Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Fadil

Honda CRF 1000 L Africa Twin 2016

Recommended Posts

Kölm
Ob 17. 8. 2019 ob 11:05, motom pravi:

....

Precej nenavadno je, da je v motorju olje 10W-30. Upam, da so se naši servisi to sedaj že naučili, ker vem za 3 servise, ki so noter dajali 10W-40. Sicer posledica je le nekoliko trše menjanje.

.....

 

 

 

Kolikor sem jaz slišal je olje 10 30 bolj za nemčijo, anglijo itd. kjer je podnebje nekoliko hladnejše. Pri nas 10w40 bolje. Po logiki se malenkost kasneje segreje. Sicer imam drugo Hondo, a je isto proizvajalec priporoča 10w30.
Kaj pa ti misliš ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

Short version: The ONLY reason Honda changed EXISTING production motors to 10W-30 from 10W-40 was because of emissions. Period.

This is one of those "you gotta trust me" deals. I have an inside contact at Honda and he did some digging around. There were NO changes to motor design or components when the "official" change in oil viscosity dropped on many models....just the oil recommendation.

I happen to have a 2007 Honda bike that now "requires" 10W-30 where as the 2006 model "required" 10W-40. The engine is absolutely unchanged since the oil viscosity switch....the only thing that changed was the INK on the numbers !!

I have absolutely NO desire to ever run 10W-30 in the summer...and never will. A number of bike manufacturers say DON"T use 10W-30 over 85 deg. F !

What is best for reducing engine wear may NOT be what the Manufacturers are recommending due to pressure from the EPA and Enviro groups, etc. Those folks are not interested in YOUR engine life!  

.... bla bla bla bla bla bla ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Mene je nekoliko trši menjalnik tako motil, da sem 2000 km po servisu sam menjal olje. In prav sem imel. Ni bil pa npr. trši od yamahe, ki sem jo imel prej. Pač, po servisu se je slabše menjalo in sem posumil na olje. Lahko tudi ne bi bil to vzrok, saj se ne ve kakšno olje je not prvih 1000km.

10w30 in 10w40 sta oba 10w kar se tiče mrzlih zagonov. Se pravi imata le različno viskoznost pri ogretem motorju. Pri 30 se lahko pričakuje večjo porabo olja, obenem pa manjše trenje in manjšo porabo goriva. Verjamem da ima africa motor prilagojen na olje 30, saj je ta predpisan.

Mislim, da so zračno hlajeni motorji bolj podvrženi podnebnim pogojem, vodni pa imajo praktično vedno isto delovno temperaturo.

Mene ne skrbi življenska doba motorja. So že primerki z 200.000km.

Edited by motom

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico77

Uauuu. Schlaufloss pnevmatike, tempomat, tft display, možnost nižjega sedeža.... novega ne bom kupil več, bo pa čez ene 3 leta v ožjem izboru. Komaj čakam testno vožnjo. A navadna bi imela pa iste feltne kot do sedaj( s zračnico)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23

Woow lepa...lucke zgledajo kot angel eyes v bmw avtih. Me pa zanima ta touch screen kako bo to delovalo. Ali je še možno upravljat z kaksno tipko ali je samo vse na dotik...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, Vito23 pravi:

Woow lepa...lucke zgledajo kot angel eyes v bmw avtih. Me pa zanima ta touch screen kako bo to delovalo. Ali je še možno upravljat z kaksno tipko ali je samo vse na dotik...

nisem bral še podrobnosti, ampak touch je med vožnjo neuporaben, saj je preveč tresljajev, po mojem bodo 100% tudi tipke na krmilu

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar
pred 13 urami, Vito23 pravi:

Woow lepa...lucke zgledajo kot angel eyes v bmw avtih. Me pa zanima ta touch screen kako bo to delovalo. Ali je še možno upravljat z kaksno tipko ali je samo vse na dotik...

 

pred 47 minutami, DAMI34 pravi:

nisem bral še podrobnosti, ampak touch je med vožnjo neuporaben, saj je preveč tresljajev, po mojem bodo 100% tudi tipke na krmilu

Na levi strani belance bodo tud gumbi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Gsu se resno maje stolček. Nova africa ima vse in še več, le konjev manj. Cena z el.vzmetenjem bo okrog 20 jurjev. Pri elektroniki ima pa bosch prste vmes, tako da zanesljivost lahko rata problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

Sem upal na eno verzijo z manj kubiki in kojni ter brez elektronskih čirul čarul... No, vsaj Tenere 700 imamo  ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!