Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BUREKKKK

Tomos Avtomatik A3

Recommended Posts

BUREKKKK

Živjo!

Mene sam zanima kok bi kaj cenovno stalo če bi enemu serviserju rekel da mi predela mašino na pedala, ali pa če bi kupu rabljene dela pa če se deli splačajo kupit ker nekateri pravijo da so zanič?

Hvala za vse odgovore,

L.P BUREKKKK

Share this post


Link to post
Share on other sites
JureZ

Vsaj če si iz Lj. ti uradnega serviserja lih ne priporočam - ker boš zadevo v vsakem primeru preplačal. Vpraš koga, ki se spozna na šraufanje Tomosov pa ti bo povedu, po moje pa ta pedala gor dat ne bi smel bit preveč komplicirano (in drago)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Samo kakšen smisel ima montirat pedala?

Kolikor vem se ravno na vse mašine ne da, mora imeti na bloku luknjo "skozi" na eni strani je zaganjač-kurbel, na drugi strani pa "zamašek", če tega zamaška ni predelava ni možna. rabiš os in pedala in to je to. To so imeli predpotopni avtomatiki in pa tisti namenjeni na nizozemsko (nekaj v zvezi kaj je moped in kaj motor, kar pa pri nas ne velja) . Pred leti (30+) je šlo ravno v obratno smer (odstranjevali pedala, ker je sranje vozit motor s pedali) .

Še to: če se misliš vozit na pedala se boš nagaral, če pa misliš da potem ne rabiš izpita se pa pošteno motiš.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
JureZ

V eni drugi temi je spraševal o tem kako bi se lahko vozil z avtomatikom(ki gre 25) brez izpita, pa sm mu svetoval, da naj da gor pedala, tko da bo verjetno razlog s tem povezan...ne bom sicer nič trdil, ampak vsaj načeloma naj bi veljalo, da če so na mopedu pedala policija ne "teži" tudi če nimaš izpita, res pa da izkušenj iz prve roke nimam, ampak že če pogledaš mal mopediste po Ljubljani (razni Ciaoti in podobno) so vsi brez registracij in čelad (pa verjetno tud brez izpita) pa grejo vsi okol 40, 50, enga sm že prehitu ko je 70 vozu...

Tehnično pa res ne vem kako je s tem, čisto možno da ni tako lahko izvedljivo. Sploh pa preden bi se spuščal v kakršnekoli predelave bi se jaz osebno pozanimal o tem, če ti gre moped dejansko 25 ali si res v kakšnem prekršku če ga voziš brez izpita, glede na to da je vse po zakonu, edino po tovarniških podatkih je končna hitrost pač višja - in če si, če se da to nekak "legalizirat"...

Edited by JureZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

V tovarniških p'odatkih mora pisat da gre 25km/h zadevo kako blokirat in homologirat, kar bi blo pa verjetno dražje od mopeda, ki gre dejansko 25. Pedala uradno ne pomenijo čisto nič, je pa res, da policisti mopede z pedali praviloma tolerirajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aljaz Slibar

Lep pozdrav sem nov na forumu in bi povedal naslednje doma imam avtomatika letnik 73 na pedala in bi me zanimalo kaj bi moral narediti da bi odstranil pedala in ga spremenil na kurbelj ter koliko bi to stalo.

Že vnaprej hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Razkopat na prafaktorje, zamenjat gred v menjalniku. In desni pokrov motorcka. Stane? Kolkor stanejo deli na bolhi in popoldan dela. Ce to nardis, ti za gred za pedala dam 10€.

Mi pa ni jasno kaj s tem profitiras? Ce je moped star 40 let ga je skoda predelovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aljaz Slibar

Razkopat na prafaktorje, zamenjat gred v menjalniku. In desni pokrov motorcka. Stane? Kolkor stanejo deli na bolhi in popoldan dela. Ce to nardis, ti za gred za pedala dam 10€.

Mi pa ni jasno kaj s tem profitiras? Ce je moped star 40 let ga je skoda predelovat.

Hvala za odgovor to je mogoče res vendar ko se motor dobiu pedal ni imel več imel je že nožno bremzo in nožne upore vendar gred pa je bila še za na pedala zato bi rad zamenjal gred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Pozdrav! Dobil sem moped avtomatik a3 in ključavnica vilic seveda nima ključev in zdaj me zanima kako to zadevo spraviti v uporabo? Sem že poskusil in sicer to da sem odšraufal tisti majhen stranski vijak, ki naj bi ključavnico držal pri miru in jo potem nekako izbezal ven pa ne gre kot da ima še nekaj v sredi kar ključavnico drži notri in jo je mogoče spraviti ven le s ključem (mogoče se motim?) - lahko pa jo prosto vrtim naokoli. :glare:

 

P.S.: Ima kdo za ponudit čep za rezervoar na ključ za ta moped?

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Če ni tema že zamrla, rabil bi trgovino z deli za A3 kje v LJ, ker eebim dokaj majhen specifičen kos, vzmetko med zobnikom prve in 2 prestave nešel sem jo na netu za 1.2€, in potem me preide še poštnina 6€  :wallbash:   kar s emi zdi preveč, pa ne vem če bi kdo v LJ iem to?

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Pozdrav! Sicer vem da je lahko kar nekaj zadev krivih da motor ne vžge zato pa bi vseeno zelel vaso pomoc da skupaj poskusimo izluscit kje bi bil problem pri vziga avtomatika a3.

- bencin je

- svecka menjana / kontakt je

- zajla gasa deluje / ni strgana

- karburator sciscen dize prav tako

Zmankuje mi idej, kaj bi lahko se bilo za preverit?

Hvala vsem, ki boste znali kakorkoli pomagati!

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Pozdrav! Sicer vem da je lahko kar nekaj zadev krivih da motor ne vžge zato pa bi vseeno zelel vaso pomoc da skupaj poskusimo izluscit kje bi bil problem pri vziga avtomatika a3.

- bencin je

- svecka menjana / kontakt je

- zajla gasa deluje / ni strgana

- karburator sciscen dize prav tako

Zmankuje mi idej, kaj bi lahko se bilo za preverit?

Hvala vsem, ki boste znali kakorkoli pomagati!

...preden grem razdirat motor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

A svecko zaliva?ce das recimo roko na vsis zraka pa zakurblas vzge?lahko da kje fals zrak vlece,tesnila,semeringi..Si probal s kakim start sprejem uzgat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Svecke ne zaliva vsaj mislm da ne je dokaj cista plus z brusnim papirjem sem tudi scistu kontaktn deu je enako... Ce misls vsis tam kjer je izpuh prisraufan sem poskusil in prav tako ne vzge...pri glavi sem tudi dal neko kvazi tesnilo iz papirja ker staro je bilo zanic, zategnil vse skupaj in dvomim da bi prislo tam kaj zraka notri. Start kita pa se nisem uporabljal zato nisem preprican kje bi ga vbrizgal? Motorck je 89 letnik in je bil relativno v slabem stanju ko sem ga dobil...to se je pa zgodil po tem ko mi je med voznjo lezaj razpadu in je blo ogromn tresljajev cutit povsod na motorju zato cist mozn da se je kej razrahljal in prihaja zrak vmes. A je se kje v Lj bolj v centru ksn specialist za Tomose poleg Velocentra?

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

Vsis je misljeno na karburatorju,snames dol zracni filter,pokrijes luknjo z roko in probas zakurblat,tam tudi start spraj naspricas.Ce je mel prej olje v motorju in ne pusca navzven ti ga lahko na semeringu pod sklopko vlece v cilinder...

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Ponovno se javljam z ne se dobrimi novicami, motor se vedno ne vzge. Tesnilo na glavi je zamenjano, vsis sem tudi poskusil zadusiti kot svetovano vendar brez kakrsne koli opazne spremembe pri vzigu. Sem pa ponovno preveril ali je v vzigalni kapici opazna iskra vendar je ni, menim, da moram tukaj raziskovati naprej in da me caka se nekaj dela z elektroniko/kabli v masini (sem upal, da mi se ne bo potrebno odpirati motorja in odvijati zarjavele vijake ampak ocitno bo :/ ).

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Tkole zgleda zadeva elektrike v magnetu v motorju. Kje je kondenzator tukej in kje bi ga lahko kupil ter koliko je kaj verjetnosti da bi bilo kaj narobe s katero tuljavo? V Velu imajo samo cel komplet el. skupaj 9-desetakov tako da me zanimajo self popravila...

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Najprej poglej če ti vrže iskro. Odvij svečko, jo natakni nazaj na kabel, jo prisloni na glavo/cilinder motorja in obrni zaganjač. Boš videl, če iskra preskakuje med jezičkom in elektrodo (valjček pod jezićkom).

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Ne bo šlo tako kot si rekel. Električen del sem že razdrobil. V prejšnjem postu mi ni šlo dodat slike da bi že lahko vedel to.

post-47049-0-81316800-1416598347_thumb.jpg

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Sedaj me zanima se ali bo vzig in ugasanje motorja delovalo ce ostalo razen prekinjalnika odstranim in se to kje je kondenzator na zgornji sliki (tisti valjasti del)?

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

Kondenzator je tisti valja ja z matico zgoraj..Kaj bi ti odstranil?mislis zamenjal?Ce zelis se prijavi na na moped forum (nevem ce lahko tle objavim) dobis cela navitja za 10 15 eur in js mam celo enga bi mogu pogledat ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • krucymucy
      Pri navadnih ni matice. Guma je oblikovana kot "elipsa" in iz zadnje strani pritrjena z varovalom.  Jaz imam originalne LED, ne led plus.  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/led-flashers/yme-h0789-00-10/ Tex ima pa tele ...  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/led-flashers-plus-front/yme-flb2f-10-00/ Tole imam viska ce kdo rabi. Nerabljeno.  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/side-slider-cp3/b90-211d0-02-00/  
    • thumper
      no no..saj ne more biti tako hudo.. yamahi manjka tistih 9km/h več po ravnini od honde..duce je v letošnji sezoni nazadoval/ni napredoval.. ker so mislili,da bodo vse dol udarli na ravnini jih je honda porazila na celi črti ..po ovinkih so bili pa slabši kot v 2018.. ko se markeza kantata - je postala honda bolj mila /mehkejša do ostalih?
    • mapso
      Zdravo Vidim da vas je še nekaj ki iščete Trophy-a zadnji model. Tut jaz ga pa vse kar najdem je na severu daleč u tri ... . Ni mi pa uspelo najt nobenega lastnika v Sloveniji da bi se lahko vsedo na njega zaradi položaja. No v Sloveniji naj bi jih bilo zelo malo. Ampak upanje umre zadnje !!!  Gledal sem jih tut v Angliji na strani Avtotrader kjer so kar zanimive cene. A ve kdo za koga ki je uvozil motor iz Anglije. Eden od serviserjev Triumphov mi je odsvetoval uvoz iz Anglije zaradi tega ker so večinoma voženi po dežju in to slanem dežju zaradi česr je rja rada njihova prijateljica.  Mnenje ??? To drži al ne
    • Bostjan L
      Če nimaš podpore od amzs ne bo nič.
    • thumper
      cena .. tudi duceti niso poceni pa se prodajajo..  xr 800 primerjati z nc750x pač ne gre.. vsi tigra 800 že leta tlačijo k AT.. sicer pa poglej nortona 650 pa bomo rekli kakšno o ceni.. mene zanima kakšen bo "GT".. sem pa mnenja , da bi vseeno lahko naredili cestno različico s 765 mašino , da bi vsaj pri performansah zaprli usta yamahini 900..
  • Similar Content

    • _jezus_
      By _jezus_
      Med slikami iz sejma v nemciji, sem opazil novosti pri tomosu.. Supermoto 50cc ter 125cc enduro in 80cc kroske..

      Zanima me, ce kdo ve kej podatke o masini za 125cc zadevo?



    • jupiter
      By jupiter
      Zame zelo prjietno presenečenje - hmmm, da le testniki niso bili pristranski.

      No, da neham nakladat... v današnjem Am-ju so primerjali
      - Tomos SM 125;
      - Derbi Senda 125 4T:
      - Yamaha xt 125 X in
      - MZ SM 125.

      Vrstni red: 1. Tomos; 2. Derbi; 3. MZ; 4. Yamaha

      :blink:
    • xxdavidxx
      By xxdavidxx
      Živjo
       
      Mene pa zanima kje se  da dobiti jekleno vrv za števc ker se mi je strgala in sprednjo  žarnico močnejšo (za dolgo luč)  da paše na tomosa..
       
      Lp
    • Kristjan R
      By Kristjan R
      Zanima me če bi motorju škodlo motorju če bi dal iz auspuha vn tisti dušilec na koncu...ali bi motor sačel metati ven preveč olja...
      Lp kristjan
    • Kristjan R
      By Kristjan R
      Lep pozdrav! Danes sem v tek spravil automatica letnik 85, tezava pa je v tem da ima moped pre visok minimum sam pa nisem tocno siguren kako ga znizati ker nisem ravno najvecji poznavatelj tomosov. Vesel bi bil vsakega nasveta!
      LP Kristjan
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!