Potem štartaj iz defolt nastavitve dušenja. Klik po klik odpiraj.

Mogoče obstaja tudi na netu kak posnetek, kako si lastniki nastavijo motor.

Link to comment
Share on other sites

Vse živo sem že sprobal. Defolt so 3: comfort, standard, sport.

Samo še sport nisem sprobal, to bom danes. Plus 2 klika preloada zadaj. Če sem prav izračunal, je 1 klik za 10 kg.

Na netu je bore malo. Eno nastavitev sem dobil, sprobal, zavrgel. Avstralci in Američani, ki se furajo po bolj resnih terenih, pljuvajo po serijskem vzmetenju in ga menjavajo s Touratechom. Tisti Anglež, ki je objavil svoje nastavitve, je kasneje dal amortizer poservisirati in predelati in bil potem zadovoljen.

Generalno sem na ktmserviceparts.com videl, da obstajata servisna kita za spredaj in zadaj. Potrošni material + olje. Ni drago. Bom povprašal pri Selesu, ko bo čez 5000 km servis. Morda je stvar samo za poservisirati, ker je pri 40.000 km že nekaj oddelala.

Link to comment
Share on other sites

tule ne bi vedel kako in kaj. Lahko ti povem, kaj sam naredim. Spremljam spremembe, ki jih počnem na motorju, poskušam opažati in evidentirati razliko, kaj se zgodi, ko nekaj obrnem. Če mi ustreza je ok, če je slabše grem kontra.

Če prav razumem 1190R nima elektronike za vzmetenje ampak klasiko. Drugače pa je smiselno posodobiti softwere.

 

Link to comment
Share on other sites

Opravil testno furo.

U redu smo, tole se zdaj še kar obnese.

Demfanje na Sport spredaj/zadaj, spredaj prenapetost na Sport, zadaj prenapetost na 4 obrate po tabelici +2 obrata.

Rit preživela, moped se pelje čez ovinke u redu, probal sem malo makadama je tudi okej. Tu so omejitev gume in (ne)znanje mopedista. :)

Link to comment
Share on other sites

Tole sem še dons dobil od Touratecha :)

image.png.3653d0518068778b84e747abae9ad974.png

Profiči, nimaš kaj. Plus cel mejl z obrazložitvijo in svetovanjem od konkretnega komercialista z imenom, priimkom in telefonsko, na katerega se lahko obrnem.

Cena seveda temu primerna.

Fural je pa isto zadevo na svojem 1190R znani kamikaza fotograf Riemann. Njegov prijatelček Birch pač ne, ker je tovarniški in mora bit na WP-ju.

Bom pospravil tole za čez zimo, da me bo lahko lepo počasi žrlo, a čem pljunit cekine al ne :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pripravljen na izive kjer ni veliko bencinskih postaj😊

IMG-d73ad41cf581d0896ab6fdfd7ba72a1d-V.jpg

IMG-92f6b85bbe4aa66cec0b8983aecf7287-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Pripravljen na izive kjer ni veliko bencinskih postaj😊

IMG-d73ad41cf581d0896ab6fdfd7ba72a1d-V.jpg

IMG-92f6b85bbe4aa66cec0b8983aecf7287-V.jpg

iz varnostnega vidika je to ok? mislim na dodatni stopnji

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, Snečer pravi:

iz varnostnega vidika je to ok? mislim na dodatni stopnji

Jaz vidim težavo pri dodatnih svetilkah, izstopni kot svetlobe je sedaj zmanjšan, ker bo svetilo po posodah. 

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami, Snečer pravi:

iz varnostnega vidika je to ok? mislim na dodatni stopnji

Vse po ps😊

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, HyperJack pravi:

Jaz vidim težavo pri dodatnih svetilkah, izstopni kot svetlobe je sedaj zmanjšan, ker bo svetilo po posodah. 

Jaz ne vidim te težave😊

Nekateri so jo videli že z zaščito luči itd

Ko pa sem prilimal incident, ko mi je ptič pri 150kmh priletel v luč je bilo konec debate. 

Bolje zaščita kot brez luči. 

In to je podobno, raje nalijem bencin v mestu, kot na poti v pm, kjer sem od domačinov nalival iz umazanih plastenk in posledično sem zmatral pumpo, da sem komaj prišel domov. 

Zdaj sem v rezervoar montiral še dodatni filter. 

Zdaj imam dosega nekje do 500km to pa je bilo tudi najdlje v moji moto karieri, da nisem našel pumpe ali ljudi z bencinom. 

Pot je potekala iz Uzbekistana v Kirgizijstan. 

Bo pa manj svetilo, brez teh dodatnih luči se da, so pa super, sploh te od KTM in so vredne vsakega centa.... Cca 400 evrov. 

 

Link to comment
Share on other sites

Kam pa se odpravljaš, da rabiš za 500 km benza?

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, gift pravi:

Kam pa se odpravljaš, da rabiš za 500 km benza?

Sem ga rabil že prejšnje potovanje in sem trogal plastične kante.... 

Kam pa.... Otom potom.... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdravljeni vsi,

Hvala za vse komentarje (dobre in slabe). So mi zelo pomagali pri nakupu novega-rabljenega motorja.

Po dolgih letih pauziranja (otroka, hiša, nova služba,...) sem spet lastnik motorja KTM 1190  letnik 2014, 43.000km   in vsakič ko ga vidim v garaži nasmeh do ušes.

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, misko1 pravi:

Pozdravljeni vsi,

Hvala za vse komentarje (dobre in slabe). So mi zelo pomagali pri nakupu novega-rabljenega motorja.

Po dolgih letih pauziranja (otroka, hiša, nova služba,...) sem spet lastnik motorja KTM 1190  letnik 2014, 43.000km   in vsakič ko ga vidim v garaži nasmeh do ušes.

srečno vožnjo, pa brez slik ne vela :D

 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 urami, misko1 pravi:

Pozdravljeni vsi,

Hvala za vse komentarje (dobre in slabe). So mi zelo pomagali pri nakupu novega-rabljenega motorja.

Po dolgih letih pauziranja (otroka, hiša, nova služba,...) sem spet lastnik motorja KTM 1190  letnik 2014, 43.000km   in vsakič ko ga vidim v garaži nasmeh do ušes.

Zej boš pa avatar mogo zamenjat počasi... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zanima me ali je kdo imel originalno KTM tank torbo pritrjeno s podkvico na 1190. Sprašujem zaradi funkcionalnosti in izgleda.

Demi34 je opisal v temi Tank torbe - magnetne, klik sistemi itd..

  • svoje izkušnje z Givi in Swmonotech mene pa zanima originalna 16literska
Link to comment
Share on other sites

Hvala za odgovor.

Našel sem še nekaj komentarjev in vsi so bili pozitivni, tako da jo v najkrajšem možnem času nabavim.

Včeraj sem naredil še dva testa dodatne opreme in oboje se je izkazalo za odličen nakup.

Prvi je par karbonskih toplotnih ščitnikov za po sedež znamke Wings. Zelo dobro zaščiti moške dragulje in spodnji del stegne, saj se je "kuhanje" zmanjšalo za cca. 80%. Dobra izdelava in nezahtevna montaža.

Drugi kos opreme so po meri narejene motoristične hlače iz jeans-a znamke Musher (iz Brezja SI). Kvalitetno narejeno, upoštevali so moje in ženine vse želje skratka same pohvale.

Edino ni mi uspelo kupiti originalna KTM stranska kovčka (ne škatlasti ampak kvadratni rahlo izbočeni), ker nisem imel pravilnih nosilcev. Ker je moj motor letnik 2014 "pašejo" gor kovčki za letnik 2013 in 2014. Lastnik je imel pa za 2015 in 2016. Moral bi kupiti druge-primerne nosilce ki so slabih 200€.

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, misko1 pravi:

Hvala za odgovor.

Našel sem še nekaj komentarjev in vsi so bili pozitivni, tako da jo v najkrajšem možnem času nabavim.

Včeraj sem naredil še dva testa dodatne opreme in oboje se je izkazalo za odličen nakup.

Prvi je par karbonskih toplotnih ščitnikov za po sedež znamke Wings. Zelo dobro zaščiti moške dragulje in spodnji del stegne, saj se je "kuhanje" zmanjšalo za cca. 80%. Dobra izdelava in nezahtevna montaža.

Drugi kos opreme so po meri narejene motoristične hlače iz jeans-a znamke Musher (iz Brezja SI). Kvalitetno narejeno, upoštevali so moje in ženine vse želje skratka same pohvale.

Edino ni mi uspelo kupiti originalna KTM stranska kovčka (ne škatlasti ampak kvadratni rahlo izbočeni), ker nisem imel pravilnih nosilcev. Ker je moj motor letnik 2014 "pašejo" gor kovčki za letnik 2013 in 2014. Lastnik je imel pa za 2015 in 2016. Moral bi kupiti druge-primerne nosilce ki so slabih 200€.

Maš kak link za wings toplotne ščitnike? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!