Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MiNa

Yamaha MT 09

Recommended Posts

Nearrain

Sem si jo ogledal v četrtek v Milanu. Pozitivno ni kaj. Lep motocikel. Sem prebral pripombe, da se ne ve v kateri segment motor spada. Beri - segment asfalt... ;-) kdor pač ne ve kam bi postavil ta motocikel...

 

Pardoniram se.

 

Vem kam spada.

 

Med sekrete.   :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Jest pa mislim da tole ne bo spadal med "sekrete"..

Sej bo testna pa bomo vidl..če bo podobna mt-09 pol že ne more bit sekret..če bo pa še cena podobna mt-09 pa nima konkurence..

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Po moje bo to kar prodajan motocikel, predvsem zaradi cene in tudi kvalitete, ki jo Yamaha zagotavlja.

Neposredni konkurent bo večji Versys, kjer pa bo tudi Tracer imel posamezne prednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nearrain

Ce bi moral izbirat med temle Tracer-jem in Versachejem ima Versache moj glas.

Tanov Kawasaki 2015 model je super-duper maneken proti temle spakedralu.  :smoke:

 

PS: agregat je brez dvoma zelo dober...samo ostalo je pa cist adijo  . . . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Ce bi moral izbirat med temle Tracer-jem in Versachejem ima Versache moj glas.

Tanov Kawasaki 2015 model je super-duper maneken proti temle spakedralu.  :smoke:

 

PS: agregat je brez dvoma zelo dober...samo ostalo je pa cist adijo  . . . 

in bremze so odlične, okvir je odličen, vzmetenje je zelo solidno, mogoče se komu zdi da je preveč kičasta, ampak vseen bolš to kot pa vidni znaki šparanja..

kako so pa plastike oblikovane..to ga pa ne dela sekretastega..

sicer pa, 650 versače je velik švohnej od tega, 1000 versače pa bolš opremljen in predvsem bo dražji..prav tako triumph tiger 1050..kaj pa je še v takem cena/prostornina/zmogljivosti razredu?

mt-09 proti novi hondi crossrunner bo tole..pa še MW Agusta ma nekej podobnega..ampak če gledamo SLO trg je Agusta zelo redka, pa tut zelo redki jo bojo probal, kaj šele kupil..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Kot sem prebral pride na Hrvaško februarja 2015 in ker gre preko Delte v Krškem velja verjetno to tudi za nas.

 

V primerjavi s Hondo bo Yamaha sigurno v rubriki nabavna cena pridelala veliko prednost, saj je za Crossrunerrja v AS-u določena cena na 11.000 €, Tracer pa bo Italiji stal okoli 9.500 € in če malo špekuliram, bo pri nas verjetno še malo cenejši.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lajbn

Kot sem prebral pride na Hrvaško februarja 2015 in ker gre preko Delte v Krškem velja verjetno to tudi za nas.

 

V primerjavi s Hondo bo Yamaha sigurno v rubriki nabavna cena pridelala veliko prednost, saj je za Crossrunerrja v AS-u določena cena na 11.000 €, Tracer pa bo Italiji stal okoli 9.500 € in če malo špekuliram, bo pri nas verjetno še malo cenejši.

 

Verjetno si mislil napisati dražji.

Edited by lajbn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fantocci

Ponavadi se malo prilagajajo kupni moči države, lahko da bo cenejši.

Prednost pred velikim Versisom je predvsem v manjši teži. Kdor se vozi solo, roko na srce ne rabi težke krave s 1000 in več ccm. 800 ccm in trivaljnik je idealno.

Edited by Fantocci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Škoda je, da so MT09 (tdm verzijo) naredili z levo roko, da se niso bolj potrudili in je dodelali, tako da deluje, kot da ji nekaj manjka.

 

Teža navadne je 188kg, kar je zelo solidno, najbrž tale tdmka še ima par kg poleg.

 

Če bi izbiral med versačejem in to novo mt09 bi vzel raje mt09.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Ne bi rekel da ji kej manjka..je samo bolj šlank..niso pretiravali s širino oklepa kot naprimer R1200RS..

Če pa bo dovolj ščitila pred vetrom bomo pa vidl..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ForU2

Men je sicer Versis 1000 bolj všeč, ker se voziva večinoma dva. Me pa nekaj zanima....ne najdem nobene slike MT 09 Tracer z Top case-om?!  :glare:

Samo tiste stranske torbe....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Ne bi rekel da ji kej manjka..je samo bolj šlank..niso pretiravali s širino oklepa kot naprimer R1200RS..

Če pa bo dovolj ščitila pred vetrom bomo pa vidl..

 

Zadeva ima 210kg...hm?, to je kar 22kg več od navadne?

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=featurestechspecs

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09.aspx?view=featurestechspecs

navadna 188 oz. 191abs

 

Malo plastike in šajba pa kar 22 oz. 19kg več? ok 4l večji tank pa vseeno, centralno stojalo... jah, nabere se počasi balast.

 

Neko zaščito bi mu še morali gor dat.

 

Pozitivno pa sem presenečen, da ima prednje luči LED. 

 

Šipa pač ok, nekaj posebnega, plasti dip sprej lepo reši prozornost :)

 

Je pa to čisti razred Versys 650 z močnejšim motorjem in novejšo tehniko. Skratka nekaj uporabnega, ne kot navadna mt09, ki ni za nikamor.

 

Bomo videli bike77@ če ti bo dovoljeno napisati objektivni test...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danilo D

Lohka bi bli tank iste kapacitete kot je na tdm- ki obdržal, torej 20L :).

Je morda kdo kje zasledil, če ima indikator prestav in merilec zunanje temperature? :)

Edited by Danilo D

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

Zadeva ima 210kg...hm?, to je kar 22kg več od navadne?

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx?view=featurestechspecs

 

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09.aspx?view=featurestechspecs

navadna 188 oz. 191abs

 

Malo plastike in šajba pa kar 22 oz. 19kg več? ok 4l večji tank pa vseeno, centralno stojalo... jah, nabere se počasi balast.

 

Neko zaščito bi mu še morali gor dat.

 

Pozitivno pa sem presenečen, da ima prednje luči LED. 

 

Šipa pač ok, nekaj posebnega, plasti dip sprej lepo reši prozornost :)

 

Je pa to čisti razred Versys 650 z močnejšim motorjem in novejšo tehniko. Skratka nekaj uporabnega, ne kot navadna mt09, ki ni za nikamor.

 

Bomo videli bike77@ če ti bo dovoljeno napisati objektivni test...

 

Močnejši zadnji del za večjo nosilnost..se kar naberejo kilogramčki tkole ja..

Bo pa mela tudi TC..odlično..se pravi dober komplet, samo malo individualno sfrizirat jo..

no, za ene bo še vedno sekret..ampak tako pač je..

Če mi bo dovoljeno? Kar sem testiral je bilo objektivno po moji oceni..

Ko bojo pa začel srat da premal "reklame" delamo se pa tut jest ne bom šel več tega..

Ampak kam pa pol pridemo?

Sicer imaš pa za vsak motor več testov iz več različnih oči..eni so reklamni, drugi pa pravi, vendar iz oči testnega voznika..kakršenkoli že je..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Malo sem te samo dreznil :), ja saj načeloma kar poveš ok, razen da vedno motijo zavore in vzmetenje.

 

210kg je sicer ok teža, agregat pa na papirju razvija lepo moč in navor.

 

Na papirju bi rekel, da nima konkurence. Malo bo pa treba zadevo z dodatki "popraviti", saj tega bo za yamaho ogromno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

 razen da vedno motijo zavore in vzmetenje.

 

Spet iz oči vsakega posameznika..če veš kolk boljše bi lahko bilo vzmetenje in zavore z minimalnim vložkom..

Pa saj se tudi japonci že popravljajo..ni več tako da "je pač dovolj dobro" za kogar je..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Lohka bi bli tank iste kapacitete kot je na tdm- ki obdržal, torej 20L :).

Je morda kdo kje zasledil, če ima indikator prestav in merilec zunanje temperature? :)

 

Tolko manj pije, da ima 18 dovolj :)

 

Prikaz prestave na aramturki vidim, da ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Spet iz oči vsakega posameznika..če veš kolk boljše bi lahko bilo vzmetenje in zavore z minimalnim vložkom..

Pa saj se tudi japonci že popravljajo..ni več tako da "je pač dovolj dobro" za kogar je..

 

http://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/index.aspx?view=article&id=579235&fromurl=http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx&fromsite=Yamaha%20Motor%20Europe

 

MT-09 Tracer: versatility and fun in an exciting combination

 

 

Versys :)

 

Pa tudi sicer mu je zelo podoben.

 

V tem rangu bi moral versys 650 predelati in sicer z mašino 800ccm, a vprašanje če bi lahko konkurirali trivaljni yamahi (glede skupne teže)

 

The dashboard comes from the latest Super Ténéré and includes indications for gear position, outside temperature, fuel level, drive mode settings, traction control settings, accessory grip heater settings, and more.   

 

Yamaha je naredila korak v pravo smer, nekako bi bila to moja top izbira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • marincspeedshop
      V4 upgrade. Silikonske cevi in alu kolektor hladilne tekocine.
    • izibajker
      Na stalažo u garažo. Ti bo lep spomin(ek).
    • izibajker
      Pa misliš, da majstor boro sploh loči med cvajtakt in firtakt? Lahko tut, da je kojne s kubiki zamešou... 
    • maxxa
      Pdarim nerabljeno zascito za samsung in 3 zascite za ekran.
    • Lipstick
      Ni, se pa glede na vložek (€ ) dobro drži .... Pos         Rider    Team    Fastest lap    Lead. Gap    Prev. Gap    Laps    Last lap 1         RINS, Alex    Team SUZUKI ECSTAR    1:54.462              47 / 47     2         MIR, Joan    Team SUZUKI ECSTAR    1:54.464    0.002    0.002    51 / 54     3         VIÑALES, Maverick    Monster Energy Yamaha MotoGP    1:54.494    0.032    0.030    31 / 50     4         PETRUCCI, Danilo    Ducati Team    1:54.634    0.172    0.140    41 / 41     5         MORBIDELLI, Franco    Petronas Yamaha SRT    1:54.700    0.238    0.066    49 / 57     6         MARQUEZ, Marc    Repsol Honda Team    1:54.823    0.361    0.123    28 / 42     7         ROSSI, Valentino    Monster Energy Yamaha MotoGP    1:54.876    0.414    0.053    50 / 51     8         QUARTARARO, Fabio    Petronas Yamaha SRT    1:55.074    0.612    0.198    43 / 56     9         BAGNAIA, Francesco    Pramac Racing    1:55.204    0.742    0.130    50 / 56     10         ESPARGARO, Aleix    Aprilia Racing Team Gresini    1:55.268    0.806    0.064    21 / 41 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!