Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ziga12

Malaguti Madison 125 problem :(

Recommended Posts

ziga12

Lep pozdrav vsem skupaj..

 

 

Lastim si Maxi skuter Malaguti madison 125 ccm in imam z njim sledeč problem(e), ki predvidevam da so (morda povezani)

 

 

In sicer... Motor ko je "hladen" gre tako kot mora.... tudi ko je na centralnem stojalu se zadnje koo ( ko ga poženeš z nogo) lepo zavrti - ga nič ne bremza....

 

Ko pa se z motorjem voziš cca 5 min (oz ko se zagreje) pa nastanejo porblemi... 

 

Naprimer: Ko se pelješ 70 km /h in dodaš gas naredi nekaj čudnega, občutek bi opisal tako "kot bi pri ročnem menjalniku šaltal prestavo nižje nato pa bi sklopka zdrsela"

Ko je motor ogret, ugasnjen in na centralnem stojalu se zadnje kolo ne vrti gladko ampak ga nekaj zelo "bremza". In to samo v neki določeni točki...(polovica kroga gre kolo gladko, polovica ga pa nekaj zelo zavira) - Niso zavore

 

Tudi ko je ogret in mu daš nahitro gas, ga najprej "Zaduši" šele nato normalno dobi obrate...

 

Naj povem da se tudi na končni pozna  še pred kakšnim mesecem je šel lepo svojih 120.. sedaj gre le še slabih 100..

 

Na motorju je Izpuh Gianelli in malosi variomat...

 

Hvala za vsako pomoč...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Mašina je Yamaha , zato ne bi smel bit problem zadevo rešit, kaj je pa narobe pa ne vem. Imam pa servis manual če te zanima v PDF-ju komplet za skuter in še extra za mašino. 

 

Šele zdajle sem videl, da si iz CE. Yogi v vinski gori ima servis če ga rabiš

Edited by bmwslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

Mašina je Yamaha , zato ne bi smel bit problem zadevo rešit, kaj je pa narobe pa ne vem. Imam pa servis manual če te zanima v PDF-ju komplet za skuter in še extra za mašino. 

 

Šele zdajle sem videl, da si iz CE. Yogi v vinski gori ima servis če ga rabiš

Hvala za info...

 

Ja motor je res Yamahin, in teče res gladko in sem v osnovi z njim zelo zadovoljen. Le par problemčkov se moram rešiti (ki jih je očitno prejšnji lastnik zanemaril).

Za navodila bi te pa  lepo prosil če je možno da mi jih pošleš..... če je možno na zziga12@gmail.com   -> Hvala že v naprej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

sklopko preveri če je z njo vse ok(fedre, obloge itd)

 

Sklopko sem preveril.... Opazil sem da je nekdo že čaral po motorju saj so na sklopki 2 povratne federce zelene in ena rdeča.... Kar sigurno ni ok..

Sklopka je pa v takšnem stanju...

wp20130621002.jpg

wp20130621003.jpg

wp20130621004.jpg

wp20130621005.jpg

wp20130621006.jpg

Jermen 

wp20130621007.jpg

Edited by ziga12

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

Kaj mislite na tole? Bi bilo verjetno pametno menjati sklopko?

Kaj pravite na tole? BI bila ok?

http://www.ebay.de/itm/Kupplung-standard-Malaguti-Madison-125-530000-/181171206019?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a2ea53783

 

Včeraj sem tudi v prenosih menjal olje, vendar problem ostaja... Bi bilo možno da jekaj narobe z prenosi?

Edited by ziga12

Share this post


Link to post
Share on other sites
zokid

fedrce morajo biti vse enake barve , zaradi enakomernega odpiranja kuplunge, ferode pa so na najgi, tako da komplet menjava kuplunge, priporečam pa še menjavo povratne fedre

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

fedrce morajo biti vse enake barve , zaradi enakomernega odpiranja kuplunge, ferode pa so na najgi, tako da komplet menjava kuplunge, priporečam pa še menjavo povratne fedre

Kuplongo sem naročil kar ono iz linka (komplet )... Upajmo da bo ok...

Povrata fedra je pa rumena  ..... Je bolje menjati za original?

 

Hvala lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

original al pa bela, rumena se daje pri malo večjih predelavah skuterja

Upam da čimprej pride ta nova kuplonga in da bo s tem rešen problem....

Sporočim  ko bo kaj novega... 

 

kakšna pa je razlika če je povratna trša oz mehkejša?

ziga, a je navodilo prispelo ?  Kateri letnik pa imaš ? Moj je 2000 

Sem dobil.. :OK:  Hvala navodila so res super 

 

Ja tudi moje je 2000 letnik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
zokid

gre samo kaksna sila je potrebna pri pospeševanju oz. pojemku, da se zadnje jermenice odprejo oz. zaprejo, za rumeno fedro imaš prešvoh motor, oz se vgrajuje pri malo bolj resnih predelavah

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

gre samo kaksna sila je potrebna pri pospeševanju oz. pojemku, da se zadnje jermenice odprejo oz. zaprejo, za rumeno fedro imaš prešvoh motor, oz se vgrajuje pri malo bolj resnih predelavah

Ok...Hvala za obrazložitev. v ponedeljek kupim (naročim) original povratno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

Danes sem dobil čisto novo orig. sklopko. Stvar zamenjal in težava ostaja...

Skuter res spelje veliko bolj gladko in čisto ... smao ko se peljem med 50 in 80 .... (skoraj brez gasa ali pa z malim gasom) in ga navijem v trenutku do nekaj "zdrsi"

Če pa recimo takrat dodam najprej malenkost gasa in ga nato dodam do kraja pa motor brez težav "potegne" .... Počasi bom obupal nad tem... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

zdrsi ti jermen - malosi kevlar ti resi težavo

Včeraj sem kupil (prejel po pošti) original nov jermen........ ampak tudi po tem posegu problem ostaja enak......

 

Je morda res možno da je rumena povratna pretrda (te še nisem prejel oz je menjal) - naročena je pa origianlna..... 

 ko mi bo prekipelo bom tudi mallosi variomat in gianelli izpuh menajal za original ;) ... 

Edited by ziga12

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Verjetno je original material taprav. Moj brez težav doseže tudi več kot 120 km/h , tudi blizu 130.

 

 Upam da boš čimprej rešil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

Verjetno je original material taprav. Moj brez težav doseže tudi več kot 120 km/h , tudi blizu 130.

 

 Upam da boš čimprej rešil. 

Tudi sam mislim da je original OK....

Je morda kakšna možnost da bi bilo kaj narobe v prenosih? gledenato da pri pospeševanju iz 0 - max tega problema ni (zdrsavanja)... le če hočem močneje pospeševati med vožnjo?

 

Moj komaj doseže 110km/h ......z malološijovim variomatom, rumeno povratno in gianelijom :D :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
domenko

ziga12 pozdravljen, zanima me če si rešil težavo? Zanima me zato ,ker imam tudi jaz podobno težavo pri svoji hondi sw600.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

Da se malo javim...

Napake nažalost nisem odpravi...  Je pa res da se niti nisem imel časa posvečati motorju zaradi drugih stvari...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziga12

Če koga morda zanima prodajam mallosi Variomat  v kompletu z  zelo dobrimi valčki.... najraje pa menjam za original variomat z valčki seveda...

če koga zanima 031 725 025 

Share this post


Link to post
Share on other sites
klemen55

Če koga morda zanima prodajam mallosi Variomat  v kompletu z  zelo dobrimi valčki.... najraje pa menjam za original variomat z valčki seveda...

če koga zanima 031 725 025 

Imam original variomat in valjčke, jermen od 125 in 150 ccm, če ima Malaguti Madison 125  Yamahin agregat.

Sem pa skoraj prepričan da ima.

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matej2010

Pozdravljeni.imam podoben problem in me zanima če ste uspeli odpravit to težavo in kako.glede jermena mi kaže 2različni dolžini in nevem katergea naj kupim

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 11 urami, Matej2010 pravi:

.glede jermena mi kaže 2različni dolžini in nevem katergea naj kupim

Nasplosno....

Ce se ti ne dda snet in izmerit jermena...posljes mail v trgovino,ki se s tem ukvarja...

Recimo na cilinder.si posljes mail s sliko prometnega dovoljenja katere jermene imajo primerne...ce napacen pride,ce to mozno po stevilkah v prometni pac posljes nazaj in dobis drugega...

Za ta skuter ne vem....Pri tistih,kjer vem se splaca dat 20eu vec za jerrmen saj skutercek leps potegne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      800 ostane zaenkrat .
    • farang
      Se morda že ve kdaj bodo na voljo v salonih, da se ga vidi v živo, se usede nanj in morda celo zapelje?
    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Mimogrede, ker omenjas netocne izjave: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam. Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
  • Similar Content

    • ggolju
      By ggolju
      Pozdrav,
       
      Dobil sem priložnost, da kupim zgoraj omenjeni motor.Ima prevoženih 24000km,ob padcu se je podrsala leva stran, manjka tudi levo ogledalo.Narajen servis na novo,nove gume s centriranjem, akumulator zamenjan 1 leto nazaj.Motor naj bi bil brezhiben in vožnja tudi.Kar se tiče plastik je to zame samo + ker take stvari sam zrihtam.Kako motor teče še nisem preveril ker še razmišljam in se bom na podlagi mnenj odločil ali naj grem iz Kopra v Maribor na ogled.
       
      Hvala za pomoč ter lep pozdrav,
       
      Gregor
       
       
    • Damc24
      By Damc24
      Do sedaj sem vozil yamaho fz6n, letnik 2005 in sem se odločil da bi jo prodal oz. menjal za maxi skuterja, zaradi udobja, sploh ker z mi yamaha fz6 naked ni glih primerna za daljše ture z sopotnikom, sploh ker ima sopotnica tako visko noge je vožnja kar otežena.

      Odločam se med malaguti madisonom 400 ali suzuki burgmanom 400, oba model 2006?

      Kaj mi priporočate? Se pa še z nobenim od teh skuterjev nisem peljal, le enkrat z aprilio leonardo, kateri mi je bil zel ofajn, a dosti premajhen skuter.
    • MoTooR
      By MoTooR
      Pozdravljeni.
      Zanima me katerega od teh cilindrov bi priporočali za ta motor.Trenutno imam na motorju originalen 50ccm cilinder.Zanima me tudi ce ima kdo katerega od teh cilinder kitov ter kako je kaj s kvaliteto.
      Ima morda kdo kaj izkušenj z naročevanjem delov za skuterja iz tujine?(carina ter podobno)
      http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=10&grupa=101&id=S6-7016601/A
      http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=10&grupa=101&id=TP9915450
      http://www.frcomoto.si/si/vodno-hlajeni-cilindri-lc-/3440-cilinder-kit-motoforce-aluminium-50cc-minarelli-horizontal-yamaha-aerox-nitro-malaguti-aprilia.html
      http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=413_26_37_79&products_id=4156&osCsid=37c6c7c48d3454de73195bf2bcc39eb9
      http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=413_26_37_79&products_id=36&osCsid=37c6c7c48d3454de73195bf2bcc39eb9
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!