Skoči na vsebino
Fazer03

ALU platišča

Priporočene objave

Fazer03    1875
Fazer03

Če bo vse normalno bo pred kratkim kupljen avto pri hiši sigurno 5 let. In sem sedaj "čist not padu" v iskanju alu platišč za zimske gume (te so že v garaži), platišča pa morajo biti dimenzij 17 X 7 z vijaki 5 x 114.3 in po obliki nekje v smislu kot so Enzo B ali W, Tomason TN3, Momo win 2 ali win pro, ...

In sedaj se priporočam za info o ugodni nabavi omenjenih platišč in mogoče še o montaži in centriranju le-teh za solidno ceno.

Hvala.

post-1569-0-47087600-1350635885_thumb.jpg

post-1569-0-03737000-1350635916_thumb.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
danci1973    2028
danci1973

...KUPUJEM...!!

Platišča 5x98.......6J-16 col....et-35-40....vse info dobrodošle..................feltne so redke...nekateri modeli alfa romeo naj bi imeli....iščem že neki časa..ponudba slaba na netu..!!

Kaj pa sredinska luknja?

5x98 - 58,1mm

5x98 - 65,1mm

D.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
danci1973    2028
danci1973

Bom kr tle notr ruknu moje vprašanje... torej zanima me, če bi se kaj poznalo na udobju če bi dal gume 195/65/15 namesto 205/55/16? Pač iščem večje udobje :) avto - passat

:yes: A ne bo ravno 'dan / noč' razlika.

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
danci1973    2028
danci1973

no da še detaljno pojasnim moj problem... dal sm obnovit amortozerje, pa stršat 10% (bumbar :)), zdj mi je pa pretrdo, pa iščem rešitve :)

Dvomim, da bodo gume 'kompenzirale' (pre)trde blažilce...

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
Nemirni Duh    81
Nemirni Duh

Pozdravljeni

 

Ne, gume ne morejo "kompenzirati" trših amortizerjev, tudi presek 70 ne ................. guma ima drugo funkcijo na podvozju, kot pa amortizer...................... bo potrebno kar zmenjati amortizerje in vgraditi nazaj originalne vzmeti - predvidevam, da ste s tršimi amortizerji vgradili tudi športne vzmeti ..................... se motim, je bilo delo polovičarsko????

 

Lep pozdrav

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh
andi1    212
andi1

Če koga zanima, kupil sem nov avto in od starega (Volvo S40) prodajam RIAL platišča 7Jx15, 4x114,3, ET 40 z letnimi gumami Nankang Ultrasport NS-II 205/55-15, cca 15K km prevoženih. Povezava na Avtonet je https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12753454&display=Rial KBA 45140

Info: Andi, 041-345000

 

12.jpg

11.jpg

Deli to objavo


Povezava na objavo
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se

  • Zadnji brskalci   0 članov

    Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



  • Podobna vsebina

    • beNi27
      Avtor beNi27
      Zivjo nameravam kupiti prvi 125ccm motor ko naredim izpit. Izbiram med enduro 2t in supermoto 2t v mislih imam:             HM Moto CRE/CRM 125 six comp   KTM EXC 125 (enduro verzija)         Aprilia Sx/Mx/Rx 125                         GasGas EC 125 (Ce ga dobim )         Kasni predlogi????
    • trol face
      Avtor trol face
      sem nov tukaj in star sem 16 let, nakupujem 124 enduro. živim na vasi zato potebujem nekaj za po makadamu in asfaltu. motor mora imeti registracijo ker ne bi rad da me policija preganja. zanj bi odštel okrog 1500 evrov. ni mi važno ali je 2 ali 4 takten.mi lahko kdo svetuje kateri bi bil primeren zame.
    • Dr_Jakob
      Avtor Dr_Jakob
      KAKO USPEŠNO PREGLEDATI RABLJEN MOTOR PRED NAKUPOM:
       
      Motornemu kolesu rečem motor, motorju v motornem kolesu pa mašina, da ne bo slučajno kakšnih dilem.
       
      Prvo kot prvo: Vzemite si čas. Meni se pri pregledu motorja nikoli ne mudi. Temeljit pregled mi dejansko pomeni tudi pol zabave. V tem času lahko tudi kar dobro spoznaš motor, čeprav samo razmišljaš o nakupu. Mogoče pa bo ta informacija kdaj pomagala kakemu prijatelju. Poskusi začutit motor, se spoprijateljit z lastnikom,… in poskusi skrit, da nimaš pojma, kaj delaš. To prav tako pomeni, da te liste ne nosiš s seboj. In da se poskusiš že vnaprej pripraviti za zadevo. Preberi kak test dotičnega motorja, poskusi zbrat informacije o lastniku/prodajalcu. Je na internetu forum, posvečen temu motorju? Vprašaj okoli, če kdo dobro pozna ta model. Je znan kot v redu motor? Seveda vsakdo navija za motor, ki ga ima, zato poskusi najti objektivno mnenje. Če kupuješ motor, ki ni ravno popularen, mogoče celo redek, moraš zelo paziti, da ločiš med mnenji ljudi, ki imajo mišljenje o tem motorju in med ljudmi, ki dejansko imajo ta model. Je lastnik/prodajalec znan bajker? Ali to pomeni, da je znan divjak ali kaj podobnega?
       
      Starejši kot je motor in več ko ima kilometrov, bolj natančen moraš biti pri tem pregledu. Če je motor relativno nov, recimo do 20.000 km na števcu in star par let, potem lahko to listo rahlo prirediš. Vseeno pa ne pozabit na najbolj vitalne dele in na tiste dele, ki so najbolj na udaru.
      Torej, rabil boš vsaj čelado, majhno baterijo (zelo majhna lučka je najbolj primerna, ker ni najbolj očitna), papirnate robčke, bombažne rokavice za mehanike (ali mogoče kirurške lateks rokavice). Z rokavicami izgledaš bolj resen kupec, pa tudi umažeš se ne. Oblečen bodi tako, da se lahko uležeš na tla ali pa s seboj vzemi nekaj, na kar se lahko uležeš. Osebno si vedno prizadevam, da pridem na ogled motorja v popolni moto opremi. To me prav tako naredi bolj resnega kupca, obenem pa lahko poizkusim, kako moja oprema paše na ta motor. S seboj je pametno vzeti tudi svinčnik in beležko, saj veš: »Pametni pišejo«.
       
      Ponavadi poskusim pregled razdelit na 4 dele:
      * Vizualna ocena motorja
      * Temeljit pregled motorja
      * Testna vožnja
      POMEMBNOSTI TESTNE VOŽNJE NE MOREM PREVEČ POUDARITI. NIKOLI, AMPAK RES NIKOLI NE KUPI MOTORJA, KI GA NISI VOZIL. EDINA DRUGA MOŽNA VARIANTA JE, DA GA NAMESTO TEBE PELJE NEKDO, KI MU ZAUPAŠ. PA ŠE TO JE… RECIMO … VSAJ NEOBIČAJNO.
      * Še en temeljit pregled motorja
       
      In pa, seveda najbolj pomembno:
      POGOVOR Z LASTNIKOM/PRODAJALCEM:
      Med pogovorom si poskusi kakšno stvar zapisati, saj si zagotovo ne boš mogel zapomniti čisto vsake podrobnosti.
       
      Prvo kot prvo: Bodi prijazen. Spoznaj lastnika in pridobi njegovo zaupanje. Če je navdušenec nad motorji, si bo verjetno želel dobrega lastnika za svoj stari motor. Mogoče bo s teboj delil tudi kakšno informacijo, ki je drugače nebi.
       
      Ima vse dokumente? So vsi res tam? Prosi, če ti pokaže owner's manual (če ga nima, vzdrževanje mogoče ni bilo narejeno ko in kot bi bilo treba). Vprašaj, če je motor kdaj sam popravljal. Ali so ga sami popravljali lastniki pred njim? Če ga je, preveri ali ima lastnik moment ključ? Preveč zategnjeni vijaki in uničeni navoji niso hec. Je uporabljal originalne nadomestne dele ali aftermarket? Zakaj? Ali so bili samo cenejši ali dejansko tudi boljši?
      Je pisal dnevnik za motor? Če je, ga prosi za kopijo. Dnevnik (če obstaja) je ponavadi dosti bolj natančen od servisne knjige. Obstoj dnevnika tudi pove, da je bil lastnik zelo vesten.
       
      Če ima motor neoriginalne nadomestne dele, ali ima za njih tudi potrebne dokumente? Ima kje spravljene tudi originalne dele? Ima motor nameščen aftermarket izpuh? Ima zanj tudi dokumente, homologacijo? Je sploh za cestno rabo? Ima zanj tudi dB killerje, dušilce hrupa?
       
      Ugotovi, kakšne vozniške navade ime. Če je bil motor uporabljan samo na kratke relacije, je možno, da se nikoli ni dovolj segrel, da bi iz mašine in izpuha izhlapela vsa vlaga. S tem se možnost za rjo in kontaminiranje mazanja poveča. Če se je motor dosti uporabljal v počasnem, vročem stop-go prometu, je bila mašina lahko večkrat prevroča.
       
      Vprašaj lastnika o njegovih potovanjih s tem motorjem . Se je dostikrat peljal v kakšne čudne kraje? Je bil kdaj kje, kjer imajo slabo gorivo? Je veliko vozil s sopotnico? Vožnje s sopotnico rahlo bolj izrabljajo ležaje, verigo in mašino, obenem pa to večinoma pomeni tudi, da je vozil bolj umirjeno. Se je vozil v vsakršnem vremenu? Spet, v dežju ležaji in veriga bolj trpijo, kaj šele pozimi, ko je na cesti veliko soli. Je verigo dovolj redno mazal? Normalno je, da se maže na 500km ali manj, odvisno od vremena.
       
      Je član moto kluba? MK, MC? Je veliko hodil na motoristična srečanja? Je kdaj skuril gumo? Kurjenje gum se lahko vidi po koščkih zažgane gume na notranji strani zadnjega blatnika ali v kakšnem nedostopnem delu ob gumi, npr. izpuhu. Je kdaj pokal iz izpuha? Tega verjetno ne bo priznal, ampak veliko ljudi to vseeno dela. Preglej izpušne cevi, če so na kakšnem delu vijoličasto- modro razbarvani. To kaže na pretirano navijanje motorja, mogoče na vožnjo po stezi.
       
      Vprašaj lastnika, če je bil kdaj na dirkalni stezi. Izogibaj takim motorjem, ker jih ljudje na dirkalnih stezah večinoma ženejo do onemoglosti. Ni pa nujno. Nekateri hodijo na dirkališča samo zato, da se bolj navadijo svojega motorja in izboljšajo svoj stil vožnje. Je bil lastnik s tem motorjem na delavnici varne vožnje? To pomeni, da je verjetno bolj varen voznik.
       
      Preveri ali je v tvoji okolici v redu serviser za ta motor. Najboljši način je, da vprašaš lastnika. Vprašaj kam ga je na servise vozil on. Ga je vozil k kakšnemu specialistu? Ga bi lahko tja vozil tudi ti? Je imel pri tem serviserju možnost kakšne posebne ponudbe? Bi jo lahko imel tudi ti?
       
      Kakšno povprečno porabo je imel s tem motorjem? Je bila ista kot tista, ki si jo izvedel na internetu? Ne v brošuri, ampak od drugih lastnikov  takih motorjev. Kako dolgo mu je zdržal zadnji komplet gum? Je to normalna izraba?
       
      Kaj on predlaga, da bi še naredil na motorju? Zakaj?
       
      Napiši si številko okvirja in mašine. S tem bi se moral tudi on strinjati. Preveri na Policiji, če motor, da motor slučajno ni ukraden. S temi številkami pa lahko preveriš tudi dnevnik vzdrževanja pri uradnem serviserju.
       
      Vizualna ocena motorja
       
      Počasi se sprehodi okoli motorja, poskusi zajeti njegove »vibracije« in poskusi ugotoviti kaj ti je in kaj ti ni všeč na njem. Vprašaj se, ali ti je ta motor res všeč in če je to tisto, kar iščeš. Verjetno ga boš imel za kar nekaj časa, zato bodi prepričan. Veliko je napisanega o primernosti določenega motorja, a ko se enkrat zaljubiš v določen motor, na vse to pozabiš. Poskusi mirno in metodično pregledati motor, kot je treba.
       
      Je motor čist? Mogoče celo preveč čist? Je bil pred kratkim spoliran do perfekcije? Je to samo zaradi redoljubnega lastnika ali hoče s tem kaj skriti?
       
      Moj nasvet je, da poskusiš rahlo presenetit lastnika. Ne dovoli mu, da motor spolira, preden ga ti vidiš. Če je motor rahlo umazan (ne preveč, logično), lažje vidiš kako poškodbo ali puščanje tekočin, ki jih na popolnoma čistem in spoliranem motorju nebi videl.
       
      Išči očitne poškodbe. Če obstajajo, poskusi ugotovit težo poškodb, poglej dodatne poškodbe, vprašaj kako se je to zgodilo itd. Ali je lastnik pripravljen poškodbe popraviti, preden kupiš motor? Kako drago bi bilo popravilo? To vse si napiši, mogoče bi bilo popravilo lahko in poceni, pri zbijanju cene pa bi bilo zelo uporabno.
       
      PREVERI ZA KAKRŠNO KOLI PUŠČANJE TEKOČIN KJERKOLI NA MOTORJU. Sprednje vilice, zavore, glavni ležaj krmila, tank za gorivo, vse cevi, rezervoar za olje, oljno tesnilo, zadnji amortizerji, vse. Vzemi si čas, to ti lahko prihrani kar veliko težav v prihodnosti.
       
      Preveri izrabo gum. ALI GUMI SPADATA SKUPAJ?! Sta par? Sta gumi izrabljeni od roba do roba? Je bil lastnik divjak na motorju? So na zadnji gumi vzporedne praske? Te kažejo na kurjenje gume. Ali sta gumi lepo izrabljeni ali oglati? Koliko km bosta še zdržali pred menjavo?
       
      Luči; ali delujejo kot je treba? Instrumenti; ali delujejo kot je treba?
       
      Redni servisi naj bi se delali na približno 10.000kilometrov. Ali je bil servis pred kratkim narejen?
       
      Sedež; ali je enako trd po vsej površini, v kakšnem stanju je, ima kaj prask?
       
      Spada k motorju tudi komplet orodja? Je v njem vse, kar bi moralo biti? Pa prva pomoč?
       
      Ima motor centralno stojalo? Ima lastnik tudi drugačna stojala za motor?
       
      Temeljit pregled motorja:
       
      Naj se ti ne mudi. Vzemi si čas. Če je kaj narobe z motorjem, boš to videl tu. Ne se bat it na kolena ali se celo uleči pod motor. S tem zgledaš resnejši kupec, poleg tega pa večina ljudi ne pričakuje, da bo kdo gledal motor od spodaj, zato na ta del včasih kar pozabijo. To pomeni, da lahko tam opaziš kakšno poškodbo, ki bi jo drugače lastnik že zakril.
       
       
      Če lastnik trdi, da motor nikoli ni bil paden, preveri spodnji del mašine, ročici za sprednjo zavoro in sklopko, uteži na krmilu, stopalke za noge, izpuh, ter ščitnike motorja, če so kje vidne praske, ki bi kazale na drsanje po asfaltu. Prepričaj se, ali je krmilo popolnoma pravokotno na smer vožnje in kaže v popolnoma isto smer kot sprednje kolo.
       
      Preveri, če kje manjka kak vijak, matica, nosilec, varovalka, itd.
       
      Prepričaj se, da na sprednjih vilicah ni prask, sledi puščanja olja ali razbarvanosti. Notranji del sprednjih amortizerjev mora biti brez kakršne koli napake.
       
      Motor podstavi tako, da bo sprednje kolo v zraku in preveri zračnost ležajev v sprednjih vilicah in v ležaju krmila. Primi vilice in jih premikaj naprej in nazaj. Če so ležaji v krmilu v redu, nebi smelo biti nobene zračnosti. Krmilo primi in ga nežno obračaj z ene strani na drugo, preveri gladkost giba. Če se zatika, so ležaji krmila mogoče izrabljeni ali udarjeni. Prepričaj se, da se sprednje kolo vrti gladko, brez cviljenja in ni skrivljeno.
       
      Preveri napetost verige in njeno splošno stanje. Nekajkrat zavrti zadnje kolo, da vidiš ali ima veriga že kaj trdih delov. Preveri, ali je dovolj podmazana in ali se valjčki prosto vrtijo. Preveri izrabljenost zobnikov; en del ga očisti in preveri kvaliteto kovine ter simetrijo posameznih zob.
       
      Preveri zavore in njihovo delovanje. Ali so razrahljane in mehkobne? Če je motor starejši od pet let, bi bilo počasi treba zamenjati originalne zavorne cevi. Išči uhajanje zavorne tekočine pri cilindru, čeljustih in po celotni dolžini cevi. Preveri debelino zavornih ploščic. Stisni ročico zavore in jo tako nekaj časa drži. Ali postane mehkejša?
       
      Preveri ali ročici sklopke in sprednje zavore delujeta tekoče in ali sta pravilno nastavljeni.
       
      Vprašaj lastnika, ali je v zadnjem času menjal gumice na čeljustih. Nekateri proizvajalci priporočajo menjavo gumic vsake dve leti.
       
      Preveri ali so kdaj zamenjali zavorno tekočino. To bi morali narediti vsaj enkrat na dve leti.
       
      Preveri površino zavornih diskov. Ali so gladki in dovolj debeli? So ravni? Če lahko že s prostim očesom vidiš, da so skrivljeni, pobegni stran od tega motorja.
       
      Ali je bilo olje v vilicah kdaj zamenjano?
       
      Odstrani vžigalne svečke in preveri njihov videz, suhost, sivino na elektrodi, itd. Prepričaj se, da niso bile nikoli na silo privijačene in da navoj ni uničen.
       
      V kakšnem stanju je olje? Če je umazano, bo potrebna menjava ali pa kar pozabi na ta motor. Na tržišču je preveč dobrih motorjev, ki so imeli redne servise, da bi se zafrkaval s takim, ki ni bil lepo vzdrževan.
       
      Preveri stanje akumulatorja in se prepričaj, da na njegovih terminalih ni korozije.
       
      Preveri, da na vijakih, ki držijo luči in smernike, ni preveč korozije. To se lahko vidi kot potemnjen del okoli vijaka.
       
      Na motorjih z litimi platišči išči madeže na kovini. Če so posledica kemikalij za čiščenje, potem jih bo zelo težko ali celo nemogoče odstraniti.
      Testna vožnja
       
      Nekateri lastniki ne dovolijo testne vožnje motorja. To je eno nategovanje! Nikoli ne kupi motorja, ki ga nisi nikoli vozil. Prepričaj ga. Če še vedno ne bo za to, ODIDI STRAN! Mogoče si bo premislil in te poklical za testno vožnjo kdaj drugič. Če te ne bo, njegov problem. AMPAK!
       
      !! Ne poškoduj motorja na testni vožnji!! To lahko privede do celega kupa problemov. Če se ti res slučajno zgodi, da ga poškoduješ, GA KUPI! To je edina poštena stvar, ki jo lahko narediš. Verjetno si ga samo položil na tla. Par polomljenih plastik in par prask, KI SI JIH TI NAREDIL, boš pač popravil v kratkem času in za male denarje. Se zgodi.
       
      Gremo torej na vozniški del preverjanja motorja. Ne kar skočit na motor, in GASA! Ne, to je slaba ideja. Spet, to je treba naredit pravilno. Iz tega se boš verjetno tudi kaj naučil o motorju.
       
      Prepričaj se, da ti je motor sploh prav in da se sklada s tvojim pojmovanjem in načinom vožnje. Prepričaj se, da ga lahko pobereš, če ti pade na tla. HE-HE, seveda ga ne boš kar vrgel na tla, da bi se prepričal, ne? Poskusi si predstavljat. Prepričaj se, da ga lahko brez večjih naporov porivaš po ulici gor in dol v slučaju, da boš to moral kdaj narediti na cesti. Prepričaj se, da lahko sediš na njem, ga dvigneš s stojala in da prideš z vsaj eno nogo konkretno do tal. Če je motor previsok, potem se ali nauči sedenja na pol riti ali pa kupi drugačen (nižji) motor. Če ima centralno stojalo, se prepričaj, da ga lahko praviš nanj. Če Boš imel s tem probleme, prosi lastnika, da ti pokaže kak trik. Vsakdo ga ima.
       
      Poskrbi, da boš tam, da boš videl, kako motor hladno starta (da lahko potrdiš, DA LAHKO to dejansko naredi brez problema). Ko se mašina segreje, ugasni motor z gumbom za varnostni izklop. Stikalo nekaj krat vključi in izključi, da se prepričaš, ali lahko akumulator zdrži ponovne zagone brez problema. Ali se iz izpuha kadi? Belo, črno, modro? Slab znak. Vprašaj lastnika, zakaj to dela. Če reče, da je to normalno, ti laže.
       
      Poslušaj zvok ogrete mašine. V njem ne sme biti pretiranega hrupa ventilov, sklopke ali menjalnika. Pri Ducatijevih mašinah suha sklopka mora ropotati, drugače je z njo nekaj narobe. Preveri ali mašina brez nihanja ohranja stalne obrate, okrog 1000 obratov na minuto. Če ima motor več izpušnih cevi, preveri ali so pulsi primerljivi in redni. To preveriš tako, da par cm pred izpuhom držiš razprto dlan. Preveri ali je vonj izpuha v redu in ne smrdi po zažganem motornem olju. Zlezi z motorja in preglej ali nikjer nič ne pušča. Še posebej se osredotoči na mašino samo in na mogoče puščanje olja.
       
      Prepričaj se, da luči, hupa, instrumenti itd. delujejo kot je treba. Preveri ali regulator napetosti deluje kot bi moral. To storiš tako, da navijaš mašino in opazuješ utripanje svetlosti luči.
       
      Prepričaj se, da mašina ostane v prestavi tudi pod velikimi obrat, posebej to velja za 2. prestavo.
       
      Poskusi vozit zelo počasi in naredi par ostrih ovinkov. Preveri opletanje v sprednjem delu. Preveri še stabilnost pri ovinkih pri nizkih in večjih hitrostih.
       
      Sprobaj zavore. Ali motor ustavlja tako, kot mora? Ali zavore kdaj blokirajo? Ali ob močnem zaviranju tresejo? Ali se ABS takoj vključi. Ali ima motor sploh ABS? Hehe
      Zlezi z motorja in
      Motor še enkrat temeljito preglej
      Ko prideš do te točke motor pregledaš še enkrat, tokrat malo manj natančno in malo hitreje. Pozornost usmeri predvsem na sprednje vilice, zavore in mašino. Najbolj pomembno je, da ni nobenega puščanja.
       
      To je v bistvu to.
       
      Lastnika počastiš s pijačo, z njim spregovoriš še kakšno besedo ali dve in probaš malo zbit ceno z informacijami, ki si jih pridobil na testu.
       
      Ah, ne pozabit na eno zelo pomembno stvar: S SEBOJ PRINESI DENAR ZA ARO V VREDNOSTI PRIBLIŽNO 10% KUPNINE. Ne bodi neumen. Če je motor v redu in ga imaš namen vzeti, ga zaaraj! Dostikrat se zgodi, da mi prijatelji pridejo jamrat, kako so jim pred nosom speljali super motor, ker ga niso takoj rezervirali.
       
      Jakob


      ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
      Še par dodatkov, ki so se pojavili kot komentarji na FB:
       
      "Redni servisi naj bi se delali na približno 10.000kilometrov. Ali je bil servis pred kratkim narejen?" - Odvisno od motorja... guzzi 10.000, japonci iz devetdesetih podobno, starejši in novejši pa na 6.000... pač preverit je treba za konkreten model. Sploh pa če so kakšne res pametne cvetke, kjer piše na 25.000+ km... tam pač delaš na max 10kkm servis. 

      "V kakšnem stanju je olje? Če je umazano, bo potrebna menjava ali pa kar pozabi na ta motor." - Zamenjaj olje in filter. Pelji se 2km (dva kilometra). Olje bo izgledalo črno/umazano. Pač to ni pokazatelj. Kupiš motor, menjaš filtre, olja, zavorno tekočino ipd. Tudi če ex lastnik pravi da je bilo to menjano teden nazaj.

      "Ali se iz izpuha kadi? Belo, črno, modro? Slab znak. Vprašaj lastnika, zakaj to dela. Če reče, da je to normalno, ti laže." - Bel dim pri mrzlem motorju je nekaj dokaj običajnega, še bolj ob hladnih dneh. Običajno je le kondenz v izpuhu. Ko se motor ogreje, bi moralo biti bolje. Plavo je olje, črno pa... well.. če je dizel?  

      "Prepričaj se, da mašina ostane v prestavi tudi pod velikimi obrat, posebej to velja za 2. prestavo." - To velja za nekatere yamahe, med vožnjo. Drugi niso imeli toliko problemov s tem.

      Toliko na brzino... mogoče še vprašanje, če je bil motor "servisiran" pri Čarmanu. V tem primeru pač raje najdeš drugega, ki je dejansko imel kdaj narejen kakšen servis.
      Zavorna tekočina... preveri se samo barvo, pa zamenja ob servisu. Se pa vidi koliko je prejšnji lastnik skrbel za motor (ali svojo glavo). 

      Ležaji v križu... pod "Zatikanje" spada tudi tisto, ko se krmilo hoče samo "centrirat" na sredini. Deluje kot da mora bit tako. Sploh se to dogaja pri raznoraznih Hondah s krogličnimi ležaji (CBR, VFR, CBF, Hornet ipd). 

      Predelave v cafe/streetfighter/mad max -> Če ni zraven vseh originalnih delov, je bil motor 99,99% razbit.

      Barvan motor -> 99,98% razbit.

      Kakšne "fancy" ročke/tačke. Če ni zraven originalnih... guess what 

      Če ni ključavnice -> ukraden

      Če je karkoli okoli papirjev -> oglasi se ko bo to urejeno

      Uvoz iz X in je potrebno samo homologacijo narest -> peveri kaj, koliko stane in zakaj to še ni bilo narejeno

      Uvoz iz ZDA -> preveri homologirana svetlobna telesa (luč, smerokazi, "running lights")

      Če na testni vožnji ne gre lepo v ovinek, slab občutek, gume drsijo -> Menjaj gume. Če gume niso Dunlop, potem je zelo verjetno nekaj drugega s ciklistiko.

      Vedno imej s seboj še prijatelja ali dva.... vsaj jaz sem vedno nekaj v smislu "MUTOOOR.... HOČM!!!! DEJ!!!!)
      Pozabil: Tesnila na motorju... če so originalna tesnila na pokrovih motorja (mašine), je zelo verjetno, da je bilo delano vsaj napol OK. Če je silikonska masa.... sploh rdeča... walk away.  Edini primer, kjer se uporablja silikon je med obema polovicama bloka motorja Pa še tam se ne bi smelo videti, če motor ni bil odpiran. Na guciju je pa sploh ni potrebno uporabiti.
    • HD-Dyna
      Avtor HD-Dyna
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
    • HHV
      Avtor HHV
      Ker sem tiste sorte, ki svoj motor najrajši sam šravfam, pa čeprav kaj zaj..em, mislim, da bi bil to dober naslov za izmenjavo podatkov in mnenj o raznih posegih na naših motorinotih. Saj vem, nekateri boste rekli "pust pr gmah, pel na servis", pa kaj čte, sem pač stara trma.
      Evo kar prvo vprašanje:
      Po 1K km se dela prvi servis. Menaš filtre, olje, preveriš vse šravfe, zajle, itd. Treba je pa tudi glavo zategnit!
      Moment ključ imam, kolk je pa treba zategnt?
      Mopet je Aquila GV250. To nej bi bil Suzukijev agregat. Čeprav verjetno noben ne ve točno, bi prosil odgovore. Iz podatkov za različne motorje se da tud kaj videt.
      Torej: Na koliko vi zategujete glave svojih mopedov?
      P.S.: Ali kdo ve za kakšno int. stran s tako vsebino. Jest za Aquilo nikjer nič pametnega ne najdem.
      LP Horjo
      Popravil/a - Horjo horjulis vulgaris on 18/04/2002 11:51:37
      Popravil/a - Ice on 07/06/2002 16:01:46
  • Forum

×

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!