Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MiNa

Yamaha MT 09

Recommended Posts

Roki

Ravno en teden je od mojega testa MT 09. Najprej hvala BS centru na Šmartinski. Odnos in pristop profesionalen.

Motor še skoraj nov - dobrih 1900 km. Zapeljal sem se slabih 100 km po ovinkih in strnil bi takole. Zanimiva street-fighterska drža. Do 120-130 km/h (čemur je po mojem namenjen) je "veter"čisto sprejemljiv. Agregat samo veselje. Če se nastavi še sprednje vilice in zadnji amortizer, je za 90% motoristov odličen motor, pa že tako je šlo brez problema do roba. 

Cena po mojem konkurenčna. Naslednje leto imam namen menjat in je zame v TOP 3 izbirah.

 

Ajde

Rok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03
pred eno uro, Roki pravi:

Če se nastavi še sprednje vilice in zadnji amortizer, je za 90% motoristov odličen motor, pa že tako je šlo brez problema do roba. 

Mislim da bi moral dodati: "za 90% motoristov, ki v tem segmentu/razredu iščejo motor."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roki

Mislil sem tisto kar sem napisal in napisal tisto kar sem mislil. Očitno prispevke o MT 09 bere večina zagrizenih Hard enduro voznikov, čoperistov in Super sport navdušencev. 

Houg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

99% problemov z vzmetenjem in wobblanjem na golem mt09 se je rešilo z vgradnjo stabilizatorja krmila:

mt-steeringresize.jpg

Edited by ELO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rubuz
2 hours ago, shico55 said:

Ima kdo kakšno idejo kako dobiti imbus ven iz motorja?  :P

Ne vem točno na kaj kaže ta rdeča elipsa, ampak začneš lahko s odstranitvijo te plastike ki je na zgornjem koncu tanka. Če se ne motim, je pritrjena samo z dvema plastičnima sponkama (na zgornji sliki od ELO-ta se lahko vidijo levo in desno od sredine stabilizatorja). Manjši krogec pritisneš noter in sponka pade ven. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
shico55

mam to ja sam ni nič pomagal k je tok mal prostora. Na koncu sm začel rukat motor v vse strani k mal zmešan pa je sam po tleh padu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
imm

Kako mate kaj nastavljeno vzmetenje na mt09 ... Jaz sem neki spreminjal pa nastavljal in sem vse sprčkal se mi zdi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 54 minutami, imm pravi:

Kako mate kaj nastavljeno vzmetenje na mt09 ... Jaz sem neki spreminjal pa nastavljal in sem vse sprčkal se mi zdi ...

Odvisno kako vozis pa kolk si nalozen, kot pri vseh mopedih

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, imm pravi:

Kako mate kaj nastavljeno vzmetenje na mt09 ... Jaz sem neki spreminjal pa nastavljal in sem vse sprčkal se mi zdi ...

najprej nastavi spet na defolt. V navodilih imaš vse točno napisano. Potem pa se ti lahko zmeša od vseh navodil, ki jih boš dobil tule :P

Vendar, neke smernice ti lahko lastniki podajo, predvsem mej v vidu, da je osnovna nastavitev za težo 70-75kg in če si težji bo pač potrebno nekoliko zategniti vse skupaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rubuz

Jaz sem delal po navodilih iz tega videa... 

 

V kratkem...kot je rekel Dami...pri mojih 86kg sem moral vse skup bolj zategnt. 

Edited by Rubuz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buddah

Kolebam med različnimi izpuhi za MT09- 2014. Je kdo slišal več različnih in lahko primerja? Je morda kdo iz okolice Lj. in ima namontiran SC project ali Akrapovič (bojda se ne da odstraniti dušilcev?) ? Bi prišel malo pofirbcat :) V poštev pride sicer tudi Yoshi, Arrow ipd.

Najbolj se sicer nagibam k SC Project izdelkom (predvsem zaradi cene) a nisem še nobenega slišal v živo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
On 7/6/2019 at 9:45 AM, imm said:

Kako mate kaj nastavljeno vzmetenje na mt09 ... Jaz sem neki spreminjal pa nastavljal in sem vse sprčkal se mi zdi ...

S preloadom se nastavlja samo visino motorja oz. pravilen sag. 

Pri obremenitvi na mestu je pravilen sag 30% skupnega hoda vzmetenja nizje od polno iztegnjenih vilic oz. nihajke.

Ce je hod spredaj in zadaj 100mm, se nastavi sag na 70mm. (75mm na cestaku, 65mm na enduri)

Obremenitev na mestu se steje voznik v opremi, prtljaga, goriva pol rezervoarja, sovoznica, medvedek na zadnjem sedezu ...

Za boljse razumevanje

Teza motorja je vedno enaka. Vzmet je pod enako tezo vedno enako obremenjena, torej je tudi dolzina vzmeti enaka. Pri zategovanju preloada se motor dvigne, vzmet je enake dolzine, zakaj je motor visji?

Ja ker je se je spremenila pozicija bata v blazilcu.  
 


Sedaj smo pocasi na kompresiji.

Bom probal razloziti cimbolj enostavno.

Motor imas samo na blazilcu. Vzmeti nimas.

Ce imas kompresijo odprto, bo motor padel hitro do neke mehanske omejitve.

Ce imas zaprto, bo padel pocasneje, ampak se vedno se bo posedel do neke mehanske ovire.

 

Rebound je pa obratno.

Blazilec je se vedno brez vzmeti, dvignes motor in spustis nihajko.

Rebound odvit nihajka pada hitreje.

Rebound privit nihajka pada pocasneje.

Glejte na to kot na nek ventil s katerim omejujes pretok medija. (olja, zraka, snopsa...)

 

Upam da bo komu pomagalo pri lazjem razumevanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, DinDiin pravi:

Kako pa cutis v voznji, da mors rebound privit al odvit?

en pokazatelj so zavihki na pnevmatiki, drugi pa filing a guma/vzmetenje/nihajka sledi cesti prav ali te odbija/ziblje(trdo/mehko)

ps. povedal sem po domače, strokovno utemeljitev bo že kdo drug podal. Veliko tega je v temi "vse o vzmetenju" pa predlagam, da se tam nadaljuje debata

Tule raje točne podatke o MT09 v stilu:

prednapetost toliko

rebound toliko, brez dram in kompliciranja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
12 minutes ago, DAMI34 said:

en pokazatelj so zavihki na pnevmatiki, drugi pa filing a guma/vzmetenje/nihajka sledi cesti prav ali te odbija/ziblje(trdo/mehko)

ps. povedal sem po domače, strokovno utemeljitev bo že kdo drug podal. Veliko tega je v temi "vse o vzmetenju" pa predlagam, da se tam nadaljuje debata

Tule raje točne podatke o MT09 v stilu:

prednapetost toliko

rebound toliko, brez dram in kompliciranja.

To se ne da napisat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

To se ne da napisat.

v navodilih za uporabnika piše.

Sicer je pa nekdo vprašal konkretno, kako imajo lastniki nastavljeno.

Seveda pa je tvoj zapis popolnoma korekten, ampak se bojim da bomo z debato prešli eno vprašanje in pristali splošno pri vzmetenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Ta zapis je en kratek povzetek napisan bolj po domace, splosno.

In nemogoce je nekomu napisat nastavitve ce ne ves kako se vozi.

Preload lahko, kompresijo in povratek nemogoce, to mora vsak sam zase nastaviti. Z majhnimi spremembami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rubuz
19 hours ago, Buddah said:

Kolebam med različnimi izpuhi za MT09- 2014. Je kdo slišal več različnih in lahko primerja? Je morda kdo iz okolice Lj. in ima namontiran SC project ali Akrapovič (bojda se ne da odstraniti dušilcev?) ? Bi prišel malo pofirbcat :) V poštev pride sicer tudi Yoshi, Arrow ipd.

Najbolj se sicer nagibam k SC Project izdelkom (predvsem zaradi cene) a nisem še nobenega slišal v živo.

Jaz mam SC na 2017. Je pa EURO4 varianta z dušilcem (ki po zakonu ne sme imeti možnost odstranitve, zato je pritrjen z majhnim varom ki bi se ga načeloma dalo v easy počit) in katalizatorjem. Kljub temu sem zelo zadovoljen. Ti na 2014 lahko rukneš euro3. SC priporočam...cena je ok, zvok vrhunski in izdelek kvalitetno narejen. Z vgradnjo ni bilo nobenih težav, vse je lepo pasalo skup. Med vozniki MT09 je SC kar pogosta izbira. Sicer pa med temi proizvajalci ki si jih napisal nimaš kaj falit. 

Edited by Rubuz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 14 urami, DinDiin pravi:

Kako pa cutis v voznji, da mors rebound privit al odvit?

v bistvu je simpl, če je premehko ojačaš, če je pretrdo omehčaš

privijanje = hard

odvijanje = soft

začneš pa na defaultu, poglej navodila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!