Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Fadil

Honda CRF 1000 L Africa Twin 2016

Recommended Posts

FLY

Edino ne vem, zakaj tolko eni forsirate špice :)

Predvsem zaradi fleksibilnosti,odpornosti na udarce (mišljeno je kolo kot celota) oz.energijske absorbcije pri terenski vožnji.

Fizika je tudi bolj prijazna pri večjih kolesih (spredaj 21" zadaj 19",18" in bolj za cesto 17")

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Saj pa maš vzmetenje, zakaj bi rabil zvite špice :) glede velikosti pa ok.

sej ti bi razložu (še enkrat) sam se mi ne da ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanAja

Pa tudi če bi mu, itak ne bi razumel...oziroma bi še kar gonil svoje kot ponavadi. Zakaj le krosarji nimajo litih platišč, kljub največjim hodom vzmetenja, a?

Edited by DanAja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Da je kolo lažje in če se razleti poceni za servis napram karbonskim platiščem?

 

Pač vprašam v čem je fora, da se še vedno tako sili s tem, pol se pa 90% vozijo po asfaltu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Pa rečmo, da greš bogu za hrbet z ALU feltnami in kraki... :hmm:   ...pa se ti sesuje feltna??! Kaj pa pol?? :slap:

Železno poravnaš z macolo :O  Kaj pa ALU?? :?:hmm:

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
THOMPSON

Ne rabiš hodit v vukojebino- ENDURO moped lahko uporabljaš namenu primerno tudi pri nas.

In na ENDURU primernemu terenu lita feltna pač odpade.....dobesedno :grrr

 

lp, andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Ne rabiš hodit v vukojebino- ENDURO moped lahko uporabljaš namenu primerno tudi pri nas.

In na ENDURU primernemu terenu lita feltna pač odpade.....dobesedno :grrr

 

lp, andrej

 

Se strinjam!

Z vukojebinami je pa tako...

Pokličeš prjat'la, da pride s prikolico in ga odpelješ!

 

Če ALU platišča razlomiš "nekje" bogu za hrbtom... Pa je čisto vseeno s katerim motorjem.  Kaj pa potem??

Samo to sem hotu povedat!! :yes:

 

P.S.

Kar se nove AT tiče, pa sploh ne verjamem, da se bo res preporodila.

Raje sem mejčkeno skeptik, da ne bo razočaranje preveliko. Obratno pa bolje!

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Pa rečmo, da greš bogu za hrbet z ALU feltnami in kraki... :hmm:   ...pa se ti sesuje feltna??! Kaj pa pol?? :slap:

Železno poravnaš z macolo :O  Kaj pa ALU?? :?:hmm:

 

Kaj pa če je na špice tudi tubeless? pol rabiš filigransko roko ko ravnaš al pa zračnico, ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gift

Špici so zakon in še lepi so :)

 

Če bi bil odlitek boljši, bi imela to vsa kolesa  ;)

Edited by gift

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

P.S.

Kar se nove AT tiče, pa sploh ne verjamem, da se bo res preporodila.

Raje sem mejčkeno skeptik, da ne bo razočaranje preveliko. Obratno pa bolje!

Tudi če bo, taka, kot je bila, skoraj gotovo ne bo več, ampak pustimo se presenetiti.

Naslednje leto pa najverjetneje ne bo še nič, ker ni še nobenega oprijemljivega namiga.

 

Prej računam na nov Yamahin enduro z trivaljnim motorjem...850 ccm in 115 KM, moči kot pri najtežjih, hkrati pa lažji, to bi bilo nekaj zares novega med enduri. Govorice so se pojavljale, da naj bi bil ta motor tudi v enduro izvedbi.

Edited by vandrovec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Sneci poglej felgo z naperami,vidiš.....no z tako sem se pripeljal domov cca70km......ko bi bila to lita feltna,bi lahko ob takšnem udarcu poklical samo šlep službo......a razumeš zdaj zakaj? ;)

Edino ne vem, zakaj tolko eni forsirate špice :)

img1345.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
TBoxer

Sneci poglej felgo z naperami,vidiš.....no z tako sem se pripeljal domov cca70km......ko bi bila to lita feltna,bi lahko ob takšnem udarcu poklical samo šlep službo......a razumeš zdaj zakaj? ;)

img1345.jpg

 

Kmet, če bi bila tubeless, ti ti ravno tako tam o(b)stal. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Kmet, če bi bila tubeless, ti ti ravno tako tam o(b)stal. ;)

To ni res,vedno imam sabo tudi zračnico za vsak slučaj,govorim za potovanja.....mal kladivčka poklepaš rob nazaj

,vstaviš zračnico in gas,pri liti felgi pa bi odlomil oz.zlomil felgo in obstal ;)

Se opravičujem za :topic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Sneci poglej felgo z naperami,vidiš.....no z tako sem se pripeljal domov cca70km......ko bi bila to lita feltna,bi lahko ob takšnem udarcu poklical samo šlep službo......a razumeš zdaj zakaj? ;)

img1345.jpg

 

Pri takem trku tudi ni nujno, da se sam odpelješ naprej z istim vozilom... a ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
S-trMa

Matr smo brihtni. Folk ti je povedal in dokazal zakaj šprikle, pa še kar utrujaš. Če ne maraš šprikel, prav. Mi hočemo šprikle. Na AT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitjag

Tudi če bo, taka, kot je bila, skoraj gotovo ne bo več, ampak pustimo se presenetiti.

Naslednje leto pa najverjetneje ne bo še nič, ker ni še nobenega oprijemljivega namiga.

Prej računam na nov Yamahin enduro z trivaljnim motorjem...850 ccm in 115 KM, moči kot pri najtežjih, hkrati pa lažji, to bi bilo nekaj zares novega med enduri. Govorice so se pojavljale, da naj bi bil ta motor tudi v enduro izvedbi.

Pssst niso sam govorice... Nekje ga že testirajo (kar se tiče trivaljne izvedbe... Ne vem pa glede moči itd)

Edited by mitjag

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Matr smo brihtni. Folk ti je povedal in dokazal zakaj šprikle, pa še kar utrujaš. Če ne maraš šprikel, prav. Mi hočemo šprikle. Na AT.

hawk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Saj pa maš vzmetenje, zakaj bi rabil zvite špice :) glede velikosti pa ok.

Štos je v temu,da vzmetenje popolnoma nič ne vpliva na kolo motorja (bicikla,avta..) ampak samo  na vozilo , šoferja,(so)potnika in tovor.

Kolo ni nikoli vzmeteno ,je pa običajno vozilo na njemu. 

Dejansko je za kolo samo poponoma vseeno ali ima vozilo vzmetenje ali ne.

Lahko pa kolo razbremenimo z uporabo zračnic in naper oz. špic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

Štos je v temu,da vzmetenje popolnoma nič ne vpliva na kolo motorja (bicikla,avta. .) ampak samo  na vozilo , šoferja,(so)potnika in tovor.

Kolo ni nikoli vzmeteno ,je pa običajno vozilo na njemu. 

Dejansko je za kolo samo poponoma vseeno ali ima vozilo vzmetenje ali ne.

Lahko pa kolo razbremenimo z uporabo zračnic in naper oz. špic.

 

Ta definicija pa ne zdrži presoje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Tudi če bo, taka, kot je bila, skoraj gotovo ne bo več, ampak pustimo se presenetiti.

Naslednje leto pa najverjetneje ne bo še nič, ker ni še nobenega oprijemljivega namiga.

 

Prej računam na nov Yamahin enduro z trivaljnim motorjem...850 ccm in 115 KM, moči kot pri najtežjih, hkrati pa lažji, to bi bilo nekaj zares novega med enduri. Govorice so se pojavljale, da naj bi bil ta motor tudi v enduro izvedbi.

 

Bomo pa Yamaho vozili. Saj ne bo prvič!!  :grrr  :nono: ....ampak sem imel z njimi kar nekaj več felerčkov kakor s honda(mi) :yes:  ko jih ni n'lo nič :O ...razen tistega ležaja, ki ga dobiš v vsaki železnini samo za 4 evre :OK:

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fantocci

Glede zvite lite felge - pri motorjih hvala bogu s tem še nimam izkušenj in upam, da tako tudi ostane.

 

Mi je pa na avtu lito felgo totalno zvilo, ko sem zaradi poledice priletel v robnik z njo. Tudi roko je zvilo do te mere, da jo je bilo potrebno zamenjat. Končnik seveda tudi.

 

Felga je bila zvita na osi in na robu - sem jo hotel stran vržt. Pa mi je kolega svetoval enega majstra, ki mi je felgo potem poravnal V NULO. In to samo z kladivom - zlate rokce pač. Dobesedno teče in izgleda kot nova.

 

Tako da - vsaj pri avtih litke niso tako krhke, kot se nekaterim zdi. Je pa originalna Silverstone Renault felga in ne neki mehki kitajski zvarek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
S-trMa

Joj no. Pa dajmo ponovit teorijo:

 

Bistvo kolesa z naperami je sposobnost prenašanja veliko večjih elastičnih deformacij, nekaj na račun večje zmožnosti elastičnega deformiranja samega obroča, kot tudi naper, ki obroč vežejo. Zato se pač kolesa z naperami uporabljajo tam, kjer je pričakovati deformacije: torej pri off-road vožnji.

 

Lita kolesa imajo manjšo sposobnost prenašanja elastičnih deformacij, nihče pa ne trdi, da je meja plastičnih deformacij takoj za elastično.

 

Skratka: z litimi kolesi boš skočil 1x (potem pa klepal), medtem ko boš z naperami enak skok ponovil 100x, pa kolo ne bo jajčasto oz. kako drugače povito.

 

Pa da se ne bo spet kdo spotaknil: govorim o tem da je napere > lite za off-road. Za cestno uporabo je verjetno drugače. Pri nesrečah pa jebi ga, lahk maš srečo pa ni nič, lahk maš pa zjebano felgo s šriklami ali pa lito.

Edited by Mattithyahu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!