Skoči na vsebino

Tricikli, trajki, trokolesniki :)


SiR

Priporočene objave

To more pa moj poba videt ker je on mahnen na GW,LT in take velike zadeve.Sicer pa je zadeva videt čist o.k.Hudo nora GW je še z dovozom in prikolico,LUDO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ne trabunjat o sidecaru :topic: , govora je o triku :BUA: , kanta z dolgo prednjo vilico (po možnosti spiralasto) :BUA: ultra širokimi gumami zadaj, spredaj kola od enega levega cruiserja :BUA: , zadaj pa Kefer mašina :OK: , pa franžice :BUA: :lol1: na ateju ko vozi tega spaka, pa halter za pir :BUA: , pa leseni topcase :wacko: , pa kačji leder na zicu :wacko: (kupljena imitacija, ker ata kače še pogledat ne upa... :lol1: .)

LP Bajsi

Aja pa brez bremze na prvi koli a ne?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:wacko:  :wacko:  :wacko:  :unsure:  :?  :wacko:  :doze:  :blink:  :doze:

Jegra? :blink:

Ehhh 100 ljudi 100 čudi; 100 žena 200 sisa! :yea2:

P.S.: Men so nice, sploh kar se dela nekje ne tako daleč od Ljubljane, p'r Stanetu, ... heh TRIKE v pravem pomenu besede, krom, blišč, osvetlitev, .... mogočne stvaritve, tko že rahlo predimenzionirano ekstravagantno bleščave, ... ma klinc kot rečeno pravi Triketi.

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trajki so zato da ga lahko lastniki čezmerno pijejo na zborih in se še zmer lahko pripeljejo domov brez padca (kar je pr 2-kolesniku mal težje :P )

:devil:

men niso všeč,pol bi mel rajš kšnga velcga ATVja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trajki so ravno tako nekaj posebnega kot ATVji, Endure, sploh hard, cestaki itd.

Bi imel, ne bi imel, bla, bla. Seveda vsak favorizira nekaj, ostalo pa ima bolj zadaj in je zanj mogoče celo bljak. Ampak samo zato, ker ima nekdo trajk, ga pa še ne moremo okarakterizirati za pijanca, lepo prosim. Ali je nekaterim osnovni bonton v sekret padel??? :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ajd, ko imam ravno čas... pa, da razložim telim "nedoraslim" dečkom zakaj nekateri trajk ne, pravzaprav zakaj trajk ja...

Za prvi primer bom vzela kar mojega očeta ( :K ). Moj ata vozijo trajk zato, ker sami pravijo, da imajo radi veter v laseh, a se žal zaradi let in zdravja povezanega predvsem s hrbtenico (če podrobneje pogledamo način sedenja na dvokolesnem motorju in trajku vidimo razliko, KAJ NEDA? :angry: ), ne morejo oz. ne upajo voziti z navadnim "pravim" dvokolesnim motorjem...

Primer številka dve je recimo invalidna oseba, ki ima željo po vetru v laseh, pa se zaradi svoje telesne hibe ne more spraviti na dvokolesni motor, KAJ NEDA? :angry: ... in je možnost, da lahko uživajo na treh kolesih.

Zato dečki... dajte malo prej premislit in ne vseh v isti koš metat... ;)

p.s. Če vam pa kaj ni jasno, se bomo pa zmenil pa vam bom vse skupaj narisala :devil: O:-) :devil: O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zaradi let in zdravja povezanega predvsem s hrbtenico (če podrobneje pogledamo način sedenja na dvokolesnem motorju in trajku vidimo razliko, KAJ NEDA? :angry: ), ne morejo oz. ne upajo voziti z navadnim "pravim" dvokolesnim motorjem...

Primer številka dve je recimo invalidna oseba, ki ima željo po vetru v laseh, pa se zaradi svoje telesne hibe ne more spraviti na dvokolesni motor, KAJ NEDA? :angry: ... in je možnost, da lahko uživajo na treh kolesih....

...sam tole si pa napisala kot da so trajki za ostarele in invalide oz. telesno prizadete... :huh:

... pač trajk ma svoje pluse in minuse ... morda so nekomu teli plusi minusi in minusi plusi... odvisn od osebe ... kt zakaj se nekdo vozi 3 ulice daleč v službo v pisarno in trgovino z 3-tonskim 4x4 terencem njegov sosed-sodelovc pa z na par mm znižanim bmwjem... sto ljudi sto čudi en je mahnen na to eden na drugo... :)

lp .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ajd, ko imam ravno čas... pa, da razložim telim "nedoraslim" dečkom zakaj nekateri trajk ne, pravzaprav zakaj trajk ja...

Za prvi primer bom vzela kar mojega očeta ( :K ). Moj ata vozijo trajk zato, ker sami pravijo, da imajo radi veter v laseh, a se žal zaradi let in zdravja povezanega predvsem s hrbtenico (če podrobneje pogledamo način sedenja na dvokolesnem motorju in trajku vidimo razliko, KAJ NEDA? :angry: ), ne morejo oz. ne upajo voziti z navadnim "pravim" dvokolesnim motorjem...

Primer številka dve je recimo invalidna oseba, ki ima željo po vetru v laseh, pa se zaradi svoje telesne hibe ne more spraviti na dvokolesni motor, KAJ NEDA?  :angry: ... in je možnost, da lahko uživajo na treh kolesih.

Zato dečki... dajte malo prej premislit in ne vseh v isti koš metat...  ;)

p.s. Če vam pa kaj ni jasno, se bomo pa zmenil pa vam bom vse skupaj narisala  :devil:  O:-)  :devil:  O:-)

You're missing the point! Obešam se na njihovo izjavo da so motoristi in da jih vidiš na moto eventih. Razen zdravstvenih problemov vsi ostali neutemeljeni..... (strah, alko, bla, bla, bla). Če je nekdo bil motorist in se pol tak hudo zaklal, da se ne more pelat z bikeom naj ma trajka pa naj se ga upošteva kot bikera vse ostaqlo je pa BS!!!!!!!!:devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ups,v svojem postu sem dodal premalo smajlijev kot so .) :P :D :lol: :) :lol1: ... ) da bi blo bol očitno da sem se šalil (čeprov je tudi kanec resnice zravn)

men pač nasploh niso všeč drekpumpe in zravn kile kroma, hektari kačje kože in usnja... pač,enim se zdi strašno neumno preganjanje po kolovozih. tako kot je blo že rečeno-100 ljudi 90 motorjev (10 je trajkov,to pa niso mopedi .) :D ) ŠALA!

uživejte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DEBELI jaz sem bil motorist in nisem postal lastnik tricikla zaradi zdravstvenih razlogov,hodim na moto srečanja, se imam ša zmeraj za motorista in mi gredo močno na k...živce kreteni, ki se imajo za bajkerje in mislijo za sebe da niso kravji drek! :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sam tole si pa napisala kot da so trajki za ostarele in invalide oz. telesno prizadete... :huh:

-pero-... zmotila me je misel, da so trajkeraši sami zadetki... ;)

Big Yellow... :004

Bravo bajsi, dobivam občutek, da si en mal egoista :hmm: in da je najbolje, da organizatorji moto zborov začnjo določati kdo lahko pride in kdo ne... ne ne, ti s temle poštarskim motorjem pa doma ostani... opa, ti imaš pa eno kolo preveč, pokaj... ej, baba, kaj pa ti klele delaš, marš domov za štedilnik... no in potem je bil dolgčas... :devil: :blink: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj ste taki in nekoga, ki se vozi s trajkom ali drugače misli prec zmirjate s pijanci, invalidi - vasak ima svoje mišenje in pogled na stvari. Brez prerekanja in lep dan 22 stopinj na motor ali trajk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tricikel z maso pod 400 kg spada v kategorijo motornih koles in ga je možno voziti po določilih za motorna kolesa: tablica za motorno kolo, izpit A in čelada.

Tricikel z maso nad 400 kg spada v kategorijo osebnih avtomobilov in ga je možno voziti po določilih za osebne avtomobile: tablici za osebni avto (spredaj in zadaj), izpit B, varnostni pas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo bajsi, dobivam občutek, da si en mal egoista :hmm:

To full drži. Vse ostalo pa je nezanimivo, ker se ne udeležujem srečanj v SLO :naughty: in me rahlo boli k.rac kere face se pojavljajo tam, mislim pa da sem zelo dobro razložil kaj je meni trn v peti.ž

Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ah, ja. lahko bi skoraj 90% postov v temle forumu dal v Quote in pokomentiral, pa bi cel spis napisal (ne da sem celo enciklopedijo požrl, ampak vsaj polovici bi lahko rekel, naj se naučijo manir in ne verjamejo prvemu, ki jim kaj reče).

1. Trajke se dela -iz užitka (večinoma maherji sami klempajo švasajo,inovirajo)

-iz zdravstvenih razlogov (jasno)

-iz dejstva, da ma zdej že vsak mulo, k mu je oči dal 500.000 za maturo/zaključni izpit motor (in dostikrat ni važno, al je že kdaj sedu na kakemu ali ne, pa si kupi 900ccm), trajkov (atestiranih,registriranih in na cesti) pa je v slo cca 30kom(nedokončanih malo morje),

-zato, ker je nekomu trajk po konstrukciji in načinu vožnje bolj všeč kot zalaganje na ovinkih ali kaj podobnega

-mnogo drugih razlogov (individualni)katere je potrebno spoštovati

2. v šali (tudi malo resnice) je rečeno velikokrat, da vsaj pogrnt ne moreš, če greš alkoholno prestrašen z zbora.

3. na zborih so trajki velika atrakcija. pogleda si jih marsikateri motorist in civili tudi (vedno se pa najde kakšn, ki misli, da lahko po njem celo pleza, kot da je njegov ) in pri tem seveda pride tudi do znane slovenske nevoščljivosti še posebej pri nedoraslih bajkerjih, ki imajo svoj motor za središče vesolja.

4. že v osnovni šoli smo se učili, da je stvar najbolj stabilna na treh točkah. preprosta fizika, ki se v ovinkih še kako dobro obnese (motoristi so šli tudi že po tleh, ko niso mislili na to, da se trajk čez ovniek bolje drži ceste in so v koloni z enako hitrostjo peljali za trajkom)

5. vožnja sama je tako z vidika lege na cesti, kot tudi vidika upravljanja vozila zelo različna. na trajkih večinoma mešanica avtomobilskih in moto komand, moto=moto.govorim seveda o predelavah avtomobila, ne motorja.

6. velika slaba stran trajka je ta, da se zaradi širine gužvam na cesti ne moreš izogniti-vendar je to treba vzeti v zakup skupaj z registracijo.

7. tricikel spada v sloveniji pod A kategorijo in mislim da ni omejitve pri 400kg (moj tehta 480 in je A-kat). varnostni pasovi so prej nevarnost, kot neka zaščita in v slo jih večinoma ne vidiš. čelada obvezna.

8. kaj spada in kaj ne spada na vozilo znajo povedat na tehničnih pregledih-ne vsi (obvezna osvetlitev-homologirana, na pravih mestih, strehe, ogledala, ipdipd...) na cesti pa se najde vse živo-od kroma na kromu, same barve, kože, povsem okleseteni trajki brez streh in luči - beri - nevarno za soudeležence, pa tudi take z vsemi mogočimi obeski/priveski in podobnimi zadevami, katere so nekaterim všeč, nekaterim pa se zdijo kič). prva zavora pa je bolj kot ne zaradi zakonodaje(mora bit) - med vožnjo se je ne uporablja, ker so sile drugačne kot pri motorju in ob zaviranju na prvo bremzo sledi vrtenje in zviz neznano kam. včasih pride prav-redko

. tudi sam sem bil na razcepu med kavlnom ER5, chopperjem in trajkom-na koncu sem se brez obžalovanja odločil za slednje, pa še vedno spoštujem vse spoštovanja vredne na dveh kolesih.

Evo-spis je končan. Ker nisem expert bo verjetno kdo noter najdu kako napako, vseeno pa

veselo in po pameti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

No sedaj sem je tudi moja mala malenkost spravila v izdelavo trokolesnega stroja :OK: . Že od malega sem gledal strica kako se je vozil s tako mrcino. in prvič ko se ga videl sem si rekel, da ko bom velik bom vozil podobno stvar. In leta so se začela bližati št. 18. Tako sva se s stricom zmenila da bova nardila enga tricikla.

Najprej sva kupila hrošča, ga lepo razstavila in pobrala vn vse potrebne dele(mašina, menjalnik itd.). Nato sva morala naresti še okvir. Ker je stric naredil že kar nekaj triciklov s tem nisva imela težav in je bilo to končano v enem dnevu. Sedaj je treba vse to še sestaviti in dopolniti še "par malenkosti" (smo že nekje na pol poti). Trenutno iščem zadnje gume ki so kar precej velik finančni zalogaj tako kot tudi sprednje vilice. Upam pa da tudi to najdem v roku 2 tednov(upam da čim prej). Tudi slikc imam nekaj in jih bom s časom nalimal na MS.

Crownless

Popravljeno . Popravil Crownless
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!