Skoči na vsebino

Yamaha MT 09


MiNa

Priporočene objave

Maš novo prikazno sliko, se smeješ k pečen maček :P, a bomo kej kmalu vidli ta dark side of Japan?

 

 

Boste vidli ko prispe, ta teden mogoče že v soboto bo dana na kamijon  :grim  Tako da do drugega vikenda bo z tablico in vsem na cesti potem pa opišem mnenja pa kako fotko naredim  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boste vidli ko prispe, ta teden mogoče že v soboto bo dana na kamijon  :grim  Tako da do drugega vikenda bo z tablico in vsem na cesti potem pa opišem mnenja pa kako fotko naredim  :OK:

A tolk hitr se to pokvar?!  :eek:

;) naj ti dobro služi in srečne km!

Popravljeno . Popravil ForU2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je nova vizija yamahe da kupiš pokvarjen motor pol ga popraviš zato pa ima ime dark side of japan ker ponoči popravljaš podnevi se voziš. :D

Hvala upam da bo služla.

Popravljeno . Popravil jany
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boste vidli ko prispe, ta teden mogoče že v soboto bo dana na kamijon  :grim  Tako da do drugega vikenda bo z tablico in vsem na cesti potem pa opišem mnenja pa kako fotko naredim  :OK:

To je zato, da je lahko cenejša, ker je "iz kamijona padla" ;)

 

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem sedel dons na tracerju. Položaj je super. Tud moja se je gor sedla in je super položaj sopotnika. No vsaj pri naju je vse top. Jst mam 172cm, moja 157

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me če zadnji nosilec za kovček od mt 09 paše na tracerja ? V ponudbi pri tracerju majo samo nosilec zadnji ki je za privezat mehke torbe gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem šel pogledat to čudo od tracerja da vidim okrog česa se tako krešejo mnenja :)

 

Na splošno je motor kar v redu, tipično japanajzerski.

Zmoti me cenena plastika po rezervarju in reže na stikih plastik oziroma zaključki plastik.

Stopalke bi lahko bile gumirane.

Kaj so si mislili s tistimi karbon nalepkami tudi ne vem.

Svoje poglavje je vetrobranska šipca. Nosilci in sama šipca zgleda.... slabše kot igračke s kinder jajčka. :SS:

Nekdo je omenil da je sedež neudoben, sam tega ne morem potrditi, meni se zdi kar v redu.

 

 

Kljub temu da sem šel namensko pogledat tracerja, nikakor nisem mogel spregledati tanove R1 ki je bila parkirana zraven.

Moram reči da sem zelo zelo razočaran. Rit zgleda kot slaba kitajska kopija Ducatijeve in na splošno so plastike katastrofa za tak cenovni razred. Mogoče pričakujem preveč od japoncev, ampak pri motorju za 20k ne bi hotel, da ogledala zgledajo kot da so narejene iz recikliranih kant od detergenta (to velja tudi za nosilec tablice). Končna izdelava motorja je porazna in definitivno precej slabša kot pri konkurenci (kwak, bmv). Verjamem, da ima zelo dobre vozne lastnosti in vse mogoče elektronske cukrčke, ampak zgleda kot cenen kitajski ponaredek motoGP motorja.

 

Najraje bi od tam odpeljal XJR1300, zgleda super, retro in je res lepo narejena, pa še cena je dokaj ugodna za nov motor (11k).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ko sem si ogledal me je vetrobran največ motil da deluje tak nestabilen treba videt ob vožnji.

 

Plastika po rezervarju je meni čudna ker je prvi motor ki nebo imel kovinskega.

 

sedež je pa debel isto kot na mojem cross motorju tako da mislim da bo rit kar precej hitro bolela.  vendar se da vse rešit brez problema.

 

Za naslednji vikend upam na sončno vreme čeprau me prehlad lovi  :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šel pogledat.

 

 

Vetrobran. Nastavljiv je zgolj za kake 3cm, pa med vožnjo se ga ne da nastavljati.

Traction control- Menda ni stopenjsko nastavljiv, temeč le ON-OFF.

Zadek - pri Yamahi so menda predvideli samo nosilce za poltrde stranske torbe brez zgornjega kovčka. Saj vem da bo Givi nekaj naredil, a gotovo bo kovček montiran zelo visoko in bo štrlel daleč preko zadka motorja. To bo močno vplivalo na ciklistiko in izgled motorja :BUA:
 

Morda pa jaz pričakujem preveč potovalnih in enduro karakteristk od motorja, ki je mišljen bolj kot fun-bike.

 

Predvidevam pa, da ima odlične zavore, ciklistiko in mašino. Bo treba ujagat testno vožnjo, morda se mi še dopade?

Popravljeno . Popravil Lunatic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je full vsec polozaj kljucavnice.  :smoke: 

 

Kljub temu, da sem kot mladic raztural tetris, mislim, da bi mi vsako vdevanje kljuca v kljucavnico predstavljalo zelo podoben izziv kot mi ga je tetris na unih tazajebanih stopnjah. 

 

Drugace pa... motor je vsekakor vreden svojega denarja... ce bi bil malce drazji, bi bil pa fejst za spljuvat.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem šel pogledat to čudo od tracerja da vidim okrog česa se tako krešejo mnenja :)

 

Na splošno je motor kar v redu, tipično japanajzerski.

Zmoti me cenena plastika po rezervarju in reže na stikih plastik oziroma zaključki plastik.

Stopalke bi lahko bile gumirane.

Kaj so si mislili s tistimi karbon nalepkami tudi ne vem.

Svoje poglavje je vetrobranska šipca. Nosilci in sama šipca zgleda.... slabše kot igračke s kinder jajčka. :SS:

Nekdo je omenil da je sedež neudoben, sam tega ne morem potrditi, meni se zdi kar v redu.

 

 

Kljub temu da sem šel namensko pogledat tracerja, nikakor nisem mogel spregledati tanove R1 ki je bila parkirana zraven.

Moram reči da sem zelo zelo razočaran. Rit zgleda kot slaba kitajska kopija Ducatijeve in na splošno so plastike katastrofa za tak cenovni razred. Mogoče pričakujem preveč od japoncev, ampak pri motorju za 20k ne bi hotel, da ogledala zgledajo kot da so narejene iz recikliranih kant od detergenta (to velja tudi za nosilec tablice). Končna izdelava motorja je porazna in definitivno precej slabša kot pri konkurenci (kwak, bmv). Verjamem, da ima zelo dobre vozne lastnosti in vse mogoče elektronske cukrčke, ampak zgleda kot cenen kitajski ponaredek motoGP motorja.

 

Najraje bi od tam odpeljal XJR1300, zgleda super, retro in je res lepo narejena, pa še cena je dokaj ugodna za nov motor (11k).

Glede na to kakšen jajc je jeR1 po tej oceni...n.pr. angleži so pokupili celotno letošnjo kvoto, ampak v nobenem testu ni bilo zaslediti niti približno takih ocen ....sicer tipična fan-.Lahovska ocena :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sedaj je pa treba vse kar je fejst drago pa hvalit v nebesa, al kaj? 

R1-ke so po dizajnu "veljale" za japonskega ducatija...no ne več :S

 

Sem se pa tudi jaz včeraj zbasal na tegale tracerja...zelo veščno. Mogoče pa pade v letu ali dveh B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno !! naj ti dobro služi pa naredi z njo velik km :) pa javi kakšni bodo vtisi, ko boš naredil nekaj km :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno !! naj ti dobro služi pa naredi z njo velik km :) pa javi kakšni bodo vtisi, ko boš naredil nekaj km :)

 

Če bo vreme za vikend bom kej več lahko napisal.  :OK:  Za zdej lahko pohvalim le lepo napisana navodila v Slovenščini  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu, tahudejša barvna kombinacija :D čestitke & veliiiiiko varnih kilometrov ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitam. 

 

Obilo lepih in varnih kilometrov z Yamaho. Če ne bi mel tudi jst ene Yamahe, bi ti bil kr fouš. =)

 

p.s. Enkrat, ko postaneš Yamahar, za vedno ostajaš Yamahar.  :D

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!