Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Fadil

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020

Recommended Posts

motom

Nič kaj se ne dogaja v tej temi...pač japonc dela.

Eno mnenje lastnika AT:

Officially turned 19k miles. Not a single issue really. One flat tire. Rode 1,142 miles in one day in over 100 degree heat and the temp gauge never went above 3 bars. I love this machine. Last year rode Florida to Alaska and back in 19 days. Next summer thinking about doing the Dempster or Dalton Highway. I have the DCT model, not a single issue so far.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dodd

Pozdravljeni,

v bližnji prihodnosti bom zamenjal motor in AT mi je nekako najbliže. Pred kratkim sem preizkusil Adventure Sports. Preizkus je zajemal nekaj kilometrov avtoceste, dolge odprte ovinke, gorsko asfaltno cesto in delno lep delno grob gorski makadam. Celo pot sva opravila v dvoje.  Motor je deloval dobro v vseh pogojih, hitrostih in podlagah, najlepše je seveda, ko zaviješ z asfalta, tu itak nima konkurence. Občutek za krmilom je odličen, položaj kot narejen zame. Dovolj se mi zdi tudi moči za lagodno vožnjo v dvoje. Prosim za nekaj odgovorov lastnikov:                                                                      

- Zelo mehko vzmetenje v nastavitvi Road, ali se lahko to nastavi/spremeni?;                                              

- Pri hitrosti 120/130 km/h in naprej precej močno tresenje čelade voznika;                                                - Položaj sovoznice, kakšne izkušnje imate pri vožnji v dvoje, polno naloženi in z originalnimi kovčki Honda. Ali ima sovoznica dovolj   prostora?. Nekje sem zasledil, da zna biti pri višjih puncah problem na relaciji sedenje-noge-kovčki?                                                                                                                          

- Izredno trda oba sedeža, kakšne so opcije razen takojšnje predelave novega, obstaja kaj širšega in mehkejšega;

- Servisiranje, kdaj so predvideni servisi kakšnih zahtevnejših sklopov, kako je s pokvarljivostjo, kakšen problem, tovarniška napaka,    garancija, izkušnje s servisom....

                                                                                                                                                     

Hvala in lep pozdrav, Tomaž                                                                         

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
perorec

Zdravo, 

a ima kdo izkušnje pri vožnji z Afriko s sopotnico? Kako se obnesejo amortizerji, če sta na motorju dva in prtljaga? Ali so amortizerji premehki za touring v dvoje s prtljago? Kakšne so vaše izkušnje?

hvala in lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, perorec pravi:

Zdravo, 

a ima kdo izkušnje pri vožnji z Afriko s sopotnico? Kako se obnesejo amortizerji, če sta na motorju dva in prtljaga? Ali so amortizerji premehki za touring v dvoje s prtljago? Kakšne so vaše izkušnje?

hvala in lp

bo kar tale tema ustrezna za postaviti vprašanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman AT
Ob ‎22‎. ‎07‎. ‎2019 ob 14:34, perorec pravi:

Zdravo, 

a ima kdo izkušnje pri vožnji z Afriko s sopotnico? Kako se obnesejo amortizerji, če sta na motorju dva in prtljaga? Ali so amortizerji premehki za touring v dvoje s prtljago? Kakšne so vaše izkušnje?

hvala in lp

Malo rše se nastavi vzmetenje zadaj ... se pritožujejo nekateri, da se spredaj obnaša kot podmornica ... jaz imam okol 85 kg, moja tam okoli 55 kg, dodatna oprema, z alu kantami se pa itak skoz vozim ... ne moti me sprednji potop vilic pri brenmzanju. Dajo se še pravilno nastaviti glede na dodatno težo in kje se boš vozil. Je potem spet velika razlika od nastavitev, ko jo kupiš ina se zapelješ na okoli.

Je pa ob menjavi sprednjih in zadnjih amortizerjev motor čisto drugačen. Spredaj se lahko menjajo vložki v vilicah, zadaj pa vzmet. To je za AT od začetka pa do nekje konca 2018, nove spremebe mi niso znane,  ATAS pa je že bolje poštimana kar se tega tiče.

Lp

Edited by Roman AT

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Adventure nima težav z vetrom, razen ce si velik npr 190. Pri mojih 180 in zena 170 sva letela do beograda po avtocesti 140, 150 le z enim postankom. Pri nastavitvah vzmetenja pa je potrebno pazit. Ce ga otrdis le zadaj zacne voblat, ampak le pri voznji solo. Torej preload nastavitve spredaj in zadaj pa je ok. Polno otovorjen, cca 200kg, 3 kovčki, z dvema pa je adventure dokaj zahteven za ovinkarjenje. Za to situacijo je enostavno previsok. Verjetno zato honda ni predvidela zadnji kovcek. Prevec teze na zadnjem kolesu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Kar se tiče trdega sedeža, se mi ne zdi pretirano trd. Precej boljši od recimo mojega prejsnjega FZ1 in slabši od GS. Lahko pa zdržim 3,4 ure. Ker je sedez dolg se lahko presedas.

Nekateri šimfajo velik tank, 24l. Meni je pa zakon. Nobenih skrbi po neznanih terenih. Ko range pade pod 200km, gres tankat, ali pa tudi ne, če npr pumpo spregledas, je gužva ali pa je na napacni strani. Pride naslednja pumpa pa jo spet lahko preskocis... V bistvu tankas enkrat na dan. Pri FZ1 sem tankal 12, 13 litrov, zdaj 18, 19. Pri manjsi porabi je to za pol manjkrat tankanja.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 22 urami, Roman AT pravi:

Od 13 Aprila 2019 do danes jih imam slabih 50.000 km.

A je ta podatek pravilen, ali je nek tiskarski škrat?

Ker potem to nanese cca 11.000 km na mesec. cca 350 na dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman AT
Ob 2. 8. 2019 ob 17:16, skalar36 pravi:

A je ta podatek pravilen, ali je nek tiskarski škrat?

Ker potem to nanese cca 11.000 km na mesec. cca 350 na dan.

Ups ... 13.04.2017 ... se opravičujem ... tudi 2017 so menjali napere in obroče oziroma komplet feltne ...

 

Edited by Roman AT

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Vidim, da imaš že namontirano centralno stojalo. Honda je imela glede tega vpoklic in menjavo zeger obroča, ki lahko odpade, posledice si lahko sam zamisliš.

Levi je nov. Menda je stari narobe kaljen, oblikovna razlika pa je zaradi prepoznave.

20181024_162957_resized.jpg.f22c95c3d494d39e61fb2fdb455dbc6e.jpg

Jaz sem se zasigural in imam zdaj home made izdelek:

20181224_130929.thumb.jpg.05a592d2e3113d0a8327fab711686d78.jpg

Naslednji problem je, da računalnik narobe kaže doseg in pri cca 40km dosega ostaneš brez goriva. Če se ti to zgodi, ne vozi ''na hlape'' , oz. da ti srka gorivo, ker zariba pumpa. To pravzaprav velja pri vseh motorjih. O tem ve povedati ti naš Mina ali pa npr. tukaj 

Precej nenavadno je, da je v motorju olje 10W-30. Upam, da so se naši servisi to sedaj že naučili, ker vem za 3 servise, ki so noter dajali 10W-40. Sicer posledica je le nekoliko trše menjanje.

Honda je v iskanju čim manjše teže v motor vgradila le eno odmično gred, zato so izpušni ventili vodeni preko nihajnih odmikačev, sesalni pa direktno.

maxresdefault.thumb.jpg.af4263b414782106aaef067d2608190e.jpg

Problem nastane v intervalu kontrole, ki je zaradi nihajnih odmikačev na 24.000km, sicer bi bil še enkrat daljši. Jaz se tega intervala držim, čeprav se nekateri naši servisi ne. Mislim, da enostavno še ne vejo zakaj je temu tako.

Nenavadna stvar je tudi oddušnik oljnih par, ki se prazni skozi plastično cev na levi strani motorja. Tudi tega na servisih niso počeli. Sam sem olje preko nepovratnega ventila napeljal v oiler.

Verjetno boš po prvem servisu sam menjal olje in pazi le na to, da sta 2 vijaka za izpust olja.

Pri kontroli nivoja olja se drži navodil, 3 min laufanja, meritev po 3 minutah stanja. Namreč nivo po daljšem stanju še naraste.

Odsvetujem vožnjo pozimi, oz po soljenih cestah. Vsaj Angleži imajo katastrofalne posledice, rjavenje in oksidacija na vseh koncih. Pri meni po dveh sezonah vse bp.

Rezervni deli so dragi, da te kap. Svečke po 40€x4 kosi. Zračna filtra npr. 120€, v Bartogu jih par dobiš za manj kot 40€. Zadnje zavorne ploščice so bile 70€. Menda so dobre tudi od EBC, ampak jaz zaenkrat ne bi reskiral. Mogoče ima kdo izkušnje o zavornem učinku in obrabi diskov...

Če se ti da, preveri kako je s ketno in javi kako je pri tebi. Namreč en člen je trši od ostalih in to toliko, da ga na roke komaj, komaj prepogneš. Mislim, da je to serijska napaka, opažena na mojem in bratovem ATAS.

V glavnem je to, to. Veliko užitkov in srečno vožnjo.

 

 

 

 

Edited by motom

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 57 minutami, motom pravi:

Vidim, da imaš že namontirano centralno stojalo. Honda je imela glede tega vpoklic in menjavo zeger obroča, ki lahko odpade, posledice si lahko sam zamisliš.

Levi je nov. Menda je stari narobe kaljen, oblikovna razlika pa je zaradi prepoznave.

20181024_162957_resized.jpg.f22c95c3d494d39e61fb2fdb455dbc6e.jpg

Jaz sem se zasigural in imam zdaj home made izdelek:

20181224_130929.thumb.jpg.05a592d2e3113d0a8327fab711686d78.jpg

Naslednji problem je, da računalnik narobe kaže doseg in pri cca 40km dosega ostaneš brez goriva. Če se ti to zgodi, ne vozi ''na hlape'' , oz. da ti srka gorivo, ker zariba pumpa. To pravzaprav velja pri vseh motorjih. O tem ve povedati ti naš Mina ali pa npr. tukaj 

Precej nenavadno je, da je v motorju olje 10W-30. Upam, da so se naši servisi to sedaj že naučili, ker vem za 3 servise, ki so noter dajali 10W-40. Sicer posledica je le nekoliko trše menjanje.

Honda je v iskanju čim manjše teže v motor vgradila le eno odmično gred, zato so izpušni ventili vodeni preko nihajnih odmikačev, sesalni pa direktno.

maxresdefault.thumb.jpg.af4263b414782106aaef067d2608190e.jpg

Problem nastane v intervalu kontrole, ki je zaradi nihajnih odmikačev na 24.000km, sicer bi bil še enkrat daljši. Jaz se tega intervala držim, čeprav se nekateri naši servisi ne. Mislim, da enostavno še ne vejo zakaj je temu tako.

Nenavadna stvar je tudi oddušnik oljnih par, ki se prazni skozi plastično cev na levi strani motorja. Tudi tega na servisih niso počeli. Sam sem olje preko nepovratnega ventila napeljal v oiler.

Verjetno boš po prvem servisu sam menjal olje in pazi le na to, da sta 2 vijaka za izpust olja.

Pri kontroli nivoja olja se drži navodil, 3 min laufanja, meritev po 3 minutah stanja. Namreč nivo po daljšem stanju še naraste.

Odsvetujem vožnjo pozimi, oz po soljenih cestah. Vsaj Angleži imajo katastrofalne posledice, rjavenje in oksidacija na vseh koncih. Pri meni po dveh sezonah vse bp.

Rezervni deli so dragi, da te kap. Svečke po 40€x4 kosi. Zračna filtra npr. 120€, v Bartogu jih par dobiš za manj kot 40€. Zadnje zavorne ploščice so bile 70€. Menda so dobre tudi od EBC, ampak jaz zaenkrat ne bi reskiral. Mogoče ima kdo izkušnje o zavornem učinku in obrabi diskov...

Če se ti da, preveri kako je s ketno in javi kako je pri tebi. Namreč en člen je trši od ostalih in to toliko, da ga na roke komaj, komaj prepogneš. Mislim, da je to serijska napaka, opažena na mojem in bratovem ATAS.

V glavnem je to, to. Veliko užitkov in srečno vožnjo.

 

 

 

 

Letnik tvoje ATSA?

Share this post


Link to post
Share on other sites
IgorG.
Ob 18. 8. 2019 ob 20:16, motom pravi:

2018

Ob 18. 8. 2019 ob 20:16, motom pravi:

2018

Ob 1. 8. 2019 ob 20:35, motom pravi:

Kar se tiče trdega sedeža, se mi ne zdi pretirano trd. Precej boljši od recimo mojega prejsnjega FZ1 in slabši od GS. Lahko pa zdržim 3,4 ure. Ker je sedez dolg se lahko presedas.

Nekateri šimfajo velik tank, 24l. Meni je pa zakon. Nobenih skrbi po neznanih terenih. Ko range pade pod 200km, gres tankat, ali pa tudi ne, če npr pumpo spregledas, je gužva ali pa je na napacni strani. Pride naslednja pumpa pa jo spet lahko preskocis... V bistvu tankas enkrat na dan. Pri FZ1 sem tankal 12, 13 litrov, zdaj 18, 19. Pri manjsi porabi je to za pol manjkrat tankanja.

.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
IgorG.
Ob 18. 8. 2019 ob 20:16, motom pravi:

2018

Marko ne morem verjet kok maš naštudirano zadevo.Zato te vprašam.Servis Čarman mi je predlagal menjavo sprednjih amortizerjev.Baje se motor pelje še boljše.Bom pa še prej počakal na model 2020 ,kaj prinaša.Če bom na testu ugotovil kaj boljšega jo kupim in takrat menjam še amortizerje ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Amortizerji na ATAS so v redu, brez veze karkoli menjat. Ima tudi vse potrebne nastavitve kar se jih rabi. Je pa problem pri letnikih 16,17. Tam so precej menjali vzmeti za trše. 

Če boš karkoli spreminjal pri nastavitvah, spreminjaj spredaj in zadaj, sicer ti lahko začne voblat, sicer šele pri 160 ali 180.

Edited by motom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!