Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Rutterian

Hitrost med vožnjo ..kako veste?

Recommended Posts

Rutterian

Zdravo,

 

Mene zanima ali si vi med vožnjo motorja štejete brzine, da vete v kateri se vozite ali po občutku?? 

 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
tintin

vozi po posluhu. v previsokih vrtljajih menjaš navzgor, pri prenizkih pa navzdol... to je to :)

brez zamere samo tole uprašanje je mal hecno :P

če si začetnik potem pa je vse jasno.. ti se samo vozi, ostalo pride samo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SLVR

Sedmo boš ene parkrat mal iskal ... pol bo pa šlo. :D 
Drugač pa večinoma podzavestno štejem prestave, vmes pa še mal preplonkam iz prikaza prestave na armaturki in zaenkrat kr gre brez problema. :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcc

Preden ti ventile "potrga" prestaviš GOR, preden ti motor "crkne" prestaviš DOL :D

Mal heca. Čist na začetku (avtošola) sem parkrat iskal sedmo prestavo. Drugače pa po občutko. V Večini vsi prestavljamo glede na spremembo zvoka. Enkrat sem se peljal za čoprjem, bil je tako glasen da nisem slišal nič. Motorja nisem slišal tako da sem gledal vrtlaje, ker drugače sem bil čisto zgubljen.

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rutterian

Hvala za zgornje odgovore... saj vem to zgoraj navedeno skoraj vse.. samo me zanima da npr. se pelješ v 5.6 brzini in moraš bliskovito se ustaviti, kako si potem siguren, da si v prvi oz. da si bil toliko in toliko brzin prešaltal dol kot je potrebno.. ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Se zgodi, da neumorno iščem 7. prestavo, ko mi kaj ni všeč, na FJR sem menjalnik skoraj zlomil, ko sem iskal prekleto neobstoječo 6. Bemti bohca.

 

Ko se ustaviš, itak natolčeš dol do 1., kje je tu problem? Pač pohodiš menjalnik cca 6-10x, da si ziher, da je v 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaso65

Zelo enostavno - če vmes leerlampa utripne, si bil mimo, ali pa, ko ne gre več dol, si tudi tam.

Če si se pa ustavil, predno si prešaltal do dol in ne veš, kje si, probaš rahlo gor (dat v ler), če ni lampe, nisi (bil) v prvi.

Edited by gaso65

Share this post


Link to post
Share on other sites
znj

Ko ne gre vec gor si v 6 ko ne gre vec dol si v 1. Razen quadi, ko ne gre vec dol si v rikverc ( vzvratno ). Takrat itak ves da nekaj ni prav. Drugace pa dvomim, da tvoj motor nima dovolj navora, da ne bi speljal v 2 , 3.

Ne se toliko sekirat, po par prevozenih km se navadis in menjavanje postane rutina. Meni osebno je lazje prestavljati kot voziti skuter :)

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
tintin

pač samo prestavljaš navzdol dokler gre :)

večina motorjev ima tudi lučko, ko prestaviš v folo med 1. In 2. Prestavo, pa se lahko še s tem orientiraš :)

če pa se ti gdaj zgodi da hočeš speljat v 2., pa malo sklopko pomatraj ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Kljub letom motoriranja še vedno iščem 7prestavo,na motorju ki nima prikazovalnika prestav.Vozim iz užitka in tud slučajno mi na pamet ne pride da bi štel prestave,vse ostalo pri prestavljanju delam na posluh agregata,brez ,da bi gledal na merilnik vrtljajev.

Če te pa to toliko obremenjuje pa si kupi prikazovalnik prestav.

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.simatik.si/slike/artikli/FT-prest/indikator-prestav-za-motor-B.jpg&imgrefurl=http://www.simatik.si/906-indikator-prestav-za-motorno-kolo-izvedba-6a.html&h=480&w=640&sz=81&tbnid=dqBW28bg__4YZM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__UZ2q-f2K9QN7HwWRmCOund_T2Ow=&docid=LpUvSimqYg9LeM&hl=sl&sa=X&ei=DcOZUfXCB9DZsgb3moHIDA&sqi=2&ved=0CDsQ9QEwAQ&dur=2909

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01

Na cesti včasih iščem sedmo, 5-4-3 po filingu,  pri prestavljanju navzdol ima v  drugi motor že kr dobro štimo in tud mašina zabremza, če pa šaltaš v prvo pa naredi klonk in cukne ko menjaš. Simpl, ne moreš falt :) Na pisti pa brez prikazovalnika ne znam živet. Oziroma nočem. Če kaj motovilim ali prehitevam nepričakovano je zlata vredno, da preden se odločim, a bi še eno dol vrgla al ne preverim kje sem, ker je sploh v dežju jako neprijetno, če misliš da si v drugi, v resnici pa enako hitro spustiš sklopko v prvi in pri xy tisoč obratih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

prikazovalnik prestav je super zadeva in res je popolna bedarija da tega nimajo vsi motorji serijsko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
urkoman

Podobno kot je napisal kmet, vsaj 10 let motoriranja, se vedno kdaj pa kdaj probam v 7, ki je ni, za dol se naceloma ne zasaltam (verjamem da je sranje, ce pri vecji brzini pred ovinkom, presaltas v ler. Imas posnetke na youtubu, kako na pisti v takem primeru zletijo iz ovinka)

Omenil si nenadno zaviranje (ko ti nekdo seka pot), takrat se ne bos ubadal s prestavljanjem iz 6 do 2, ampak bos iskal izhod in uporabil sklopko + obe bremzi (zato so delavnice ali pa prosti treningi zaviranja v sili zelo dobrodosli, saj se je treba navadit kako ne zmrznit na motorju)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

...dostikrat  iščem sedmo... in včasih v kakih ridah butnem v prvo.... pa dva cilindra :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
papez47

mi k ne znamo štet do 6, imamo prikazovalnik :P

 

Ma, dej ....... pol evo daš za ........ :beer2: , pa te naučim ............ tik/tak. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
cikadina

mi k ne znamo štet do 6, imamo prikazovalnik :P

in ker poleg tega še slišimo ne najbolje, se nam lučke pržgejo kdaj je treba menjat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

in ker poleg tega še slišimo ne najbolje, se nam lučke pržgejo kdaj je treba menjat :P

 

lulčke tut men svetjo .. ampak to je za v višjo šaltngo :P

 

drgač sm pa skor 30 let šaltu po abćutku ... včasih se mal zašaltaš ... vržeš 2 dol in po zadnjem prehitevaš :lol: .. včasih iščeš 7-mo ... itak se skoz neki dogaja :krneki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tintin

fantje.. Bo treba na mitota 7-speed prešaltat da ne bo problemu s sedmo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

tole z občutkom je bolj tko tko, varajoče... iz lastnih izkušenj vem...

 

vmax ima prikazovalnik kot del opreme, na motor svoje drage sem ga namontiral naknadno.

 

indikator prestav je vsekakor zadeva, vredna vsakega vloženega evra in truda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
papez47

fantje.. Bo treba na mitota 7-speed prešaltat da ne bo problemu s sedmo :P

 

:hmm:  Ma .......... pol bi pa osmo ( 8 ) isku .............. :P ................ kva češ, zmeri še neki manka. :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • LunaticFringe
      ILuzija pa taKA
    • twom
      ponavadi princ reši kraljestvo ko dvoglavemu zmaju odseka glavi, žena in tašča, potem je pa mir v kraljestvu, včasih je zmaj celo troglavi, verjetno še kakšna sestra od žene ali tašče, tolk o pravljicah za otroke
    • twom
      jest pa z motorjem šparam, ker se v službo vozim pol cenej kot z avtom, pa še mal hitrej pridem, ok, eni pridejo velik velik veeeelik hitrej, jbg, tele mesce ne morem šparat p.s. stroškov z gumami in verigami, itd, imam pa nekajkrat manj kot nekateri, se mi zdi da je to mal odvisno od sloga vožnje...
    • Fadil
    • Darko3g
      Meni se pa motorizem ne zdi drag. Režijski stroški so nizki (cca 100 € registracija in zavarovanje, letni servis in polletna vinjeta še cca 150). Vožnja pa takole: natočim 20 litrov (cca 26 €) in se vozim 8 ur. Če grem plavat v toplice ali smučat, pride za dva čez 50 €. Potem pa kosilo ali prenočišče, kar je enako kot vsi drugi izleti. Še za ribičijo rabiš opremo in dovoljenja. Če grem na izlet ali dopust z avtom, je to strošek (ker moram tja priti) pri motorju pa je potovanje del izleta (z avtom se ne grem vozit do Paklenice na lignje). Sicer pa so stroški z gumami (jaz prevozim cca 20.000 z enim kompletom za cca 250 €) Nekaj stroškov s popravili (stator, pa kakšna odrgnina), lasten servis in vzdrževanje pa spada k užitkom (avto operem, ker je umazan, motor pa, ker je to del motorizma). Še številke: za 10.000 km cca 550 € goriva (4l/100km), 250 € za registracijo in servis pa nekaj opreme (kakšne rokavice, pa nove hlače (ko so stare prevelike) pa po nekaj letih nova čelada, pa radio zveza pa nova torba, ampak vse to je del procesa, kot si kupujemo nove stvari za karkoli. Res pa, ko po 13 sezonah potegnem cifre skupaj je okrog 20.000 € za cca 160.000 km s tremi rabljenimi motorji (zadnji je star 10 let in ima 100.000) Za ta denar bi lahko vsak dan skadil škatlico cigaret ali spil dve pivi v Mariboru.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!