Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dinotti

Yamaha X-Max 400

Recommended Posts

Dinotti

Tri tedne nazaj sem postal lastnik Yamahe xmax 400. Predtem sem imel xmaxa 250, ki je super skuter. Xmax 400 je ubistvu 250, ampak lepotno doteran z motorjem od Yamahe Majesty.

Razlika me d 350ko in 400, v pospeških ni glih velika, se pa pozna na avtocesti, kjer se zdj lahko normalno pelješ 130 ali celo do 150. Pr 250ki me je glih to motilo, da je glih malo prešvoh za normalno vožnjo po avtocesti. 

Z skuterjem sem zadovoljen, vendar me moti ena stvar! Že od novega sem opazil, da ko se vozim vsaj 30kmh na uro in ko spustim, ter dodam plin, nekaj poči zadaj pri prenosu. To se dogaja konstantno. Naredil sem že prvi servis pri 1000km, in stvar se še vedno sliši. Serviser je rekel, da če bi bilo kaj narobe, bi se vse skp razletelo. Vse je ok, sam k mi gre tok na živce! Vsakič ko se pelješ po mestu in dodaš plin, poči. Prvo sem sumil armotizerje, ampak sva pri sefviserju ugotovila, da je to v prenosu. Probal sem enakega xmaxa, kej ni pokalo. Če se ne bo kaj hujšega zgodilo, bom počakal na jesen in ga takrat oddal v servis in naj se ukvarjajo z napako! 

Drugače na 400 paše nosilec od 250 modela, še vedno pogoltne dve čelade pod sedežžin ima sedaj dva diska na sprednjem kolesu. Aja teli servisi se mi zdijo navadno oderuštvo! 80 evrov za prvi servis, kjer se zamenja samo olje v motorju in prenosu!?  Ampak garancija zahteva svoje, tako da tu nemoreš nič.

Če ima kdo še podobne izkušnje, ali si lasti omenjeni model, naj se pridruži debati.

img0287.jpg

img0299.jpg

img0252.jpg

img0255.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Po vsej verjetnosti je jermen. Ko voziš konstantno ni problema.

Ko pa spustiš in takoj dodaš gas se pa sliši - ko se jermen sprosti in takoj nato napne.

Verjetno udari po ohišju. Če je to ni problema ni pa fajn slišati - če je to???

Meni so eni jermeni pokali po ohišju drugi pa ne. Se vidi ko razstaviš variomat je litina malo pobrušena.

 

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dinotti

Meu sm mnogo skuterjev, takega zvoka še nisem slišal. Sem pa opazil, da ko speljem, se nekaj časa ne sliši, potem pa ja. Zelo težko verjamem, da se sliši jermen, tok močen pok, nevem, če lahko guma naredi? Sem probal, na stojalu, poka ni. Samo ko je pod obremenitvijo... Ne bi rad odpiral, ker je motor pod garancijo... 

Edited by Dinotti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Big Py

Meni podobno zadeva deluje na Majesty 400 letnik 09. Ni panike vse dela. Mislim da je to tista avtomatska sklopka ali nekaj takega. recimo ko se približujem križišču, ter spustim gas, obrati padejo in se vklopi "štandgas", nato se ne ustavim, samo dodam plin, nekaj klenkne in zadeva vleče dalje. Mislim da je to to da ko obrati padejo preklopi v prosti tek, ko dodaš plin pa nazaj. Vozim že 4. leto brez problema. Tudi motor redno servisiram pri pooblaščencu, mehanik vedno pregleda jermen in variomat, ter naredi kakšen krog po parkirišču in pravi da je to normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisjak

Dober skuter ampak izpuh je katastrofa! Se dobi kak manjsi??

 

Akrapovič ima za to rešitev!  :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisjak

cena?

 

Kar drag za slip-on izvedbo, ampak sigurno se bo našel kdo, ki to ne bo problem.

 

660 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites
grofo

Evo na hitro par slikic mojega X-max 400. Zaenkrat super zadovoljen, tudi pokanja po prenosu ni.

 

dsc8238m.jpg

dsc8232m.jpg

dsc8236m.jpg

 

dsc8237m.jpg

dsc8250m.jpg

dsc8251m.jpg

dsc8253m.jpg

dsc8255m.jpg

 

 

 



Kar drag za slip-on izvedbo, ampak sigurno se bo našel kdo, ki to ne bo problem.

 

660 euro

 

Cena ni takšen problem kakor kot sam veš hrup na dolge proge, nevem nekako mi ne sede Akrapovič na skuterje, enostavno je preveč tečen ker ne moreš zmanjšat obratov med počasnim cruzanjem.

Edited by grofo

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisjak

Evo na hitro par slikic mojega X-max 400. Zaenkrat super zadovoljen, tudi pokanja po prenosu ni.

 

dsc8238m.jpg

dsc8232m.jpg

dsc8236m.jpg

 

dsc8237m.jpg

dsc8250m.jpg

dsc8251m.jpg

dsc8253m.jpg

dsc8255m.jpg

 

 

 

 

Cena ni takšen problem kakor kot sam veš hrup na dolge proge, nevem nekako mi ne sede Akrapovič na skuterje, enostavno je preveč tečen ker ne moreš zmanjšat obratov med počasnim cruzanjem.

Zelo lep scooter, pa še trenutno v moji najljubši barvi ki bi jo izbral, če bi kupoval nov motor.

PS, slike se po ras profesionalno posnete, tako da še bolj povdari njegovo lepoto. Naj ti služi.

Drugače glede Akrapoviča ki je bil nameščen na T- maxa, ki je bil v tvoji lasti, je bil vstavljen db-kller od drugega modela, pa še ta je bil skrajšan, zato je bil motor tako glasen. Mene je tudi zelo motilo, zato sem začel malo poizvedovat glede tega in prišel do te ugotovitve. Ko sem naročil nov db-killer točno za ta model, pa je postal zvok čisto drugačen. Sedaj je pri nizkih obratih tak mogočen, med vožnjo se ga pa skoraj ne sliši in sem si rekel, T- maxa brez Akrapoviča ni šans.

Kar se obratov tiče so zato tako visoki ker ima vstavljen od Polinija variomat in športne valjčke, ampak je bil tako zanemarjen in zapacan da motor ni šel nikamor. Sam tega nisem vedel dokler ga nisem peljal na servis. Ko sem ga kupil sem bil zelo razočarn nad njegovo poskočnostjo, ker je bil veliko bolj neodziven kot moj prejšnji Nexus.

Po opravljenem servisu pa je postal pravi mega scooter. Iz scooterja je postal skoraj motor. Pospeški so fenomenalni za scooter in vmesno pospeševanje je odlično. Ga ni klanca da se z sopotnikom pri 100 kmh ne bi upal it prehitevat avtomobila, skrata prezadovoljen!

Tako da pri scooterjih je največje bistvo varijator in njegovo vzdrževanje, ker s tem se regulira njegova moč in višina obratov.

Skratka, redno čiščenje variomata ko menjaš olje in nimaš kaj skrbet.

Lp,

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazst

Tudi sam se zanimam za nakup omenjenega skuterja. Koliko ste plačali za njega, če ni skrivnost? Prodajalci pravijo, da je nekaj popusta., ali ste vzeli rajši opremo?

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
grofo

@matjazst: Skuter je bil testen, tako da je bila tudi cena temu primerna, drugače je pa tako, da teh skuterjev načeloma ni več, je samo še nekaj kosov pri prodajalcih ki so jih vzeli na zalogo, s popustom je pa tako nekje so obljubljali cca. 250€. Tako da če ga še imajo kje je vse stvar dogovora.

 

@lisjak: Hvala, upam da tudi tebi služi in ti bo še dolgo predel T-max. Imaš ZS

Share this post


Link to post
Share on other sites
X-MAX 400

Tudi jaz sem lastnik novega x-maxa 400 z Akrapovičevim izpuhom. Lep glas in med vožnjo skoraj neslišen. Ker sem novopečeni motorist, oziroma skuterist, me zanima kako se vozi z povišanim vezirjem v megli, saj bi že na čeladi potreboval brisalce? Na spletu sem našel povišan vezir za x- maxa, pa ni nobenih dimenjzij, koliko je višji od normalnega, po slikci sodeč precej. Po prevoženih 1300 km, bi bil višji za cca 15 cm idealen. Za kakšen nasvet bi bil zelo dobrodošel.............

Share this post


Link to post
Share on other sites
X-MAX 400

Hvala za nasvet, samo imam tolk lep skuterček, da mi nekako ni lepo. Sem dal delati povišan vizir za 15 cm, v KRILI, Horjul, pa mislim, da bo to O.K., vsaj kolikor sem včeraj provizorij sprobal. Kako si pa pomagate med vožjo po megli, brisanje vizija na čeladi z rokavico poznam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
T 120

Hvala za nasvet, samo imam tolk lep skuterček, da mi nekako ni lepo. Sem dal delati povišan vizir za 15 cm, v KRILI, Horjul, pa mislim, da bo to O.K., vsaj kolikor sem včeraj provizorij sprobal. Kako si pa pomagate med vožjo po megli, brisanje vizija na čeladi z rokavico poznam?

Pinlock znotraj vizirja, da se ne rosi in brisalci na vizirju, pa stvar deluje. V kolikor to ne pomaga uporabljam rokavico. 

L.p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lokos

Ti skoraj nič drugega kot rokavica ne ostane. Sam se vozim redno zjutraj čez barje kjer je megle za izvoz. Meni malo sicer pomaga tekočina RAIN X. Uporabljam jo tudi za avto stekla in vizir motorja. Se kapljice lepše odbijajo.

post-39886-0-05161700-1379606642_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
X-MAX 400

Hvala, bom preizkusil. Če se voziš čez barje, potem veš kako je vsako jutro čez Črno vas......... :grrr  :grrr  :grrr  :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
X-MAX 400

Hvala za nasvet, samo imam tolk lep skuterček, da mi nekako ni lepo. Sem dal delati povišan vizir za 15 cm, v KRILI, Horjul, pa mislim, da bo to O.K., vsaj kolikor sem včeraj provizorij sprobal. Kako si pa pomagate med vožjo po megli, brisanje vizija na čeladi z rokavico poznam?

KRILI, ne more izdelati takega vizirja, bi bilo predrago, tako, da sem kupil original povišan vizir in ga preizkušam. Trenutno zadovoljen, nisem pa še probal v megli.....

Lep deževen dan.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
MihaGS

Glavo dol za šipo pa gasa...se nič ne rosi, sam hrbet pol boli :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
X-MAX 400

Glavo dol za šipo pa gasa...se nič ne rosi, sam hrbet pol boli :OK:

Ne boli hrbet :OK: , je šipa dost visoka. Miha, mi boš moral pokazati kako to gre, meni ne gre, se rosi :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MihaGS

Ne boli hrbet :OK: , je šipa dost visoka. Miha, mi boš moral pokazati kako to gre, meni ne gre, se rosi :blush:

Zmenjeno. A zdele ko sneg pada, al popoldne ko bo treba ketne gor dat? :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
poldi 555

Ojla  marca sem postal lastnik yamaxa x max 400A,sem čist pozabu objavit,super skuterček,dobr se pele,sem brez besed,prej sem vozu x max 250,luštn skuter,sam mal mu zmanka za v klanec,tko da ga je treba,držat skoz v visokih obratih,da pač kam gre,pr 400 tega problema ni,ima dost navora,tko da klanec ni več problem,tudi če sta dva gor.Zadnjič sem že obrusu auspuh,oziroma plastiko ki prekriva auspuh.V knjigi yamahe lepo piše da skuter ne dovoljuje ekstremnega nagiba.Jebiga, se zdej vem.lp iz Kranja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
    • ligenjček
      kje si pa ti pri buhtlih našel plastiko? 
    • D.J.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!