Skoči na vsebino

Bencin ali dizel?


Scarlett

Priporočene objave

pred 20 urami, smasher pravi:

Ok, gremo se še eno dodarno statistiko, ker me tudi to da so "sprejemljivi avti" od 22 000 eur dalje. 

Torej sem povprečni slovenc, konec mesca oade na račun 1300 do 1500 eur, po mednarodno sprejetih predlogih ekonomistov naj bi bila vrednost avta enaka 1 letnim prilivom. Kaj lahko najdem med 15 in 18 000 eur? Da sprejme 5 ljudi in je prijetno za vozit? 

Prav nič ne sumim da 1.5 tsi lepo vleče, zamo v avtu za 16 jurjev bi ga imel ;)

3 leta star, oktavija karavan, tut dizl in avtomatik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, BIF said:

Govoriš o nekaj let stari generaciji. Zadnje leto je Dacia občutno prenovila nekatere modele

 

Drzi. Leta tecejo. Na zalost tud cene rastejo. Pr nas bajt se za sihte nardi 150km na dan. Bencinarja s porabo 7 vozm 50km po magistrali, gospa pa dizla s porabo 6,5 100km samo po AC. Dizel ma 20 let in 400 000. letos bo treba nek ukrent. Mal mi je blesavo gledat avte z 2200ccm, ampak….budget. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo moraš imeti tudi sreče pri nakupu. Denar privarčevan in čakaš, da se kaj pametnega pojavi in takoj v nakup. Tak je lani pubec kupil avto. Čakal je leto skoraj dni. Audi karavan z ogromno opreme letnik 2017, 100 k km, redno servisiran (pred prodajo opravljen velik servis vključno z avtomatskim menjalnikom) z vsemi potrdili in računi. Takoj rezerviral in v LJ pogledat. Tam so štirje kupci hoteli ta avto. Avto nima niti male napakice. 18K€! Danes so cene precej poskočile in bi zanj dobil najmanj 26k€. Najde se avto. Sodelavec je lani kupil Toyoto Corola Versys disel letnik2014, 27k prevoženih brez praske za 7k€. Kot nov. Najde se! Tudi naša gospa je lani prodala Megana 2016 z 70 k km. Kot nov. 
Najslabše je avto kupovati na silo. Če pa imaš čas, nekaj cvenka pa se najde tudi ugoden nakup.

?
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno je na trgu sranje zaradi pomanjkanja teh ebenih čipov s Kitajske. Malo rabljeni avti so dražji od novih. Letos bi naj z julijem zamenjal avto, a ga najbrž ne bom. Normalno kupim avto star manj kot leto dni v Nemčiji in ga potem prenesem na lizing. (politika firme) Tko in tko ima BMW 530d, ki ga vozim komaj nekaj če 50kkm, malo zaradi korone več zaradi moje pizdarije z zdravjem. Tako, da bom najbrž podaljšal lizing še za eno leto in upam, da bo naslednje leto trg spet normalen. Podobnega Audija kot ga zgoraj opisuje @SAR-Solo Adventure riderA6 3.0 Quattro karavan, cca 140 kkm, 4 leta, je po koncu mojega lizinga pred štirimi leti otkupu moj fotr za 13k€. 

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno so cene rabljenih precej poskočile, saj so novi avti dobavljivi šele čez pol leta. Vsak dan se peljem mimo štirih dilerjev z rabljenimi avti. Pol parkinga vozil. Lani vsi polni. 
Novih ni, zato se pa rabljeni prodajajo.
 

BTW Na ženinem avtu bi moralo biti avtomatsko zapiranje ogledal. Avto so dobavili brez te elektronike, ker je nimajo. Smo 600ti v vrsti za naknadnjo vgradnjo???

 Sem radoveden, koliko časa bodo potrebovali za dobavo in vgradnjo plačanega in ne dobavljenega el sklopa???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/15/2022 at 12:23 PM, smasher said:

Kaj so ti kaj rekli so ti motorji še tako občutljivi na zazanje ventilov ? Ker na stari bravi 1.6 sploh nimam mazanja ventilov pri 500 pa so mi ga dodali baje "po zakonu" da dajo sedaj v vse avte, ampak sem zmanjšal doziranje olja za ventile. 

Motor od vitare 1.6 ( M16A motor) ni bil predviden za uporabo na lpg. Priporočajo vgradnje naprave za  mazanje ventilov.

Nikjer v zakonu ne piše da mora biti vgrajena naprava za mazanje.

Fiat in Suzuki sta zelo različna. Fiat ima  v italiji dolgoletno tradicijo z lpgjem in posledično bolj primerne motorje za lpg.

Saj ni res pa je :) .Trenutno je tankanje na italjanski avtocesti cenejše kot na pumpi v sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Frenk 67 pravi:

Trenutno je na trgu sranje zaradi pomanjkanja teh ebenih čipov s Kitajske. Malo rabljeni avti so dražji od novih. Letos bi naj z julijem zamenjal avto, a ga najbrž ne bom. Normalno kupim avto star manj kot leto dni v Nemčiji in ga potem prenesem na lizing. (politika firme) Tko in tko ima BMW 530d, ki ga vozim komaj nekaj če 50kkm, malo zaradi korone več zaradi moje pizdarije z zdravjem. Tako, da bom najbrž podaljšal lizing še za eno leto in upam, da bo naslednje leto trg spet normalen. Podobnega Audija kot ga zgoraj opisuje @SAR-Solo Adventure riderA6 3.0 Quattro karavan, cca 140 kkm, 4 leta, je po koncu mojega lizinga pred štirimi leti otkupu moj fotr za 13k€. 

Sladki problemi.

Prejle bral v časopisu test nove Toyote Yarisa Cross hybrid. Pazi....res je Toyota, res je hybrid, ampak to je kanta razreda captur, arona, peugeot 2008...osnovna cena pa 32k €. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Tedybear said:

Sladki problemi.

Prejle bral v časopisu test nove Toyote Yarisa Cross hybrid. Pazi....res je Toyota, res je hybrid, ampak to je kanta razreda captur, arona, peugeot 2008...osnovna cena pa 32k €. ?

Ja in to je novi "avto leta", zato firme opauščajo male enoprostorce ker bi vsem uturile "mestne suve" ki imajo nekaj več profita pri njih. 

So pa od Đuka pa ta nova tojota cvhrxh.... 

"veliki avti" z malo prostora notri in še manjšim prtljažnikom. Neuporabno, grdo... Samo marketing pa proda. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, smasher pravi:

Ja in to je novi "avto leta", zato firme opauščajo male enoprostorce ker bi vsem uturile "mestne suve" ki imajo nekaj več profita pri njih. 

So pa od Đuka pa ta nova tojota cvhrxh.... 

"veliki avti" z malo prostora notri in še manjšim prtljažnikom. Neuporabno, grdo... Samo marketing pa proda. 

To je seveda tvoje, subjektivno mnenje, ki je pravilno za tvoj tip ljudi. Firme opuščajo enoprostorce zaradi profita...ampak zato, ker jih le redko kdo še kupuje.  SUVi...vsak avto ima svojega kupca. In segment SUV je zadnje 5 let pobral večino smetane. Meni so všeč, zato ga imam. Prtljažnika ne rabim, ker se 90% vozim sam.  Pa vseeno ima večjega, kot ga je imel recimo SEAT leon I, ki smo ga imeli pri bajti 18 let in je zmogel naložiti 4 člansko familijo z vso šaro za 10 dni potepanja, ali pripeljati  2 metrske"lajšte" iz Mečkurja, ali na streho sprejeti 4 bicikle.

Z SUV mi res ni treba več paziti na robnike pri Šparu, kar je pa najpomembneje, iz passata (in prej Leona) sem ob občasnih težavah z hrbtom,  komaj zlezel ven. Tu gre dosti lažje.

Vsekakor pa mali SUV nima šans na dolgih turah. Sorodnik ima firme v treh državah, tako tedensko prevozi tudi 3 k km. Vseskozi je vozil A6 karavan. Potem je prešel na Q5. Pa po pol leta nazaj na karavana. Hebeš gajbo, je rekel. Vse pa seveda na diesel.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Tedybear said:

Z SUV mi res ni treba več paziti na robnike pri Šparu, kar je pa najpomembneje, iz passata (in prej Leona) sem ob občasnih težavah z hrbtom,  komaj zlezel ven. Tu gre dosti lažje.

 

mene recimo precej motijo luci zadaj vozecih. Ce si v SUVu si visje od navadnih avtov in na enaki visini kot kombiji in ostali s SUVi. 
 

ajd, pomaga tud kangoo/berlingo, in kak enoprostorec, ampak sedis nizje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

26 minutes ago, Kugelschreiber said:

?

 

5F69DDD2-027F-49CA-85F0-CEA7F9DFFD43.png

BD35B3FD-1DD6-4CDE-97AA-00B86CD2EA9C.jpeg

Ta avto ima samo eno napako, japonci so delali dezajn namesto bi pustili dezajn italjanom :D ko sem takrat slišal za kombinacijo sem bil navdušen sem kisli da bo prišla "panda enoprostorc"... Kot je prišel kasneje duster, bi po mojem mnenju bolj "upalilo", lahko pa da niso hotli da nebi zadeva šla v zelje Vitari. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Kugelschreiber said:

Kaj?

Ko so najavili sodelovanje suzuki fiat, sem si predstavljal da bo majhen enoprostorec 4x4, torej kot če bi pando povečal, recimo nekaj takega kot je kasneje prišel Duster od Dacie. Sem mnenja da bi bilo boljše s suzukijevim 4x4 in JTD motorji. No ven je prišel sedici ki se mi ni zdel tako uporaben avto. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, smasher said:

Ko so najavili sodelovanje suzuki fiat, sem si predstavljal da bo majhen enoprostorec 4x4, torej kot če bi pando povečal, recimo nekaj takega kot je kasneje prišel Duster od Dacie. Sem mnenja da bi bilo boljše s suzukijevim 4x4 in JTD motorji. No ven je prišel sedici ki se mi ni zdel tako uporaben avto. 

Duster je v Kopru enoprostorc!? WTF?

 

Upam de je kriv refošk, malvaziji se bom tezje odrekel. Ma ce so to posledice, ne bo druge.  ?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če odgovorim glede naslova teme.... mi je čist vseen....al benz al nafta.....

.... sam zajebat ne smem, k tankam...   :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Zivnorc pravi:

... če odgovorim glede naslova teme.... mi je čist vseen....al benz al nafta.....

.... sam zajebat ne smem, k tankam...   :D 

Točno ta problem imam zdej. H bajti se je en dizl prikotalil, plus bencinar od prej. Sem že parkrat na pumpi cviknil...

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

... če odgovorim glede naslova teme.... mi je čist vseen....al benz al nafta.....

.... sam zajebat ne smem, k tankam...   :D 

Že pred časom so zamudili priložnost, da bi za vsako vrsto goriva imeli svojo obliko cevi (okroglo, kvadratno, trikotno), da bi še blondinke in moški lahko pravilno tankali). Sedaj je različna le za plin in elektriko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, izibajker said:

Točno ta problem imam zdej. H bajti se je en dizl prikotalil, plus bencinar od prej. Sem že parkrat na pumpi cviknil...

SoloDiesel pokrovček je ena od možnih rešitev...

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/slovenski-izdelek-ki-bi-pred-zadrego-resil-voznika-baracka-obame-431568

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po treh dizel gajbah končal na hibridu. Delal sem po 60K letno. Razen zadnjih ploščic, brisalcev in trapastih hir2 žarnic nisem nič drugega menjaval. Moderni dizli rabijo redno telovadbo. Proizvajalci bolj ali manj vsi šparajo kjer se le da. Škoda kupovat novejšega dizla za manj kot 40K letno. Bodo po vsej verjetnosti slej kot prej težave in stroški. Jaz zaradi vožnje po AC nisem imel problemov, me je pa motilo to, da se je gajba pozimi zjutraj tresla in tudi segrela se ni pretirano hitro (karavan). Kar se trendov tiče... SUV so pač odgovor na staranje populacije. Nove avte kupujejo 50 plus in tako oni diktirajo kaj se kupuje/proizvaja. Očesu prijazno, to je pa tudi vse. Izginja segment enoprostorcev, karavanov, limuzin... Vse rine v smer SUV. Velika kolesa, kup displayev, majhna okna... Sama tehnika je postala čisto nepomembna. Žal je plehovje postalo res bolj kot ne konfekcija. Časi ko si za 15 do 18K kupil nov avto, ki je z lahkoto obrnil 300K so žal mimo.

IMG_20211107_055436.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem spomladi obrnil 300k brez problemov, dizel, saj se vidi da pije 0 :D  Še bi ga vozil, če bi bil 12cm širši :) Se je pa dosti ljudi zgražalo, kako lahko imam take kilometre, skoraj vsi menjajo pred 100k, ker potem je avto zanič :slap:

20210330_180723.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Zivnorc pravi:

... če odgovorim glede naslova teme.... mi je čist vseen....al benz al nafta.....

.... sam zajebat ne smem, k tankam...   :D 

Tako me je enkrat en motorist na pumpi zajeb..; tankam, pa pride mimo in me vpraša, od kdaj pa BMW motor gre na nafto. 

Dobro me je! Skoraj črtica v gatah; zadnjih 20 let imam namreč dizle. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obremenjenost z kilometri je folklora našega okolja. Večina, ki jih poznam raje kupi zgonjen avto višjega ranga z presukanim števcem, kot nov ali bolj ohranjen drug avto z več kilometri. Povprečen domorodec tukaj se vozi na šiht do 20km stran. Velik avto kupi zato, ker gre enkrat letno na dopust. Potem pa jamranje, ko kaj crkne. Servisirat Petico ali pa servisirat Cliota je kar precejšnja razlika. Osebek že zamenjal pol avta. Pol napak posledica prekratkih relacij. Avto se mu nikoli ne segreje. Večne težave z rjo na diskih, izpušnimi lonci, dpf, in dsg... Zanj bi bila veliko boljša izbira Clio, Polo, ali pa Dacia. Smo šli na varno vožnjo in je imel strašne težave. Zaradi gum seveda... On noče menjavat, ker je dimenzija/cena neugodna. Sej imajo še profil pravi. Sodelavka z i20 na frišnih eskimo gumah zvozila poligon kot bi bila profi dirkač. Pa znamke... Glavno, da so krogci, propelerji... Objektivno gledan sam sem najlepše sedel v dveh korejcih. Sodelavec je po številnih avtih višjega ranga zaradi nakupa stanovanja začasno končal na Picasoju prve generacije. Tip je presrečen z tistim avtom. Pravi, da mu gajba paše na rit. Dostikrat se kupuje samo ker je "lepo". Juke in Toyotin SUV recimo. Oba tako nepregledna. Bedast prljažnik, premajhen rezervoar goriva, neposrečene dimenzije gum, čudno sedenje zadaj... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!