Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

pred eno uro, Zivnorc pravi:

Ko smo že pri dežju: Tu pa se strinjam s tabo ..Res da guma prime tudi v dežju...bolj, kot si mislimo.... ampak...kako vidiš kako liso oljnega madeža... nafte na mokri podlagi, ki jo je pred tem pustil na cesti kak TAMič..al pa FAP...al pa traktor? (to sem napisal zato, da ne bi kdo tega res preskušal na mokri cesti, ko si že omenil dež), zato (vsaj jaz) vozim po dežju skrajno o previdno in počasi...

kar se tiče dežja se ne strinjam z nobenim :P

Ravno po dežju je hudo potreben trening, da se dobi občutek za grip na različnih podlagah, občutek za zaviranje, občutek za pospeševanje , spozna tip pnevmatike in kaj nudi (različne pnevmatike hudo različno delujejo), koneckoncev se celo motor od motorja razlikuje itd...čimveč treninga je potrebnega, da lahko sproščeno in varno voziš po mokrem. (preverjeno, mam kar nekaj kmjev po mokrem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Kričač pravi:

Če se držiš omejitev, te nobeden ovinek ne more presenetit. ;)

O, še kako te lahko!

Naprimer čreda kolesarjev ?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, DAMI34 pravi:

kar se tiče dežja se ne strinjam z nobenim :P

Ravno po dežju je hudo potreben trening, da se dobi občutek za grip na različnih podlagah, občutek za zaviranje, občutek za pospeševanje , spozna tip pnevmatike in kaj nudi (različne pnevmatike hudo različno delujejo), koneckoncev se celo motor od motorja razlikuje itd...čimveč treninga je potrebnega, da lahko sproščeno in varno voziš po mokrem. (preverjeno, mam kar nekaj kmjev po mokrem)

... Ti kr...  ?

... Preberi si še enkrat moj zapis...  ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Zivnorc pravi:

... Ti kr...  ?

... Preberi si še enkrat moj zapis...  ?

sm in sm zmatran, preuč je tega :P

lovju :D

ps. včasih se kr mal ne strinjam tak sm se odloču (ma po duši sem še vedno strinjauc)

pred 9 minutami, KARMEN1 pravi:

O, še kako te lahko!

Naprimer čreda kolesarjev ?

če pogledaš mal realno, raje čreda ovc, kot čreda kolesarjev (ovce so bolj predvidljive) :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

ne provociram, to je moje mnenje, preberem pa tudi, kar drugi napišete

berem in se čudim...

torej če povzamem napisano, ti in @Kričač menita, da je za motorista slabo, če svoje znanje in spretnost na motorju izboljša v varnem in kontroliranem okolju (v tem primeru poligon) in da je slabo če treniraš in izboljšuješ svoje sposobnosti, ker po vajinem mnenju, če si dober v tehniki in spretnosti na motorju to avtomatsko pomeni, da boš na cesti vozil nepremišljeno in objestno?

samo informativno me zanima.. a vidva to resno? :O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, ligenjček pravi:

berem in se čudim...

torej če povzamem napisano, ti in @Kričač menita, da je za motorista slabo, če svoje znanje in spretnost na motorju izboljša v varnem in kontroliranem okolju (v tem primeru poligon) in da je slabo če treniraš in izboljšuješ svoje sposobnosti, ker po vajinem mnenju, če si dober v tehniki in spretnosti na motorju to avtomatsko pomeni, da boš na cesti vozil nepremišljeno in objestno?

samo informativno me zanima.. a vidva to resno? :O

če sem prav prebral, smatrata, da je nepotrebno, če voziš lepo po pravilih :D

slabosti (tudi diujanja s pomočjo tečajev) še nista dokazala :P

 

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, ligenjček pravi:

berem in se čudim...

torej če povzamem napisano, ti in @Kričač menita, da je za motorista slabo, če svoje znanje in spretnost na motorju izboljša v varnem in kontroliranem okolju (v tem primeru poligon) in da je slabo če treniraš in izboljšuješ svoje sposobnosti, ker po vajinem mnenju, če si dober v tehniki in spretnosti na motorju to avtomatsko pomeni, da boš na cesti vozil nepremišljeno in objestno?

samo informativno me zanima.. a vidva to resno? :O

se vidi, da nisi razumel

če se greš tja učit nagibanja, da boš lahko kolenčkal in hitreje vozil skozi ovinke, je zadeva zgrešena

iz mojih izkušenj na cesti v teh letih, bolj ali manj eno samo divjanje

in točno tako je, "dodatno" znanje se pokaže v hitrejši in objestni vožnji

češ, saj imam tečaj, zdaj lahko "noro" vozim in znam

saj pa ko poslušam in berem tečajnike, vsak piše, kak je fajn, da bo lahko do tačke vozil, bolj nagibal ipd...

šleper ima v vseh primerih enako masko!

 

p.s.

kaj je bil že tisti bolničar, ki je šel nabirat izkušnje k ISIS v Sirijo? ... nekak tak je tečaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam jaz nisem še srečal nikogar, ki bi po opravljenem tečaju kar kolenčkal :P

pa po zadni tut ne gre nuben. Edin enga poznam, k se je nauču brcat stožce, ampak mu bolj mal pomaga to v prometu.

ps. edin kakega ježka sunem, če me moti sredi ceste :D

 

  • Šokiran 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

če sem prav prebral, smatrata, da je nepotrebno, če voziš lepo po pravilih :D

slabosti (tudi diujanja s pomočjo tečajev) še nista dokazala :P

 

 

pol pa štrbunkneš sredi križišča ker ne obvladaš motorja pa te avto nagazi :lol1:... bil priča pri znancu, ki prav tako vozi vedno po predpisih pa ne hodi na tečaje (razen da ga hvalabogu ni avto nagazo) 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Snečer pravi:

se vidi, da nisi razumel

če se greš tja učit nagibanja, da boš lahko kolenčkal in hitreje vozil skozi ovinke, je zadeva zgrešena

iz mojih izkušenj na cesti v teh letih, bolj ali manj eno samo divjanje

in točno tako je, "dodatno" znanje se pokaže v hitrejši in objestni vožnji

češ, saj imam tečaj, zdaj lahko "noro" vozim in znam

saj pa ko poslušam in berem tečajnike, vsak piše, kak je fajn, da bo lahko do tačke vozil, bolj nagibal ipd...

šleper ima v vseh primerih enako masko!

 

p.s.

kaj je bil že tisti bolničar, ki je šel nabirat izkušnje k ISIS v Sirijo? ... nekak tak je tečaj

sam sem mnenja, da vsakršno znanje ki ga pridobiš je le tebi v korist, zato se trudim kar naprej izboljševati tehniko svoje vožnje kolikor se da, sicer zaenkrat bolj po parkiriščih, ampak verjetno bom tudi šel na kak tečaj, ker nikoli nisi tako dober, da nebi mogel biti boljši, in ne boš verjel, bolj ko treniram, manj se mi na cesti dogajajo "nevarne" situacije. torej moja praksa se ne sklada s tvojo prvo teorijo, pa tudi prej sem dosti bolj "objestno" vozil kot sedaj, tako da tudi tvoja druga teorija da znanje vodi v divjanje mi nekak ne gre skupaj...:hmm:

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

sam jaz nisem še srečal nikogar, ki bi po opravljenem tečaju kar kolenčkal :P

pa po zadni tut ne gre nuben. Edin enga poznam, k se je nauču brcat stožce, ampak mu bolj mal pomaga to v prometu.

ps. edin kakega ježka sunem, če me moti sredi ceste :D

 

neee ježkaaa :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ligenjček pravi:

neee ježkaaa :bum:

tečaj me je naučil, nežnega odrivanja ovir, brez objestnosti :D

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

tečaj me je naučil, nežnega odrivanja ovir, brez objestnosti :D

 

če pa tečaji povzročajo objestnost  :?:huh: a misliš, da so ježki šli na tečaj, da tako objestno prečkajo cesto? :hmm:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, jskrablin said:

Jaz sem na preizkušanju mej na enduro motorju na MX progi pogruntal, kje delam (na cesti in dol) precej hudo neumnost in jo odpravil. Se zaradi tega ne vozim (kolker sploh sem na asfaltu) nič hitreje in nič bolj ne tvegam. Vem pa kako stisnit če je stisnit treba. In ja, mi je že prišlo prav pa ne zaradi moje neumnosti ali izzivanja usode. Ti nekdo pripelje malo po domače nasproti na ozki cesti in je treba sredi ovinka korekcijo linije delat. Če v taki situaciji zmrzneš, bojo maline. Če veš čemu služi zadnja zavora in koliko lahko podreš moped v ovinek brez panike, niso maline.

Ne gre se za izzivanje usode ampak trening in izboljševanje samega sebe oz svojega znanja in tehnike vožnje. Seveda se lahko celo življenje drajsaš naokoli vedno isto. In te je vedno istih situacij strah in v njih delaš vedno iste napake. Lahko jih pa probaš odpraviti (strah in napake). Vsakemu svoje. Je pa ponavadi tako, da par jurjev za moped in opremo ni problem spraskati. Onih 200 al kolko € že za kak tečaj je pa hud hud strošek...

Tega Snečer izgleda ni sposoben razumet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Snečer said:

ne provociram, to je moje mnenje, preberem pa tudi, kar drugi napišete

Izgleda da so eni že fejst pozabil kako izgleda biti začetnik...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, ligenjček pravi:

berem in se čudim...

torej če povzamem napisano, ti in @Kričač menita, da je za motorista slabo, če svoje znanje in spretnost na motorju izboljša v varnem in kontroliranem okolju (v tem primeru poligon) in da je slabo če treniraš in izboljšuješ svoje sposobnosti, ker po vajinem mnenju, če si dober v tehniki in spretnosti na motorju to avtomatsko pomeni, da boš na cesti vozil nepremišljeno in objestno?

samo informativno me zanima.. a vidva to resno? :O

Glej, nimam kaj dodat na text od @Snečer- a .
Jaz osebno menim, da tega tečaja ne potrebujem in me nihče ne more prepričat drugače. Tisti, ki pa menite, da ga potrebujete in se ga udeležujete pa tudi prav, že veste zakaj. Ne vem, zakaj je hudiča tako težko sprejet mnenje drugega.

Je pa nekdo pisal, da se je že bolj nagibal, ko se je peljal iz prvega tečaja varne vožnje. A je to na naših cestah res potrebno!?

Se mi pa zdi smešno, ko se vozim okrog, ko vsi omenjate ta tečaj .... jaz se peljem po ravnini, recimo 5km/h več od omejitve, pa mimo mene dve raketi .... zviz - zviz, pri prihajajočem ovinku, pa projektila tako bremzata, da se vprašam, če si želita bremze skurit. Da o vožnji v ovinek sploh ne govorim. Mi gre kar na smeh, ko ma takšni prehitijo ... to največkrat doživim na cesti Kobarid - Žaga - Bovec.
 

Popravljeno . Popravil Kričač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, twom pravi:

Izgleda da so eni že fejst pozabil kako izgleda biti začetnik...

Ah ja, to pa je druga pesem.
Začetnikom bi pa jaz predlagal, da se že pred nakupom motorja odpravijo na tečaj varne vožnje, ker nekateri že v štartu precenijo svoje sposobnosti in si kupujejo motorje, katerim so nedorasli, potem pa se čudimo, ko beremo, kako kdo kje se odpeljal v maline ali nebesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kričač pravi:

Glej, nimam kaj dodat na text od @Snečer- a .
Jaz osebno menim, da tega tečaja ne potrebujem in me nihče ne more prepričat drugače. Tisti, ki pa menite, da ga potrebujete in se ga udeležujete pa tudi prav, že veste zakaj. Ne vem, zakaj je hudiča tako težko sprejet mnenje drugega.

Je pa nekdo pisal, da se je že bolj nagibal, ko se je peljal iz prvega tečaja varne vožnje. A je to na naših cestah res potrebno!?

Se mi pa zdi smešno, ko se vozim okrog, ko vsi omenjate ta tečaj .... jaz se peljem po ravnini, recimo 5km/h več od omejitve, pa mimo mene dve raketi .... zviz - zviz, pri prihajajočem ovinku, pa projektila tako bremzata, da se vprašam, če si želita bremze skurit. Da o vožnji v ovinek sploh ne govorim. Mi gre kar na smeh, ko ma takšni prehitijo ... to največkrat doživim na cesti Kobarid - Žaga - Bovec.
Mi gre kar na smeh, ob takšnih "frajerih" .

Oprosti, moj namen ni bil tebe v kaj prepričat, dovolj si star, da se sam odločaš ;) samo ne gre mi v glavo, da trdiš, da lahko znanje in spretnost nekomu škodita.

Ko pa si že omenil "frajerje" ... kdor je divjak bo divjal v vsakem primeru, menim pa, da če že divja, bolje da vsaj obvlada motor, ne pa da se napravlja ko novorojen teliček in ogroža vse okoli sebe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, twom pravi:

Tega Snečer izgleda ni sposoben razumet

ja, ne razumem, kako lahko med npr. 40 udeleženci, ko se 3x pelješ med stožci, pridobiš vrhunsko znanje in sposobnost za boljše obvladovanje motorja na cesti...

če ti mora nekdo na tečaju kazati, kako se sedi na motorju, zavira z abs :)  in pelje v ovinek, ob dejstvu da že imaš izpit, potem je zadeva zaplezana že v štartu

motorizem je pač trend, kot sem že napisal za par jurjev prideš do motorja, opreme, izpita, vsi so veseli, ker pokasirajo in se sistem napaja in živi dalje, čeprav mogoče nisi za na cesto, ker si preskočil "šolanje"

in zdaj se bodo še takšni filtrirali med vozili, vlekli s kovčki po drugih vozilih in veselo podpisujejo nek predlog

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Kričač pravi:

Glej, nimam kaj dodat na text od @Snečer- a .
Jaz osebno menim, da tega tečaja ne potrebujem in me nihče ne more prepričat drugače. Tisti, ki pa menite, da ga potrebujete in se ga udeležujete pa tudi prav, že veste zakaj. Ne vem, zakaj je hudiča tako težko sprejet mnenje drugega.

Je pa nekdo pisal, da se je že bolj nagibal, ko se je peljal iz prvega tečaja varne vožnje. A je to na naših cestah res potrebno!?

Se mi pa zdi smešno, ko se vozim okrog, ko vsi omenjate ta tečaj .... jaz se peljem po ravnini, recimo 5km/h več od omejitve, pa mimo mene dve raketi .... zviz - zviz, pri prihajajočem ovinku, pa projektila tako bremzata, da se vprašam, če si želita bremze skurit. Da o vožnji v ovinek sploh ne govorim. Mi gre kar na smeh, ko ma takšni prehitijo ... to največkrat doživim na cesti Kobarid - Žaga - Bovec.
 

1. pelji ti tok hitro kot projektil, pa boš tut moral zavirat pred ovinkom hehe :P

2. Če ti ne rabiš tečaja, ni nujno da ga kdo drug ne potrebuje, obstajajo ljudje, ki jim je nekaj prirojeno in ostali, ki se morejo tega naučiti, ne znajo namreč vsi take vožnje kot ti in Snečer. Obstajajo ljudje, ki gledajo v ograjo in dejansko gredo potem v ograjo in taki, ki so naravni talenti, da gledajo v iztek ovinka.

Sem se vozl s kar nekaj začetniki in ne moreš verjet, kaj vse počno ( pa ne nalašč) -svojih začetkov se žal ne spomnim, ker sem od 14 leta že na mopetku, pa vseeno sem moral malce znanje osvežiti, ko sem po določenem času sedel na motor. Sicer sem se učil sam, pa mal po netu teorijo, predvsem pa po filingu, s tem, da mi razumevanja prometa ni bilo potrebno obnavljati, ker sem toliko let že visel na cesti, vsaj to mi je bilo prihranjeno.

Na tečaje ne hodim, sem pa videl kako tam delajo in samo pohvale lahko izrazim.

pred 33 minutami, Kričač pravi:

Ah ja, to pa je druga pesem.
Začetnikom bi pa jaz predlagal, da se že pred nakupom motorja odpravijo na tečaj varne vožnje, ker nekateri že v štartu precenijo svoje sposobnosti in si kupujejo motorje, katerim so nedorasli, potem pa se čudimo, ko beremo, kako kdo kje se odpeljal v maline ali nebesa.

v maline, vsaj po statistiki letijo najbolj 50 in več let stari motoristi, zelo malo začetnikov med njimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ligenjček pravi:

Oprosti, moj namen ni bil tebe v kaj prepričat, dovolj si star, da se sam odločaš ;) samo ne gre mi v glavo, da trdiš, da lahko znanje in spretnost nekomu škodita.

Tega nikjer nisem trdil, da lahko komu škodi, celo omenil sem, da kdor hoče naj gre, jaz nimam potrebe po tem, zaenkrat.
Moj moto je, da uživam od točke A do točke B, ne pa, da med točkama vozim "na čas" . Ne vem, kaj tu ni jasno ....

pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

2. Če ti ne rabiš tečaja, ni nujno da ga kdo drug ne potrebuje, obstajajo ljudje, ki jim je nekaj prirojeno in ostali, ki se morejo tega naučiti, ne znajo namreč vsi take vožnje kot ti in Snečer. Obstajajo ljudje, ki gledajo v ograjo in dejansko gredo potem v ograjo in taki, ki so naravni talenti, da gledajo v iztek ovinka.

Odgovor enak prejšnjemu ....

 

P.S.
V maline gredo 50+ BMWjaši ...... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kričač pravi:

Tega nikjer nisem trdil, da lahko komu škodi, celo omenil sem, da kdor hoče naj gre, jaz nimam potrebe po tem, zaenkrat.
Moj moto je, da uživam od točke A do točke B, ne pa, da med točkama vozim "na čas" . Ne vem, kaj tu ni jasno ....

Odgovor enak prejšnjemu ....

 

P.S.
V maline gredo 50+ BMWjaši ...... ?

ne samo na čas, tudi izgled je pomemben za gostilno, kako sediš na motorju, kako se nagneš, kakšna je guma ob prihodu itd.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kričač pravi:

Jaz osebno menim, da tega tečaja ne potrebujem in me nihče ne more prepričat drugače. Tisti, ki pa menite, da ga potrebujete in se ga udeležujete pa tudi prav, že veste zakaj. Ne vem, zakaj je hudiča tako težko sprejet mnenje drugega.

Jaz pa pravim da bi bil verjetno iz takega tečaja odnesel precej več kot si zdaj predstavljaš. Sam lej, tvoje mnenje, moje mnenje. Vsakemu svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Snečer pravi:

ne samo na čas, tudi izgled je pomemben za gostilno, kako sediš na motorju, kako se nagneš, kakšna je guma ob prihodu itd.

 

na Z900 mam pussi štrajfe, pa se povsod pohvalim z njimi, a to vela za gostilno? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

na Z900 mam pussi štrajfe, pa se povsod pohvalim z njimi, a to vela za gostilno? :P

 

za kak manjši neobljuden lokal že, v Senju pa bo treba kar precej na pomol parkirat

zdaj mi je jasno, zakaj se v Vinodolskem voziš v tisto skrito luknjo ob obali :) 

@DAMI34 ti si kaj odnesel od tečaja? se je kaj poznalo na vožnji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!