Skoči na vsebino

Motorji, ki smo jih včasih vozili


moto rider

Priporočene objave

Moto rider... iste občutke sem imel jaz pri prodaji Herbija... 1200, '70, ameriški model. Ni me pustil na cedilu nikjer. Mogoče ena zanimivost: kupil in naredil prepis, drugi dan pa  kar v Udine, k Toffanu po dele za Laverdo. No, novi kupec ga je v dveh tednih uspel povsem uničiti. Kaj je delal, da je mašina zaribala, ne vem... No, ko je Laverda šla k novemu lastniku, pa je prišel Bavarec. R65LS. Malo mlajši od Laverde, zato pa toliko manj žejen... Z njim sem pa bil kuhan in pečen na zborih v Avstriji. Pri nas jih itak ni bilo več, kot 5-6. Zborov.

@Efendi -ETZ je imel v primerjavi s TS spredaj disk, 12V elektriko in ne več onega deska sedeža in balon kesla.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos dvo brzinc  konec 60ih

MZ250 - naredu izpit na njem (stric posodu), potem so ga pa ukradli noč pred nakupom  :( 

Vespa GS  1960 (160ccm)   (skoraj identična primeru na sliki, ki je letnik 1964)

po ca 20 letni pavi pa prvi zaresni

Suzuki GSX750F  l.1993

 

post-22275-0-12590600-1360408021_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedemdeseta leta;  Triumph Bonewille 650 (Izdelava, tam okoli letnika...'52, al' pa mal' več...)

 

Ves teden sem šraufal, samo da smo se v nedeljo k maši peljali...

.......In spet se je ponovila žalostna zgodba!

Imeli smo ga pa le!

 

Evo, takšen je bil njega dni motorizem!

post-4472-0-20008000-1360417012_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motofrik - pa saj to pravim, ETZ je bil nov glede na TS, s katerim sem se tedaj recimo jaz podil naokoli. In ja, imel to, kar so takrat "tazaresni" motorji že imeli.

Ampak ekskluziven pa ni bil.

Pravzaprav je bila takrat bolj ekskluzivna Vespa. Do nje si lahko prišel bolj po vezah kot ne in z nekakšnim dokazovanjem izvora deviz.

In prodal si (sem) jo čez par mesecev celo dražje, kot si (sem) jo kupil. In to realno dražje, ne samo za večjo cifro, ki pa bi bila zaradi inflacije (ki je bila takrat naša stalnica) dejansko manjša. Ja, to je bila ekskluzivnost.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, no... meni je bil hud. Prvi resen motor za dokaj sprejemljivo ceno. Lahko si kupil to ali pa Jawo. Ostalo si preplačal na ceno še enkrat državi s carino. Pa saj veš. Vespa... ja, v primerjavi z današnjimi skuterji in maxiskuterji neprimerljivo bolj motor, kot sedanji sesalci. Nikoli nisem imel želje za te vrste vozili, ampak branil se je pa ne bi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, to pa imaš prav. Ko so prišli ETZ-ji, se mi je zdelo, da je moj TS, ki je bil še ravnokar čisto OK, kar naenkrat postal nekako... star... (saj veš, kaj mislim).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!