Skoči na vsebino

Yamaha MT 09


MiNa

Priporočene objave

Sem si jo ogledal v četrtek v Milanu. Pozitivno ni kaj. Lep motocikel. Sem prebral pripombe, da se ne ve v kateri segment motor spada. Beri - segment asfalt... ;-) kdor pač ne ve kam bi postavil ta motocikel...

 

Pardoniram se.

 

Vem kam spada.

 

Med sekrete.   :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa mislim da tole ne bo spadal med "sekrete"..

Sej bo testna pa bomo vidl..če bo podobna mt-09 pol že ne more bit sekret..če bo pa še cena podobna mt-09 pa nima konkurence..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje bo to kar prodajan motocikel, predvsem zaradi cene in tudi kvalitete, ki jo Yamaha zagotavlja.

Neposredni konkurent bo večji Versys, kjer pa bo tudi Tracer imel posamezne prednosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce bi moral izbirat med temle Tracer-jem in Versachejem ima Versache moj glas.

Tanov Kawasaki 2015 model je super-duper maneken proti temle spakedralu.  :smoke:

 

PS: agregat je brez dvoma zelo dober...samo ostalo je pa cist adijo  . . . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce bi moral izbirat med temle Tracer-jem in Versachejem ima Versache moj glas.

Tanov Kawasaki 2015 model je super-duper maneken proti temle spakedralu.  :smoke:

 

PS: agregat je brez dvoma zelo dober...samo ostalo je pa cist adijo  . . . 

in bremze so odlične, okvir je odličen, vzmetenje je zelo solidno, mogoče se komu zdi da je preveč kičasta, ampak vseen bolš to kot pa vidni znaki šparanja..

kako so pa plastike oblikovane..to ga pa ne dela sekretastega..

sicer pa, 650 versače je velik švohnej od tega, 1000 versače pa bolš opremljen in predvsem bo dražji..prav tako triumph tiger 1050..kaj pa je še v takem cena/prostornina/zmogljivosti razredu?

mt-09 proti novi hondi crossrunner bo tole..pa še MW Agusta ma nekej podobnega..ampak če gledamo SLO trg je Agusta zelo redka, pa tut zelo redki jo bojo probal, kaj šele kupil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem prebral pride na Hrvaško februarja 2015 in ker gre preko Delte v Krškem velja verjetno to tudi za nas.

 

V primerjavi s Hondo bo Yamaha sigurno v rubriki nabavna cena pridelala veliko prednost, saj je za Crossrunerrja v AS-u določena cena na 11.000 €, Tracer pa bo Italiji stal okoli 9.500 € in če malo špekuliram, bo pri nas verjetno še malo cenejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem prebral pride na Hrvaško februarja 2015 in ker gre preko Delte v Krškem velja verjetno to tudi za nas.

 

V primerjavi s Hondo bo Yamaha sigurno v rubriki nabavna cena pridelala veliko prednost, saj je za Crossrunerrja v AS-u določena cena na 11.000 €, Tracer pa bo Italiji stal okoli 9.500 € in če malo špekuliram, bo pri nas verjetno še malo cenejši.

 

Verjetno si mislil napisati dražji.

Popravljeno . Popravil lajbn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi se malo prilagajajo kupni moči države, lahko da bo cenejši.

Prednost pred velikim Versisom je predvsem v manjši teži. Kdor se vozi solo, roko na srce ne rabi težke krave s 1000 in več ccm. 800 ccm in trivaljnik je idealno.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda je, da so MT09 (tdm verzijo) naredili z levo roko, da se niso bolj potrudili in je dodelali, tako da deluje, kot da ji nekaj manjka.

 

Teža navadne je 188kg, kar je zelo solidno, najbrž tale tdmka še ima par kg poleg.

 

Če bi izbiral med versačejem in to novo mt09 bi vzel raje mt09.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi rekel da ji kej manjka..je samo bolj šlank..niso pretiravali s širino oklepa kot naprimer R1200RS..

Če pa bo dovolj ščitila pred vetrom bomo pa vidl..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je sicer Versis 1000 bolj všeč, ker se voziva večinoma dva. Me pa nekaj zanima....ne najdem nobene slike MT 09 Tracer z Top case-om?!  :glare:

Samo tiste stranske torbe....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi rekel da ji kej manjka..je samo bolj šlank..niso pretiravali s širino oklepa kot naprimer R1200RS..

Če pa bo dovolj ščitila pred vetrom bomo pa vidl..

 

Zadeva ima 210kg...hm?, to je kar 22kg več od navadne?

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=featurestechspecs

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09.aspx?view=featurestechspecs

navadna 188 oz. 191abs

 

Malo plastike in šajba pa kar 22 oz. 19kg več? ok 4l večji tank pa vseeno, centralno stojalo... jah, nabere se počasi balast.

 

Neko zaščito bi mu še morali gor dat.

 

Pozitivno pa sem presenečen, da ima prednje luči LED. 

 

Šipa pač ok, nekaj posebnega, plasti dip sprej lepo reši prozornost :)

 

Je pa to čisti razred Versys 650 z močnejšim motorjem in novejšo tehniko. Skratka nekaj uporabnega, ne kot navadna mt09, ki ni za nikamor.

 

Bomo videli bike77@ če ti bo dovoljeno napisati objektivni test...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lohka bi bli tank iste kapacitete kot je na tdm- ki obdržal, torej 20L :).

Je morda kdo kje zasledil, če ima indikator prestav in merilec zunanje temperature? :)

Popravljeno . Popravil Danilo D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva ima 210kg...hm?, to je kar 22kg več od navadne?

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=featurestechspecs

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09.aspx?view=featurestechspecs

navadna 188 oz. 191abs

 

Malo plastike in šajba pa kar 22 oz. 19kg več? ok 4l večji tank pa vseeno, centralno stojalo... jah, nabere se počasi balast.

 

Neko zaščito bi mu še morali gor dat.

 

Pozitivno pa sem presenečen, da ima prednje luči LED. 

 

Šipa pač ok, nekaj posebnega, plasti dip sprej lepo reši prozornost :)

 

Je pa to čisti razred Versys 650 z močnejšim motorjem in novejšo tehniko. Skratka nekaj uporabnega, ne kot navadna mt09, ki ni za nikamor.

 

Bomo videli bike77@ če ti bo dovoljeno napisati objektivni test...

 

Močnejši zadnji del za večjo nosilnost..se kar naberejo kilogramčki tkole ja..

Bo pa mela tudi TC..odlično..se pravi dober komplet, samo malo individualno sfrizirat jo..

no, za ene bo še vedno sekret..ampak tako pač je..

Če mi bo dovoljeno? Kar sem testiral je bilo objektivno po moji oceni..

Ko bojo pa začel srat da premal "reklame" delamo se pa tut jest ne bom šel več tega..

Ampak kam pa pol pridemo?

Sicer imaš pa za vsak motor več testov iz več različnih oči..eni so reklamni, drugi pa pravi, vendar iz oči testnega voznika..kakršenkoli že je..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem te samo dreznil :), ja saj načeloma kar poveš ok, razen da vedno motijo zavore in vzmetenje.

 

210kg je sicer ok teža, agregat pa na papirju razvija lepo moč in navor.

 

Na papirju bi rekel, da nima konkurence. Malo bo pa treba zadevo z dodatki "popraviti", saj tega bo za yamaho ogromno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 razen da vedno motijo zavore in vzmetenje.

 

Spet iz oči vsakega posameznika..če veš kolk boljše bi lahko bilo vzmetenje in zavore z minimalnim vložkom..

Pa saj se tudi japonci že popravljajo..ni več tako da "je pač dovolj dobro" za kogar je..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lohka bi bli tank iste kapacitete kot je na tdm- ki obdržal, torej 20L :).

Je morda kdo kje zasledil, če ima indikator prestav in merilec zunanje temperature? :)

 

Tolko manj pije, da ima 18 dovolj :)

 

Prikaz prestave na aramturki vidim, da ima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet iz oči vsakega posameznika..če veš kolk boljše bi lahko bilo vzmetenje in zavore z minimalnim vložkom..

Pa saj se tudi japonci že popravljajo..ni več tako da "je pač dovolj dobro" za kogar je..

 

http://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/index.aspx?view=article&id=579235&fromurl=http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx&fromsite=Yamaha%20Motor%20Europe

 

MT-09 Tracer: versatility and fun in an exciting combination

 

 

Versys :)

 

Pa tudi sicer mu je zelo podoben.

 

V tem rangu bi moral versys 650 predelati in sicer z mašino 800ccm, a vprašanje če bi lahko konkurirali trivaljni yamahi (glede skupne teže)

 

The dashboard comes from the latest Super Ténéré and includes indications for gear position, outside temperature, fuel level, drive mode settings, traction control settings, accessory grip heater settings, and more.   

 

Yamaha je naredila korak v pravo smer, nekako bi bila to moja top izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!