Skoči na vsebino

Vzdrževanje 450 4T kros motorja


some1ell

Priporočene objave

Živjo, če bi bil kdo toliko prijazen in mi napisu nekaj o vzdrževanju motorja.
 
 
Zanima me vse o vzdrževanju 450 kubičnega kros motorja 
 
 
1. zanima me na koliko ur se menja olje, oljni filter in koliko te stvari stanejo?
2. koliko stane bat z obročki in na koliko ur bi se naj menjal pri ne toliko rekreativni vožnji
3. na koliko ur oz. kdaj se pregledajo ventili?
4. na koliko ur se menja zračni filter in ali se ga čisti po vsaki vožnji - Kako ga čistite?
5. kako je kaj s ketno in zobniki, če je vožnja rekreativna? Koliko je strošek zamenjave in približno na koliko časa?
6. ostale stvari, ki se menjano pri zimski generalski?
 
Obstaja kakšna spletna trgovina, kjer se lahko kupijo filtri, olje in take osnovne stvari za vzdrževanje? Katero olje se uporablja?
 
Hvala za odgovore!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, če bi bil kdo toliko prijazen in mi napisu nekaj o vzdrževanju motorja.
 
 
Zanima me vse o vzdrževanju 450 kubičnega kros motorja 
 
 
1. zanima me na koliko ur se menja olje, oljni filter in koliko te stvari stanejo?
2. koliko stane bat z obročki in na koliko ur bi se naj menjal pri ne toliko rekreativni vožnji
3. na koliko ur oz. kdaj se pregledajo ventili?
4. na koliko ur se menja zračni filter in ali se ga čisti po vsaki vožnji - Kako ga čistite?
5. kako je kaj s ketno in zobniki, če je vožnja rekreativna? Koliko je strošek zamenjave in približno na koliko časa?
6. ostale stvari, ki se menjano pri zimski generalski?
 
Obstaja kakšna spletna trgovina, kjer se lahko kupijo filtri, olje in take osnovne stvari za vzdrževanje? Katero olje se uporablja?
 
Hvala za odgovore!

Za vzdrževanje ti ne morem povedat ker nikoli nisem imel krosa . Tukaj imaš pa spletno  trgovino  http://www.motonet.si/. Tu mislim da boš dobil lahko ves potrošni material.

LP Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, če bi bil kdo toliko prijazen in mi napisu nekaj o vzdrževanju motorja.
 
 
Zanima me vse o vzdrževanju 450 kubičnega kros motorja 
 
 
1. zanima me na koliko ur se menja olje, oljni filter in koliko te stvari stanejo?
2. koliko stane bat z obročki in na koliko ur bi se naj menjal pri ne toliko rekreativni vožnji
3. na koliko ur oz. kdaj se pregledajo ventili?
4. na koliko ur se menja zračni filter in ali se ga čisti po vsaki vožnji - Kako ga čistite?
5. kako je kaj s ketno in zobniki, če je vožnja rekreativna? Koliko je strošek zamenjave in približno na koliko časa?
6. ostale stvari, ki se menjano pri zimski generalski?
 
Obstaja kakšna spletna trgovina, kjer se lahko kupijo filtri, olje in take osnovne stvari za vzdrževanje? Katero olje se uporablja?
 
Hvala za odgovore!

1. Olje se pri motokros uporabi menja na približno 5-7ur. Za enduro uporabo na okoli 10ur. Filter se menja pri vsaki menjavi olja, stane pa okrog 7€, odvisno od motorja in trgovca. Cene olja so različne od cca 8€/L do 20€/L. Pri menjavi ga potrebuješ dober liter. Za rekreativno/enduro vožnjo se ponavadi bolje obnese polsintetično olje (npr. Motul 5100), če se bo motor uporabljal izključno na motokros progah potem je bolje uporabljati sintetično olje (npr. Motul 300V). Gradicija olja recimo, da ni toliko pomembna. Ponavadi se poleti oz. v vročih mesecih uporablja 10W-50, pozimi pa 10W40, vendar se na to ni treba preveč ozirat.

2. Komplet bat stane okrog 200€ lahko manj ali več, odvisno od proizvajalca. Za polprofesionalno rabo se menja na cca 50-60ur.

3. Ventile se kontrolira oz nastavlja na 10-15ur, to je odvisno tudi od samega motorja, ker to velja bolj nasplošno.

4. Zračni filter se po vsaki vožnji očisti in namaže z namenskim oljem. Opereš ga lahko tudi z navadnim pralnim praškom, ne potrebuješ posebnih čistil, čeprav se jih lahko kupi prav za te namene.

5. Verižni set ob rekreativni vožnji lahko zdrži tudi 100ur ali več, odvisno od kakovosti le tega. Če je zadnji zobnik aluminijast potem ponavadi ne zdrži toliko časa, če pa že, je pa v dokaj slabem stanju, zato je bolje imeti jeklen zadnji zobnik, če te ne moti, da je nekoliko težji. Obstajajo tudi takšni ki imajo jedro (sredino) iz aluminija (ergala) zobe pa iz jekla - supersprox. Vendar takšni zobniki stanejo okrog 50€. Običajno se cene verižnih setov (oba zobnika+veriga) gibljejo okrog 100-150€.

6. Ob generalnem servisu se ponavadi menja: bat, veriga odmične gredi, ležaje odmične gredi, napenjalce verige, ojnica, ležaje glavne gredi ter tesnila. Če ima motor za sabo večje število ur (200 in več) potem se pobrusi/pohona cilinder, na novo nanese nikasil, menja vse ležaje, pregleda in po potrebi menja oljno/e črpalko/e, ventile, vzmeti ventilov in ostale drobnarije, ki se pokažejo sproti.

Takšen konkreten servis ponavadi stane okrog 1000€ odvisno od menjanih delov in cene samega dela.

Nekaj linkov spletnih trgovin: http://www.mx-shop.si/  http://jakamoze.com/   http://www.saso-kragelj.com/mx-shop.php 

V kolikor na teh straneh ne boš našel iskanih delov jim pošlji povpraševanje na email.

Če imaš motor že kupljen, ti priporočam, da na na spletu poiščeš user/owner manual, kjer bolj natančno piše o vzdrževanju in intervalih le tega.

Popravljeno . Popravil benny0104
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor...a mogoče poznaš kkšnega dobrega serviserja, ki bi za ugodno ceno naredil generalni servis? Po možnosti na notranjskem ali še boljše na primorskem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Notranjskem (okolica Žirov) to delajo pri Ready to Race  http://www.ready-2-race.com/  ....poznam tudi nekaj "garažnih" mojstrov vendar so večinoma iz Dolenjske. Kako ugodni so pa nevem, ker jaz za svoje potrebe ter za potrebe drugih (tudi večje servise) delam sam tako, da se njihovih storitev še nisem posluževal.

Popravljeno . Popravil benny0104
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala...sem parim poslal email, pa da vidim koliko bi bile okvirne cene za velik servis. Če se pa kdo na forumu spozna na tole zadevo, pa nej pove koliko bi računal za velik servis, če bo cena ugodna se lahko zmenimo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Živjo, mene pa zanima koliko kaj stane nastavitev ventilov ?
Motor mi na nižjih obratih malo trokira, na višjih pa dela normalno. Sem skoraj siguren da je potrebna nastavitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vsakem primeru bom dal nastavit ventile, bom pa rekel mehaniku da če sumi da je kaj s karburatorjem, tudi to nastavi.

Na primer kaj pa bi lahko bilo ? Kakšna nastavitev zraka in podobno ali kaksna fizična okvara ? Motor mi pa tudi crkne na štandgasu...moram "pumpat" po gasu na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...
Ob 17. 2. 2013 ob 21:37, benny0104 pravi:

1. Olje se pri motokros uporabi menja na približno 5-7ur. Za enduro uporabo na okoli 10ur. Filter se menja pri vsaki menjavi olja, stane pa okrog 7€, odvisno od motorja in trgovca. Cene olja so različne od cca 8€/L do 20€/L. Pri menjavi ga potrebuješ dober liter. Za rekreativno/enduro vožnjo se ponavadi bolje obnese polsintetično olje (npr. Motul 5100), če se bo motor uporabljal izključno na motokros progah potem je bolje uporabljati sintetično olje (npr. Motul 300V). Gradicija olja recimo, da ni toliko pomembna. Ponavadi se poleti oz. v vročih mesecih uporablja 10W-50, pozimi pa 10W40, vendar se na to ni treba preveč ozirat.

 

2. Komplet bat stane okrog 200€ lahko manj ali več, odvisno od proizvajalca. Za polprofesionalno rabo se menja na cca 50-60ur.

 

3. Ventile se kontrolira oz nastavlja na 10-15ur, to je odvisno tudi od samega motorja, ker to velja bolj nasplošno.

 

4. Zračni filter se po vsaki vožnji očisti in namaže z namenskim oljem. Opereš ga lahko tudi z navadnim pralnim praškom, ne potrebuješ posebnih čistil, čeprav se jih lahko kupi prav za te namene.

 

5. Verižni set ob rekreativni vožnji lahko zdrži tudi 100ur ali več, odvisno od kakovosti le tega. Če je zadnji zobnik aluminijast potem ponavadi ne zdrži toliko časa, če pa že, je pa v dokaj slabem stanju, zato je bolje imeti jeklen zadnji zobnik, če te ne moti, da je nekoliko težji. Obstajajo tudi takšni ki imajo jedro (sredino) iz aluminija (ergala) zobe pa iz jekla - supersprox. Vendar takšni zobniki stanejo okrog 50€. Običajno se cene verižnih setov (oba zobnika+veriga) gibljejo okrog 100-150€.

 

6. Ob generalnem servisu se ponavadi menja: bat, veriga odmične gredi, ležaje odmične gredi, napenjalce verige, ojnica, ležaje glavne gredi ter tesnila. Če ima motor za sabo večje število ur (200 in več) potem se pobrusi/pohona cilinder, na novo nanese nikasil, menja vse ležaje, pregleda in po potrebi menja oljno/e črpalko/e, ventile, vzmeti ventilov in ostale drobnarije, ki se pokažejo sproti.

Takšen konkreten servis ponavadi stane okrog 1000€ odvisno od menjanih delov in cene samega dela.

 

Nekaj linkov spletnih trgovin: http://www.mx-shop.si/  http://jakamoze.com/   http://www.saso-kragelj.com/mx-shop.php 

 

V kolikor na teh straneh ne boš našel iskanih delov jim pošlji povpraševanje na email.

 

Če imaš motor že kupljen, ti priporočam, da na na spletu poiščeš user/owner manual, kjer bolj natančno piše o vzdrževanju in intervalih le tega.

Benny 0107 ce mene prasas, mam tud 450 in za takega voznika ni potrebno delat tako hitro sevise. Bat prav komot lahko menja na enih 80 ur sploh ker je 450 in dvomim da ga bo stisku ,ojnico pa usakič drugič.in olje tako ku si reku na 5-7ur ma oljni filter usakič drugic zatadi opilkov menjalnika .in olje priporocm motul al pa castol,ce dirkas je bols npr motul v300 ma za njega priporocm castrol 10w 40 oz 50 sinteticno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!