Skoči na vsebino

Tečaj varne vožnje - izkušnje, predlogi...


KeC

Priporočene objave

pred 2 urami, Snečer pravi:

ja, ne razumem, kako lahko med npr. 40 udeleženci, ko se 3x pelješ med stožci, pridobiš vrhunsko znanje in sposobnost za boljše obvladovanje motorja na cesti...

če ti mora nekdo na tečaju kazati, kako se sedi na motorju, zavira z abs :)  in pelje v ovinek, ob dejstvu da že imaš izpit, potem je zadeva zaplezana že v štartu

motorizem je pač trend, kot sem že napisal za par jurjev prideš do motorja, opreme, izpita, vsi so veseli, ker pokasirajo in se sistem napaja in živi dalje, čeprav mogoče nisi za na cesto, ker si preskočil "šolanje"

in zdaj se bodo še takšni filtrirali med vozili, vlekli s kovčki po drugih vozilih in veselo podpisujejo nek predlog

 

 

Sicer še nisem bil na kakšnem uradnem tečaju, in ne vem kako to poteka pri nas, ampak mislim, da še obstajajo ljudje od katerih se še lahko kaj naučim :) predvidevam, da najbrž obstajajo kakšni tečaji za voznike, ki znajo že tudi kaj več kot pa sedet, zavirat z abs in peljat v ovinek...

pa ko si ravno omenil filtriranje, se mi veščine prikazane v zgornjih posnetkih zdijo kar pomembne... tebi ne?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, jskrablin pravi:

Jaz pa pravim da bi bil verjetno iz takega tečaja odnesel precej več kot si zdaj predstavljaš. Sam lej, tvoje mnenje, moje mnenje. Vsakemu svoje.

Zanimiva debata!

Sam izhajam iz off road terena in moram sam sebi priznati, da so me več krat izkušnje iz terena rešile vsaj pred padcem, če ne že pred trkom (padec bi tudi v nadalje tudi sledil). Obvladovanje vozila na spolzkem, blatnem, skalnem, mehkem pogrezajočem terenu, kjer balansiraš vozilo pri neki hitrosti ti da precej izkušenj za na cesto in bi kar primerjal z varno vožnjo na poligonu. Z pravilnim manevrom sem se letos izognil odpeti avtomobilski prikolici, katera se je vzporedno z vozilom pripeljala po mojem pasu, leseni paleti, katero je tovornjak prevozil po sredini in jaz za njim ter trem vzporednim motoristom na Jadranki sredi najlepšega ovinka... 

Odvozit poligon z tempom avto šole ali poligon nadaljevalne varne vožnje z pravim inštruktorjem je pa drugo.

O čem je zdaj debata?  Ali izkušnje z poligona uporabimo za boljšo, varnejšo reakcijo v kriznih situacijah ali za hitrejšo vožnjo čez ride??? Samo vprašam!

Fantje na FB-motoristi  bi dejali, da po obvezni varni vožnji z lahkoto brusijo zunanjost škornja, indikatorjev zdavnaj ni več, komolci so postrgani, kolenčniki spolirani...

Vsaka, dodatna izobrazba, izkušnja v življenju prinese le pozitiven napredek pa naj bo to tečaj varjenja, ribiški izpit, tečaj kuhanja, izpit za viličarja, šivanje, nadaljevalni moto tečaj varne vožnje...

A zato je potem toliko prevrženih motorjev ravno pred kafiči, trgovinami, restavracijami??? 

Ne me preveč kregat! Jaz pač še ne vem vsega ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

raje kaži svoje videoposnetke, danes ma praktično vsak kamero

ker takšnih vragolij je polno na YT, samo to ni za tečaj varne vožnje

 

jaz je nimam, so pa vse donacije in prispevki za ta namen dobrodošli ;)

ko bom tak dober ko toti stric si jo pa kupim sam :D

ne to ni obvezen tečaj varne vožnje je pa nek tečaj oziroma prikaz končnih rezultatov, na tečaj v takšnem smislu bi se tudi jaz prijavil, ves čas pa seveda govorim o kakršnemkoli pridobivanju novega znanja in veščin ne samo obveznem ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Včasih je bolje, da vsega ne znaš

Prav imaš.

Ko sem v službi dejal, da vozim viličarja, varim ... moram tudi to delati. Ostali ne znajo in jim ni treba. 

Včasih je res, da manj veš, manj se sekiraš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

js še videoigrice igram GP .. ali se to smatra za izobraževanje :huh:

 

da, praktični tečaj je le en segment, videoigrice so zelo realne, pa še proge lahko naštudiraš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

da, praktični tečaj je le en segment, videoigrice so zelo realne, pa še proge lahko naštudiraš

pa nč ne boli k zapelem v maline ... lahko primerjam, ker sem oboje probu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, maus said:

men nč jasn :huh:

Ne se delat,ti si tud mal rizicne starosti,mas pa sreco da nis bmflar,pa na tecaju nisi bil.?

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snečer said:

ja, ne razumem, kako lahko med npr. 40 udeleženci, ko se 3x pelješ med stožci, pridobiš vrhunsko znanje in sposobnost za boljše obvladovanje motorja na cesti...

če ti mora nekdo na tečaju kazati, kako se sedi na motorju, zavira z abs :)  in pelje v ovinek, ob dejstvu da že imaš izpit, potem je zadeva zaplezana že v štartu

motorizem je pač trend, kot sem že napisal za par jurjev prideš do motorja, opreme, izpita, vsi so veseli, ker pokasirajo in se sistem napaja in živi dalje, čeprav mogoče nisi za na cesto, ker si preskočil "šolanje"

in zdaj se bodo še takšni filtrirali med vozili, vlekli s kovčki po drugih vozilih in veselo podpisujejo nek predlog

Kje potem dobiš izkušnje? Sam in samo na cesti? Vau...

In kaj je narobe če kakšno dodatno informacijo zveš še na tečaju, ne samo v gostilnah?

Potemtakem so vsi tečaji brez veze (jezikovni, plesni, računalniški, badmintonski, plezalni (tukaj je neznaje in pomanjkanje izkušenj lahko fejst nevarno),  ...) ker se vse lahko naučiš sam in sproti? Vau...

In zakaj bi spraševal za nasvete za potovanja, če pa lahko vse sam sprot spoznaš? A veljajo tu drugačni principi nabiranja izkušnej in znanj kot za vožnjo? Greš, se peleš, bo že...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, KARMEN1 pravi:

Več znaš, več veljaš.

Jaz bi rada naredila izpit za traktor ?. Sicer ga ne rabim, ampak vseeno .......bi ga imela ?

ufff to bo pa tezko, to je pa zajeban bl k za avijon, tezka bo

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Kričač pravi:

Če se držiš omejitev, te nobeden ovinek ne more presenetit. ;)

Sem se peljal 30 pod omejitvijo, pa me je ovinek presenetil, ker se je naenkrat dodatno zaprl, naprej se ni video nič ker je bilo vse skupaj zelo zaraščeno. Sem zbremzal na 15km/h in ovinek odpeljal v pokončnem položaju ker v takih primerih ne upam na silo bolj nagnit motorja ker imam feeeling da ga bom položil na tla. Zato pač iščem poligon in motor za preizkušanje nagiba v taki situaciji. Boli mene kita kolk mam roba, jebe se mi za to kaj si drugi mislijo o pussy štrajfnu na mojem mopedu, gre za moj lastni občutek in zavedanje ter pravilno reagiranje v takih situacijah. Pa ni treba da je ovinek, lahko je srna ki jo hočeš obvozit, lahko je recimo reševanje škarij z umikanjem na pločnik (been there many times) ...

Tudi z avtom sem vsaj 2x letno na pisti da ga malce naštudiram kje ima meje in hkrati najdem še kako zadevo ki  ni ok in je na cesti ne bi opazil vsaj še kakih 30000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Snečer pravi:

ja, ne razumem, kako lahko med npr. 40 udeleženci, ko se 3x pelješ med stožci, pridobiš vrhunsko znanje in sposobnost za boljše obvladovanje motorja na cesti...

če ti mora nekdo na tečaju kazati, kako se sedi na motorju, zavira z abs :)  in pelje v ovinek, ob dejstvu da že imaš izpit, potem je zadeva zaplezana že v štartu

motorizem je pač trend, kot sem že napisal za par jurjev prideš do motorja, opreme, izpita, vsi so veseli, ker pokasirajo in se sistem napaja in živi dalje, čeprav mogoče nisi za na cesto, ker si preskočil "šolanje"

in zdaj se bodo še takšni filtrirali med vozili, vlekli s kovčki po drugih vozilih in veselo podpisujejo nek predlog

 

 

Sem videl hude mojstre tu na MS ...na poligonu niso zvozili stožcev s pol manjšim motorjem, kot ga imam sam.

Nekaj je obvladovanje motorja, njegove teže, sklopke in ročice plina in nekaj, da misliš, da to obvladaš.

Jaz se tečajev ne udeležujem, ker se vozim celo leto in sem v kondiciji, nimam 6 mesecev pavze.

Pa tudi vsako leto organiziramo tečaj s pomočjo Borutta, ki lahko potrdi, da ne potrebujem tega tečaja :P

Mislim osebno, da je dobro iti po 6 mesecih na tečaj, da malo zagreješ čute, zaznavanje itd pa ne zaradi objestne vožnje temveč svoje varnosti.

Ste pa ljudje, ki mislite, da ste z vožnjo po pravilih nedotakljivi ........NOT!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primer kako voziš GS kravo, ki je po prebranih postih nešega moderatorja Snecerja nevozna in poleg nimam sicer posnetkov a se s slik lepo vidi kako Kawasaki vozi, kot na bowlingu, več podreš več veljaš in znaš :P

@DAMI34 provokacija upam, da ne vzameš za slabo, morem malo podražit vernike Kaw ;)

jaz sem tisti z 1200GS ;) level expert:P

 

Balinanje.....:P

57433579_10212599701340172_2306205195215831040_n.jpg.2f065d509991fbfceae189c76ecd1837.jpg.353fdcf7f62df86298b62e2d607b8128.jpg

...in ko ti @Borutt potegne živc:jezik:

IMG_20190413_130831.thumb.jpg.60edf969bbec2d846f5a192416fe3d49.jpg.16eca638d8e03008ef9a0a23071c14e8.jpg

lp:kmet:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo videli kaj si delal tečaju in z divjanjem ogrožal udeležence

isto smo lahko pred časom brali o bogu kralju in carju motorizma, kako se je komaj rešil padca in ogrožal sopotnico

pa tudi video je na voljo, za pokazat na tečaju, prehitevanje v škarje, polna črta itd. 

tvoja ladja je več na tleh kot na cesti, ne glede na vse tečaje

 

 

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Primer kako voziš GS kravo, ki je po prebranih postih nešega moderatorja Snecerja nevozna in poleg nimam sicer posnetkov a se s slik lepo vidi kako Kawasaki vozi, kot na bowlingu, več podreš več veljaš in znaš :P

@DAMI34 provokacija upam, da ne vzameš za slabo, morem malo podražit vernike Kaw ;)

jaz sem tisti z 1200GS ;) level expert:P

 

Balinanje.....:P

57433579_10212599701340172_2306205195215831040_n.jpg.2f065d509991fbfceae189c76ecd1837.jpg.353fdcf7f62df86298b62e2d607b8128.jpg

...in ko ti @Borutt potegne živc:jezik:

IMG_20190413_130831.thumb.jpg.60edf969bbec2d846f5a192416fe3d49.jpg.16eca638d8e03008ef9a0a23071c14e8.jpg

lp:kmet:

raje pokaži z ltjem kak si zvozil poligon 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snečer pravi:

smo videli kaj si delal tečaju in z divjanjem ogrožal udeležence

isto smo lahko pred časom brali o bogu kralju in carju motorizma, kako se je komaj rešil padca in ogrožal sopotnico

pa tudi video je na voljo, za pokazat na tečaju, prehitevanje v škarje, polna črta itd. 

tvoja ladja je več na tleh kot na cesti, ne glede na vse tečaje

 

 

raje pokaži z ltjem kak si zvozil poligon 

Same pohvale, hvala, saj bi ti še kaj napisal a smo že videli potem, ko se kdo ne strinja od bogov MS kako letijo izključitve......

Se bom vzdržal. 

Evo si videl, mene tečaji pripravijo do objestne vožnje in ko prideš v situacijo jo rešiš in se ne uležeš.

To ti ne gre v števec ampak mi je vseno.

Z LT sem enkrat podrl stožec, stožec ednina in enkrat speljal brez napake.

Ti s takim motorjem nisi sposoben tud prva dva stožca pustiti pokonci;)

A bo to mnenje bogu na MS že dovolj za izključitev ali moramo še bolj zaviti v tančico, da se ne vznemiriš preveč oz. mi začneš posegat v moje poste s popravljanjem......

Popravljeno . Popravil Kmet2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letel si zaradi žalitev

tako kot si bil po tleh prav z vsemi motorji zaradi divjanja, tako da si ti imel situacije brez rešitve, če bi vozil normalno, teh situacij ne bi bilo

za take je tečaj brez efekta

enako kot ga tudi ni tečaja za "xsaro" 

tudi najboljšim se zgodi

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz še vedno trdim, da je :

1. poligon (ta, kot ga omenjate s stožci...itd, ki ga organizira Borutt in podobno) za pridobivanje osnovne spretnosti na motorju.

To ti da osnove obvladovanja motornega kolesa.

 

2. obisk kake počasnejše piste za pridobivanje vozniške spretnosti pri hitrostih , ki so višje kot na poligonu med stožci, oz. pri hitrostih primerljivih na cestah. Tu se naučiš predvideti s kakšno vstopno hitrostjo še lahko varno zapelješ v ovinek...s kakšno max. hitrostjo lahko zapelješ v ovinek... kaj se zgodi, če zaviraš v ovinku... kaj se zgodi, če se "zabremzaš" .... kaj se zgodi če... če... če...In to lahko na kontroliranem območju. Če kaj zajebeš... se pač malo odpelješ po travi...pa takoj nazaj na asfalt... Tudi to je fino, da ti nekdo pokaže ..ali inštruktor...ali kolega, prijatelj, ki to tudi zna pravilno razložiti ali pokazati.

To ti da osnove obvladovanja vožnje po cesti.

 

3. Forum, ala Motosvet, kjer naj bi potekale konstruktivne debate lastne prakse dogajanja na cesti...od predvidevanja, dogajanja...kulture na cesti...itd...itd, kjer naj bi si na kulturen način izmenjavali izkušnje...

To ti da osnove, na kaj naj bi bil pozoren na cesti, kaj se ti lahko zgodi, kaj lahko pričakuješ, predvidevaš...itd

 

4. Lastna praksa na cesti, kjer naj bi upošteval in izvajal skupek zgornjih treh točk. Seveda ob vsaj približnem upoštevanju CPP.

To ti v veliki meri pomaga, da se na cesti čim manj učiš na lastnih napakah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Snečer pravi:

letel si zaradi žalitev

tako kot si bil po tleh prav z vsemi motorji zaradi divjanja, tako da si ti imel situacije brez rešitve, če bi vozil normalno, teh situacij ne bi bilo

za take je tečaj brez efekta

enako kot ga tudi ni tečaja za "xsaro" 

tudi najboljšim se zgodi

 

Eh, takrat še nisem bil na tem tečaju, bil objesten. Po tečaju lepo umirjeno, kot z Versys.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!