Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Ajd, čestitke pa želja za srečno vožnjo še dovolim, ostalo je pa mal preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

Ajd, čestitke pa želja za srečno vožnjo še dovolim, ostalo je pa mal preveč.

A so bli zeleni komentarji ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vesele praznike vsem ... pa če se nič ne vidimo pred novim letom ... vsem Srečno, Zdravo in Veselo 2019

25995052_10204277278609164_8799734478475868268_n.jpg

Popravljeno . Popravil Roman AT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 9. 5. 2018 ob 21:40, BigOne pravi:

Pozdravljeni!

Imamo tukaj kakšne lastnike manjše rasti?
 

Bom z 179cm prišel do tal z nižjo stopnjo sedeža (-3cm)? Pri vožnji s sopotnico, se mi zdi precej pomembno, da imam dober stik z tlemi.

Se še morda dobi, kak nižji sedež?

LP
 

Zajeta slika.JPG

Ali mi prosim pošlješ link za tole spletno stran?! 
Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Gumpy pravi:

Bom z 179cm prišel do tal z nižjo stopnjo sedeža (-3cm)? Pri vožnji s sopotnico, se mi zdi precej pomembno, da imam dober stik z tlemi.

Če nastaviš originalni sedež na nižjo stopnjo, ne bi smel imeti problemov. Honda ima namreč možnost nastavitve dveh višin sedeža, prednjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Gumpy pravi:

Ali mi prosim pošlješ link za tole spletno stran?! 
Hvala!

http://cycle-ergo.com/

ampak se zavedaj da je to bolj približek kot res, ker nismo vsi enako dolgi v noge ali v trup, ker je marsikaj odvisno tudi od širine sedeža itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

S samim motorjem sem izredno zadovoljen, bi pa rad 2 stvari izboljšal in sicer:

1) tresenje glave pri večjih hitrostih

2) sedenje sopotnice

@1

Imam adventure sport ki ima že tovarniško malo večji vizir, ki pa je po mojem še vedno premajhen, sedaj pa sem opazil opcijo:

https://www.goldi-motorsport.si/en/moto-oprema/puig/i_883_touring-vizir-honda-crf1000l-africa-twin-od-2016

ker zadeve ni mogoče preveriti pred nakupom, me zanima ali ga je mogoče že kdo stestiral

Ko sem vizir odstranil, se je tresenje zmanjšalo, tako da sem si sedaj sam naredil enega začasnega, da ni brez. Ni pa vredu

@2

Sopotnico ob sedenju moti/tišči držalo, ki ve v višini sedeža, pa me zanima ali ima še kdo te težave in kam se obrniti za custom izdelavo sedeža.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Nevihta ne vem kakšne postave je sopotnica ampak moja nima težav na ta mali AT ... 

40287355_2675240905835280_2694545435061649408_o.jpg

Popravljeno . Popravil Roman AT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Roman AT če pogledaš malo bolj natančno boš videl, daje pri sport adventure drugačno držalo in tudi pozicija je malo drugače.

Skratka je dokaj blizu sedeža in v višini pene, kar pomeni v kolikor imaš rit malo širšo od sedeža, se takoj nasloniš na držalo.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Nevihta pravi:

Pozdravljeni,

S samim motorjem sem izredno zadovoljen, bi pa rad 2 stvari izboljšal in sicer:

1) tresenje glave pri večjih hitrostih

2) sedenje sopotnice

@1

Imam adventure sport ki ima že tovarniško malo večji vizir, ki pa je po mojem še vedno premajhen, sedaj pa sem opazil opcijo:

https://www.goldi-motorsport.si/en/moto-oprema/puig/i_883_touring-vizir-honda-crf1000l-africa-twin-od-2016

ker zadeve ni mogoče preveriti pred nakupom, me zanima ali ga je mogoče že kdo stestiral

Ko sem vizir odstranil, se je tresenje zmanjšalo, tako da sem si sedaj sam naredil enega začasnega, da ni brez. Ni pa vredu

@2

Sopotnico ob sedenju moti/tišči držalo, ki ve v višini sedeža, pa me zanima ali ima še kdo te težave in kam se obrniti za custom izdelavo sedeža.

 

Na svojem sem nabavil večjo šipo in bolj široko. Človek bi bil prepričan, da bo bistveno bolje, pa ni bilo. Največji napredek okoli butanja in tišine je prinesel naklon šipe. 

Na spodnja vijaka sem namestil distančnika in spremenil kot - bolj položno. Glej ga hudiča - neprimerno bolje pri enaki višini in širini šipe. Poskusi. Šipa na tem motorju mi je izrazito preveč pokončna - moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Nevihta pravi:

@Roman AT če pogledaš malo bolj natančno boš videl, daje pri sport adventure drugačno držalo in tudi pozicija je malo drugače.

Skratka je dokaj blizu sedeža in v višini pene, kar pomeni v kolikor imaš rit malo širšo od sedeža, se takoj nasloniš na držalo.

 

 

Žal z ATAS nimava izkušenj ... sem jo testiral ampak sam ... poskušaj pogledat na spletnih straneh ... na FB v mednarodnih skupina, povprašaj, če ti angleščina ni tuja ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Nevihta said:

mam adventure sport ki ima že tovarniško malo večji vizir, ki pa je po mojem še vedno premajhen, sedaj pa sem opazil opcijo:

https://www.goldi-motorsport.si/en/moto-oprema/puig/i_883_touring-vizir-honda-crf1000l-africa-twin-od-2

Ce ti prevec piha gres z avtom pa je,ponavadi ce das gor se vecjo sipo je glih kontra efekt,se bolj bobni,al pa piha sopotniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo poglej strani nazaj smo nekaj pisali o zračnem toku, ki prihaja ob vilicah, preveri še to. Jaz sem to rešil z dodatno plastiko,  Roman AT je napisal na strani 77 kar nekaj rešitev, predno se vržeš v kakšne stroške brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 1. 2019 ob 10:40, ofc pravi:

tole je meni na multistradi precej izboljšalo stanje:

https://www.louis.eu/artikel/mra-x-creen-sport-spoiler-easy-adjustable-with-abe/10008898

 

No takole..Imam AT in sem že pri nakupu motorja predhodno naročil vezir od AT adventure..zadeva pri mojih 182 cm ni delovala najboljše..seveda , če si občutljiv na to..zato sem dodal na vezir še dodatek za vezir. ki ima možnost nastavitve in je max. boljše.Edini problem je,da me pri vožnji malo ovira pogled v določenih trenutkih,ker gledam ravno skozi šipco..nabavil sem tudi dodatek za na =kestel-tank= pri vilicah a trenutno še ne vem fore..bo treba počakat na vreme pol pa na probo...Je pa AT full dobra za vozit in vseeno ima že original dobro veterno zaščito napram vsem motorjim kar sem jih imel..Nekoliko boljša se mi je zdela na GS 1200 katerega sem testiral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, IgorG. pravi:

No takole..Imam AT in sem že pri nakupu motorja predhodno naročil vezir od AT adventure..zadeva pri mojih 182 cm ni delovala najboljše..seveda , če si občutljiv na to..zato sem dodal na vezir še dodatek za vezir. ki ima možnost nastavitve in je max. boljše.Edini problem je,da me pri vožnji malo ovira pogled v določenih trenutkih,ker gledam ravno skozi šipco..nabavil sem tudi dodatek za na =kestel-tank= pri vilicah a trenutno še ne vem fore..bo treba počakat na vreme pol pa na probo...Je pa AT full dobra za vozit in vseeno ima že original dobro veterno zaščito napram vsem motorjim kar sem jih imel..Nekoliko boljša se mi je zdela na GS 1200 katerega sem testiral

Drugače žal ne gre ... vsak cm in kg šteje, naklon šipe ... definitivno pa v vročini paše kakšen vetrič okoli čelade ... 

Popravljeno . Popravil Roman AT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem pa kupil uni givi airflow, pa sem se počutu kukr na skuterju. 

no, tisto veliko šipo ki je za štelat sem sedaj fino skrajšal, zmanjšal, tako da je v najnižjem položaju nižja kot original. samo še probat moram dat gor. bomo vidli.

še enkrat ne bi tega počel in šel menjavat tega...

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Roman AT pravi:

Drugače žal ne gre ... vsak cm in kg šteje, naklon šipe ... definitivno pa v vročini paše kakšen vetrič okoli čelade ... 

pred AT-ko sem imel crosraner 800 katera se v voznih lastnostih in udobju za moj pojem močno skrije ,,,tam ni pomagal niti povečan vezir.Ko si enkrat presegel hitrost 110 je bilo že zoprno pri 130 in več pa utrujajoče da dol padeš.Pri AT tega ne čutim tudi pri 150 kaj šele ,da bi bilo utrujajoče..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, IgorG. pravi:

pred AT-ko sem imel crosraner 800 katera se v voznih lastnostih in udobju za moj pojem močno skrije ,,,tam ni pomagal niti povečan vezir.Ko si enkrat presegel hitrost 110 je bilo že zoprno pri 130 in več pa utrujajoče da dol padeš.Pri AT tega ne čutim tudi pri 150 kaj šele ,da bi bilo utrujajoče..

 

Avtoceste terjajo svoj davek ... se po možnosti izogibam avtocestam ... tam okoli 130-140 še gre pri moji AT ... čez to hitrost pa redko kdaj ... če smo že pri hitrosti ... 206 je bilo po števcu najhitreje ... po navigaciji tam okoli 187-191 ... nikoli v rdečem z obrati ... 

Uporabljam original AT šipo z Batzen vodili za nastavitev višine ... nastaviš enkrat na optimalno višino in pustiš tako ... čelada s šildom Shoei ADV ... ni udobna za prevelike hitrosti ... daleč od tega pa, da bi bila slaba ... prav nasprotno, vsaj zame ...

Popravljeno . Popravil Roman AT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Hja ... kaj naj človek reče ... 2017 aprila kupim AT ... v pol leta ptide ven ATAS ... 2018 nove izboljšave ... 2019 nove živahnejše barve ... 2020 nova AT v čredi AT ... izgleda tako kot, da ima honda nov prodajni segment AT in lahko izbiraš moč, izgled, velikost ... Za po cesti se najde veliko drugih motorjev kot pa AT segment ... še vedno sem pa zaljubljen v svojo ljubico ...

Popravljeno . Popravil Roman AT
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!