Skoči na vsebino

Bencin ali dizel?


Scarlett

Priporočene objave

Udobje v vožnji je zelo relativno, sicer se zadnjih 5let ne vozim več po raznih avtih ampak če bi mi kdo ponudil bmw7, q7 ali ivecota z "zračnim sedežem" za it čez evropo bi vzel ivecota. 

Dosti avtov ima napačni dizajn sedežev da bi lahko sedel notri 14ur, in v luksuznih se tisti ledr zalepi na rit in hrbet

Tudi konji so čisto relativni, tukaj bi dodal še en plus za kombi, 2.3 dizl z 120 al nekaj takega konji dosti lepše potegne kot 1.6dizl z istimi konji. 

Zato mi ni jasno zakaj se okoli še ponujajo tudi 3.0 dizli... Bencinarje pa krčijo vsi na 1 litr? 

Zakaj noben ne ponudi 1.6 turbo bencinarja z 140 konjev? Ni finta v tem kolko konjev plačaš za cestno takso ampak je dobro vedet da lahko spelješ še preden se turbina zalaufa, ne da je tako podhranjen motor da če crkne turbina niti v 1. prestavi ne premakne več avta. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, smasher pravi:

Zakaj noben ne ponudi 1.6 turbo bencinarja z 140 konjev

Jaz imam 1.5 turbo bencinar. 150 konjev. Poraba okrog 6l. Škoda. Se pravi WW koncern.

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, skalar36 said:

Jaz imam 1.5 turbo bencinar. 150 konjev. Poraba okrog 6l. Škoda. Se pravi WW koncern.

Nisem preveril imajo še ta motor v ponudbi? 

Ker moji su predlani še uspeli kupit tipita 1.4turbo, od 2021 ta motor ni več na voljo pr taljanih je 1.0 in 1.3, tudi francozi so prešaltali na 1.2 večinoma. 

Ps: šel sem pogledat res je... Dojčlanderji imajo še vedno 1.5 tsi na voljo (pri bolših opremah) 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ne sledim avto ponudbi, ne vem kaj je trenutno v ponudbi. Sem pa kupil avto januarja 2021. Škoda Octavija. Tanov model. Pomoje so še. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je ja, še vedno v ponudbi uradnonpi ceni cca 24k eur, sem pa pogledal za fori cene VW... Osnovni golf za 27k eur... Laj se hecajo... Če mi nekdo reče Jeep Compass za 26 ali golf za 27... Se mi golf res ne zdi vreden več kot octavia combi ali compass, tile nacivagni so kar nabili cene. 

Pač vejo da folk rad plača značko (ne mi o kvaliteti imamo družinske prjatle... Golf 1, Golf 2, Golf 3... Golf 5... Hitro prodat ki so be same štale pa na mercedez... ?

Tako da un ki ma tolko dnarja je že Bmf pa mečka tam v enakem cenovnem razdredu kot golf. 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest nisem pristaš nobene znamke. Da je cenovno kokr tok pocen, da se ne kvari lih pogosto, pa da se po AC peljem normalno. Dal sem 23k za ta avto takrat, pa sm zelo zadovoljen zaenkrat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, BIF pravi:

Ma ja...saj veš....izbira avta je danes res stvar osebne preference. Jaz sem imel srečo v življenju, da sem vozil res široko paleto znamk in oblik ter namenov. Hvala bogu tudi finance niso bile v pomanjkanju.... So se pa skozi leta zeeelooo spremenili pogledi na avtomobile. Trenutno mi avto pomeni le sredstvo za premikanje od A do B , ki mora bti uporabno, za čim širšo paleto podlag, da pokrije moje hobije, enostavno, poceni za vzdrževanje in nezanimivo za krajo. Kljuka za nosilec koles, pa dizel....pa smo končali. To vse ima Duster, kaj več pa tudi ne. Več pa tudi rabim ne. Nehal sem v življenju kupovat (in preplačevat) zadeve, ki nudijo 50% več kot dejansko potrebujem.

Jasno, niso vsem iste stvari všeč. Meni je tretji avtosedež konkretno premešal štrene :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, smasher said:

Zakaj noben ne ponudi 1.6 turbo bencinarja z 140 konjev? Ni finta v tem kolko konjev plačaš za cestno takso ampak je dobro vedet da lahko spelješ še preden se turbina zalaufa, ne da je tako podhranjen motor da če crkne turbina niti v 1. prestavi ne premakne več avta. 

1.5 TSI (150 konjski) presenetljivo dobro vleče že iz nizkih vrtljajev. Jaz sem (rentanega) namerno pognal v bližnje vinske gorice, kjer marsikateremu starejšemu bencinarju hitro zmanjka sape. Sem debelo gledal in se čudil, ko je kar od nekje nabiral moč in navor pri nizkih vrtljajih. :O Kljub temu, da je bil motor zapakiran v dokaj veliki škatli... (Touran). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, gremo se še eno dodarno statistiko, ker me tudi to da so "sprejemljivi avti" od 22 000 eur dalje. 

Torej sem povprečni slovenc, konec mesca oade na račun 1300 do 1500 eur, po mednarodno sprejetih predlogih ekonomistov naj bi bila vrednost avta enaka 1 letnim prilivom. Kaj lahko najdem med 15 in 18 000 eur? Da sprejme 5 ljudi in je prijetno za vozit? 

Prav nič ne sumim da 1.5 tsi lepo vleče, zamo v avtu za 16 jurjev bi ga imel ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče Renault Megane Conquest-Arkana???

Osnovni model za 23k € in že precej nabit z opremo. Veliko prostora, velik prtljažnik, 145HP, avtomatik….  Dizla več nimajo v ponudbi.

Renojevo financiranje je precej ugodno in 5 letno vzdrževanje ti privarčuje precej financ. Pol pa menjaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, BlackDoc pravi:

Jasno, niso vsem iste stvari všeč. Meni je tretji avtosedež konkretno premešal štrene :(

Kot pravim...odločajo osebne preference. Jaz imam "problem", ker je osnovna preferenca pri avtu 4x4 in uporaba ki je temu pogonu namenjena....in tu padejo vse zveličane znamke....Ker me avto za 40k ne zanima, ker ga za ta denar ne bom gnal po dreku in razfukanih  kolovozih. Z nižjo močjo (KS)pri dizlu pa dobro kompenziram navor v primerjavi z bencincem.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

Ok, gremo se še eno dodarno statistiko, ker me tudi to da so "sprejemljivi avti" od 22 000 eur dalje. 

Torej sem povprečni slovenc, konec mesca oade na račun 1300 do 1500 eur, po mednarodno sprejetih predlogih ekonomistov naj bi bila vrednost avta enaka 1 letnim prilivom. Kaj lahko najdem med 15 in 18 000 eur? Da sprejme 5 ljudi in je prijetno za vozit? 

Prav nič ne sumim da 1.5 tsi lepo vleče, zamo v avtu za 16 jurjev bi ga imel ;)

Jest sm tak, da mi je najpomebneje, da si kupim avto, ki bo najman bremenil moj proračun, da bo tudi pri vzdrževanju dost ugoden. Pa tud ko bo rabljen, da bo se nekaj vreden. Da se nasa družina lepo pelje na izlet. In po precej raziskave sm prisel do tega, da je Škoda prva izbira. Tud na cesti jih je največ. Ker imamo samo 1 avto mora biti ta dosti nov, da je zanesljiv, ko vremo kam dlje. 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, SAR-Solo Adventure rider said:

Mogoče Renault Megane Conquest-Arkana???

Osnovni model za 23k € in že precej nabit z opremo. Veliko prostora, velik prtljažnik, 145HP, avtomatik….  Dizla več nimajo v ponudbi.

Renojevo financiranje je precej ugodno in 5 letno vzdrževanje ti privarčuje precej financ. Pol pa menjaš?

Zadnji zame sprejemljivi reno je bil scenic prve generacije, torej katrcr, petke... Do meganiv 1 generacije. Po letu 2000 se ne uoam več tikat renojev preveč plastike, pa zgrešil si ceno 18000 je max ?

@BIF panda 4x4 1.3 jtd :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

95HP, Hibrid, 4x4?

Pa pozabi na 5 ljudi. 4 pa se solidno peljejo?

12+ K €.  

493563D3-C6FB-46CC-8907-282D065E1A42.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam... Če bi imel dovlj €€, pred 5 leti bi morda vzel vitaro 1.6 4x4, zapufat se mi ni dalo, avto na lizanje pa tut nebi mel... ? 

 

Ps: prau uživam v temi za nabijat o nepolitičnih stvareh... :D

Popravljeno . Popravil smasher
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

Zadnji zame sprejemljivi reno je bil scenic prve generacije, torej katrcr, petke... Do meganiv 1 generacije. Po letu 2000 se ne uoam več tikat renojev preveč plastike, pa zgrešil si ceno 18000 je max ?

@BIF panda 4x4 1.3 jtd :D

Panda je sicer ok...ampak je res malo premala...vseeno moram svojih 190cm. spravit v položaj, da je kolikor se da udoben za vožnjo. Jaz sem izbiral med Vitaro in Dusterjem...ne bom na dolgo in ne glede, da mnogi verjamejo nasprotno....Vitara ni več to kar je bila in proti Dusterju nima za burek. Vitara se je žal močno oddaljila od svojega pedigreja in je zdaj prava karjola, ki se rine v razred neuporabnih urbanih mini suv-jev. Toliko jih je na cesti samo zato ker jih delajo madžari in so poceni....pa siromaki imajo občutek, da so si kupili terenca. V resnici pa je neudobna, z spuščenim prednjim sponlerjem, ki je neuporaben na vsakem kolovozu, slabimi vstopnimi koti in kupom neuporabnih elektronskih dodatkov, ki s svojimi senzorji delujejo v čistem cestnem okolju tam za kamor pa je bil ta avto primarno narejen pa so samo nebodigatreba....za povrhu pa Suzuki nima ravno neke servisne mreže na balkanu in vzhodu...kar mene zanima. Za severne in zahodne avtoceste pa je to neuporaben avto.

Malo si poglej novega Dacia Jogger....mislim, da bo imel v svoji paleti tudi 1,5 turo bencinski agregat z 150Ks. Ta agregat je bil razvit v sodelovanju z Daimlerjem in je bil v uporabi v Mercedesih A klase....je dober agregat in uveljavljen. Pa mislim, da se cena za ta avto giblje nekje okrog tvojih max limitov.

https://www.dacia.si/vozila/jogger.html

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, smasher said:

Ok, gremo se še eno dodarno statistiko, ker me tudi to da so "sprejemljivi avti" od 22 000 eur dalje. 

Torej sem povprečni slovenc, konec mesca oade na račun 1300 do 1500 eur, po mednarodno sprejetih predlogih ekonomistov naj bi bila vrednost avta enaka 1 letnim prilivom. Kaj lahko najdem med 15 in 18 000 eur? Da sprejme 5 ljudi in je prijetno za vozit? 

Prav nič ne sumim da 1.5 tsi lepo vleče, zamo v avtu za 16 jurjev bi ga imel ;)

In novo de bi blo? 
 

se tega jurcka napraskej, in ecola, tvoj omiljeni fijat.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16920515&display=Fiat Tipo

 

cene so sle v nebo. Lani sem fasal 3 asistence, ena je bil peugeot 308? nov. Po avtonetu cca 16ooo€. Ne vem. Ne vem za kaj bi clovek kupil tak avto. Cist osnovn Clio na 3 bate je bil popolnoma primerljiv za uporrabo. In tistih 70 konj, s turbotom…mene ni motlo. Sem pa izi na avtocesti. In voziva se samo dva. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Kugelschreiber said:

In novo de bi blo? 
 

se tega jurcka napraskej, in ecola, tvoj omiljeni fijat

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16920515&display=Fiat Tipo

He he, pa sej to pravim samo še Fiat in Dacia imata dovolj avtov za povprečni žep. 

Imajo doma tipota 1.4 Tjet, jaz pa imam 500L brez turbine (pa še par starih zadev). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, smasher said:

He he, pa sej to pravim samo še Fiat in Dacia imata dovolj avtov za povprečni žep. 

Imajo doma tipota 1.4 Tjet, jaz pa imam 500L brez turbine (pa še par starih zadev). 

Z dacio mam 3 izkusnje. Prva, guspa je na kriziscu zadela Lodgija v rit. Fordu ni videt nic, razn 5cm praske na odbijacu. Dacija je mela strt odbijac in tako upognjena vrata prtljazmika, da se niso vec odpirala. Zavrovalnicamje rekla 3500€?! Pri 2kmh.  Druga je bila..vozit novega dokkerja. Fotrovi kangooji 1 so bli bols avti, tud po 300 000km majkemi. Kolesnice na AC so ga premetavale, v ovinkih se nagiba in zvija de je veter potegnilo skozi…zelo neprijetno vse skup. Tretja pa je bla voznja dusterja. Morm priznat, za pelat po makadamu in poljskih kolovozih ni bil slab. Pa spet, za podobn dnar se dobi kako leto starejsi rav4, neprimerlivo bol avto. Skratka, po spletu kakih cudnih okoliscin, morda. Namensko gledat dacio…..ne, ne bo slo. 
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, SAR-Solo Adventure rider pravi:

95HP, Hibrid, 4x4?

Pa pozabi na 5 ljudi. 4 pa se solidno peljejo?

12+ K €.  

493563D3-C6FB-46CC-8907-282D065E1A42.jpeg

O fak, a to je tist, ki ima medosno razdaljo večjo, kot je dolžina karoserije.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap. Kolesa so skoraj izven vogalov. V avtopralnici porabim 2x po pol žetona???
Notri je presenetljivo veliko prostora tudi za večje osebe. Agregat je top. Poskočen ter varčen. 20cm oddaljenosti od tal ter brez previsov gre povsod. In, ja. Malo je glasen pri 130 na AC zato pa ima dober radio???

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

Z dacio mam 3 izkusnje. Prva, guspa je na kriziscu zadela Lodgija v rit. Fordu ni videt nic, razn 5cm praske na odbijacu. Dacija je mela strt odbijac in tako upognjena vrata prtljazmika, da se niso vec odpirala. Zavrovalnicamje rekla 3500€?! Pri 2kmh.  Druga je bila..vozit novega dokkerja. Fotrovi kangooji 1 so bli bols avti, tud po 300 000km majkemi. Kolesnice na AC so ga premetavale, v ovinkih se nagiba in zvija de je veter potegnilo skozi…zelo neprijetno vse skup. Tretja pa je bla voznja dusterja. Morm priznat, za pelat po makadamu in poljskih kolovozih ni bil slab. Pa spet, za podobn dnar se dobi kako leto starejsi rav4, neprimerlivo bol avto. Skratka, po spletu kakih cudnih okoliscin, morda. Namensko gledat dacio…..ne, ne bo slo. 
 

 

Govoriš o nekaj let stari generaciji. Zadnje leto je Dacia občutno prenovila nekatere modele (ostali še prihajajo). To niso več avtomobili iz filmov o Drakuli. Slovensko zmrdovanje nad to znamko je skoraj identično kot takrat, ko so se slovenci zmrdovali nad Škodami....med tem ko so jih avstrijci, nemci in še mnogi ostali že veselo vozili in se nasmihanim slovesnkim zakreditiranim kupcem za enake avtomobile z drugačno značko. Trg je danes bistveno drugačen kot nekoč. Slabih avtomobilov ni več...so samo predsodki. In da se razumemo...ni Dacia Audi ali Toyota, ali kaj vem kaj še. Ampak tudi stane ne toliko. Za veliko denarja ni umetnost kupit dober avto....to zna (skoraj) vsak. Dober avto za normalen (realen) denar pa je. Ne bi pa jaz Dacie več podcenjeval....še posebaj ne v bližnji prihodnosti. Sicer se pa lahko mi zmrdujemo kolikor želimo....številke povedo svoje.

https://world-today-news.com/which-were-the-best-selling-suvs-in-europe-in-2021/

kar pa se tiče bencin ali dizel....po 20 letih dizla sem tokrat želel bencinca...pa ga pri modelu, ki sem ga hotel takrat, še ni bilo na voljo...in sem vzel dizla. Po dobrih treh mesecih sem vesel, da je tako. Jaz samo za službo na mesec zavozim 1300km. Z ostalimi "potrebami" letno krepko čez 20.000. Dober navor, nizka poraba....bencin nikoli ne bo dohitel dizla...prej bosta oba izginila....kar bomo še videli. Balkan in vzhod se vosta v dizlu kopala še najmanj 50 let...in pri mojih letih zagotovo ne bom doživel dokončno zapiranje črpalk na fosilna goriva. Greta je na severu...tisto pa me itak ne zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam bom le na dizlu ostal...

Kot konkurenca rabljenemu S maxu bi sam pogledal tudi Toyoto Verso. Pri rabljenih avtih je zame Toyota v prednosti...všeč so mi tudi Fiatovi dizli v Suzukiju, malo sem se nagibal k S crossu pa zaenkrat še ne bom menjal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, smasher said:

Se strinjam... Če bi imel dovlj €€, pred 5 leti bi morda vzel vitaro 1.6 4x4, zapufat se mi ni dalo, avto na lizanje pa tut nebi mel... ? 

 

Ps: prau uživam v temi za nabijat o nepolitičnih stvareh... :D

Imam ravno tako :) 4x4 bencinar. Dobra stran je da se nekvari. Pri 230.000 km se ni nič pokvarilo, tudi olja nerabim dolivat med intervaloma servisa.

Slaba stran je višja poraba bencina (9l na 100km) za to sem jo pred mnogimi leti predelal na LPG (na 400 km porabi 28 eur).

Po 12 letih je začela rjavet.

Vsi lovci mi zavidajo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Bostjan L said:

Imam ravno tako :) 4x4 bencinar. Dobra stran je da se nekvari. Pri 230.000 km se ni nič pokvarilo, tudi olja nerabim dolivat med intervaloma servisa.

Slaba stran je višja poraba bencina (9l na 100km) za to sem jo pred mnogimi leti predelal na LPG (na 400 km porabi 28 eur).

Po 12 letih je začela rjavet.

Vsi lovci mi zavidajo ?

Kaj so ti kaj rekli so ti motorji še tako občutljivi na zazanje ventilov ? Ker na stari bravi 1.6 sploh nimam mazanja ventilov pri 500 pa so mi ga dodali baje "po zakonu" da dajo sedaj v vse avte, ampak sem zmanjšal doziranje olja za ventile. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!