Skoči na vsebino

Bencin ali dizel?


Scarlett

Priporočene objave

pred 14 urami, TadejVW pravi:

neki adblue omenjate a si kdo sam kupuje al tanka na bencinski?

Kar nekaj te "scavnice" nalijem v avto; Na kamijonskem delu črpalk imajo (žal redke OMV) črpalko za AD BLUE. Najprej moraš prositi za magnet, da normalno tankaš, če ne, ti avtomat pištole stalno izklaplja.  Sam napolnim rezervoar z modrim pokrovčkom (ne zamešaj!!!!!!!!) in še 10 l kanto, da nalivam v garaži.  Na redkih črpalkah imajo nove pipe za tankajne  v osebni avto (se nahajajo tudi ob črpalkah za os.vozila, ampak te pipe ne omogočajo nalivanja v kanto.

Je to najcenejši AD BLUE, če ga kupuješ v kantah na črpalkah je pa najdražji. Kante ima tudi BAUHAUS.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sam tist na pumpe teče pa ne teče

On 4/21/2022 at 6:06 PM, smasher said:

ha ha zadnjič sm v Tediju videl ADblue... nisem mogel verjet...:lol1:

pa vsaj ni kitajski

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...

Tole se sicer ne tiče direktno bencina ali dizla (problem isti) , ampak a sploh še kakšen nov avto lahko vleče lahki priklopnik (brez zavor) 750kg ?

Malo gledam podatke, pa v "konfiguratorju" niti passatu ne uspe priti do 750 (720kg) , kar je manjšega, pa ne pridejo niti do 600kg.

So podatki v konfiguratorjih točni ali so kar nekaj?

Včasih so fičoti, yugi in podobno to dosegli brez problema (problem so imeli, da so bili prešvoh) , zdaj pa 5x močnejši in 2x težji tega (uradno) ne smejo?

lp

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, franc pravi:

Tole se sicer ne tiče direktno bencina ali dizla (problem isti) , ampak a sploh še kakšen nov avto lahko vleče lahki priklopnik (brez zavor) 750kg ?

Malo gledam podatke, pa v "konfiguratorju" niti passatu ne uspe priti do 750 (720kg) , kar je manjšega, pa ne pridejo niti do 600kg.

So podatki v konfiguratorjih točni ali so kar nekaj?

Včasih so fičoti, yugi in podobno to dosegli brez problema (problem so imeli, da so bili prešvoh) , zdaj pa 5x močnejši in 2x težji tega (uradno) ne smejo?

lp

včasih je prikolica peljala Yugota..preverjeno :P

Čeprav ne razumem kaj iščeš. Brez naletne lahko vleče vsak avto do 750kg. Naprej pa mora met zavoro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, franc pravi:

Tole se sicer ne tiče direktno bencina ali dizla (problem isti) , ampak a sploh še kakšen nov avto lahko vleče lahki priklopnik (brez zavor) 750kg ?

Malo gledam podatke, pa v "konfiguratorju" niti passatu ne uspe priti do 750 (720kg) , kar je manjšega, pa ne pridejo niti do 600kg.

So podatki v konfiguratorjih točni ali so kar nekaj?

Včasih so fičoti, yugi in podobno to dosegli brez problema (problem so imeli, da so bili prešvoh) , zdaj pa 5x močnejši in 2x težji tega (uradno) ne smejo?

 

Ne vem zakaj bi se vozil brez bremz. Včasih sem tudi jaz brez problema vrgel žakelj cementa na prikolo, sedaj sem pa prešvoh.  Vsak avto ne sme vlect 750 kg. Moj t rock npr 600 kg brez naletne, z naletno 1300 kg. Passat 2200 z naletno, ne vem kako bi se ustavil brez. 🤔😁🚛

  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

59 minutes ago, kawamoto said:

Ne vem zakaj bi se vozil brez bremz. Včasih sem tudi jaz brez problema vrgel žakelj cementa na prikolo, sedaj sem pa prešvoh.  Vsak avto ne sme vlect 750 kg. Moj t rock npr 600 kg brez naletne, z naletno 1300 kg. Passat 2200 z naletno, ne vem kako bi se ustavil brez. 🤔😁🚛

S t rockom ne smeš pelat enga solidnega gumona?!? Skoraj na meji za družinsko kamp prikolico….

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

S t rockom ne smeš pelat enga solidnega gumona?!? Skoraj na meji za družinsko kamp prikolico….

Za današnje cajte lahek avto. 1260 kg, sem ga na vago zapelov, bencinar 150 hp. Dizel ima 200 kil več. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DAMI34 pravi:

včasih je prikolica peljala Yugota..preverjeno :P

Čeprav ne razumem kaj iščeš. Brez naletne lahko vleče vsak avto do 750kg. Naprej pa mora met zavoro.

Napaka. Časi, ko je lahko vsak avto vlekel prikolico brez naletne do 750 kg, so očitno mimo.

Zakaj bi imel prikolico brez zavor?

1. ker jo že imamo (in je seveda homologirana na 750) in bi moral menjati avto in nimam potrebe po kakšnem večjem avtomobilu.

2. Ker težko dobiš 750 kg z zavorami, če pa že, je 150 kg težja (ker je seveda narejena za 1300 kg in homologirana "navzdol" ) in nekako nisem navdušen, da bi se ukvarjal še z dodatnimi papirji za težjo prikolico.

Imamo (še vedno) tudi prikolico z naletno zavoro (ni pa v uporabi že leta, stara kamp prikolica) . Vožnja prikolice z zavorami je neprimerljivo  "udobnejša"  samo, če jo ne uporabljaš redno, je tudi neprimerljivo bolj nadležna predno nastaviš, da oba kolesa prijemata istočasno in enako močno (verjetno imajo novejše bolj izpopolnjene sisteme in posledično še večjo zaje...jo, če gre kaj narobe) .

Torej nisem napačno razumel podatkov, tako pač je danes...

Hvala.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne vem koliko uporabljate prikolice, ampak jaz sem ugotovil da je za 1x ali 2x letno najceneje rentat na AMZSju, ima naletno zavoro in cerado. ŽE samo z naletno je cca jurja, z cerado in to je pod 1300€ ni.

Torej za amortizirat nakup prikolice z naletno zavoro bi poreboval 50fur, torej cca 25let uporabe brez računat vse ostale stroške da bi notri prinesu prikolico.

@franc, drugače pa mislim da če ima prikolica naletno zavoro je najbolje vzet tako z 1000kg ali 1100kg skupne mase. Ker precej manjših avtov ima omejitev za prikolico brez zavore 400kg z zavoro pa 1000kg.

Tako da SPLOH NI NUJNO DA JE LEGALNO  DAT NA AVTO PRIKOLICO 750kg BREZ ZAVORE, precej avtov ima dejansko v homologaciji napisano dovoljena vleka brez zavore 500kg ali celo 400kg, za taka vozila bi bilo potrebno zalegalno vožnjo imeti tui prikolico 750kg z zavorami. Preden se kdo vname, jaz pišem samo kaj pravi papir.. kaj se dela v praksi je drugo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi to "predelal" .

Taka prikolica potrebuje registracijo in problem je, da ni več lahki priklopnik in v primeru, da presežeš 3500kg skupne mase potrebuješ E kategorijo (npr. pri uporabi s kombijem) . Izposoja pa pri količini uporabe ni smiselna, ne ekonomsko ne praktično.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika glede na dovoljeno skupno težo je zaradi kompaktnosti šasije, na katero je pritrjena kljuka vozila. S tem se proizvajalci izognejo odgovornosti za deformacije, ki nastanejo zaradi pretežkih vlečnih vozil. 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, franc pravi:

Sem tudi to "predelal" .

Taka prikolica potrebuje registracijo in problem je, da ni več lahki priklopnik in v primeru, da presežeš 3500kg skupne mase potrebuješ E kategorijo (npr. pri uporabi s kombijem) . Izposoja pa pri količini uporabe ni smiselna, ne ekonomsko ne praktično.

lp

E, zdaj boš pa ti men lahko pomagal; namreč, veliko ljudi mi govori, da policaji, ko te ustavijo, vzamejo največjo maso vozila, v mojem primeru 2805 kg , in največjo maso prikolice, kar skupaj da 3555 kg. Kako se izgovoriti, ker ko vozim prikolico, sem v vozilu ponavadi sam in takrat vozilo tehta okoli 2200 kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po predpisih se ne moreš. Potrebuješ E oz.  kodo 96 (na nek način neko "polovičko" E-ja) in potem lahko voziš "sklope vozil" do 4250 oz z EB do 7000kg.

Glede tvojega vprašanja, šteje edino dovoljena skupna masa, dejanska pa edino kadar jo presežeš. V glavnem vedno v tvojo škodo.

Verjetno ti bo večina pogledala skozi prste za tistih 55kg, ampak če bo pa kaj narobe se bodo "obesili" na to "malenkost" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj se pripravlja tudi na tem področju; 

Citiraj

Trenutno lahko imetnik B kategorije upravlja osebno vozilo, katerega skupna masa ne presega 3,5 tone. V praksi je s tem veliko težav, saj na primer številni novodobni avtodomi presegajo to mejo že, če družina vanje naloži nekaj nujne prtljage. Sprememba pa je potrebna tudi zaradi dejstva, da postajajo moderna vozila zaradi električnega pogona in baterij vse težja. Zato je nosilnost znotraj B kategorije vse bolj omejena, še posebej v primeru vleke lahkega priklopnika. Predlog sprememb bo zelo verjetno dvignil mejo dovoljene mase za B kategorijo na 4,25 tone. 

Več na: https://www.zurnal24.si/avto/dosje-avto/k-nam-bo-prisla-digitalna-vozniska-z-b-kategorijo-bomo-lahko-vozili-tudi-399652 - www.zurnal24.si

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, smasher pravi:

Sicer ne vem koliko uporabljate prikolice, ampak jaz sem ugotovil da je za 1x ali 2x letno najceneje rentat na AMZSju, ima naletno zavoro in cerado. ŽE samo z naletno je cca jurja, z cerado in to je pod 1300€ ni.

Še ceneje kot vlačit prikolice je najeti mobilno hiško v kampih...za letos je že rezerviran 1 maj in poletni dopust 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, vandrovec pravi:

Še ceneje kot vlačit prikolice je najeti mobilno hiško v kampih...za letos je že rezerviran 1 maj in poletni dopust 🙂

Jaz sem govoril za tovorno prikolico, amzs ti renta tovorno z naletno zavoro. Torej če imaš kaj večjega za peljat je ceneje kot rentat kombi. In ceneje kot kupovat prikolico če jo potrebiješ cca 2x letno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Buschi said:

E, zdaj boš pa ti men lahko pomagal; namreč, veliko ljudi mi govori, da policaji, ko te ustavijo, vzamejo največjo maso vozila, v mojem primeru 2805 kg , in največjo maso prikolice, kar skupaj da 3555 kg. Kako se izgovoriti, ker ko vozim prikolico, sem v vozilu ponavadi sam in takrat vozilo tehta okoli 2200 kg.

Lahki priklopnik ne "posega" v kategorijo... torej če imaš motorno vozilo kategorije B (do 3500 kg NDM) in mu priklopiš lahki priklopnik (do 750 kg NDM), je to še vedno kategorija B.

Tvoj konkreten primer: tvoje vozilo z NDM 2805 kg + lahki priklopnik = še vedno kategorija B, čeprav je seštevek NDM prek 3500 kg.

(Če ne bi imel lahkega priklopnika, bi pa moral NDM seštet... konkreten (izmišljen) primer: kombi z NDM 3250 kg + lahki priklopnik je še vedno kategorija B, kombi z NDM 3000 kg + priklopno vozilo z NDM 1000 kg ni več kategorija B... čeprav je seštevek NDM v obeh primerih enak.)

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!