Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Samo Brodnik

Koliko tlaka mora biti v pnevmatikah Dunlop Roadsmart?

Recommended Posts

Samo Brodnik

Živjo!

 

A mi lahko kdo priskrbi uradne podatke na koliko tlaka se morajo polniti dunlop roadsmart pnevmatike, ker se menda vsake pnevamatike polnijo z drugačnim tlakom? Sem prebrskal že hudiča in pol, pa mi jih vsi samo ponujajo, o tlaku pa ne duha ne sluha. Prav tako ne najdem njihovega vodnika.

 

Hvala in lp,

 

Samo

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

tema bo itak zaklenjena v kratkem; maš temo o gumah, nauš verjel; clo o danlopkah; sicer pa za na cesto mirno napumpaj tolk k napiše proizvajalec ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samo Brodnik

tema bo itak zaklenjena v kratkem; maš temo o gumah, nauš verjel; clo o danlopkah; sicer pa za na cesto mirno napumpaj tolk k napiše proizvajalec ;)

Hvala, ampak napisačl si točno to česar nočem! Vsak reče mal pobrskaj pa boš našel, nihče pa ne da koristne informacije, vsak samo neki pametuje! Jst vem, da moram gume pumpat na toliko kot je proizvajalec predvidel, a je prvo polnjenje izvedel vulkanizer, zdaj ko je nova sezona in moram sam poskrbet za to, pa ne najdem podatka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

dost zaskrbljujoče da ne veš na kolk morjo bit napumpane za tvoj motor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

no da se ne boš pretirano namatral, če si sam 2,35, zadaj 2,5, če pa si bolj naložen oz. je motor težji pa spredaj 2,5 in zadaj 2,9, drugače pa  mislim da to celo na dunlopovi strani piše. pa dubi si nekje kak owners manual za svoj moped.

Share this post


Link to post
Share on other sites
juresag

Nekje na motorju imaš tablico kjer ti piše koliko tlaka moraš imeti v gumah. Izbira proizvajalca oz. model gume nima na to vpliva!

Važne so dimenzije gume in pa kaj ti piše na motorju oz. v servisni knjigi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

nekje med prazno in preden fracne. vecinoma pise tudi na zadnji nihajki na tvojem motorciklu.

 

ali so danlopke tako very spesl gume, da je za vsak model s tocno dolocenim voznikom (meter in 3/4 cevapa, v leviskah in s pancerji, s tekstilno jakno probiker, brez rokavic) in tocno doloceno obremenitvijo (127,3987104 kg) zracunana vrednost pumpanja gum? da ne zacnem se o vlagi, temperaturi zraka in podlage, ambientnem zracnem tlaku, strukturi in gladkosti podlage itd. itn. sem dovollj zakompliciral ali nadaljujem? :ninja: :grrr

 

ce se pa drajsas po pisti vprasaj veterane ali odgovornega tam. ali sprobaj. vcasih smo tudi tako prisli do rezultatov. :kva1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
  • Similar Content

    • Snečer
      By Snečer
      Navodila:
      V posameznem vprašanju je možen 1 odgovor, odgovor je moč večkrat spremeniti (klik nazaj na anketo). Imena glasovalcev so javna. Dovoljen je samo opis vožnje, solo, v dvoje, poleti pozimi in način...vse ostalo, razna citiranja, jokanja, frustracije bo brisano!!
      Če kdo smatra, da anketa ni pravilna lahko ustvari novo, svojo.
       
      Dami
       
       
       
       
       
       
       
       
      S prvim setom sem naredil 12k+, z drugim pa 9k+, ko je sprednja dobila bulo in sem preventivno menjal.
      Verjetno obkrožim zadnjo, ker bi tudi šlo čez 10k.
      Pišem za zadnjo, ker prednja je po mertivah za 20k+.
      Vožnja solo z zmerno prtljago in zmerno težo šoferja. Sama vožnja pa dinamična, vendar pretežno zaviranje z motorjem in brez naglih manevrov, veliko AC do v povprečju brzina 115kmh.
      Motor Kawasaki z Wilbers vzmetenjem.
    • vonAxl
      By vonAxl
      Za vse ljubitelje in zaljubljence v  
    • roly
      By roly
      Živjo!

      Ce želi kdo Dunlop gume po -10% naj me poklice na 040/273918. Možna dostava (do 50 km iz LJ), za vecje kolicine dodatni popust.

      Sem iz Ljubljane

      Lep pozdrav



      Edited by - roly on 01/06/2001 10:31:15
    • Tuono 007
      By Tuono 007
      Zanimajo me tehnični podatki za HONDO CBF 600.
      Ali bo možno motor kupiti tudi v Sloveniji. Cena !?
    • mlakar123
      By mlakar123
      Ali je potrebno pri registriranem motorju imeti cestne gume in NE terenske?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!